Het grote Camry 2.4 topic

Gepost door Soloman 
Dit is het grote Toyota Camry-topic. In de Verenigde Staten is deze auto de meest verkochte. Ok, het is vooral de 3-liter en de 3.5-liter, maar dat is een detail, laten we het daar maar op houden. In Nederland is de Camry een ondergeschoven kindje omdat er geen diesel beschikbaar is en de concurrentie met de BMW 5-serie en de Mercedes E-klasse moordend is.

Ik rij geloof ik al 10 jaar in deze superieure auto in het leer. Helaas heb ik nog geen foto, want het is nu donker en nat, deze week zal ik een paar foto's hierop plaatsen.
Binnenkort gaan Carkiller, Renaultje en ik de koplampen onder handen nemen en gaan we de geschiedenis van deze luxe, comfortabele wagen uit Japan volgen.

Camry, de king van de snelwegen!
Ik heb 2 Camry's gehad naar volle tevredenheid. Prima auto's.
Mijn plan is om de Camry met pensioen te laten gaan als we een fatsoenlijke elektrische auto kunnen kopen, dat gaat nog jaren duren. Ik schat dat hij dan 20 zal zijn. Ik ga hem nooit verkopen. En ik zal hem onderhouden zodat die over 50 jaar ook nog toonbaar is.

Het is een lullige burgerauto, maar dat is de uitdaging.

Ik rij geloof ik al 10 jaar in deze superieure auto in het leer. Helaas heb ik nog geen foto, want het is nu donker en nat

Sommige mensen hebben hobbies die ze misschien beter gewoon prive kunnen houden. winking smiley
Soloman
Mijn plan is om de Camry met pensioen te laten gaan als we een fatsoenlijke elektrische auto kunnen kopen, dat gaat nog jaren duren. Ik schat dat hij dan 20 zal zijn. Ik ga hem nooit verkopen. En ik zal hem onderhouden zodat die over 50 jaar ook nog toonbaar is.

Het is een lullige burgerauto, maar dat is de uitdaging.