Een heel gek tafereel als een splinternieuwe Nederlandse Tesla Model S aanschuift bij het Aral tankstation in Duitsland. Is de eigenaar soms vergeten dat ie een elektrische auto rijdt en ipv het vulpistool op zoek moet naar een laadstekker? Het ziet er in ieder geval komisch uit.

Maar wat vervolgens gebeurt, slaat werkelijk alles. Meneer gooit zijn Tesla werkelijk vol met benzine. De achterklep gaat open en toont een enorme hoeveelheid grote jerrycans die stuk voor stuk worden volgetankt.

Ik ben heel benieuwd naar wat deze meneer nog meer in zijn garage heeft staan....

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10-07-2018 21:34 door Kristian.
Of hij even wat benzine kon halen voor schoonmoeders grasmaaier.
gewoon een super aardige gozer, die haalt gewoon even voor de hele buurt benzine.
Hij spoelt het thuis door de gootsteen denk ik, veel beter voor het milieu dan dat een ander het zou verstoken.
Dit is duidelijk voor zijn generator om de stroom op te wekken voor zijn Tesla.
Ik gok allesbehalve een fluisterboot.grinning smiley
Zou hij het tankbonnetje ook gewoon zakelijk opvoeren? big smile smiley
Je mag in Duitsland toch maar 20 liter reservebrandstof bij je hebben? Dit lijkt me wel iets meer...
Eerst zo’n Tesla scoren met een hoop subsidie en dan óók nog eens benzine in D gaan halen (voor z’n boot misschien?)
Deze gast gund z’n eigen regering ook niets...... Naaien & Genaaid worden winking smiley
Leon in z'n SEAT
Je mag in Duitsland toch maar 20 liter reservebrandstof bij je hebben? Dit lijkt me wel iets meer...
Misschien ligt zijn boot in Duitsland in een haven? Vragen en aannames...
Hamsteren voor de auto van zijn vrouw. confused smiley
Michel 1975, ik bedoel er niets mee joh.
Zijn we niet allemaal roomser dan de paus? smileys with beer
V0RQ
Zou hij het tankbonnetje ook gewoon zakelijk opvoeren? big smile smiley

Misschien per ongeluk een tankpas gekregen?
Wij gaan morgen op vakantie en stoken zo'n 2350 liter benzine weg smileys with beer

Zadelsnuiver
Hij spoelt het thuis door de gootsteen denk ik, veel beter voor het milieu dan dat een ander het zou verstoken.
500C
Wij gaan morgen op vakantie en stoken zo'n 2350 liter benzine weg smileys with beer

Zadelsnuiver

Laat Tesla-meneer het maar niet merken, straks begint 'ie nog vaten in te slaan angry smily
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close