British Racing Green - 1991 Citroen BX 4x4 Gti

1) BRG // 11 punten
2) Niels. // 10 punten
3) Mechanix // 9 punten

Rest minder

BRG gefeliciteerd en succes met het organiseren van wedstrijd 531
Ha Niels. heb je daar mooi mazzel dat niemand doorhad dat je een auto uit Oostenrijk instuurde big smile smiley
Oei, die zag ik niet aankomen.
Heb zelf niet eens gestemd, dus vind het eigenlijk niet kunnen dat ik de nieuwe zou openen, zit trouwens nu zonder pc in mijn vakantiewoning in Zeeland en een wedstrijd openen op gsm is nogal onhandig.
Ik geef de eer door aan Niels (Oostenrijkse auto?) of Mechanix.
British Racing Green
Heb zelf niet eens gestemd, dus vind het eigenlijk niet kunnen dat ik de nieuwe zou openen, zit trouwens nu zonder pc in mijn vakantiewoning in Zeeland en een wedstrijd openen op gsm is nogal onhandig.

Tsja, aangezien heel de top 3 niet gestemd heeft! grinning smiley winking smiley
Dan mag de eerste in de stand die wel gestemd heeft winking smiley
Stemmen is geen verplichting, dus vind dat geen reden om niet de volgende wedstrijd te openen.
Zadelsnuiver
Stemmen is geen verplichting, dus vind dat geen reden om niet de volgende wedstrijd te openen.

Volgens mij altijd wel zo geweest, nogal logisch ook, maar goed ik deed niet mee dus ik ga er zeker niet over! winking smiley
Zadelsnuiver

Klopt, al is die discussie er wel al eerder geweest.

Wat mij betreft echter ook geen bezwaar, iedereen heeft tenslotte soms wel wat beters/belangrijkers te doen.
Dus nr. 1,2 of 3, ff samen regelen.
Blijft de rest van mijn probleem: zit in Zeeland met enkel mijn iPhone, nogal onhandig om een wedstrijd te openen. Dus 2 of 3 graag.
British Racing Green

Stond in Oostenrijk te koop smiling smiley
Dank voor de stemmen, excuses voor het feit dat ik niet heb gestemd (en dat mijn inzending in Oostenrijk stond, over het hoofd gezien)! Ik wil best een nieuwe wedstrijd maken, maar dat lukt me niet voor morgenochtend tien uur. Als de nr.3 dat eerder lukt, is dat ook prima!
Ik ga aan de slag met de nieuwe wedstrijd, over een paar minuten online!

Edit: wedstrijd 531 staat online!

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03-11-2018 10:11 door Niels..
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close