Offtopic #103 - Het enige Autoweek Offtopic - Kinderen! Lief zijn voor elkaar.

Gepost door Nico GTR 
Lycan Capri
Heeft de Renault hem weer in de steek gelaten? (Kan bijna niet anders)
Of ging er een inhaal poging mis?

Hij werd al voor de eerste bocht geplet door twee Ferrari's.
Strakke actie.

Vast ingezet door Räikönen, die mag Max immers niet zo.
Dit soort crashes is de F1 kennende is er vast een Ferrari die nog in de race bleef
Ben maar wat anders gaan doen halverwege de race.

Schoonmaken...

En mocht iemand nog een goede Combi magnetron zoeken.
Ik heb er eentje te koop, prima ding.

Advertentie staat maar link geef ik alleen op verzoek.drinking smiley
Sorry CK, ik heb er al een. Met grill, oven alles. Uitstekende apparaten. Behalve de grill, ik had een keer een tosti die er zeer zwart uit kwam, hij vloog net niet in de fik. Sindsdien gebruik ik de grill optie niet meer
Lag hij er dan niet te dicht tegenaan?

Schiet inderdaad niet erg op, koolstof smaakt niet lekker.drinking smiley
Ik maak er dagelijks gebruik van. Kip doe ik niet meer, die haal ik gegrild en al van de slager, hoef ik niets meer voor te doen. Heel even in de magnetron, gebakken aardappeltjes erbij, heerlijk!
Grill gaat inderdaad zeer hard Solo, daar moet je eigenlijk wel bij blijven.

Enne.. Als hij zwart is is hij al verbrand, dat vliegt dus niet meer in de fik. tongue sticking out smiley
Die was geweldig. Veel gewandeld en veel dingen gezien! Kastelen, kerken, etc.
De auto was echt onze compagnon. Zalig die cruisecontrol in de bergen/heuvels. Heerlijk stille auto tijdens het reizen. Wel een paar rotdingetjes onderweg: het verkeersknooppunt tussen Luik en Aken, bijna een botsing omdat de snelweg plotseling overging op haaientanden! Dan denk je huh???
Bijna geramd door een BMW. Luid toeterend remde hij, even hartkloppingen, maar dankzij de BMW-bestuurder goed afgelopen.

We kwamen terug en gelijk een lekkage in de WC. Potverdorie. Wat hadden we geluk zeg, want die begon toen we net terug waren. Loodgieter erbij en alles opgelost (hoofdkraan kapot).
Dus je hoefde niet te dweilen?

Maar mooi dat de vakantie leuk was, en wat de weg betreft.
Het blijven Belgen...

En gelukkig lopen er ook dingen vaak goed af.drinking smiley
Net niet. Het begon midden in de nacht. Gelukkig ontdekten we het net op tijd bij toiletbezoek. Daarna was het dweilen geblazen in de wc zelf en kijken hoe we het konden stoppen. Op een vreemde manier is dat toch gelukt. In de hal ligt laminaat. Die is gelukkig droog gebleven. Als dit tijdens de vakantie was gebeurd, hadden we een enorme kostenpost (nieuwe vloer leggen) en hadden we waarschijnlijk een ontvangstcomite bij thuiskomst.eye popping smiley
Gelukkig is dat niet gebeurd.

Ja, dus als je vanaf Luik komt en je neemt de route naar Duitsland dan heb je eerst een groot wegrestaurant-gebeuren, kan niet missen, er staat langs de snelweg een enorm bord, zeer opvallend. Daar kun je trouwens uitstekend koffie drinken en even de benen strekken.
Daarna komt de ellende met een verkeersknooppunt. Als je de borden naar Aachen volgt voeg je zo'n vier keer in op een andere snelweg, maar eentje wijkt helemaal af. Dat is een soort T-kruising. Dus je bent lekker aan het rijden en plotseling duiken er haaietanden met een dito bord op. Ik dacht, wat krijgen we nou? Het is ook een heel onoverzichtelijke kruising.

Dus mensen, daar moet je erg oppassen en uitkijken, een gewaarschuwd mens telt voor twee. De weg terug heeft dat niet (dat is die weg met een gigantische afdaling, waar je maar 50 mag, omdat het daar bizar steil is.

In dat wegrestaurant spreken ze trouwens alleen Frans (vreemd he, in een drietalig land). Net als in de vakantie had ik enorme moeite met mezelf dat ik geen woord Frans spreek. Ik schaamde me kapot. Er gebeurt trouwens iets vreemd in je hoofd als je plotseling om moet schakelen: ik ging automatisch over in Papiaments (komt nog uit de Curacaotijd als ik sprak met mensen die geen Nederlands konden, nu gaat Papiaments me heel makkelijk en soepel af. Moet wel bijspijkeren, maar volgens mijn vrouw spreek ik het vloeiend)

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 25-09-2017 10:36 door Soloman.
Is dat die afdaling waarna er een bijna haakse bocht volgt?
Even een schopje.

CK, ik moet nog steeds je huis komen bewonderen. De bbq-tijd is vrees ik een beetje voorbij.drinking smiley
Dat is zeker Nico!

@ Soloman

Jazeker! Druk maar goed! Nu op de bank met een H-J drinking smiley

Bij jou ook alles goed?
Gelukkig. Wij hebben veel gedoe in onze flat nu, lekkages en overstromingen. Maar gelukkig hoeven we dat allemaal niet zelf te betalen. We waren net op tijd toen we 's avonds terug kwamen van vakantie en om twee uur 's nachts begon het gedonder. Het was me het nachtje wel.
Nu wordt zo'n beetje alles vervangen waar water door heen loopt bij ons. Op een gegeven moment ben ik het wel een beetje zat van al die monteurs die door het huis lopen.sad smiley
Aardige mensen hoor, daar niet van.
Dat is wel vervelend inderdaad. Zwemvesten voor het grijpen? winking smiley Ik hoop dat je er van verlost bent!
Nog niet. Alle verwarmingen worden aangepakt, kranen etc. Het stamt allemaal uit 1974. We hebben al een stuk krom getrokken laminaat.crying smilie
Tja, dat moeten we wel zelf betalen. Als het tijdens onze vakantie was gebeurd, was de ellende niet te overzien geweest. Gelukkig beschikte het lot anders.
Water kan helaas veel schade maken. Nog een geluk bij een ongeluk dat je thuis was inderdaad. Maar komt vast goed, viel niet onder een verzekering?
Ik huur. Alleen de vloer is van ons. Maar ik had nog een paar pakken beneden in de berging liggen. Gelukkig hadden we toen teveel gekocht.
Volgende stap is een scheur in een ruit, maar ik vrees dat wij de rekening daarvan gepresenteerd krijgen, hoewel het onze schuld niet is (montagefout, maar ja, bewijs dat maar)
Goedenavond.

We zijn er weer hoor, is nog lang niet dood hier.
Soms even wel, maar drukte is dan de oorzaak...
We zijn er ook weer. Ik heb weekend, alleen nog even spaghetti koken.
Ben bezig een griezelig verhaal aan het schrijven over geestesverschijningen in een mijn. Als alles goed moet dit in een verhalenbundel
komen, maar er is nog niks rondeye rolling smiley
Door mijnenfilmpjes te bekijken op youtube.
Verder ga ik nog vier verhalen meer schrijven, eentje over een verlaten school midden in een bos dat ooit gebruikt is voor martelingen. Wordt een heftig verhaal.
Ik begrijp het, gewoon een werkje waar je trots op kan zijn.
Avond, nog mensen hier? Of iedereen terug mee met Sinterklaas? drinking smiley
Dank je Nico. Goed gedaan hoor. Je zal wel trots zijn nu.
Renaultje
Avond, nog mensen hier? Of iedereen terug mee met Sinterklaas? drinking smiley

"Als je niet lief bent moet je met zwarte piet en Sinterklaas mee naar Spanje in de zak hoor"
Dochter van drie: "Oh, daar is het wel lekker warm toch?"

smileys with beer Uitgepraat...

Goedenavond trouwens thumbs up
Slimme meid!

Avond heren!

@ Nico

Ga je mond spoelen tongue sticking out smiley

Net filmpje van AW van de A110 gekeken, echt gaaf thumbs up
Boppie
Dank je Nico. Goed gedaan hoor. Je zal wel trots zijn nu.

Excuus. Wist niet dat D. Elzinga nog geloofde.

Kinderen van die leeftijd hebben over het algemeen opmerkingen waarvan je denkt....tjong, zo adrem kan ik zelf niet eens meer zijn.

Alpine is wel de ultieme daily aan t worden, enkel jammer van die automaat.....
Nico GTR
Wist niet dat D. Elzinga nog geloofde.

Ja, nu niet meer he. Heel m'n wereldbeeld kapot.moody smiley
Dit kunnen we wel gebruiken in ons landje.

Ik kan wel genieten van zulke humor. Beetje hard maar ik vind hem hier iets heel goeds neerzetten.
Ik ben hier ook weer eens een keer.
Het is druk op het werk zo vlak voor de kerst. Ben nu nog thuis aan het werk om nog wat mails te behandelen.

Gelukkig valt de kerst gunstig. Maandag,dinsdag kerst en vrijdag heb ik roostervrij, dus maar twee daagjes verlof opnemen in die week en dan dinsdag 2 januari. Woensdag 3 januari vol aan de bak. Januari en Februari worden zeer drukke maanden. Ik ben nu bezig op te laden. Ik ga ervan uit dat het afzien wordt.
Gentleman, een waardig, goed, gezond, vreugdig, gelukkig en voorspoedig 2018 toegewenst. Dat het een jaar mag worden waarin wensen uitkomen, kilometers worden bijgeschreven, weinig ongelukken gebeuren, etc.

smileys with beer
En voor de jaren erna ook. drinking smiley Best wel gek als je erover nadenkt. Het is voor velen zo’n gewoonte geworden maar voor mij is 1 januari niet per se het enige moment om iemand het beste te wensen. Dat probeer ik altijd, het hele jaar door. smileys with beer

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 01-01-2018 02:41 door Jay DoubleYou.
Yes, gelukkig nieuwjaar iedereen. Dat het weer een mooi jaar mag worden cool smiley
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.