Offtopic #103 - Het enige Autoweek Offtopic - Kinderen! Lief zijn voor elkaar.

Gepost door Nico GTR 
Carkiller
Bij 280k is een diesel net ingereden.drinking smiley

Ik hoop het smileys with beer
JoostM
Carkiller
Bij 280k is een diesel net ingereden.drinking smiley

Ik hoop het smileys with beer

Als de motor bij een rit voldoende warm gereden wordt en de auto goed onderhoud krijgt gaat-ie vast heel lang mee.
Mijn neef ga je niet meer inhalen Joost. Hij heeft een Focus diesel met 500.000 op de klok drinking smiley
Renaultje
Mijn neef ga je niet meer inhalen Joost. Hij heeft een Focus diesel met 500.000 op de klok drinking smiley

Als je neef vanaf nu met de fiets en het OV reist en Joost 603 km. per dag gaat rijden komend jaar, is dat probleem ook opgelost. grinning smiley
Een maandje geleden begonnen met mijn afstudeeropdracht. thumbs up Dus als alles een beetje meezit ben ik met een half jaartje eindelijk uit de schoolbanken.grinning smiley
Dat zou mooi zijn thumbs up

Als je neef vanaf nu met de fiets en het OV reist en Joost 603 km. per dag gaat rijden komend jaar, is dat probleem ook opgelost.

Geen idee of het klopt, maar geniaal is het wel. Denk dat Joost nu 24/7 aan het rijden is om hem in te halen big smile smiley

Fijne dagen allemaal!
Renaultje
Dat zou mooi zijn thumbs up

Als je neef vanaf nu met de fiets en het OV reist en Joost 603 km. per dag gaat rijden komend jaar, is dat probleem ook opgelost.

Geen idee of het klopt, maar geniaal is het wel. Denk dat Joost nu 24/7 aan het rijden is om hem in te halen big smile smiley

Uiteraard met rekenmachine uitgerekend. grinning smiley
Zodra je neef de auto wegdoet is dat het nummer waar we tegenaan gaan he Renaultje. winking smiley
Fijne pasen allemaal!

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 02-04-2018 16:00 door Soloman.
Blijft een mooie auto.

En ook jij een fijn Pasen toegewenst Jan.thumbs up
Carkiller
Blijft een mooie auto.

En ook jij een fijn Pasen toegewenst Jan.thumbs up

Nou mooi is wat anders....
Maar hij is wel in topconditie en nergens roest.
Mooie auto's zijn andere auto's. Maar dat een auto het met zulk weinig aandacht het zo goed uithoudt, dat had ik niet verwacht.
Hij wordt uiteraard niet mooier dan hoe hij ooit gefabriceerd is.
Tenzij je hem aan Lycan geeft...

Maar een keurig nette sedan, en staat van onderhoud maakt hem ook mooi.drinking smiley
Carkiller

Maar een keurig nette sedan, en staat van onderhoud maakt hem ook mooi.drinking smiley

Dankzij de poetsbeurt. Je ziet het nog steeds. Het leer is ook nog prima in orde. En de motor draait nog als een zonnetje.
Destijds kon ik kiezen uit een A6 en deze. Ze waren even duur en even groot en even luxe in de showroom.
Totdat ik maar eens voor de gein ging kijken op internet naar gebruikersreviews. Ik schrok me kapot over de A6.
Dat trok me over de streep om die Camry te kopen. Het is puur een rationele afweging geweest. Ik had geen zin in 1.000 euro kosten bij de komende 20.000 kilometer, want dat las ik op internet over de Audi A6.
Jammer dat zo'n mooi auto als de A6 zo duur is in onderhoud.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 31-03-2018 21:37 door Soloman.
Alle kleine krassen zijn er toen uit gepoetst.

Zo zie je maar hoe lang je daar plezier van hebt.thumbs up
Carkiller

Zelfs van een Camry kan ik wel wat maken ja grinning smiley
Nog even geduld en dan kan ik laten zien wat ik van een Sierra mk2 kan maken

Maar de Camry ziet er inderdaad nog goed uit
Fijne paasdagen Jan!

Clio ging vandaag over 227.000. Ziet er ook nog prima uit.
Of ik je Impreza wil doen? Tuurlijk geef de sleutels maar spinning smiley sticking its tongue out

CRwattes? Die wacht netjes op z'n beurt, jij wordt er toch verdrietig van winking smiley
Prima, doe dan maar een JDM bodykit.
Kost maar een kleine 3500 Euro.

Wanneer kan ik de auto brengen?drinking smiley
Soloman
Fijne pasen allemaal! Ook van de Toyota!
(foto's gisteren gemaakt van deze 15-jarige ouwe)

Ha, die ken ik nog van de meeting/puzzeltocht een aantal jaar geleden. Leuk om te zien dat je er nog steeds mee rijdt! smiling smiley
@Lycan:

Daar zou ik best mee kunnen leven.
Maar dan wel ook aanpassingen onder de motorkap.drinking smiley
eye rolling smiley Daar beginnen we mee Jeroen....eerst snelheid, remmen en handeling dan pas looks.
Auto's zijn nooit klaar grinning smiley

Weet je zeker dat je ermee kan leven CK? Ik zei zoiets winking smiley het kan beter dan die voorbeeld foto, sowieso een wide-bodykit

(Is voor de Capri ook de volgende stap)
Wide body kit moet je gaan zagen in de originele panelen. Daar ben ik persoonlijk wel op tegen. Je kunt dan nooit meer terug.
Ik zie het probleem niet Nico
Waarom zou je ooit terug willen nadat je het originele ontwerp verbeterd hebt?
Als je het goed doet valt dat allemaal best mee

Er zijn ook mensen die beweren dat een verlaging de wegligging verpest (ok in het geval van jouw Clio is dat helaas zo) maar de CRX, Sierra en Capri liggen zo enorm veel beter op de weg dan op stock-hoogte

Capri's staan bekend als dweilen... doet de mijne ook nog maar veel minder dan voorheen en alleen als ik het wil
Tsja....ach hij komt nog wel eens terug op een Eibach set over een paar jaar. Of nog een tandje beter...maar in ieder geval met een sportdemper in plaats van standaard.

Nu gaat er gewoon nieuw OEM spul onder met wat stijvere busjes om de stabistang. big smile smiley Eens kijken hoe dat bevalt.
Als CK al een originele STI spoiler teveel vind, dan zal hij wel voor zo'n bodykit gaan tongue sticking out smiley

Zodra je neef de auto wegdoet is dat het nummer waar we tegenaan gaan he Renaultje.

Mijn neef kennende gaat dat nog wel een tijdje duren. Hij laat hem ook goed onderhouden.

Wel lekker zo'n lang weekend, nog afgezien van het heerlijke eten. Vanavond aan de biefstuk cool smiley
Komende week maar weer flink sporten drinking smiley
CK zijn auto is saai....hij heeft hele leuke updates in zijn hoofd maar doet er niks mee. drinking smiley

Renaultje laat zijn Colt ook niet mooi chippen......smileys with beer Lekker beetje vermogen erbij!
Hij is net APK gekeurd, mogelijk binnen enkele maanden in de verkoop. Interesse? Kan je hem zelf chippen big smile smiley
Nico GTR
CK zijn auto is saai....

Ik vind het een snoepje, die auto van CK, altijd goed onderhouden en sinds kort een onderdak, die ziet er over 20 jaar (als CK met pensioen gaat) nog als nieuw uit!winking smiley
Renaultje
Hij is net APK gekeurd, mogelijk binnen enkele maanden in de verkoop. Interesse? Kan je hem zelf chippen big smile smiley

Veel te duur, kan geen 3 auto's betalen. drinking smiley

speedtouch
Nico GTR
CK zijn auto is saai....

Ik vind het een snoepje, die auto van CK, altijd goed onderhouden en sinds kort een onderdak, die ziet er over 20 jaar (als CK met pensioen gaat) nog als nieuw uit!winking smiley

Hij is heel gaaf, rijd goed verder. Maar hij heeft al die kennis van mogelijke upgrades en wil het allemaal niet doen...sad smiley En hij rijd er te weinig mee. smileys with beer

Veel te duur, kan geen 3 auto's betalen.

Hoezo 3? Heb je een reserve Clio voor de onderdelen of als de andere Clio niet wil starten? tongue sticking out smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 02-04-2018 20:52 door Renaultje.
Renaultje

Veel te duur, kan geen 3 auto's betalen.

Hoezo 3? Heb je een reserve Clio voor de onderdelen of als de andere Clio niet wil starten? tongue sticking out smiley

Ik broed ergens op. Word ooit wel eens duidelijk. winking smiley Punt is, mijn Clio moet blijven. Dat is nr. 1 en ik hoop zeer binnenkort een tweede auto aan het wagenpark toe te voegen.
Het is stil hiersmiling smiley

De schaal is naar de minst slechte van de 2 verkeerde steden smiling smiley hopelijk komt de dennenappel volgende week wel naar de juiste stad winking smiley

Verder ontdekt dat het maar goed is dat ik stuurman ben geworden en geen timmerman grinning smiley gelukkig werd de fout ontdekt voordat het beton gestort werd, helaas wel nadat ik een kuil van 70cm diep en 10 x 10 gegraven had (een deel in Zeeuwse klei). Dus die maar weer gevuld en op de juiste plek een nieuw gat gegraven. Morgen even wat houten platen halen en dan volgend weekend met m'n pa samen eindelijk de inpandige garage uitbreiden / afwerken
Ik ben aan het twijfelen Lycan. Maar ik denk dat ik de Clio voorlopig ff laag houd.

Haha tsja houtwerk is leuk om te doen. Lastigste is recht zagen. winking smiley
Twijfelen = DOEN
Lekker laag houden dus Nico smiling smiley

Recht zagen is inderdaad een kunst, daarom laat ik de platen morgen lekker door de jongens van de Praxis zagen smiling smiley

Ben al blij dat de palen van 9x9cm recht gezaagd zijn smiling smiley daar moet immers de garagedeur in / aan komen te hangen.
(En het wordt de belangrijkste garage natuurlijk)
Hoger ook met brug?

Ja zal van de week nog even nieuwe dempers monteren en dan zo de zomer in. Paar leuke tochten rijden en heb standaard veren liggen dus kan altijd terug. smiling smiley
Nee niet hoger, komt onder de keuken...

De 4-koloms blijft buiten staan, de poetsbrug komt verzonken in de vloer van de buitengarage
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close