Goedenavond beste forummers,

Ik ga binnenkort naar Spanje en zou graag Waze willen gebruiken om daar te geraken.
Alleen vindt Waze geen enkele route naar een willekeurig ingevoerde plaats in Spanje.
Kan iemand die de Waze-app gebruikt kijken of hij bij jou wel een route vindt naar bijvoorbeeld Lloret de mar?

Alvast bedankt.

Groet,

Tim
Hier niet, tenminste wel de plaats en afstand maar na 'go' stopt het.
V0RQ
Hier niet, tenminste wel de plaats en afstand maar na 'go' stopt het.

Inderdaad, ik heb precies hetzelfde, wel raar dat Nissan awesome Gtr er geen last van heeft.
Ik gebruik Waze op een iPhone 6, misschien dat dat er iets mee te maken heeft?!
Samsung S4, ik ben niet geregistreerd. Werkt bij Nissan de daadwerkelijke route?
Nee, hij vind alleen de plaats, ik zit ook op Android. dus ik heb hetzelfde als jullie.
Jammer, het is een geweldige navigatie-app, Parijs vindt ie overigens wel, dus het is niet een specifiek buitenlands gerelateerd probleem.
Dan probeer je het in delen met Here of Maps als backup, even bij de gratis wifi opnieuw berekenen en gaan.
Monsieur Le Loure met tunnelvisie
Goedenavond beste forummers,

Ik ga binnenkort naar Spanje en zou graag Waze willen gebruiken om daar te geraken.
Alleen vindt Waze geen enkele route naar een willekeurig ingevoerde plaats in Spanje.
Kan iemand die de Waze-app gebruikt kijken of hij bij jou wel een route vindt naar bijvoorbeeld Lloret de mar?

Alvast bedankt.

Groet,

Tim

Ik heb waze een paar jaar terug in het buitenland (België) geprobeerd, maar mijn internetverbinding was (toen) te traag. Tot een flink stuk over de grens ging het prima, daarna was het een drama.
Google maps reageerde toen ook te traag.

Ik heb een zakelijk mobieltje, ik heb geen idee welke snelheid het abonnement opgeeft.
Here (Nokia) doet ook offline maps. Altijd handig, ook als je halverwege eens wat van de route afwijkt
Ik heb Waze afgelopen januari nog gebruikt op weg naar de Wintersport (Oostenrijk). Werkte toen prima en heeft me langs wat files geleid. Als ik nu Lloret invul kan hij geeneens een route vinden?? Bijzonder. Overigens ook Waze op een iPhone 6(S)
Gratis alternatief Navfree/navmii. (bij iPhone moet je wel land per land afhalen of je moet betalen), bij android is alles in 1 app
Sygic is 40 eur denk ik (1 time payment - tenzij je de live services wilt)

bij android is alles in 1 app
Sygic is 40 eur denk ik (1 time payment - tenzij je de live services wilt)

HERE is net zo goed en bovendien gratis.
Ik zweer bij Navmii, echt een geweldig gratis en offline navigatie app: [play.google.com]

Vindt alles, kent alles, gaat altijd goed en de kaartweergave is ook erg prettig. Top app!

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 16-03-2016 10:01 door Eenvrijeusernaamiserbijnaniet.
Hoi, ik ga op vakantie naar Karpathos, weet iemand of je de waze app daar gewoon kunt gebruiken ?
Of welke landen beschikbaar zijn met deze app ?
Giel Creuwels
Hoi, ik ga op vakantie naar Karpathos, weet iemand of je de waze app daar gewoon kunt gebruiken ?
Of welke landen beschikbaar zijn met deze app ?

De Waze is sowieso in heel de EU beschikbaar en dus ook in Griekenland (paar landen in de wereld uitzondering volgens mij maar niet zeker), let wel op dat je data gebruikt voor kaarten en je info onderweg.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close