Soloman
Frozen Toyota

Tokyo, I'm on my way.
And in my Frozen Camry it's not so far away...

drinking smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 19-01-2019 23:42 door Jay DoubleYou.
Ik kan deze zondag en volgende week zondag koplampen poetsen.
Ook op locatie.drinking smiley

Goedenavond trouwens, geen schepen gezonken hier?
Allemaal xxxxxxxxxxx************$#%4$%#%^#$

Zo dat moest er ff uit.
Mijn schip drijft als het goed is nog ergens in Belgische wateren smiling smiley Ik geniet nog tot woensdag van mijn verlof

Vandaag genoten van een prachtige wedstrijd big smile smiley Nu hopen dat dit 27 februari min of meer herhaald word smiling smiley
(En tussendoor op 13 februari een soort gelijk resultaatwinking smiley )

Nico, what's up met de xjes, sterretjes, dollars, procenten en hekjes???
Ik ben ff aan het leren hoe het maken van afspraken gaat tussen bedrijven onderling. Goede leerschool, vervelende uitkomst en veel stress. Verder zeg ik niet. tongue sticking out smiley
Carkiller
Renault rijder, die schelden vaak.drinking smiley

Snap ik met de kou van de afgelopen dagen ;P

Nico GTR
Ik ben ff aan het leren hoe het maken van afspraken gaat tussen bedrijven onderling. Goede leerschool, vervelende uitkomst en veel stress. Verder zeg ik niet. tongue sticking out smiley

Ow, da's iets heel anders. bedrijven waar ik mee deal gaat het meestal wel goed meesmiling smiley

Nog meer mensen blij met de afgelopen voetbalweek? grinning smiley

*edit @#$#@#$$#$*** code
Ik heb 1500 km afgelegd in die kou. Snap niet waar al die berichten over gaan dat Renault's niet starten in de kou.
Avond, morgen cursus en ben druk bezig met het huiswerk dat ik morgen af moet hebben.sad smiley
Succes Jan, haal je vast wel.drinking smiley

Maar diesel Renaults die niet starten toch?
Scenics?
Ooit een keer Renault gereden, nooit meer. We moeten nog eens een afspraak maken, maar ben grieperig geweest, binnenkort...
Ik wacht ook even de winter af, dan kunnen we gaan poetsen. Op dit moment houdt hij het aardig vol. Moest helaas nog een keer rijden tijdens een sneeuwdek om vrouwlief op te halen, en merkte direct: de ABS doet het nog en goed ook! Geweldig systeem, maar eigenlijk hoor je hem niet nodig te hebben. Maar bij een beetje remmen op sneeuwdek gaat hij gelijk aan.
Carkiller

Scenics?

Nee de nieuwe 1.5 DCi van na 2016, die kan niet tegen vocht, dat hoopt op voor de intercooler, bevriest met dit weer en hij start niet.

Nederlanders rijden gewoon te weinig.

@Jan, ABS werkt ook niet om te remmen op sneeuw, het is geen systeem om snel te kunnen remmen, tuurlijk doet die dat ook op nat en droog wegdek maar niet op ijzig en besneeuwd wegdek. ABS is bedoeld om de controle over de auto te houden en te zorgen dat als jij in een bocht ineens vol op de rem gaat je geen wieltje blokkeert en daardoor rechtdoor gaat in plaats van dat bochtje volgt. winking smiley
Fords starten ook altijdsmiling smiley

Als je ABS nodig hebt rem je te hard / te laat
Ik gdb het (helaas) op de Focus zitten maar het is nog nooit actief geweest, niet op droog en niet in de sneeuw
^Dat is niet helemaal waar trouwens, vorige week na onderhoud aan het remsysteem heb ik hem even in de ABS getraptgrinning smiley

Maar Jan, heb je wel voetbal kunnen kijken of luisteren tussen het huiswerk maken door?
Mooie wedstrijd in de Kuipwinking smiley
Lycan Capri
Fords starten ook altijdsmiling smiley

Als je ABS nodig hebt rem je te hard / te laat
Ik gdb het (helaas) op de Focus zitten maar het is nog nooit actief geweest, niet op droog en niet in de sneeuw
^Dat is niet helemaal waar trouwens, vorige week na onderhoud aan het remsysteem heb ik hem even in de ABS getraptgrinning smiley

Maar Jan, heb je wel voetbal kunnen kijken of luisteren tussen het huiswerk maken door?
Mooie wedstrijd in de Kuipwinking smiley

Ja ja ja, ik heb geluisterd.....
Mijn Dai heeft ABS, ESP en tractiecontrole.

Dus opzettelijk veel te snel de bocht in, lampje gaat knipperen en de auto gaat gewoon de bocht om.
Kan ook uit, maar werkt dus wel.

Tenzij je echt te hard gaat uiteraard, dan is er geen houden meer aan.drinking smiley
Carkiller

Scenics?

Mucho schrijfwerk en morgen moeten we om 9 uur al present zijn, 2 uur reizen. Zul je altijd zien dat er gasten zijn die hun werk niet hebben gedaan. Erger nog: zelfs een keer meegemaakt van een man naast me die meer zat te mobielen dan op te letten en plotseling moesten we ter plekke opgaven uitwerken (was een programmeertaal op de computer). Komt die mafkees naar me toe leunen: eh, hoe moet dat, ja daaaagg, daar kan ik me dood aan ergeren. "Vraag maar aan de docent", maar die afgang kon hij blijkbaar niet aan.
Ik ben er ook weer. Heel erg druk gehad met de rapportage van 2018 voor EZK en nog een griepje tussendoor..
Maar weer tijd voor vrije tijd!

Hier alles goed, maar ik moet nog alles doorlezen hier. Gisteren is de inmiddels 16-jarige Camry met vlag en wimpel weer door de APK gekomen. Komend jaar moeten er wel nieuwe banden op (alle vier) , dus ik hou de kortingen in de gaten, ik denk aan Continental en de voor-remschijven en blokken zijn volgend jaar aan de beurt.
Dus geld alvast opzij leggen.

En ja, Carkiller, ik moet nog steeds poetsen...

Had trouwens een Mitsubishi Space Star als leenauto mee, zal zo komen met de beoordeling.
nut smiley

Kijk eens naar de Hankook Ventus Prime 3 Soloman.

Goede band met uitstekende reviews en ik heb hem zelf ook gemonteerd dus ik kan absoluut zeggen dat het een fijne band is. Mooi stil, stuurt lekker licht en comfortabel met goede grip.
Haha, Lycan is wel aan wal maar drinkt nooit als hij gaat rijden smiling smiley
(en 21 is al weer ff geleden, al voel ik me nog wel zo hoor :P )
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close