en nog veel meer..
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Nieuwe ronde, nieuwe kansen, de 17e in de nieuwe reeks. Deze keer is er weer een thema, die geef ik niet weg en merk je snel genoeg met het oplossen. Puntentelling Er zijn 2 punten te verdienen per auto (1 punt voor merk, 1 punt voor model), dus in totaal 36 punten. Ontbrekende delen van een antwoord kunnen een half puntje aftrek kosten. Pas daarom goed op met overcomplete of incomplete antwoorden. Twee voorbeelden ter verduidelijking: Overcompleet: Wanneer er een BMW 3-serie E90 afgebeeld staat volstaat BMW 3-serie als antwoord, een toevoeging E91 levert een half punt aftrek op. Wanneer je aan de afbeelding geen carosserievariant of specifieke uitvoering kan afzien dan is het niet verstandig om dit erbij te vermelden. Incompleet: Als het plaatje een Toyota Yaris Verso laat zien, dan kost "Toyota Verso" een half punt aftrek; je zou immers ook een Avensis Verso of Corolla Verso bedoeld kunnen hebben. Voor het geval dat ze in de quiz voorkomen: "Mercedes" in plaats van "Mercedes-Benz" en dergelijke kosten ook een half punt. Bijzonderheden Enkel bij nummer 3 verwacht ik een toevoeging, bij nummer 14 specifiek niet. Meedoen kan door de antwoorden in een privébericht naar mij te sturen. Geen antwoorden of aanwijzingen in dit topic posten om het voor iedereen leuk te houden. Tot aan de inzendtermijn mag je zo vaak als je wilt updates van je antwoorden sturen, maar wel graag telkens de volledige lijst van 18 antwoorden sturen (dat is makkelijker met nakijken). Inleveren kan t/m zondag 30 oktober 2022 20:00 uur . Ik zal in de openingspost bijhouden van wie ik antwoorden (en eventuele updates) ontvangen heb. ![]() Succes! Antwoorden ontvangen van: - Barri (+ update) - LPG Powered - 929V6 -... 6 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 31-10-2022 09:55 door 406c. |
Re: [Quiz 17] Raad het plaatje | Een nieuwe ronde 12-10-2022 06:47 |
Ga mijn best doen, maar vrij pittig voor mij! |
Re: [Quiz 17] Raad het plaatje | Een nieuwe ronde | Doe je mee? 22-10-2022 01:08 |
Inmiddels ruim over de helft van de tijd maar helaas nog geen inzendingen mogen ontvangen. Wie doen er mee? |
Ik doe mee! Maar er ontbreken er nog een paar op mijn lijstje ![]() |
Re: [Quiz 17] Raad het plaatje | Een nieuwe ronde | Doe je mee? 23-10-2022 11:54 | Moderator |
Ah die ga ik nog even doen! Veel bijzonder spul! Dit wordt veel googlen ![]() |
Re: [Quiz 17] Raad het plaatje | Een nieuwe ronde | Doe je mee? 23-10-2022 15:03 |
Eh... ik zie maar 18 opgaves? |
Re: [Quiz 17] Raad het plaatje | Een nieuwe ronde 23-10-2022 16:40 |
Voor mij ook en wat betreft het thema. S.v.p. geen hints geven. Keep it sporty. Ivanov AutoWeek Moderator 1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 23-10-2022 18:13 door Ivanov. |
Nog 3 dagen (en een paar uur) om de antwoorden in te zenden! |
Ojee, weer vergeten in te zenden. Over die BAC, daarbij is de toevoeging R eigenlijk de enige juiste. De 'gewone' Mono heeft andere koplampen. Mono: ![]() Mono R: ![]() |
Oei, je hebt helemaal gelijk. Maakt voor de uitslag niet uit maar wel slordig van mijn kant. |
Re: [Quiz 17] Raad het plaatje | Een nieuwe ronde | Antwoorden en uitslag! 31-10-2022 11:16 | Moderator |
Ik heb vrij weinig met de Engelse automarkt, dus ik vind mijn score heel niet slecht. Jammer van het kleine aantal deelnemers. |
Inderdaad jammer van het kleine aantal deelnemers, deze was voor mij echt te moeilijk. |
Ai, stomme fout van #13 ![]() Het duurde ook even voordat ik het thema door had! Jammer van de lage hoeveelheid deelnemers.... |
Ik herkende er maar 7, dus vond het niet de moeite om mee te doen. |
Britse markt was eigenlijk wel een verplicht nummertje voor mij, maar vanwege vakantie vergeten om iets in te zenden ![]() |
Kwam niet verder dan 3 of 4. Zelfs nu met de complete foto's herken in de helft niet eens. ![]() |