Offtopic #103 - Het enige Autoweek Offtopic - Kinderen! Lief zijn voor elkaar.

Gepost door Nico GTR 
Succes met de Capri Lycan, komt vast wel goed.

CRX komt makkelijker door de APK...
Ja APK wel alhoewel, aan mijn auto's mankeert nooit veel smiling smiley, nee CRX deed vorige keer ook lullig met de uitstoottest (waarschijnlijk ligt er een vulring uit krukas beweegt ruim 1mm axiaal)

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 06-06-2018 20:47 door Lycan Capri.
Carkiller
Maar moet jij niet leren Nico?drinking smiley

Die opmerking werkt beter. drinking smiley
Wil je niet wegjagen of zo, momentje afleiding moet er ook zijn.

Wanneer ga je de Clio maken?drinking smiley
Vrijdag. Dan heb ik ook de avond om uit te lopen dus kan wel mooi.
Lycan zou zeggen, van die storing had je met een carburateur geen last gehad.drinking smiley
Haha mja. Als de smoorklep een draadje had gehad zoals in de phase 1 ook niet. drinking smiley
[www.bright.nl]

Ik zal wel gek zijn. Unilever betaalt niet aan influencers die volgers kopen. Maar zelf kopen ze wel invloed bij influencers.
@Carkiller, sorry dat ik nog geen tijd heb gehad...
Het is superdruk.
Boppie
[www.bright.nl]

Ik zal wel gek zijn. Unilever betaalt niet aan influencers die volgers kopen. Maar zelf kopen ze wel invloed bij influencers.

Je bent niet gek Boppie, dat is de consument die zich een rad voor de neus laat draaien. Een lama effect zeg maar.nut smiley
Soloman
@Carkiller, sorry dat ik nog geen tijd heb gehad...
Het is superdruk.

De poetsspullen lopen niet weg hoor, wanneer je het wat rustiger hebt is ook prima.drinking smiley
Veel herrie, veel toeren, veel wild gestuur, veel gedoe, veel heen en weer gerij, veel gasgeven, kraken in de R, weer met veel gas in de 1, maar na 10 minuten stond hij er dan eindelijk, vrouw van 80 wist eindelijk haar blauwe autootje te parkeren.

En nog buiten de lijnen. Hoe is het mogelijk.
(Gelukkig bleef mijn heilige koe gespaard -- auto erachter)
Ik blijf ook altijd even kijken als er dit soort personen naast mij gaan parkeren. Vertrouw ze voor geen cent met auto rijden.
Ik ben er ook weer.drinking smiley
Alles goed hier? Heb moeite met de warmte.
Het is ook schandalig warm...
Maar het goede nieuws is; m'n nieuwe schutting is ondanks die hitte nagenoeg af. Nog even 1 paal van de grote poort (naar de 4koloms) vervangen en dan dat stukje dicht maken

Het slechte nieuws is dat het op de een of andere manier in m'n rug is gechoten.... ongeveer vanaf halverwege naar bovenangry smily
Ik lig nu op de bank en zolang ik 1 houding aanhou is het vol te houden, als ik iets verdraai doet het behoorlijk pijn

Hopen dat het vanavond over is, ik heb hier geen tijd voor smiling smiley
Is het misschien spit?
Dat kan behoorlijk pijnlijk zijn. Het komt door een spiertje die je nooit gebruikt. Vrouwlief heeft er drie maanden last van gehad.
Ik wil je niet internet-ontmoedigen...
Spit kan lang aanhouden ja
Maar dat kan het nu eigenlijk niet zijn.. het is echt hoge rugpijn

Nu maar rust houden, zometeen een pilsje en het beste hopen.... Woensdag moet ik weer aan boord als het even kan
Heb je iets zwaars getild?

Ik heb andere problemen, de allergie-toestand. Het astmatische gaat goed, voor de hooikoorts kreeg ik van de huisarts pilletjes (zonder recept). Alleen ik moet er mee oppassen, schijnt zwaar spul te zijn, alleen innemen als het echt moet.
Alle toestanden zijn dan wel over: geen verstopte neuzen meer, geen prik-ogen meer, en zelfs de longproblemen zijn volledig voorbij voor 24 uur.
Kan me voorstellen dat hij me waarschuwt, het is een paardemiddel.
Dat zijn de "betere" pillen. Het is inderdaad beter om zulk spul niet te vaak in te nemensmiling smiley

En jou, de palen zijn aan de maat en de planken van de schutting wegen natuurlijk ook wat als je een stapel tegelijk tilt maar ik heb eigenlijk niet gekker gedaan dan "vroegah" tijdens het laden van de schepen
Wanneer moet je weer varen?
Pijn in de rug lijkt me niet zo handig als hwtk.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29-06-2018 18:57 door Soloman.
Woensdag alweer voor 4 weken

Ik ben nog steeds stuurman winking smiley maar ook voor werktuigkundigen is het niet fijn. Op zo'n klein bewegelijk bootje is rugpijn voor niemand fijn.
Daarom hoop ik ook dat het snel over is, voor de centjes moet toch gewerkt worden...

Nu rust houden, morgen kijken hoe het gaat en anders morgen ook verplichte rust
Hier alles goed Jan, ook last van de warmte.

Blij dat ik vorig jaar verhuisd ben en niet dit jaar...drinking smiley
Lycan Capri

Ik ben nog steeds stuurman winking smiley maar ook voor werktuigkundigen is het niet fijn. Op zo'n klein bewegelijk bootje is rugpijn voor niemand fijn.
Daarom hoop ik ook dat het snel over is, voor de centjes moet toch gewerkt worden...

Oh sorry...
Soloman
Lycan Capri

Oh sorry...

Geen probleem Jansmiling smiley vergissen kan altijd, zeker met deze temperaturen tongue sticking out smiley
(En ik heb ooit m'n wtk-papiertje wel gehad)
Carkiller
Hier alles goed Jan, ook last van de warmte.

Blij dat ik vorig jaar verhuisd ben en niet dit jaar...drinking smiley

Ben erg benieuwd hoe het er uit ziet. Ik ben bezig wat rust te houden. Ik heb behoorlijk veel werk moeten doen. Vorige week hadden we een bbq van het werk en ik heb maar een paar biertjes gedronken en kreeg ik gelijk een knal van jewelste. Ging totaal niet goed. Was echt een hamer.

Dus ik heb zoiets van: effe rust, even helemaal niets, wel werk, geen probleem, maar verder er niks omheen. Ik ben er behoorlijk van geschrokken.
Dat was vroeger wel anders.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29-06-2018 19:14 door Soloman.
Rust is heel belangrijk, je lichaam laat je vanzelf weten als het genoeg is geweest.

Toch hoop ik dat je snel de energie weer vind om hier eens te komen kijken en dan meteen je koplampen te doen.drinking smiley
We gaan dat zeker heel snel doen!drinking smiley
Kun je je voorstellen? Ik ben een week van de leg geweest van die bbq (ok, was veel eten en veel bier), serieus, dan merk je, ja, ik ga richting de 60. Nu gaat het wel weer.
Het kan je zo overkomen, die barbecue was de spreekwoordelijke druppel.

Ik drink ook nog amper alcohol overigens, voel me daar beter bij.
Moet me goed kunnen concentreren op het werk en fit zijn, bij ons ook drukke tijden.
Maar Lycan, alles nog goed met de Corolla?
Zou een probleemloze auto moeten zijn...drinking smiley
Corolla is voorlopig nog probleemloos, de Japanners kunnen wel watwinking smiley

Tot nu toe geen spijt van de koop, het is zoveel beter en meer auto dan een Astra F. Ik zal met deze ook zuiniger omgaan

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29-06-2018 19:37 door Lycan Capri.
Lijkt me een goed idee, dan kan je er nog lang plezier van hebben.

Over de Astra zal ik me verder niet uiten, beter rijdt je die Corolla...drinking smiley
Lycan Capri
Corolla is voorlopig nog probleemloos, de Japanners kunnen wel watwinking smiley

Tot nu toe geen spijt van de koop, het is zoveel beter en meer auto dan een Astra F. Ik zal met deze ook zuiniger omgaan
Corolla's zijn niet kapot te krijgen.
Lycan Capri
Die Astra is ondertussen eeen kubusje winking smiley
Wat jammer....
Ik vond zelf de Astra erg tegenvallen. Mijn vader heeft er eentje en ik reed wel eens met hem mee, maar ik voelde me enorm opgesloten in een wat klein uitgevallen auto. Hij had wel wat ruimer mogen zijn...
Hij maakt veel lawaai ook. vond ik.
Maar dan heb ik het over een Astraatje van 2002. Ik vond de allerlaatste Kadett een stuk beter.
Kon mijn ogen niet geloven toen die Astra daarna kwam. Ik had zoiets van "dit meen je niet".
Soms heb je dat, nu is ie wel weer aardig het huidige model.

Mijn merk zal het nooit worden, maar ieder zijn ding.drinking smiley
Ik had dus die Kadett F
Eh Astra F bedoel iksmiling smiley de eerste serie 1 uit 1993

De enige leuke Kadettjes / Astra's waren de GSI'tjes
De moderne Astra's zijn sowieso 10x niks OPC of niet
Lycan Capri

Een zekere gebande ex-forummer en vlogger is ook voor Japans gegaan, en kwam vandaag z'n net aangeschafte Charade showen.drinking smiley
Nee eye popping smileycrying smilie

Zo'n Charade is een veel te leuk wagentje voor zo'n figuur...
Of is het 1 van de meest basicversies?

Ik dacht dat de Xsara een blijvertje was?? In iedergeval tot de APK. Was immers gratis gerepareerd enz
Lycan Capri
Nee eye popping smileycrying smilie

Zo'n Charade is een veel te leuk wagentje voor zo'n figuur...
Of is het 1 van de meest basicversies?

Ik dacht dat de Xsara een blijvertje was?? In iedergeval tot de APK. Was immers gratis gerepareerd enz

Sterker nog, het is een 1.3 16v Sport met leuke twotone lak, deze:

Omdat het budget wederom maar een paar honderd euro was is het ding echt niet perfect, (gekocht bij De Groot, roest bij de achterste wielkasten, her en der duidelijke krassen, blanke lak op dak en motorkap afgebladderd) maar het lijkt ook geen hopeloos wrak.

De Xsara remde niet goed meer, de stuurbekrachtiging viel steeds uit, en de achterwielen begonnen weer scheef te staan. Die moest dus exit.
Deze zal hem kennende ook binnen no time weg zijn.

Hij blijft goedkoop kopen, blijkt maar weer dat dat duurkoop is. Zeker als je zelf niks kan en je ouwe er geen zin meer in heeft
Hopelijk gaat de koppakking niet lek, gebeurt vaker bij dat type Charade.drinking smiley
Ik vermoed dat ik een paar fases gemist heb.
Ik herinner me iets vaags van een filmpje over een Corsadrinking smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29-06-2018 20:21 door Soloman.
Soloman
Ik vermoed dat ik een paar fases gemist heb.
Ik herinner me iets vaags van een filmpje over een Corsadrinking smiley

Dan heb je inderdaad veel gemist, die Corsa bestaat al niet eens meer.drinking smiley
Na de Corsa kwam een "goede" Twingo die al na 1 dag weer ingeruild werd voor de Corsa omdat Brad toch teveel betaald had voor wat het was (toen hij de Twingo had noemde hij zich zelf Riaeye rolling smiley )
1 week later kwam er een Xsara met kromme achteras die gratis gerepareerd werd (in de Xsara noemde hij zichzelf Ron Fisker)

Die laatste is nu ingeruild op een veel te leuke Charade met lakproblemen

Zoiets toch??

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29-06-2018 21:45 door Lycan Capri.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close