RCR Regular Car Reviews...

Gepost door Chrysler Saratoga 
Op het altijd interessante Youtube is een Amerikaans kanaal actief met "autotests" zoals van deze fraaie Buick Buick Century

De presentator, die vanwege zijn werk niet in beeld komt, heeft een of andere universitaire Letteren-studie gedaan en steekt een cynisch, sarcastisch, ironisch en wat-al-niet-meer-verhaal af over een specifiek model. Soms erg negatief en sociaal kritisch, maar niettemin....
HUNGABUNGABUNGABUNGA!
SUBARUUU IMPOSSIIBRRUUUU big smile smiley

Overigens is Mr.Regular gewoon te zien hoor, ze hebben Live Podcasts op YouTube 1x per zoveel dagen/weken, en daarin zijn zowel Mr.Regular als Roman beide te zien en te horen.
TheJDMister
HUNGABUNGABUNGABUNGA!
SUBARUUU IMPOSSIIBRRUUUU big smile smiley

Overigens is Mr.Regular gewoon te zien hoor, ze hebben Live Podcasts op YouTube 1x per zoveel dagen/weken, en daarin zijn zowel Mr.Regular als Roman beide te zien en te horen.

Ik heb dit uit een interview van vorig jaar of twee jaar terug. Vanwege zijn uitspraken wilde hij niet herkenbaar in beeld. Maar dat is dus blijkbaar gewijzigd. Ik kijk niet alle afleveringen, alleen wat mijn interesse heeft.
Leuk kanaal. Vooral omdat hij ook ingaat op het type bestuurder dat de geteste auto rijdt, soms uitmondend in hilarische overanalyses. Hij zou meer europese auto's moeten doen.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close