Occasionwedstrijd #689: All I have to do is dream - vers gemaaid gras wint!

Gepost door lybra 


Welkom bij Occasionwedstrijd #689: All I have to do is dream




Bij de vorige wedstrijd had ik een peperdure exoot gekozen, waarvan ik vrees dat ik er nooit een rondje in zal rijden. Het bleek de winnende auto. Vanavond zat ik al een beetje na te denken over een nieuw onderwerp en intussen was ik ook bezig om m'n USB-stick voor in de auto weer eens te updaten en toen ik de Everly brothers langs zag komen, was 't onderwerp wel duidelijk.

"Whenever I want you
all I have to do is dream"





De opdracht:

Deze week gaan we op zoek naar jouw ultieme droomauto. Waar zou jij ooit van je leven wel eens in willen rijden? Of wat zou je kopen als je een miljoenenjackpot wint? Geen beperkingen, niets is te gek.

Criteria:

- Bouwjaar: onbeperkt
- Budget: onbeperkt (p.o.a. toegestaan)
- Auto’s mogen wereldwijd te koop staan
- De auto's hoeven geen APK te hebben ("schuurfonds!"winking smiley ) maar wel compleet en op eigen kracht kunnen rijden

Vaste spelregels:

- Link naar de advertentie en prijsindicatie zijn verplicht (vreemde valuta s.v.p. omrekenen naar euro's).
- Maximaal 5 foto's van de geadverteerde auto.
- Mooi gefotografeerde auto's worden op prijs gesteld.
- De eerst geplaatste foto is de foto voor het 'op een rijtje'.
- Maximaal 1 inzending per persoon, als je toch een betere inzending tegenkomt dan je eerste, pas dan je oorspronkelijke post aan.
- Bij het stemmen mag een geplaatste stem niet meer gewijzigd worden.
- Bij een claim dient een link naar de advertentie en minimaal 1 foto te staan, anders wordt deze als niet ingezonden beschouwd. De claim dient binnen 24 uur uitgewerkt te worden.
- Iedere deelnemer die verzaakt zijn/haar stem uit te brengen kan de wedstrijd niet winnen, die eer gaat dan naar nr. 2.



Voorgaande wedstrijden::
Occasionwedstrijd 1 t/m 500

501: Electrify - Smarter
502: Automuziek: Fahr'n fahr'n auf der Autobahn- De Schaduw
503: Zwarte kunststof bumpers - Guus Leferink
504: His and hers - Pink Panther
505: That's my number - Jp053
506: Welke auto heeft de Outlaw in 'em? - Escher
507: Stamvaders - lybra
508: Greatest hits of the 80's - Jp053
509: Ode aan de zescilinder - Guus Leferink
510: De 3-deurs hatchback - Bobbeltje
511: Matching colors - rzasa
512: rzasa deelt uit - Guus Leferink
513: American Beauty - 929V6
514: Because it's rubbish - zonder Mazda met BMW
515: The Russians are coming?? - 929V6
516: 1978 - Jp053
517: De opvolger, dat had beter gekund! - British Racing Green
518: Sunshine Reggae - .Timo
519: Buiten de lijntjes - Wrangler
520: We go up! - rzasa
521: Guilty Pleasure! - smarter
522: Comfort - Guus Leferink
523: No smoke, no poke - Guus Leferink
524: Groen - 929V6
525: Doppelauspuff - Jp053
526: Drie! - smarter
527 Via de achterdeur - Pink Panther
528: De mooiste! - Guus Leferink
529: Concurrenten - Bobbeltje
530: PEKEL BAK - British Racing Green
531: De mooiste wieldop!? - 929V6
532: How low can you go? - Jp053
533: Ford weet wat u beweegt - Caspervanc
534: Smile! - Probenator
535: Werkpaarden en sierpaarden - 929V6
536: Geen thema, wel een wensenlijstje - Pink Panther
537: Nu het nog kan! - NielsdW
538: Red mij! - Jay DoubleYou
539: Zoals papa hem vroeger ook had... - smarter
540: Two-Tone - lybra
541: Spoiler alert - 929V6
542: 1979 - smarter
543: De achterwiel aangedreven sedan - Bobbeltje
544: Velgen maken de auto (of niet) - Zadelsnuiver
545: Schaap in wolfskleren - rzasa
546: Waar ken ik dat onderdeel toch van? - Pink Panther
547: Deze moet een kans krijgen - rzasa
548: Het korte klepje - 740estate
549: Met uitsterven bedreigd - Jp053
550: van hetzelfde model - zonder Mazda met BMW
551: auto's met 4 afzonderlijke koplampen - Jp053
552: Je eerste auto met hulp van Jp053's geldboom - Barri
553: Pracht en praal op staal - Zadelsnuiver
554: Koningsdag! - Jp053
555: Born in the Sixties- Escher
556: In it for the long run- smarter én lybra
557: Zonder opvolging - Guus Leferink
558: De Volkswagen Golf - Jp053
559: Terugkeer als een succesvolle e-car - 929V6
560: King of the road - caspervanc
561: Wat van ver komt… - NielsdW
562: Hoge achterlichten - Pink Panther
563: Hoogtepunten van een verdwenen merk - Jp053
564: Niet rond of ovaal, maar een lint - Probenator
565: Naar het strand of stranden? - SVF
566: Als 2 druppels water.. - Guus Leferink
567: Een lekker kontje - British Racing Green
568: Clean - Total Loss
569: De GP van Zandvoort - Caspervanc
570: De Subcultuur - Non Turbo
571: In een carrosserievariant - SVF
572: Honda Civic - Zadelsnuiver
573: Zelfs je naam is mooi - rzasa
574: Wis en waarachtig - 929V6
575: Koreaantje, zo zwart als roet - D. Elzinga
576: Dai - Jp053
577: The Teenies - Smarter
578: Autosport - caspervanc
579: Wheeler Dealers - BRG
580: Coupe - Total Loss
581: Mag het een clindertje meer zijn? - smarter
582: De facelift – Spekky
583: Het schuifdak - 929V6
584: Ruim in z'n jasje - SVF
585: het mooiste dashboard - Zadelsnuiver
586: De 12 klepper - smarter
587: Striping - Caspervanc
588: Twee punt Nul - 929V6
589: Kerstster - Guus Leferink
590: De vertegenwoordigersauto - Jp053
591: Eén blok, twee occasions - Spekky
592: Oranje knipperlichtglas - Caspervanc
593: Tatuutatuuuu - Barri
594: Het dak er af! - Timo
595: who's afraid of red, yellow and blue? - Guus Leferink
596: Het is het net niet... - British Racing Green
597: HYBRID, PHEV, EV & WATERSTOF - smarter
598: Audio - Wouter82
599: Praalwagen– Opel Omega
600: Let's get Youtube famous! - Jp053
601: Toyota, een grijze muis? Of... - Wouter82
602: 100! - caspervanc
603: De crisis bak – Timo
604: De Autobahn-cruiser - 929V6
605: Sedan & Coupé - Probenator
606: Platjagen maar dan net even anders - Probenator
607: De coronacrisis auto! - lybra
608: The greatest hits of the 90's - Jp053
609: Bevrijdingsdagtour 2020 - SVF
610: 50 - SVF
611: KUNST MET EEN C: Pink Panther
612: GEEF HET BEESTJE EEN NAAM - Opel-Omega
613: Wat als het geen Omega was? - Pink Panther
614: Tijdloos - Escher
615: 2003 - Guus Leferink
616: Mazda - Pink Panther
617: Italiaans Design - Timo
618: Buddy at the beach - Caspervanc
619: De Dikke Daily - Tydelyck
620: Van Trabant tot ... - Pink Panther
621: We blijven thuis - Guus Leferink
622: Jan Modaal uit de jaren '70 - Escher
623: De klassieker in de dop uit de jaren '00 - Timo
624: De Tweezitter - Guus Leferink
625: Drie van hetzelfde! - Probenator
626: I hear the drums echoing tonight - rzasa
627: Als een tang op een varken - British Racing Green
628: Voor een dubbeltje op de eerste rang - British Racing Green
629: The 24 hours of lemon - Jp053
630: Met de groeten van Fiat - smarter
631: Het Japanse bubbeltijdperk - GT86
632: For leisure and pleasure - Nemesis Inferno
633: Zijn we er al? - Zadelsnuiver
634: Door de ogen van een kind - Bobbeltje
635: Covid-19 Ambulance - 929V6
636: 'n Schoon Woage vur de New Kids! - Total Loss
637: Sint en Pieten gaan undercover - Zadelsnuiver
638: Forum Barrelbrigade 2020 - rzasa
639: Asymmetrisch - lybra
640: Greatest hits of the 70s - Escher
641: Mag het ook een kleurtje zijn? - Timo
642: Een ode aan de Britse automobiel – Jay DoubleYou
643: Terug naar de tekentafel - Barri
644: De zakelijke auto van de jaren '90 - rzasa
645: Een goed bouwjaar - Timo
646: Net ingereden - smarter
647: Verlengd - Pink Panther
648: Lang niet gezien - Barri
649: De sneeuwploeg - Barri
650: Kia rijdt een klasse rijker - Jp053
651: Uitgestorven in de folder: de tweedeurs sedan - 929V6
652: 1981 - SVF
653: roestbak - Zonder BMW met Skoda
654: het uitzetraampje: Jp053!
655: Bye Bye Civic// Hulp gevraagd - MB Doubleyou
656: De panoramische achterruit als stijlelement - Escher
657: Het modellengamma- Escher
658: Two-tone - Jp053
659: De zeldzaam (geworden) stationwagon - Barri
660: De witte wijzerplaat - Jp053
661: Met deze witte blijf je zeker niet zitten - Zonder BMW met Skoda
662: De tankdop - Caspervc
663: De meterplank, ofwel: het dashboard - SVF
664: De doorlopende lichtbalk- Escher
665: American Luxury- Escher
666: The devil himself- opel-omega
667: Coronaknaller - Zonder BMW met Skoda
668: Typisch 1980 - Jp053
669: Gelijk aan de reclame! - 929V6
670: GL# - Barri
671: Code Rood - BRG
671 #2: Facelift - Modeljaarupdate - 929V6
673: Spoiler alert part 2 - Barri
674: de Barrelbrigade - SVF
675: De deurgreep - SVF
676: Bejaardenbak - Bobbeltje
677: Bijzonder stuurwiel - Zadelsnuiver
678: Pace car / Safety car - Jp053
679: Frunk! - rzasa
680: De vergelijkende test - lybra
681: Vieze import - Probenator
682: De eerste keer - Renate
683: Late varianten - lybra
684: Alfa Romeo GT Junior.... of zoiets - Jp053
685: De trouwauto - Zadelsnuiver
686: overpriced - rzasa
687: Maar wat dan wel? - lybra
688: Kleurloos - lybra

Inzenden kan tot woensdag 24 november, 20:00 uur.
Stemmen kan tot vrijdag 26 november, 20:00 uur.




3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 26-11-2021 20:21 door lybra.
Quote

jouw ultieme droomauto.

Die bestaat voor mij niet.
Porsche 918 Spyder











De ultieme PHEV!



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20-11-2021 00:08 door Volt.
2002 Dodge Viper GTS - $ 89.900
[www.classiccarstudio.com]



Mijn droomauto, daar hoef ik gelukkig niet lang over na te denken; de Dodge Viper. Maar welke uitvoering dan want er is zo veel keuze! Ga je voor een vroege Spartaanse RT/10 zonder dak of voor een hypermoderne en bloedsnelle ACR? Uiteindelijk heb ik gekozen voor een SR II GTS, wat mij betreft de ultieme middenweg op het vlak van analoge rijervaring, praktische inzetbaarheid en tijdloze schoonheid.













1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 21-11-2021 17:15 door Zadelsnuiver.
Helaas, mijn ultieme droomauto staat op dit moment niet te koop. De Ferrari 250 GTO is zo zeldzaam en zo duur, dat ie maar heel sporadisch op de markt komt.
Zal naar een tweede keus moeten zoeken, en dat is voor mij dan de auto die als kind al als poster boven mijn bed hing en waar het er nooit van gekomen is om hem aan te schaffen:

Datsun 280Z







Prijs € 46.980,00
Bouwjaar 1977
Kilometerstand 300km

Superb Datsun 280z in Cream white fully restored for sale. Wow what a car! A brand new Datsun, that can actually be driven daily. A completely restored 1977 Datsun 280z fairlady for sale. Here are some of the features you wish you had in a Datsun! Brand new interior Power Steering Bluetooth Stereo Central Locking upgraded cooling. upgraded front brakes upgraded wiper motor upgraded interior materials upgraded electronics wax injected LED lights on dials Extensive testing Dual Weber Carbs 100% rust free. Taking a really good condition base albeit tired Datsun 280z and turning it into an impeccable fully restored White Datsun 280z for sale making this special Datsun one of the finest cars on the market. This Datsun 280z was taken down to bare metal and has had 100’s of hours in renewing, rebuilding, and refining each part. Our fully restored Datsun 280z for sale has had extremely reliable Dual Weber Cabs that have also been fully rebuilt. I can sincerely say it’s hard to find a car that’s had more time diligently dedicated on the finer details. This is a totally brand new Datsun 280z. This Datsun 280z for sale can be provided with or without a German tuv and German registration papers if needed.



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20-11-2021 16:39 door Zonder BMW met Skoda.
Lastige situatie. Ik heb wel droomauto‘s, maar dat zijn er eigenlijk altijd die financieel ook binnen bereik liggen.

Over die onbereikbare droom ik eigenlijk nooit, ik doe namelijk niet mee aan loterijen. En ook al ben ik als ondernemer best wel bevoorrecht, ik ben zeker nog geen Quote lid.
Quote
Pink Panther
Lastige situatie. Ik heb wel droomauto‘s, maar dat zijn er eigenlijk altijd die financieel ook binnen bereik liggen.

Over die onbereikbare droom ik eigenlijk nooit, ik doe namelijk niet mee aan loterijen. En ook al ben ik als ondernemer best wel bevoorrecht, ik ben zeker nog geen Quote lid.

Er zijn vast wel auto's die je geweldig vind maar om praktische redenen nooit zou kopen? Mijn huidige Tesla was qua aanschafprijs duurder dan een Viper RT/10 maar om dagelijks met zo'n auto op pad te gaan is gewoon ondenkbaar.
Quote
Pink Panther
Lastige situatie. Ik heb wel droomauto‘s, maar dat zijn er eigenlijk altijd die financieel ook binnen bereik liggen.

Dan kun je die inzenden, ik houd van diverse rijtjes. smiling smiley
Zelf ook werkelijk nog geen idee, heb er wel meer dan een, als die 30 mln naar mij gaat steek ik waarschijnlijk al een substantieel deel in extra garages.
Quote
rzasa
Mogen auto's uit een veiling ook?
Ja, uiteraard. Met een onbeperkt budget kun je altijd het laatste bod doen

En als een “ultieme, onbereikbare droomauto” te lastig is,: waar zou jij wel eens een weekendje mee op pad willen?



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20-11-2021 18:35 door lybra.
Ik ben niet heel veeleisend. Maar ik heb ook niet één droomauto. Ik zou een garage vullen. Natuurlijk met mooie klassiekers, maar ook divers modern spul: een Fiesta ST, een Transit Custom MS-RT (in knalgeel), een Donkervoort, maar uiteraard ook een 911. Geen gekke uitvoering, ik heb niks met de Turbo of GT uitvoeringen. Maar hij moet wel leuk uitgevoerd zijn! Deze klopt gewoon, door de kleur en velgen. Ik vind 'm vrij duur, maar als het budget er toch niet toe doet...

Porsche 911 Carrera S
05-2012 | 61.850km | €92.800




2014 Donkervoort D8 GTO € 149.850









Voor mij is een droomauto een Nederlandse auto, 100% gericht op compromisloos rijplezier. Een race auto toegelaten op de openbare weg.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20-11-2021 21:13 door beretta.
Als het echt moet tongue sticking out smiley

LEXUS LFA

bouwjaar 2012 - 9 867 km

Nr. 95 van 500

Enige in deze kleur

Bouwjaar 2012 - p.o.a.












Vanwege de F1 sound bij 8700 rpm


Hier te koop



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20-11-2021 22:22 door Pink Panther.
Als Michelotti-fan zou ik deze dan wel willen:

Prince Skyline Sport

[bhauction.com]











1964 PRINCE SKYLINE SPORT

Debuted at the 1960 Torino Motor Show

Designed by the famous Italian designer Michelotti

Almost the entire body is handmade

Only 35 coupes and 25 convertibles were ever produced


A product of Givoani Michelotti’s styling, the Prince Skyline Sports, is known as the car that started the movement to use international designers for Japanese cars. Unlike the domestic cars of the past, it is an authentic premium sports coupe, with Italian flavor poured into this elegant body design, exquisite real leather used for the interior, the true luxury feel was something unseen in previous Japanese cars.

The Skyline Sports comes with the characteristic almond-shaped headlight. A Gloria chassis equipped with 94ps 1862cc straight 4 engine. It also comes with a handmade elegant “Italian Body.” But due to the high cost and expensive pricing of being handmade (coupe’s were 1.85 million yen, convertible 1.95 million yen), the vehicle was not welcomed by the market, limiting the production number to only 60 (35 coupes, 25 convertibles).
In 1996, toen Tsjecho-Slowakije al enkele jaren niet meer bestond, presenteerde Tatra een nieuw model. De T700 is de ultieme afstammeling van de 603 van na de oorlog en doet met zijn originele architectuur zelfs denken aan de 87-modellen van voor de oorlog. Terwijl alle concurrenten hun motor voorin stopten, zat de motor bij de T700 achteraan. De luchtgekoelde V8 was beschikbaar in twee versies: een 3,5-liter en een 4,5-liter, met respectievelijk 201 en 231 pk.

Ondanks de inspanningen van de Britse designer Geoff Ward om deze meer dan 5 meter lange berline er goed te doen uitzien, waren het ontbreken van een dealernet, gedateerde techniek en bijzonder sterke concurrentie de doodsteek van dit model. In 1998 viel het doek over de auto-afdeling van Tatra, met slechts 97 geproduceerde 700-modellen. Nu maakt het merk alleen nog vrachtwagens.

Tatra T700/1
engine - capacity: 3.5 i Year: 1996 Mileage: unknown color: purple metallic trim: standard for a given vehicle price: On request






[seznam2892.webmium.com]
Honda S2000

Advertentie











Technische Daten
Preis29.499 €
Kategorie Cabrio / Roadster
Fahrzeugnumme 0320-2T200541
Herkunft Deutsche Ausführung
Kilometerstand 73.700 km
Hubraum 2.000 cm³
Leistung 177 kW (241 PS)
Kraftstoffart Benzin
Anzahl Sitzplätze 2
Anzahl der Türen 2/3
Getriebe Schaltgetriebe
Schadstoff klasse Euro3
Umweltplakette 4 (Grün)
Erstzulassung 03/2002
HU 10/2023
Klimatisierung Klimaanlage
Airbags Front-Airbags
Farbe (Hersteller) Spa Yellow pearl
Farbe Gelb Metallic
Innenausstattung Vollleder, Schwarz

Technik + Sicherheit:
ABS; Differentialsperre; Alarmanlage; Airbag Fahrer-/Beifahrerseite; Servolenkung; Wegfahrsperre; Drehzahlmesser; Motor 2,0 Ltr. - 177 kW VTEC KAT

Multimedia:
Audiosystem: Radio mit CD-Player

Innen:
Sport-Lederlenkrad; Fensterheber elektrisch; Heckscheibe heizbar; Colorverglasung; Pollenfilter

Sitze + Polster:
Sportsitze vorn

Aussen:
Zentralverriegelung mit Fernbedienung; Außenspiegel elektr. verstellbar; Verdeckbetätigung elektrisch; Türgriffe außen Wagenfarbe; Stoßfänger Wagenfarbe

Scheinwerfer + Leuchten:
Scheinwerfer-Reinigungsanlage (SRA)

Räder + Reifen:
LM-Felgen

Sonstiges:
Verdeckbezug Stoff schwarz; Überschlag-Schutzsystem (aktiver Überrollbügel); , Bundesweite Anlieferung gegen Aufpreis möglich.



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22-11-2021 15:50 door Bobbeltje.
Inzending gewijzigd voor een nieuwer, goedkoper en beter gefotografeerd exemplaar thumbs up
BMW M1
Hier had ik een poster van hangen en waarschijnlijk slingert er nog wel een schaalmodelletje op zolder.

Bouwjaar 1981 (een van de laatste)
Kilometerstand 2700 (een schijntje)
Prijs €724900,- (geen schijntje)
Via mechatronik.de









Dit lijkt me dan wel wat. Vooral erg leuk.

Citroën 2CV Sahara 4x4

Bouwjaar: 1964, Km-stand: 34,579 km, Prijs: Estimate £70,000 - £85,000

Number 80 of only 85 Spanish Guardia Civil cars
Rare twin-engine 4x4 Sahara model
The most coveted of the 2CV line

One of the more unusual of the many 2CV variants and certainly among the most collectible today, is the four-wheel drive 'Sahara' which, unusually, used a second engine to drive the rear wheels. This ingenious means of providing all-wheel drive had already been tried by some Citroën dealers and by the end of the 1950s, the factory had decided to produce an official version, which was intended mainly for use in the rough desert terrain of France's North African colonies. The first prototypes were shown to the motoring press in 1958, with production proper commencing in December 1960. As well as the additional engine, the Sahara featured a special chassis, reinforced suspension, wider wheel rims, twin fuel tanks (beneath the front seats) and countless other modifications to enable the car to cope with difficult terrain and climate.

The 80th built of only 85 for the Spanish Guardia Civil (Police), chassis 0080 is a particularly rare version of an already rare and highly collectable classic. The 85 cars built for the Guardia Civil were all built between July and December in 1964 at the Citroën Vigo plant in the Province of Pontevedra, Galicia, on the Atlantic coast in Northern Spain to circumnavigate Spain’s high import taxes of the time. All 85 cars were painted in the attractive colour of ‘Verde Guardia Civil’ and it is believed that the Spanish incorporated many of their own modifications to the cars to optimise them for their own needs.

This car was bought as a restoration project by a Mr. Alan Lloyd who worked as a manager at Citroën West in the early 2000’s. He started the restoration around 2004 and the car’s impressive history file shows correspondence from the time of Mr. Lloyd sourcing parts and getting advice on the restoration from various specialists. It seems the project faltered and Mr. Lloyd had to sell the car before later managing to re-acquire it, carrying on its restoration around 2009 and seemingly completing it in 2010. The vendor, a passionate collector of 2CVs, bought the car in 2012 and it has remained a part of his collection ever since. A lack of use however, has meant that he has now decided to move the car on to a new home. Reported to run and drive well, the car can be driven in both two and four-wheel drive, on either one or both engines, via a very clever single clutch shifting mechanism.

Supplied with its UK V5C registration document, a large history file filled with correspondence throughout its restoration, pictures of the restoration and a wealth of useful articles and information on the model. A unique piece of automotive history and an exceptionally rare version of an already very rare and collectable car not often available for sale.





Onthaasten in een Kathedraal, de W140, met een heerlijk rustige 3.5 Turbodiesel
Wieldoppen en de stoffen bekleding maken hem voor mij helemaal af en extra bijzonder.....
En als Helmut dan ook nog eens in de heerlijke kleur 481 Bornit gespoten is wordt ik week in de knieën en buik..... ik wil'm !!!

1996 Mercedes-Benz S 350 Turbo Diesel



Prijs: EUR 17.950,-
Kilometerstand: 69.530km
Bouwjaar: 30-04-1996
Vermogen: 150pk
Brandstof: Diesel
Transmissie: Automaat



Geniale fiscaal aantrekkelijke Mercedes S350 Turbo Diesel Automaat uitgevoerd in de typische jaren 90 kleur bornit metallic met een onwaarschijnlijk lage kilometerstand; 69530km om precies te zijn. Uiteraard is dit aantoonbaar door het gestempelde onderhoudsboekje waar uit af te lezen valt dat er nog nooit een beurt is overgeslagen; een beter onderhouden exemplaar kunnen wij ons niet wensen.



Zelfs de originele aankoopfactuur is van de partij en deze laat een aanschafprijs zien van maar liefst 102000DM; een godsvermogen in die tijd. De staat is sensationeel goed; de lak bezit een onvoorstelbaar mooie glans en het voor de eeuwigheid gebouwde interieur ziet er niet alleen als nieuw uit maar ruikt ook nog zo. Ook de motorruimte ziet er absoluut nieuwwaardig uit en het is dan ook overduidelijk; dit is een liefhebbers exemplaar pur-sang!



Rijden doet deze kathedraal meer dan uitstekend; de OM603 turbo diesel motor loopt zoals alleen een Mercedes 6 cilinder kan lopen en zorgt in combinatie met de fijne automaat voor een rustige en comfortabele rit; dit is onthaasten 2.0! Verder is de uitrusting prima in orde met o.a. automaat, cruise control, automatische airco, elektrische ramen voor en achter, elektrisch schuif/kanteldak, voorstoelen met instelbare lendensteun, Blaupunkt radio/cassette speler, gelaagd getint glas rondom, metallic lak, afneembare trekhaak, etc.
Een ideaal exemplaar voor degene die toch nooit in Utrecht of Arnhem komt maar wel wil genieten van deze fijne W140!

Zoals gezegd, een echte ultieme droomauto heb ik niet. Er zijn allerlei auto's die ik ooit nog weleens zou willen bezitten, maar waar het waarschijnlijk niet van zal komen. Een categorie daarvan is de ordinaire Amerikaanse sloep, en welk merk en type dat dan precies is maakt me niet zoveel uit. Hij hoeft ook niet in concoursstaat te zijn. Technisch in orde en een beetje toonbaar is goed genoeg. Als hij maar lekker groot en qua stijl niet te verfijnd is. Daarom is mijn inzending een:

Ford LTD Landau Coupe 6.6 V8 1978 (klik!)











€ 17.490,-
Ferrari F355 Spider (1996)
€ 109.000,-
[www.lartdelautomobile.com]

Als ik zoveel geld uit te geven had, dan lette ik niet op verbruik en praktische zaken. Dan gaat het om emotie.
En dit vind ik misschien wel de mooiste auto allertijden.
Ik vind 'm zo mooi, dat deze misschien wel in m'n kantoor zou zetten, alleen om ernaar te kijken. Da's misschien ook nodig, want met m'n 2 meter pas ik er vast niet in.

Enjoy!









Als geld geen rol speelt ga ik voor bizar all the way!

HIER Te koop voor €400.000





Beide zou ook mogen van mij...




Als die Miura dan in de koop is inbegrepen.....
Quote
Zonder BMW met Skoda
Als die Miura dan in de koop is inbegrepen.....

Die Miura?
Nee man, die mooie ALGEMA FIT-ZEL aluminium aanhangwagen. Ik denk het model 30-21/48T. spinning smiley sticking its tongue out
Geen regels, dus alles is goedgekeurd.

@Zadelsnuiver: de bovenste foto wordt gebruikt voor het op-een-rijtje, maar in jouw geval is dat alleen het logo. Is dat bewust? Zonder tegenbericht pak ik de eerste foto waarop de auto daadwerkelijk te zien is.

Ik heb zelf geen tijd meer gehad om iets in te zenden en moet nu weg, dus helaas. Het op-een-rijtje verschijnt vanavond richting 23:00.
Quote
lybra

@Zadelsnuiver: de bovenste foto wordt gebruikt voor het op-een-rijtje, maar in jouw geval is dat alleen het logo. Is dat bewust? Zonder tegenbericht pak ik de eerste foto waarop de auto daadwerkelijk te zien is.

Het logo is inderdaad niet voor het op-het-rijtje, deze dus niet gebruiken aub thumbs up
Jouw ultieme droomauto dat is een moeilijke. Ik ga voor een uniek italiaans coupeetje, een van mijn ultieme droomauto's.

Abarth 1000 Bialbero 1962










Een rijtje om eens heerlijk bij weg te dromen. Succes met stemmen iedereen! nut smiley

Op-een-rijtje

Volt - Porsche 918 Spyder


Zadelsnuiver - Dodge Viper GTS


Zonder BMW met Skoda - Datsun 280Z


Barri - Porsche 911 Carrera S


beretta - Donkervoort D8 GTO


caspervc - Facel Vega Excellence


Pink Panther - Lexus LFA


rzasa - Prince Skyline Sport


V70man - Tatra T700/1


Bobbeltje - Honda S2000


vers gemaaid gras - BMW M1


Spekky - Citroën 2CV Sahara 4x4


Guus Leferink - Mercedes-Benz S 350 Turbo Diesel


929V6 - Ford LTD Landau Coupe 6.6 V8


Phils - Ferrari F355 Spider


Gewoon Dirk - Lamborghini LM002


Jp053 - Abarth 1000 Bialbero
1. Pink Panther - Lexus LFA
2. beretta - Donkervoort D8 GTO
3. Gewoon Dirk - Lamborghini LM002
Ik had zelf nog heel even gezocht naar een onberispelijke Lancia Aurelia B24 Spider of een Alfa Romeo 2600 Touring, maar had niet genoeg tijd om een mooi exemplaar te vinden.

Lastig om uit alle inzendingen een top-3 samen te stellen, maar dit is het geworden.
1. vers gemaaid gras - BMW M1
2. Phils - Ferrari F355 Spider
3. Volt - Porsche 918 Spyder
1. caspervc - Facel Vega Excellence
2. Spekky - Citroën 2CV Sahara 4x4
3. Jp053 - Abarth 1000 Bialbero
1. beretta - Donkervoort D8 GTO
2. Volt - Porsche 918 Spyder
3. Phils - Ferrari F355 Spider
1. Phils - Ferrari F355 Spider
2. Zonder BMW met Skoda - Datsun 280Z
3. Pink Panther - Lexus LFA
1 - caspervc - Facel Vega Excellence
2 - Phils - Ferrari F355 Spider
3 - vers gemaaid gras - BMW M1
1. beretta - Donkervoort D8 GTO
2. vers gemaaid gras - BMW M1
3. Jp053 - Abarth 1000 Bialbero
1 Zonder BMW met Skoda - Datsun 280Z
2 beretta - Donkervoort D8 GTO
3 Jp053 - Abarth 1000 Bialbero

Had graag de 2CV ook wat gegund...
1) Zadelsnuiver - Dodge Viper GTS
2) Gewoon Dirk - Lamborghini LM002
3) V70man - Tatra T700/1
1. vers gemaaid gras - BMW M1
1. caspervc - Facel Vega Excellence
3. V70man - Tatra T700/1
1. Volt - Porsche 918 Spyder
2. Barri - Porsche 911 Carrera S
3. beretta - Donkervoort D8 GTO
1. Zadelsnuiver - Dodge Viper GTS
2. vers gemaaid gras - BMW M1
3. Gewoon Dirk - Lamborghini LM002
1e Bobbeltje - Honda S2000 > staat op mijn lijstje om ooit te bezitten.
2e Barri - Porsche 911 Carrera S > staat op mijn lijstje om ooit te bezitten.
3e rzasa - Prince Skyline Sport > zou wel op dat lijstje passen, maar zeker een droom blijvenspinning smiley sticking its tongue out
1 V70man - Tatra T700/1
2 vers gemaaid gras - BMW M1
3 Zonder BMW met Skoda - Datsun 280Z
1. Pink Panther: Lexus LFA - waanzinnige auto, dat geluid eye popping smiley
2. Bobbeltje: Honda S2000 - altijd een zwak voor gehad, maar ja ik pas er niet in sad smiley
3. Volt: Porsche 918 Spyder - de mooiste van alle superporsches
1. Spekky - Citroën 2CV Sahara 4x4
2. vers gemaaid gras - BMW M1
3. 929V6 - Ford LTD Landau Coupe 6.6 V8
1. Bobbeltje - Honda S2000
2. Pink Panther - Lexus LFA
3. Volt - Porsche 918 Spyder
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.