Ah mooi! Ach hopen dat die nog wat daalt na een beetje blazen in Duitsland. winking smiley
@Lycan

Wees blij dat je vandaag niet met het slow-vee moest eye rolling smiley

Mega storing op A'dam centraal en Utrecht centraal. Wij hebben 3 stagiaires die met ov komen en daarvan is er een vandaag niet gekomen omdat het gewoon simpelweg kansloos was. De ander heeft het met de trein alsnog geprobeerd, heeft 2,5 uur gedaan om van Zoetermeer naar Utrecht te komen, en heeft iets van 5X van trein mogen wisselen in dat stukje.
Ze kwam not amused binnen, kan je wel verwachten.

Ohja en de andere stagiaire kwam een half uur later binnen, die had maar de bus genomen vanaf Amsterdam...

NS eye rolling smiley
Hier kan de NS niks aan doen. Toch?

Toch maar wel een GT-R?

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 17-01-2017 14:14 door Nico GTR.
Lycan Capri
Ik heb het niet zo op gele voertuigen drinking smiley

Ik ook niet... drinking smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 17-01-2017 14:15 door Jay DoubleYou.
4 stuks had nog mooier (en beter) geweest

Ik heb nog steeds liever een supercharger
Je hebt maar zoveel uitlaatgas he Lycan....

Nee, is het net niet. Neemt vermogen weg.
Sequentiele opstelling 2 aan elke cilinderbank om het turbogat op te vangen.

Ja dat is het nadeel van een supercharger... maar die is wel actief over het hele toerenbereik
Mooie techniek, maar net zo duurzaam als de wankelmotor vrees ik.drinking smiley
Ja, zeker.

Maar niet efficiënt en een hoog olieverbruik.
Duurzaamheid is ook ver te zoeken.

Maar rijdt fantastisch, leuk geluid ook.drinking smiley
Nou ja.....qua vermogen en inhoud. Alleen literverbruik is hoog. En olie ja...en ach kleinigheidjes houd je toch.

big smile smiley winking smiley

Analytisch gezien is het prut. spinning smiley sticking its tongue out
Eergisteren zag ik een Mini Countryman rijden. Mijn ogen gleden over de achterkant en vervolgens keek ik weer ergens anders naar. Plotseling dacht ik: Er klopte iets niet aan die achterkant. Toen keek ik nog eens en zag dat "Countryman" met hetzelfde lettertype was vervangen door "Countrywoman". Nog nooit eerder gezien, geinig! big smile smiley
Zeker leuk!

Je ziet soms ook wel eens van die MAN trucks rijden met WO MAN op de voorkant. thumbs up
@De Schaduw:

Als je nooit normaal doet is dat ook weer normaal.drinking smiley

@Bossinkje:

En je liegt nooit?drinking smiley
Dat is ook weer zo. En om een beroemd gezegde aan te passen: Wat is normaal.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 18-01-2017 16:05 door De Schaduw.
Daar heb ik ook geen idee van.

Je maatschappelijk verantwoord gedragen?drinking smiley
Nico GTR
Ik doe ook normaal? eye rolling smiley

Als je analytisch kijkt zeker Nico.drinking smiley
"Maatschappelijk verantwoord". Ik word zo langzamerhand gek van die term. grinning smiley
In de Nationale studentenenquete wilden ze ook maatschappelijk verantwoord zijn.

Wat is je geslacht

- Man
- Vrouw

"Wij zijn ons bewust van het maatschappelijke gesprek over genderidentiteit. We hebben ervoor gekozen om het beleid van de Rijksoverheid te volgen met betrekking tot de Basisregistratie Persoonsgegevens en daarom de onderstaande twee opties te geven. Als je deze vraag niet wilt invullen, kun je deze vraag overslaan."

Tsja.....je hebt een paspoort. Gewoon acceptatie is niet genoeg, er moet een extra hokje bij.....Anders.
Vaag.drinking smiley

Ik zou er gewoon "geboren als" voorzetten.
Die paar omgebouwde zullen de resultaten niet beïnvloeden.drinking smiley
Ik heb een hokje ingevuld maar naamswijziging is vrij makkelijk tongue sticking out smiley
Ik ben net zwaar gedonderd met de fiets. Heb ik er licht op en alles. Steekt er nog iemand over zonder te kijken.....ik probeerde nog te schreeuwen en ontwijken. Mocht niks helpen. AUW!

Rotstad Eindhoven.
Dat is minder, geen verwondingen of schade?

Ondersteboven was je al, dus dat maakt niet uit.drinking smiley

Wat anders, de benzineprijs bij de Makro in Delft is nu al 5 weken 1,479 Euro.
Prijsstijgingen zijn er al diverse malen geweest, maar de prijs blijft daar hetzelfde.

Op het feit dat het er nu wel erg druk is af en toe na kan ik daar mooi de Dai steeds volgooien.
Bijna 20 cent korting.thumbs up

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 18-01-2017 20:32 door Carkiller.
Ik heb last van mijn knie, maar echt een gaspedaal indrukken doe ik toch niet vaak dus dat valt wel mee.

Hij maakt hem gewoon hoor.......tongue sticking out smiley
Ik wel, maar beter dat het meevalt.

En je kan best gas geven, niet overdrijven.drinking smiley
big smile smiley Ach ja....kom er wel weer bovenop, is alleen balen dat het mijn oude voetbalblessure is. sad smiley
1.479 met een adviesprijs van 1672 nog iets is dat heel erg schappelijk inderdaad!

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 18-01-2017 20:43 door Nico GTR.
1,672 is de landelijke adviesprijs.

Beter de Makro prijs betalen, had 33 liter getankt dus een besparing van bijna 7 Euro.
En dat al 5 weken lang, dus ruim 30 Euro bespaard.drinking smiley
Klopt, maar daar mag je toch mee rekenen? Ik had zaterdag moeten tanken.....het is 1 cent duurder geworden in de tussentijd. tongue sticking out smiley Dus zal wel 1.51 moeten betalen per liter bij mijn "meest vaste" pomp morgen.
Tenzij het brandstoflampje niet aangaat....zal ik nog even doorrijden dan? drinking smiley
Weet ik gelijk hoe zuinig die heeft gereden, zelfs als er 40 liter ingaat want bij 42 gaat het lampje immers aan is het alsnog 1 op 15,5 en das redelijk....hoop eigenlijk weer op een 1 op 16... big smile smiley

En wellicht ben ik maandag alsnog met de auto naar Eindhoven. big smile smiley Omdat de trein niet rijd. moody smiley
Nette waardes met deze kou.

De Dai doet momenteel rond de 1:13, de Sub 1:6.
Maar dan wel korte ritten, dus opwarmen en dan vol gas zeg maar.drinking smiley
Het boeit mij niet.

Heb de Sub zelfs weer gewassen vandaag, is nu een ijsklontje op de parkeerplaats.
Maar het gaat toch weer dooien de komende dagen.drinking smiley
hahaha! Hij ziet blauw van de kou......drinking smiley

Ik ben benieuwd, ik heb geen idee meer wat het weer doet, wel dat ik even wat eten moet gaan maken. Het is laat!
Geen idee hoe dat komt overigens.......eye rolling smiley
Die zijn niet in de bonus, dus ik heb geen voorraad liggen, wel veel vlees overigens. Dus 2 aardappelen schillen, schijfjes en koken. Bak ik die zometeen op wortelsalade erbij en klaar.
Goed bezig, Jan zou trots op je zijn.

Waar hij ook mag uithangen...
Tja de NS was weer k*t vandaag

1ste trein van de dag op het 2de station van de lijn 5 minuten te laat.

De trein van Rotterdam Centraal naar Zwolle had deuren die niet open wouden en mocht vanaf Utrecht daardoor niet meer doorrijden

Vervolgens moest ik via Leeuwaarden reisen omdat er een trein stilstond tussen Meppel en Assen

En was ik dus pas om 5 voor 1 in Delfzijl
$#$#@ NS 7.5uur onderweg geweest
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close