Occasionwedstrijd #463 - Schakelen met je V8! Nico GT-R heeft gewonnen!

Gepost door Zadelsnuiver 



Welkom bij Occasionwedstrijd #463: Schakelen met je V8!




Wie droomt er nu niet van een snelle sportwagen of een luxe slee met zo'n heerlijk smeuïge V8 aan boord? Helaas is het vaak echter wel zo dat de keuze op het vlak van schakelen beperkt is tot een automatische bak. Daarom gaan we voor deze week op zoek naar auto's met een V8 motor in combinatie met een ouderwetse handbak en 3 pedalen.




Criteria:

- Auto moet voorzien zijn van een V8 motor
- Alleen handgeschakelde versnellingsbakken
- 3 pedalen; koppeling, rem en gaspedaal
- Mag overal te koop staan
- Budget max. € 100.000,-
- Bouwjaar 1970 t/m 2015
- Auto moet in een mooie verzorgde conditie verkeren, APK waardig.
- conversie van automaat naar handbak is toegestaan!

Vaste spelregels:

- Link naar de advertentie en prijsindicatie zijn verplicht.
- Foto's van de geadverteerde auto zijn verplicht, maximaal 5 foto's per model.
- De eerst geplaatste foto van elke in de inzending is de foto voor het 'op een rijtje'.
- Mooi gefotografeerde auto's worden op prijs gesteld.
- Maximaal 1 inzending per persoon, als je toch een betere inzending tegenkomt dan je eerste, pas dan je oorspronkelijke post aan.
- Bij het stemmen mag een geplaatste stem niet meer gewijzigd worden.
- Bij een claim dient een link naar de advertentie en minimaal 1 foto te staan, anders wordt deze als niet ingezonden beschouwd.

Voorgaande wedstrijden:
Occasionwedstrijd 1 t/m 399
400: Het jubileum viertje - Joop053
401: It's in the movie - Joop053
402: The Dutch Dinosaurs - 929V6
403: L - Joop053
404: Het lekkere kontje – JOtter
405: Man man man... - Pink Panther
406: De Vreemdganger - Shooting Brake
407: De afstammeling - 929V6
408: Buy British! - Guus Leferink
409: Zuipen maar! - Pink Panther
410: De Laatste! - smarter
411: Knutselvreugd: Afgezaagd en aangeplakt - Joop053
412: Eenarmige bandiet - cirKel
413: Betaalbare coupé - Paul Z
414: Rechtsgestuurd - Spekky
415: Vent window - Pink Panther
416: Jan Modaal - Escher
417: Kleur bekennen - .Timo
418: 4 Cilinders, 1.8 L motor - rzasa
419: reclame - jp053
420: Bruin/brown/maronne/braun/brun/buraun - Pjötr
421: De opgewarmde auto! - smarter
422: Het reservewiel – Spekky
423: Een Pekelbak - smarter
424: Kwarttarief oldtimer - JP053
425: Take a Break..... of Caravan of Wagon - GvJ
426: Koekblik, racemonster of gebakje - Jp53
427: Het ronde achterlicht - stoterstangen90
428: De Sint komt weer in het land en zoekt passend vervoer- British Racing Green
429: Gracieus een dagje ouder- 929V6
430 Reïncarnatie - Wouter82
431 What's in a name? - Zadelsnuiver
432 Veel gereden, weinig geleden! - singleframegrille
433 de rijdende kerstboom - Bobbeltje
434 Oudejaarslot - j.ko
435 Oud en Nieuw - singleframegrille
436 Bijna perfect maar…. - Paul Z
437 Gewoon zoals vroeger - GvJ
438 2.0 - 929V6
439: Melania's car- Escher
440: Snel verouderd - 929V6
441- Big diesel- Escher
442 - Kleurrijk interieur - DagDromer
443: Net als in de folder - 740estate
444: Lente in Drenthe - singleframegrille
445: The Powerdome - Jp053
446: Heckblende - JOtter
447: Laatste in de lijn - Smarter
448: Geen Grille - Pink Panther
449: Allemaal Brass - GvJ
450: WWDVD - Gewoon Dirk
451: Grensgevalletje - Nico GTR
452: The forever car - Jp053
453: nummer 13 - singleframegrille454: Rechtop! - 929V6
455: Yummy!- GvJ
456: Retro - Escher
457: Vakantie! - Probenator
458: Chief Executive Officer! - Jp053
459: Targa time! - Niels
460: Andere tijden - smarter
461: Wie het kleine niet eert... - Jp053
462: GT met of zonder - Zadelsnuiver

Inzenden kan tot woensdag 19 juli, 20.00 uur.
Stemmen kan tot vrijdag 21 juli, 20.00 uur
.





2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 21-07-2017 20:54 door Zadelsnuiver.
Echt heel bijzonder dat juist een bezadigd merk als Cadillac een ultieme powerwagon op de markt gebracht heeft met RWD, 6.2 liter Supercharged V8 met 565pk en zelfs leverbaar met handbak. Van de handgeschakelde Wagon zijn er slechts 600 gebouwd. Los van alle specs op papier vind ik het ook nog eens een absoluut schitterende en heerlijk onderscheidende auto om te zien. Helaas heeft deze CTS-V Wagon geen opvolger gekregen. Ik denk dat dit op termijn nog wel een behoorlijk waardevaste auto zal blijken. Ik word hier zelf in ieder geval ontzettend hebberig van. Dat ik niet de enige ben is te zien in dit filmpje over de CTS-V Wagon handgeschakeld. Dit is echt een auto die ik zelf meteen zou kopen als ik het geld ervoor had:

2013 Cadillac CTS-V Wagon











2013 Cadillac CTS-V Wagon

Exterior: White Diamond Tricoat
Interior: Ebony
Transmission: 6-Speed Manual
Miles: 29.257

prijs: $65,999 = +/- € 57.5870,-



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 15-07-2017 07:26 door smarter.
Een ondergewaardeerde maar prachtige volbloed Italiaan in een perfecte kleur. De lijnen zijn ingetogen maar aan details zoals de luchtroosters om de hitte van de uitlaat af te voeren kun je wel zien dat het onderhuids een beest is:

Maserati Indy 4.2 1970 (klik!)







€ 89.500,-




1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 14-07-2017 23:13 door 929V6.
"van 0 tot 100km/h en terug naar 0 in slechts 10 sec"


Porsche gebruikte deze leus (helaas niet zelf gechecked...) in de advertenties voor de 928 met de watergekoelde aluminium V8:

Porsche 928 GT 5.0












Rest volgt.



6 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 15-07-2017 23:42 door Jp053.
Quote
929V6
@Jp053,

Vanaf 1970...

He jammer..... Veel leuk spul voor 1970, maar ja, opnieuw zoeken.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 14-07-2017 23:21 door Jp053.
Claim!



Lotus Esprit 3.5 V8 SE
66.000 euro

R25 handgeschakelde versnellingsbak.
Luchtgekoeld en de motor achterin:

Tatra 613

Bouwjaar: 1980, Prijs 649000 Tsjechische kroon is net geen 25000 Euro.







TVR Chimaera 4.0


€ 35.900,-
Bouwjaar Mrt 1995
Kilometerstand 59.508 km
Vermogen 228 PK
Brandstof Benzine
Schakeling Handgeschakeld

Volgens de RDW 8 cilinders [ovi.rdw.nl]
Aantal cilinders: 8
Pontiac Firebird 5.0 V8 Formula

[www.pilgrim-motorsports.co.uk]











Pontiac Firebird Formula
Year of Manufacture: 1981
Body Type: Coupe
Engine size: 5.0 litre 305 cu inch
Power: Z/28 Camaro Engine
Gearbox type: 4 sp Manual
Colour: Lagoon Black

£18,950 = € 21.707,-



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 15-07-2017 12:39 door rzasa.
Mercedes Benz 350SL


Deze Mercedes Benz 350SL uit 1971 heeft de sterke 3500cc V8 motor gekoppeld aan een handgeschakelde 4 versnellingsbak.
Een unieke combinatie als u zich bedenkt dat 99% van deze modellen met een automaat zijn uitgerust.











Dit is een unieke Mercedes 350SL (W107) uit 1971.
Prachtig zilver-grijs met een blauw leer interieur.
Helemaal origineel en met slecht 93.000 km.
Deze SL is vanaf nieuw in Nederland.
De 2 eigenaren hebben deze 350SL altijd gekoesterd en dat is duidelijk te zien, aan alles.
Het onderhoudsboekje is nog bij de auto.
Prijs € 39.500



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 15-07-2017 11:33 door 740estate.
Een handgeschakelde V8 in een bloedmooi Italiaans jasje:

Alfa Romeo Montreal
83.100 km - 1975 - € 77.800,-










Hier te koop.
Ford Capri Perana V8

1970 £ 67.000 = € 78.000

In 1970 the Capri Perana V8's performance eclipsed 'normal' cars and was more in the league of exotic machines such as the Ferrari. Fourteen years later when the Alfa Romeo GTV (224.2 km/h) beat the BMW (535i 220.7 km/h) which was at the time South Africa's fastest locally produced car, both were still slower than the Perana in both acceleration and top speed. Even by today's standards the Capri Perana is still a very rapid car.
The Capri Perana V8 is unique in that it is the only V8 Ford Capri ever officially sanctioned by Ford. It was available from all South African Ford dealers with a full Ford warranty. Ford was closely involved and Capri Peranas were built as such at the Ford plant in Port Elizabeth and were shipped minus engines and gearboxes to Basil Green Motors where the manufacture was completed..


Er staan wel enkele geheel originele te koop, maar met zeer slechte foto's, nauwelijks omschreven, kortom niet aantrekkelijk. Daarnaast schijnen er max. 500 gebouwd te zijn, uitsluitend in en voor Zuid-Afrika.
Deze versie is een geheel nagebouwde, tot op het kleinste detail en zelfs met goedkeuring van Basil Green.











Hier te koop.



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 16-07-2017 20:59 door Pink Panther.
Land Rover 110 3.5 V8

Echte mannen auto met V8 en handgeschakelde versnellingsbak.

1986
€ 54.940,00













1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 15-07-2017 18:03 door GvJ.
@GvJ,

De naam Defender is pas in 1990 ingevoerd. Dit is dus gewoon een Land Rover 110 V8.
Ford Mustang Shelby GT350





99.900 €
Erstzulassung 07/1970
3. Hand
unfallfrei
black jade
Kunstleder schwarz
Fahrzeug komplett in Deutschland restauriert
Lack neu
Innenausstattung original
Motor neu lackiert
Unterboden auf blankem Blech neu lackiert
alle Achsteile lackiert oder gepulvert
alle Gummis neu
alle Fahrwerkskomponenten neu
Kupplung neu
Fahrzeug wurde auf rostfreier Basis neu aufgebaut
umgebaut mit Hollyvergaser und Hurstschaltung (Originalteile vorhanden)
Original Shelby GT350 Fastback
einer der letzten Ausgelieferten
registriert im Shelbyregister und Martyreport mit Fahrgestellnummer und Bild
original Unterschrift auf Sonnenblende
sehr viele Unterlagen vorhanden
absolut perfekter Sammlerzustand - in diesem Zustand nicht mehr zu bekommen







1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 15-07-2017 21:35 door Zonder Mazda met BMW.
Heerlijke inzendingen al zover, top!
Alles goedgekeurd overigens thumbs up
1999 BMW 540i - € 11.500,00
[link.marktplaats.nl]



BMW M5 iets te veel van het goede? Gelukkig is er nog de E39 540i. Een stuk meer gedistingeerd zodat je vrij incognito kunt genieten van de 4.4 liter, 286 pk sterke V8. Héél af en toe kom je er nog een tegen met handbak, dan heb je echt iets speciaals onder je kont zoals deze orientblauwe originele Nederlander. De 18" Alpina velgen zorgen voor een net wat sportiever voorkomen en maken het plaatje compleet.







Nou, er staan hier al heel wat pareltjes....
Dan maar iets exotischer gekozen:



AC Cobra Dax Tojeiro



€ 42.500,-

Tweedehands
32.000 km
02/1992
254 kW (345 PK)
Benzine



Vorige eigenaren:2
Carrosserietype:Cabriolet
Transmissie:Manueel
Aandrijving:achter
Cilinderinhoud:5000 cm³
Cilinder:8
Brandstof:Benzine
Kleur:Blauw Metallic
Bekleding:Volledig leder Zwart



Magnifique Dax Tojeiro cobra,moteur alu V8 Ford, certifat de conformité Dax Tojeiro et immatriculé comme tel
look tres soigné d epoque,
finition de marque
passage au control en vehiucle "normal" sans complication
disponible desuite
possibilitee Ancetre
42500 + tva ou export

Ik doe ook weer een keer mee met deze fantastische Triumph Stag:

1973 Triumph Stag



67,500 USD - Asking Price
( EUR 58.871,21 BRON )

Mileage 40,747 miles
Transmission Manual Shift



1973 Triumph Stag Mk2 VIN: LE21675U This Triumph Stag is a documented one-owner example, purchased new by Byron Webb as his personal car when his dealership, Webb Motors in Roanoke, VA, was a factory authorized Triumph dealer. Originally used for touring early on, and in recent years exercised only on Sunday morning drives to church, the 40,747 miles is original and correct.



The Stag has spent its entire life in Mr. Webb's climate controlled garage, or on proud display in his dealership's showroom. Maintained since new by Mr. Webb's factory trained mechanics, it presents in stunning condition. Having received meticulous, almost fanatical care and maintenance throughout its life, Mr. Webb's only changes from the original specifications were non-invasive upgrades that included a dual oil and temperature gauge in place of the original temperature gauge, a Crane XR-7000 electronic ignition, and a Rimmer Brothers radiator. Such low mileage cars, no matter how well cared for, always need a good bit of fettling to get them back up to reliable road going spec. When we acquired this car an extensive diagnostic was performed, and all the outstanding issues have been resolved. Some of the major projects included: rebuilt heads and a full engine reseal, brake service, rebuilt carburetors, A/C service and reseal, front suspension bushings, steering rack rebuild, clutch slave cylinder rebuild, new alternator, and a full engine tune-up. During our work on the car we discovered the factory hardtop might have never been removed. The original convertible top was resting in pristine, unused condition in its storage compartment behind the seat. The original Michelin spare tire still sits in the trunk, along with the original tool roll. All evidence points to this being the most original Stag in existence. Add to that a concours level detail, and this British icon is now in show winning condition both cosmetically as well as mechanically.



About the Stag: Envisioned as a luxury sports car, the Triumph Stag was designed to compete directly with the Mercedes-Benz SL. To help cement it in the public eye it would be driven by James Bond in 'Diamonds Are Forever'. In fact Aston Martin objected that the Stag V8 sounded better than their DBS, so they demanded an overdub with a different engine. All Stags were four-seater convertible coupes, but for structural rigidity and to meet new American rollover standards of the time, the Stag required a B-pillar 'roll bar' hoop connected to the windscreen frame by a T-bar. A removable hardtop was a popular factory option for the early Stags, and was later supplied as a standard fitment. The new Triumph V8 was enlarged to 2997 cc to help the car fulfill its roll as a grand tourer. To meet emission standards in the USA, the troublesome mechanical fuel injection was dropped in favor of dual Zenith-Stromberg 175 CDSE carburetors. Unitary construction was employed, as was fully independent suspension MacPherson struts in front, semi-trailing arms at the rear. Braking was by front disc and rear drum brakes, while steering was power-assisted rack and pinion. About Webb Motors: Webb Motors was founded in the 1940s selling British engines and motorcycles. In 1955 the company moved to its current location in Roanoke, Virginia, and operated as a British Leyland dealership, continuing to do so through their demise. Nowadays, they offer restoration, repair, and sales of British cars, including those they sold new. Webb Motors is still run by the original owner, octogenarian Byron Webb, and his son-in-law Louie Cross.



Exterior Color: Magenta
Interior Color: Black
Engine: 3.0L V8
Transmission: 4 Speed Manual
Volgens mij is hij niet helemaal origineel (is de V8 standaard niet alleen in de coupé geleverd?), maar het is lastig nee zeggen tegen een MG B met heerlijke V8 en handgeschakelde vijfbak.




Bouwjaar 1977, hier te koop voor €39.950
2002 Volkswagen Passat 4.0 W8 Variant

[suchen.mobile.de]











€ 11.450
De A8 van de D2-serie heb ik altijd al een fascinerende auto gevonden vooral door haar tijdloos design en aluminium carrosserie (deze S8 weegt 1730 kg).
Leuk weetje: de A8 van deze serie is alleen als zescilinder 2.8 benzine en 2.5 diesel met handgeschakelde bak leverbaar geweest, de grotere motoren hadden allemaal een automaat, behalve de S8 met heerlijke 4.2 V8 (die in de A8 50 pk minder levert)

Audi S8

Bouwjaar: 2000
Kilometerstand: 136.500 km
Prijs: € 29.950,-
Locatie: Murcia, Spanje

Motor: 4.2 V8
Vermogen: 360 Pk
Koppel: 430 Nm
Aandrijving: quattro vierwielaandrijving
Transmissie: Handgeschakeld, 6 versnellingen

Topsnelheid: 250 km/h (begrensd)
0-100 km/h: 5,4 s











Link naar advertentie



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 17-07-2017 13:54 door Probenator.
Mooie inzendingen weer! Alles goedgekeurd, ook de W8 want in principe zijn het 2 banken van 4 cilinders.
Ik heb lange tijd niet meegedaan maar deze kan ik niet laten schieten smiling smiley

Ford Sierra XR8

Guus en Wouter, leuk dat jullie weer meedoen thumbs up
1975 ISO Rivolte Lele IR6 Sport











Van de Sport zijn maar 40 exemplaren geproduceerd waarvan slechts 11 rechtsgestuurd! Naar verluidt zijn er wereldwijd in totaal slechts 18 exemplaren bekend in de registers. De sport onderscheidt zich door middel van een krachtige Ford 360 Cobrajet V8 motor met ruim 360 pk.
71.000 km
Prijs 79.950,-



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 19-07-2017 00:10 door Fingerspitz.
Ik doe ook weer een keertje mee.
Ik hoop dat deze auto mooi genoeg is om mee te mogen doen, want ik zie wel wat rafelige randjes.
Maar het ding is te uniek om niet in te zenden.
Het betreft een Freightrover V8 uit 1987, een doorontwikkeling van de aloude Leyland Sherpa

[www.ebay.co.uk]

Vraagprijs 2000 Pond. Dat is 2248,24 euro

Quote
advertentie
1987 Race Car Transporter Leyland DAF - Freight Rover
Genuine 38,000 miles with factory Rover V8 (3500cc) from new - 5 speed gearbox twin rear wheels.
Was purpose built as a race car transporter by Cray Bodies (Crayford) body tilts with manual crank so no problematic hydraulics.
Originally used for private race team with Hillman Imp racer - so for years just back to the track and back.
Rear panel removes for easy access can be fitted by one person. One side opens completely and hinges up with legs to make pit cover.
Daylight roof, side belly lockers, rear locker winch and ramps.
Box internal size L 13'10" W 6'3" H 5'8"
Petrol so LEZ compliant ideal for LPG conversion. The cheapest and most stylish mobile garage you could buy.
Fabulous piece of kit for historic race meetings with single seater classic Mini, Legends racer, ...
Would like fast sale please call 07584903010
Been sitting with car inside for last few year so need looking over before use

Tiltbed

Geen foto van de handbak, maar wel in de advertentie genoemd.
Geen ombouw maar fabrieks origineel.




Ik was eigenlijk op zoek naar een Caterham RST-V8, maar bij gebrek daaraan is dit een goede 2e keus als het gaat om rijplezier met heerlijke V8 en handbak! Lijkt me een eerlijke verkoper en met een beetje aandacht heb je er een heerlijke wagen aan!

Robin Hood Exmo V8 Kit Car
£3.201,-

Manufacturer: Caterham
Year: 1996
Type: sports/convertible
Color: Green
Mileage: 101,000
Seats: 2
Engine: 3,500
Transmission: manual
Fuel: Petrol
Drive side: Right-hand drive

For reluctant sale is a Robin Hood Exmo outfitted with a V8.

Fantastic little go kart bought on a bit of a whim and now for sale because a go kart just isn't practical enough for me to enjoy. If I had the garage space to keep this alongside my mx5 I would. but the Exmo must be the one to go because Mrs won't go on holiday in it.

I've had the car since January. and enjoyed it despite the weather (done about 2000 miles in it). It really is a fantastic experience just turning the key and hearing the v8 roar through the short exhausts. This is the fastest car I've ever driven. the speed is seemingly effortless. but it is a real pleasure to tootle about country lanes in too. You WILL get a lot of attention in this car! Kids can't help but shout at it (mostly good things!) and if you park it anywhere public there is normally someone complimenting it before you even get chance to climb out.

The kit is Ford Sierra based. Engine is a Rover 3. 5l V8 with an Offenhauser inlet manifold and Edelbrock Carburettor. 5 speed gearbox. I haven't had it dyno-ed but the informed opinion is that it is approximately 200bhp. but with masses of torque. Its enough!

Comes with:
Full wet weather gear - newly installed catches so they aren't stiff/crusty. and the roof will stay on reliably at speedSide screensTonneau cover - though this does not appear to have the appropriate mounting points yet. or I'm missing something. 4 point harnesses in green - Comfortable. secure and no more of a faff than normal seatbelts
Nice black OZ alloys with good tyres all round - 3 of which have done <500 milesFull set of 4 alternative sierra wheels - 2 of which have brand new tyres. 2 of which have shoddy tyresHeater/fan matrix - Working but not fitted to the carAluminium passenger foot rest - New but not fitted to the car2x matching black vinyl seats with green piping. in good nick and on adjustable runners1x raw carbon fibre seat with rough cut outs - I'm 6'2" and 18 stone and fit in comfortably with this seat. Surprisingly extremely comfortable.
Set of rear springs that are lower and with set of spring stiffners installed - The car looks amazing with them on but the spring rate doesn't agree with my weight and garage access. Set of brooklands style wind deflectors (as pictured) - Windscreen is currently fitted as I like to breath at 50mph+ and wanted the option of wet weather gear.
A V8. This is worthy of its own bullet point. 8 cylinders. 8.
Kick-ass stickers on the back. these are easily removable with some heat. if they are too kick-ass for you. A nearly new extra large helmet and flowery girly helmet (medium I think)

Insurance for myself. male. 27 years old. No NCBs. 7000 miles. £200. Thats £1 per bhp and less than my mx5 costs. Insurance is really cheap on this car!

The bad bits:
MOT is due in June. The last MOT had no advisories whatsoever. To get it through this MOT it will need either the heating/blower & squibber system hooking up (all parts included except blower air/water plumbing). or the windscreen taking off. and possibly the current CF seat swapping out for one of the vinyl ones with runners. Taking the windscreen off will take about 5 minutes. as will a seat swap. If I don't get what I'm looking for pre-MOT I'll put it through myself and re-list. I'm confident nothing will need doing for the MOT. The paint has flaked at one of the bonnet vents. and there is a piece at the back held on with stickers. The good news is that the spray can paint (included) is a perfect match. When polished up the paintwork looks superb.

I suspect first to see/drive will buy. I did. It doesn't take much v8 burble. amazing road holding ability. and snap/crackle/pop-ing on the over run to fall in love with this excellent excellent toy. I'm happy to entertain serious buyers (no test pilots thank you) with a passenger ride. test drives only with the proper insurance and proof thereof.

I did buy this on a whim because it is shiny and sounds amazing. I'm afraid I am not your typical kit car owner. ie having intimate knowledge of their car. I will try to answer all questions. but honestly. I don't really understand how it all works. sorry!

Its a go kart. with a v8. and its the summer. Its worth the grief you will get from Mrs so get bidding!

On 09-May-13 at 16:21:43 BST. seller added the following information:

Oops. I forgot a bad point. The speedo is unreliable. I suspect a broken return spring on the needle. Its a mechanical/cable type and the odometer in the same unit is accurate. so the cable/propshaft side of things is probably fine. A new dial may be required if this bugs you. If you have time to look at the speedo you're going too slow. If you can't breathe you're going too fast.

There has been a lot of interest already and many people have asked what price I will let it go for. No I won't let you have it for £350 and a packet of crisps. but can't blame you for trying.

I'd like something around the £5k mark. given what I paid for it and its current condition. I already have a couple of people interested at this price. I think. given that there is little to compare it to. an auction really is the best way to determine it's worth so I'll just let it run and we'll see where it goes.

Will post some better photos at the weekend.

Thanks for all the interest :-)







Er bestaat ook nog een Westfield SEight winking smiley
Alle af fabriek gebouwd, niet als kit
Leuk en verrassend spul zit er weer tussen, alles goedgekeurd!

Ik weet alleen nog niet hoe laat ik er aan toe kom om het OER te maken dus als iemand zich geroepen voelt om er een klap op te geven straks zou ik dat zeer waarderen thumbs up
Is er iemand die tijd/zin heeft om het OER te maken? Heb hoogstwaarschijnlijk geen computer/laptop ter beschikking vanavond..
Een heel begeerlijk Op-een-rijtje:

Smarter - 2013 Cadillac CTS-V Wagon


929V6 - 1970 Maserati Indy 4.2


Jp053 - Porsche 928 GT 5.0


Nico GTR - Lotus Esprit 3.5 V8 SE


Spekky - 1980 Tatra 613


Gullwing - 1995 TVR Chimaera 4.0


rzasa - Pontiac Firebird 5.0 V8 Formula


740estate - 1971 Mercedes 350 SL


j.ko - 1975 Alfa Romeo Montreal


Pink Panther - 1970 Ford Capri Perana V8


GvJ - 1986 Land Rover 110 V8


Zonder Mazda met BMW - Ford Mustang Shelby GT 350


Zadelsnuiver - 1999 BMW 540i


British Racing Green - AC Cobra Dax Tojeiro


Guus Leferink - 1973 Triumph Stag


afentoe - 1977 MGB V8


Escher - 2002 Volkswagen Passat 4.0 W8 Variant


Probenator - 2000 Audi S8


Wouter82 - Ford Sierra XR8


Fingerspitz - 1975 ISO Rivolte Lele IR6 Sport


Stoterstangen90 - 1987 Freightrover V8


Auto-fan - 1996 Robin Hood Exmo V8 Kit Car
1. 740estate - 1971 Mercedes 350 SL: geweldig mooi exemplaar, origineel Nederlands en daarvan zeer waarschijnlijk nog de oudste ook. Ik ben niet bepaald een Mercedes-fanaat maar hier loop ik warm voor.
2. Spekky - 1980 Tatra 613: die bizarre combinatie van een exclusieve auto en een armoedig interieur doet het hem.
3. Fingerspitz - 1975 ISO Rivolte Lele IR6 Sport: gewoon een gaaf model.
1. 740estate - 1971 Mercedes 350 SL
2. j.ko - 1975 Alfa Romeo Montreal
3. Zadelsnuiver - 1999 BMW 540i
1 Spekky - 1980 Tatra 613
2 Wouter82 - Ford Sierra XR8
3 929V6 - 1970 Maserati Indy 4.2
1. Smarter - 2013 Cadillac CTS-V Wagon
2. British Racing Green - AC Cobra Dax Tojeiro
3. Nico GTR - Lotus Esprit 3.5 V8 SE
1. Zonder Mazda met BMW - Ford Mustang Shelby GT 350
2. 929V6 - 1970 Maserati Indy 4.2
3. Probenator - 2000 Audi S8
1 - 740estate - 1971 Mercedes 350 SL
2 - Fingerspitz - 1975 ISO Rivolte Lele IR6 Sport
3 - 929V6 - 1970 Maserati Indy 4.2
1. Nico GTR - Lotus Esprit 3.5 V8 SE
2. Zadelsnuiver - 1999 BMW 540i
3. Jp053 - Porsche 928 GT 5.0
1. GvJ - 1986 Land Rover 110 V8 - LaRo valt bij mij altijd in de prijzen
2. j.ko - 1975 Alfa Romeo Montreal - ooit verkozen tot de mooiste AW-forumauto; helaas is de eigenaar intussen wijlen
3. Smarter - 2013 Cadillac CTS-V Wagon - voor mij totaal onbekend!

Edit : 1 - 2 - 3 vergeten winking smiley



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20-07-2017 10:01 door British Racing Green.
1. Smarter - 2013 Cadillac CTS-V Wagon
2. Zadelsnuiver - 1999 BMW 540i
3. Nico GTR - Lotus Esprit 3.5 V8 SE
Morgenvroeg een weekendje weg naar Antwerpen, een keer niet de laatste met punten geven smileys with beer

1 Smarter - 2013 Cadillac CTS-V Wagon
2 Guus Leferink - 1973 Triumph Stag
3 Jp053 - Porsche 928 GT 5.0
1. GvJ - 1986 Land Rover 110 V8
2. Wouter82 - Ford Sierra XR8
3. Spekky - 1980 Tatra 613
Ook mijn stemmen.
1e plaats: Wouter82 – Ford Sierra
2e plaats: Nico GTR – Lotus Esprit
3e plaats: JP053 – Porsche 928
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close