Wie heeft deze unieke kilometer stand ?

Gepost door Edwin 7630657 
Pas gelukt om op mijn Volvo v40 alle cijfers van 9 tot 0 op volgorde in1 display te hebben . Wie heeft die ook ?
987. 6 op dagteller en 543210 op de kilometerteller. Ik heb een foto
Edwin 7630657
Pas gelukt om op mijn Volvo v40 alle cijfers van 9 tot 0 op volgorde in1 display te hebben . Wie heeft die ook ?

Hoelang ben je daar al mee bezig?
British Racing Green
Edwin 7630657

Ik gok zo'n vijfhonderdrieenveertigduizendtweehonderdtien kilometer winking smiley
Gewoon Dirk
British Racing Green
Edwin 7630657

Ik gok zo'n vijfhonderddrieenveertigduizendtweehonderdtien kilometer winking smiley

Volgens mij vijfhonderdtweeenveertigduizendtweehonderdtweeentwintigkommavier kilometer want de dagteller staat op negenhonderdzevenentachtigkommazes. tongue sticking out smiley

3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 06-05-2020 22:38 door Jay DoubleYou.
Jay DoubleYou
Gewoon Dirk
British Racing Green
Edwin 7630657

Ik gok zo'n vijfhonderddrieenveertigduizendtweehonderdtien kilometer winking smiley

Volgens mij vijfhonderdtweeenveertigduizendtweehonderdtweeentwintigkommavier kilometer want de dagteller staat op negenhonderdzevenentachtigkommazes. tongue sticking out smiley

Maar de dagteller moet minima één keer gereset zijn om op deze waarde te komen dus de stand van de dagteller (inclusief hectometers) staat geheel los van de kilometerstand. winking smiley
Als de kilometerstand van de auto van TS uniek is, is de vraag overbodig. cool smiley
En het antwoord is dus: TS!
De Schaduw
Als de kilometerstand van de auto van TS uniek is, is de vraag overbodig. cool smiley
En het antwoord is dus: TS!

Maar is die daarna ook door gereden?
Nee, hij staat nog steeds langs de kant van de weg te wachten tot zijn kilometerstand niet meer uniek is. grinning smiley
Ik ben meer van de gelijke getallen, tel ze alle negentien winking smiley

R W xxx
Geen 4k tpm, gemiste kans. eye rolling smiley

Ik vermoed eerder technisch onmogelijk bij die snelheid met de automaat handmatig vastgezet in het vierde verzet. Bovendien had dit geen extra 4 in het display opgeleverd. winking smiley
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.