Occasionwedstrijd #655: Bye Bye Civic // Hulp gevraagd // Winnaar MBdoubleyou! // Update!

Gepost door Jp053 
Dan drie van de grootste concurrenten.

1e plaats: brg- Ford Focus ST.
2e plaats: 929V6- Hyundai i30 N.
3e plaats: SVF- Mazda 3.
Even het rijtje op de nieuwe pagina.

Jp053
OER

Wouter82 - BMW 135i Coupé

929V6 - Hyundai i30 N 2.0 T-GDI Fastback

Zadelsnuiver - Alfa Romeo Giulia 2.0T Super

MBdoubleyou - BMW 118iA Urban Line High Executive8

smarter - Cadillac ATS Coupé ATS4 2.0T Premium AWD

SVF - Mazda 3 2.0 SkyActiv-G 122 Aut

afentoe - Honda Civic 1.5 i-VTEC

Bobbeltje - Volvo S60 T6 AWD

rzasa - Renault Mégane TCe 205pk GT EDC Automaat

casperv - Lexus RC 300h

Zonder BMW met Skoda - Mercedes CLA 250 4-matic G-DCT AMG Line Carbon

lybra - Kia XCeed

Jp053 - Volvo V40 R-design

Pink Panther - Honda Accord 1.5 Turbo

Spekky - Renault Clio 1.6 E-Tech Hybrid 140pk Initiale Paris

Lexarno - Toyota Corolla 2.0 Hybrid Executive

BlueZ NL - Renault Laguna Coupé 2.0-16v Turbo Dynamique

Fingerspitz - Ford S-Max 1.5 ST-Line

Guus Leferink - Mazda 3 SkyAktiv X

brg - Ford Focus Lim. 2.3 ST Performance Pakket

Stemmen tot vrijdag 26 maart 20.00 uur
1 - rzasa - Renault Mégane TCe 205pk GT EDC Automaat
2 - Zadelsnuiver - Alfa Romeo Giulia 2.0T Super
3 - Jp053 - Volvo V40 R-design
1. MBdoubleyou - BMW 118iA Urban Line High Executive
2. Guus Leferink - Mazda 3 SkyAktiv X
3. 929V6 - Hyundai i30 N 2.0 T-GDI Fastback
1 MBdoubleyou - BMW 118iA Urban Line High Executive8
2 929V6 - Hyundai i30 N 2.0 T-GDI Fastback
3 SVF - Mazda 3 2.0 SkyActiv-G 122 Aut
Prachtige inzendingen, maar ik moet 3 kiezen:

1. Guus Leferink - Mazda 3 SkyAktiv X
2. rzasa - Renault Mégane TCe 205pk GT EDC Automaat
3. 929V6 - Hyundai i30 N 2.0 T-GDI Fastback

Iedereen bedankt voor de suggestiesthumbs up.
Nou jongens, mijn nieuwe autosmiling bouncing smiley:

De winnaar met 22 punten: MBdoubleyou - BMW 118iA Urban Line High Executive8

2e Guus Leferink - Mazda 3 SkyAktiv X met 15 punten
3e afentoe - Honda Civic 1.5 i-VTEC met 13 punten
4e 929V6 - Hyundai i30 N 2.0 T-GDI Fastback met 12 punten
5e SVF - Mazda 3 2.0 SkyActiv-G 122 Aut met 11 punten
6e Zadelsnuiver - Alfa Romeo Giulia 2.0T Super met 10 punten

Gefeliciteerd MBdoubleyou en succes met nummer 656.

Ik ga zo op de bank overleggen en kijken of ik de BMW door de commissie krijg big smile smiley
Zo'n 1-serie ga je geen spijt van krijgen hoor, rijdt echt leuk thumbs up big smile smiley

Voor wat het waard is; zo'n Giulia 2.0T is blijkbaar te chippen naar ruim 300 pk eye popping smiley

MBdoubleyou gefeliciteerd en Jp053 bedankt voor de organisatie thumbs up
Gefeliciteerd MBDoubleyou

Ik had ook een tijdje gezocht en een hele mooie auto gevonden die ik in wilde zenden, helaas kwam ik er toen pas achter dat er al een 1-serie ingezonden was en heb dus uiteindelijk niks gepost. En prompt wint de 1-serie. Ik had dit exemplaar gevonden, leek mij ook een pareltje had mijn 1-serie geweest kunnen zijn indien MBDoubleYou niet al eerder geweest was met zijn baby blauwe versie
@Total Loss,

Ook niet verkeerd, maar de frisse kleur was voor mij wel de reden hem in mijn top 3 op te nemen. Zo'n kleur blauw staat eigenlijk al zo'n beetje sinds mensenheugenis goed op haast elke BMW.
929V6
@Total Loss,

Ook niet verkeerd, maar de frisse kleur was voor mij wel de reden hem in mijn top 3 op te nemen. Zo'n kleur blauw staat eigenlijk al zo'n beetje sinds mensenheugenis goed op haast elke BMW.

"Mijn" 1-serie viel me met name op vanwege combinatie van mooie foto's, zeldzame rode bekleding ( die nog meer opvalt i.c.m. zwarte lak ) en de dikke uitrusting en dat nog in combinatie met een dikke motor. winking smiley
Net thuis van een paar dagen weg. Ik schreef nog in mijn post dat ik geen stemmen verwachtte omdat deze auto nogal smaakgevoelig is, dus deze overwinning zag ik zeker niet aankomen smiling smiley. Leuk thumbs up.

Ik zie deze heerlijke Einser wel in je nieuwe "mijn auto" -topic verschijnen, Jp053 spinning smiley sticking its tongue out

Heb al een idee en ga 'm zo uitwerken.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 26-03-2021 21:39 door MBdoubleyou.
Total Loss
Gefeliciteerd MBDoubleyou

Ik had ook een tijdje gezocht en een hele mooie auto gevonden die ik in wilde zenden, helaas kwam ik er toen pas achter dat er al een 1-serie ingezonden was en heb dus uiteindelijk niks gepost. En prompt wint de 1-serie. Ik had dit exemplaar gevonden, leek mij ook een pareltje had mijn 1-serie geweest kunnen zijn indien MBDoubleYou niet al eerder geweest was met zijn baby blauwe versie

Ook een hele fraaie! Zeker met die fantastische 6-in-lijn niet te versmaden thumbs up.
De BMW 118 heeft gewonnen, maar dit is het geworden:

Een Mazda 3 Skyactiv-G Luxury Soul Red. Echt een prachtig model, blijf ernaar kijken vanuit het keukenraam.
Het moest een Luxury-uitvoering worden, kleur rood of polymetal gray (2ehands zeldzaam) en lichtmetalen velgen gray.
Blij mee!
Ik had de Mazda 3 Sedan op 1 gezet omdat ik verwachtte dat de Mazda 3 een grote kanshebber was als opvolger van je Civic. Dat blijkt dus ook het geval smiling smiley. Gefeliciteerd met je nieuwe bolide!
Bedankt allen smiling smiley

MBdoubleyou
Ik had de Mazda 3 Sedan op 1 gezet omdat ik verwachtte dat de Mazda 3 een grote kanshebber was als opvolger van je Civic. Dat blijkt dus ook het geval smiling smiley. Gefeliciteerd met je nieuwe bolide!

Ik had het gezien, je bent de dubbele winnaar van Occasionwedstrijd 655 thumbs up
Vreselijk mooie auto en een zeer waardig opvolger van je Civic! Achterin wel een stuk krapper lijkt me? Dat was ook de reden dat ik de sedan heb ingezonden. Jammer dat Mazda niet meer frisse kleuren aan biedt. Je ziet ze veel in deze kleur rood wat niet weg neemt dat het een fraaie kleur is (helemaal icm rood leer in het interieur)
Super gave bak JP ben benieuwd wanneer ik je in deze auto tegenkom in Enschede.
Toch mooi dat rode wagenpark winking smiley
Bedankt heren!

SVF
Vreselijk mooie auto en een zeer waardig opvolger van je Civic! Achterin wel een stuk krapper lijkt me? Dat was ook de reden dat ik de sedan heb ingezonden. Jammer dat Mazda niet meer frisse kleuren aan biedt. Je ziet ze veel in deze kleur rood wat niet weg neemt dat het een fraaie kleur is (helemaal icm rood leer in het interieur)

De Civic is zeker ruimer achterin en een grotere kofferbak, de 3 voorin. In de Civic schuif je redelijk makkelijk een herenfiets naar binnen, in de 3 niet. Dit is opgelost met een afneembare trekhaak en fietsendrager voor 2 fietsen. Mazda heeft weinig keuze qua kleuren, van wit naar zwart en donkerblauw... Deze 3 heeft zwart leer, rood is moeilijk als 2ehands aan te komen.
De sedan is ook fraai, maar de hatchback is mijn favoriet.

Bobbeltje
Super gave bak JP ben benieuwd wanneer ik je in deze auto tegenkom in Enschede.
Toch mooi dat rode wagenpark winking smiley

Zo komt er kleur aan het wagenpark van Enschede, ik toeter naar alle rode Peugeots 3008 grinning smiley
Heeft mijn inzending toch gewonnen, de rode Mazda 3 hatchback
Gaaf hoor, gefeliciteerd !!!
En idd, net wat Bob zegt, ben benieuwd of ik je een keer spot hier in Enschede
Oh ja Enschede natuurlijk.... Als je toevallig een gifgroene Hyundai i20 tegenkomt omgeving Hoge Land met een kalende man met bril dan ben ik dat.
SVF
Oh ja Enschede natuurlijk.... Als je toevallig een gifgroene Hyundai i20 tegenkomt omgeving Hoge Land met een kalende man met bril dan ben ik dat.

Ik woon ook op het Hogeland (singel), zilveren ML 270 met reclame erop smileys with beer drinking smiley
Niet te missen
Guus Leferink
SVF

Ik woon ook op het Hogeland (singel), zilveren ML 270 met reclame erop smileys with beer drinking smiley
Niet te missen

Nou SVF als je op Hogeland (Javastraat) een rode facelift 3008 ziet dan ben ik dat grinning smiley
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.