Offtopic #103 - Het enige Autoweek Offtopic - Kinderen! Lief zijn voor elkaar.

Gepost door Nico GTR 
Beter gewoon een clio kopen en daar al je geld in stoppen.

Oh en sneakpeak Lycan. In mijn Zweden verslag ga ik een zekere Ford compleet afkraken....kutding!

Beetje de drijfstang eruit gooien.
He wat Ford afkraken?
Dat kan heel goedsmiling smiley er zijn weinig goede Fords van na 1993winking smiley

Hoe krijg je t voor elkaar dan om een drijfstang kapot te krijgensmiling smiley
Zeg Nico, we gaan het toch wel gezellig en een beetje netjes houden hier?
De Groot is wel het adres voor braadslee....daar kan hij er wel een paar opstoken.

Voor Elzinga voorzie ik een glansrijke carrière als woordvoerder voor BV ersdrinking smiley.
Lycan Capri
He wat Ford afkraken?
Dat kan heel goedsmiling smiley er zijn weinig goede Fords van na 1993winking smiley

Hoe krijg je t voor elkaar dan om een drijfstang kapot te krijgensmiling smiley

Weet het ook niet, stond pas 270.000 km op de 2.5 liter dieselmotor en de rodknock liep synchroon met de inspuitpomp. Bleek achteraf.
Boppie
De Groot is wel het adres voor braadslee....daar kan hij er wel een paar opstoken.

Een adresje met tientallen auto's in de allerlaagste prijsklasse moet wel het walhalla zijn voor de beunkoper inderdaad, hij was er heen gegaan en heeft daar de minst slechte auto uitgekozen. Dit nadat hij al bij Jet Cars was geweest en ik samen met hem maandag hier in Hilversum wat auto's heb bekeken (een spotgoedkope Atos waarvan onderdelen ontbraken en die van binnen vochtig was ondanks dat het al dagen niet heeft geregend, en een roze Agila waarvan de olie en koelvloeistof een dikkige, lichtbruine drap was geworden).

Maar goed, iemand een Xsaraatje kopen? Stuurbekrachtiging en remmen werken niet helemaal goed, de achterwielen staan scheef en de bestuurderstoel zit los. Verder prima autootje.drinking smiley
Klein feestje hier. Belastingaanslag is binnen en hij valt reuze mee. Ik moet tegenwoordig betalen, want ik heb inkomsten naast mijn werk, dus ieder jaar braaf invullen (heb geen plicht). Ik had een ander bedrag verwacht, maar hij valt stukken lager uit.smileys with beer

Dat betekent pizza bij Portugal-Uruguay! thumbs up
Feestje in huize Lycan, het heeft niks met auto's te maken...
Maar:

Ik heb er een gouden balkje bij op m'n schouders smileys with beer als we nog in uniform zouden lopen grinning smiley maar het gaat om het idee
Lycan Capri
Feestje in huize Lycan, het heeft niks met auto's te maken...
Maar:

Ik heb er een gouden balkje bij op m'n schouders smileys with beer als we nog in uniform zouden lopen grinning smiley maar het gaat om het idee

Gefeliciteerd. thumbs up
Eerste stuurman. winking smiley Van harte Lycan. Nemen we er eentje op smileys with beer

Ik heb ook nieuws...ik heb mijn eigen studio!
Ik ben weer te enthousiast.

Maar goed bezig Lycan, geen 2e viool meer spelen.drinking smiley
Nico gaat door voor de koelkast grinning smiley, die heeft hij vast nog nodig voor z'n studio winking smiley
Bedankt mannen

En Nico thumbs up gefeliciteerd met je studio
Maar dan moet jij mij ook even helpen. Want koopvaardij heeft niet echt de "rangen" zoals de Marine dat kent. Jij bent een LTZ2 toch?

2e Luitenant der zee, immers is de 1e luitenant de kapitein en ben jij nu plaatsvervanger op de brug.

Koelkast heb ik overigens, had ik ook in mijn vorige kamer staan.
Nico GTR

En wat voor activiteiten komen er in die studio, als ik vragen mag?
speedtouch
Nico GTR

En wat voor activiteiten komen er in die studio, als ik vragen mag?

eye rolling smiley Zeker weten dat ik daar antwoord op moet geven speedtouch?

We hebben het over zelfstandige woonruimte qua studio....geen opneemstudio. big smile smiley
Nico GTR
Maar dan moet jij mij ook even helpen. Want koopvaardij heeft niet echt de "rangen" zoals de Marine dat kent. Jij bent een LTZ2 toch?

2e Luitenant der zee, immers is de 1e luitenant de kapitein en ben jij nu plaatsvervanger op de brug.

Koelkast heb ik overigens, had ik ook in mijn vorige kamer staan.

Uhhhh...... wij kennen hele echte rangen maar niet zoals de marine rangen en standen kent
Als we aan boord uniformen en dus ook de epauleten zouden dragen zou ik dit (ongeveer) hebben:

Komt kwa hoeveelheid goud zo'n beetje overeen met kapitein-ter-zee geloof ik
Bijna
Nu slapen, morgen de eerste trein van Uithoek naar EindevandeWereld
Rond 13:00 vertrekken met het schip, rivier afzakken dus rond 15:00 / 16:00 (afhankelijk van de stroom) op zee
Trein?

Ik heb morgen klein ritje naar Eindhoven. Tekenen en sleutel in ontvangst nemen!!! smiling smiley
Nico GTR
Trein?

Trein ja....

Gelukkig hebben D.Elzinga en Boppie de allyoucantrain gewoon laten trainen grinning smiley
Dus stond ik 5uur en 3kwartier na vertrek uit Uithoek op station EindevandeWereld.

Inclusief huis - station & station - schip toch weer dik 6uur en 1kwartier onderweg geweest waar je het met de auto in precies 4uur doet. Maarja.... we vertrekken volgende week al naar Oostende en dan ga ik de Sierra niet in Eemshaven laten staanwinking smiley
[url=http://Niet-verzekerde beschonken Rotterdammer rijdt zonder geldig rijbewijs en apk - [url]http://nos.nl/l/2244660[/url]]Lycan is weer in het land[/url]cool smiley
Nope Lycan zit op zeedrinking smiley

Heeft al dik 14 jaar een rijbewijs en 6 van de 7 wagens hebben geldige APK (de 7de staat zonder motorblok in de tuin)
CRX?

Pfff verbouwen is geen sinecure zeg! Nu al 24 uur bezig geweest en nog staat er geen enkele meubel opgebouwd in mijn studio. crying smilie
Jup die

Hopen dat CK het niet leestspinning smiley sticking its tongue out

Tja... je had ook een kant en klare studio kunnen zoeken toch? winking smiley
Voordeel is wel dat je het nu wel wat meer naar jouw zin kan makensmiling smiley
Nou....ja en nee. Het is een beetje kiezen of delen natuurlijk in deze "goedkope" huurklasse via de woningbouw. Maar opzich....7e etage maakt veel goed. En zoals het er nu bij ligt.....pooh. smileys with beer
Gelukkig zeg je er niks over drinking smiley

Op zee was het de laatste dagen heerlijk weer, weer een windmolenpark afsmiling smiley (gevierd met een gezellig potje koeienschroeien op de kade)

Nu liggen we in Oostende voor het volgende park en gaat het de komende dagen een beetje waaien.

Heel goed voor de windmolens, wat minder goed voor de constructie-fasesmiling smiley
Dus misschien maar wat Oostendense ondernemers financieel ondersteunen de komende avondengrinning smiley
Jouw zaken Lycan.

Maar hard aan het werk zo te lezen...
Wie past er nu op de auto's?
Het komt ooit goed met die CRXwinking smiley

Mr. Alecto let op de auto's, die op de oprit en naast / achter het huis worden 24/7 gefilmd en dat wordt opgeslagen.

De binnenslaper staat achter een alarm dat wanneer het afgaat mij belt (en als ik niet opneem naar m'n pa)
En hoe idioot het ook is er staat een IP-camera naar te kijkengrinning smileygrinning smiley

En natuurlijk wordt er afentoe even naar de post enz gekeken dus is er nog echt toezicht ook
De Focus, Corolla en Sierra's* vallen niet echt opsmiling smiley
Een Transit mk2 camper valt natuurlijk wel op

Voor de CRX hebben ze een kraan nodig

De Capri is wel het schoolvoorbeeld van opvallend natuurlijk grinning smiley

*
1 Sierra zal nooit opvallen die gaat binnenkort naar de Cross/Drift/Sloop
De 2de Sierra....... tja het blijft een daily maar ook weer niet standaardsmiling smiley (twijfel nu alleen over de kleur sad smiley )
Ja heel goed. Weinig te melden
Druk op het werk voor de kerst, en de Camry nog steeds dezelfde.

En hoe gaat het met jou?
Ook goed, druk met van alles.
Morgen een gesprek op mijn werk over een hogere functie waar ik op gesolliciteerd heb.

Gaan we de Camry nog poetsen?winking smiley
Dat moeten we zeker doen! De lampen weer.
Mijn vader heeft een Astra die waarschijnlijk niet door de APK komt met hetzelfde probleem. Opel heeft maar een oplossing: vervangen. Astra heeft dezelfde leeftijd.

Voor de rest: middenstuk uitlaat komt eraan en de banden volgend jaar.
Wat de banden betreft ga ik de acties in de gaten houden. Alle vier ga ik doen. Met een beetje geluk een set Goodyears voor 400 a 450 euro. Even Kwikfit in de gaten houden.
Ik kan die lampen van die Astra ook nog wel APK waardig krijgen denk ik.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close