Het grote Camry 2.4 topic

Gepost door Soloman 
Dit is het grote Toyota Camry-topic. In de Verenigde Staten is deze auto de meest verkochte. Ok, het is vooral de 3-liter en de 3.5-liter, maar dat is een detail, laten we het daar maar op houden. In Nederland is de Camry een ondergeschoven kindje omdat er geen diesel beschikbaar is en de concurrentie met de BMW 5-serie en de Mercedes E-klasse moordend is.

Ik rij geloof ik al 10 jaar in deze superieure auto in het leer. Helaas heb ik nog geen foto, want het is nu donker en nat, deze week zal ik een paar foto's hierop plaatsen.
Binnenkort gaan Carkiller, Renaultje en ik de koplampen onder handen nemen en gaan we de geschiedenis van deze luxe, comfortabele wagen uit Japan volgen.

Camry, de king van de snelwegen!
Ik heb 2 Camry's gehad naar volle tevredenheid. Prima auto's.
Mijn plan is om de Camry met pensioen te laten gaan als we een fatsoenlijke elektrische auto kunnen kopen, dat gaat nog jaren duren. Ik schat dat hij dan 20 zal zijn. Ik ga hem nooit verkopen. En ik zal hem onderhouden zodat die over 50 jaar ook nog toonbaar is.

Het is een lullige burgerauto, maar dat is de uitdaging.

Ik rij geloof ik al 10 jaar in deze superieure auto in het leer. Helaas heb ik nog geen foto, want het is nu donker en nat

Sommige mensen hebben hobbies die ze misschien beter gewoon prive kunnen houden. winking smiley
Soloman
Mijn plan is om de Camry met pensioen te laten gaan als we een fatsoenlijke elektrische auto kunnen kopen, dat gaat nog jaren duren. Ik schat dat hij dan 20 zal zijn. Ik ga hem nooit verkopen. En ik zal hem onderhouden zodat die over 50 jaar ook nog toonbaar is.

Het is een lullige burgerauto, maar dat is de uitdaging.

Hangt ervan af wat je onder fatsoenlijk schaart en of de auto nieuw of tweedehands moet zijn. Gezien de huidige markt is een gebruikte Tesla Model S of evt. een nieuwe Kia e-Niro een zeer goede keuze. Een auto die goed is gebouwd, fijn rijd, kan snelladen en een zeer fatsoenlijke range heeft. Je kunt er alleen niet heel erg makkelijk echt grote afstanden mee rijden. Maar verder.

Mocht je zeggen ik wil niet al teveel geld uitgeven ga dan voor de instap Hyundai Kona. Dezelfde aandrijflijn als de Kia e-Niro maar dan voor 40.000 euro. Wil je wel luxe ga dan voor de full option Kia voor net geen 50.000 euro.
R W xxx

Ik rij geloof ik al 10 jaar in deze superieure auto in het leer. Helaas heb ik nog geen foto, want het is nu donker en nat

Sommige mensen hebben hobbies die ze misschien beter gewoon prive kunnen houden. winking smiley
Sorry
Je hebt gewoon gelijk.
Mod, kan dit topic dicht?
Soloman
R W xxx

Sorry
Je hebt gewoon gelijk.

Lekker open laten hoor Solo. Sommigen hebben helaas gewoon zelfs op volwassen leeftijd nog last van een dubbelzinnige denkwijze. eye rolling smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 06-01-2019 00:12 door Jay DoubleYou.
@Soloman,

'Quote

Ik rij geloof ik al 10 jaar in deze superieure auto in het leer'

Denk dat ie bedoelde dat jij in een kinkie lederen pakkie in je Camry rijdt.
Zo staat het er ook overigens.
Geen kwaad in de zin, gewoon grappig...
Arievectra
@Soloman,

'Quote

Ik kan zo'n grap wel waarderen.winking smiley
Maar een gewonere hetero huis, tuin en keukenman zul je vergeleken bij mij moeilijk kunnen vinden.
Vraag maar aan Carkiller en Renaultje, die kennen mij persoonlijk.
De Camry staat mij bij als een machtige auto, mijn opa had er begin jaren 90 één. Echt een wagen voor hobby-boeren en verstandige directeuren.

Nu weet ik dat je een soort emotionele band kunt hebben met een auto. Hij rijdt lekker, je zit als een vorst en past prima bij je budget. Ik had het met mijn Opel Signum, die mis ik nog regelmatig.

Persoonlijk heb ik dat niet met Japanse auto’s, maar dat komt misschien omdat ik bij Aziatische mensen nooit goed hun emotie kan aflezen*. Dat werkt door in hun producten. Maar da’s mijn gevoel he, de praktijk zal anders zijn..
(*over Duitsers gesproken..)

Maar waar ik benieuwd naar ben, zijn er zoveel meer mensen hier op het forum die in een Camry 2.4 rijden of hebben gereden? Wat maakt dit topic ‘groot’?
Jay DoubleYou
Soloman
R W xxx

Sorry
Je hebt gewoon gelijk.

Lekker open laten hoor Solo. Sommigen hebben helaas gewoon zelfs op volwassen leeftijd nog last van een dubbelzinnige denkwijze. eye rolling smiley

A dirty mind is a joy forever smileys with beer
Soloman
Arievectra
@Soloman,

'Quote

Ik kan zo'n grap wel waarderen.winking smiley
Maar een gewonere hetero huis, tuin en keukenman zul je vergeleken bij mij moeilijk kunnen vinden.
Vraag maar aan Carkiller en Renaultje, die kennen mij persoonlijk.

Heel gewoon, bang in mijn Subaru net als iedereen.drinking smiley
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close