Offtopic #103 - Het enige Autoweek Offtopic - Kinderen! Lief zijn voor elkaar.

Gepost door Nico GTR 
Hmm... zo'n Yaris TS is wel leuk. Heb je die ook als 5 deurs?
Die laat ik zien in mijn link JoŽl.

@Nico:

Niet met die rommel.winking smiley
Daar staan er 18 bij de dealer maar maakt niet uit. winking smiley

Hoezo rommel?
Italiaanse auto's zijn mooi, rijden fijn en hebben veel karakter.

Veel te veel karakter voor iemand als ik.drinking smiley
Hahaha, je moet eens wat losser worden Jeroen, geniet van het leven....en anders wellicht een Daihatsu YRV 1.3 16V TURBO!
Nico GTR
Hahaha, je moet eens wat losser worden Jeroen, geniet van het leven....en anders wellicht een Daihatsu YRV 1.3 16V TURBO!

Zeg je tegen iemand die in een WRX rijdt...

Veel losser is er niet.drinking smiley
smileys with beer

Maar wat vind je van een YRV, ik probeer eigenlijk een GTTi te vinden, maar die zijn ineens dun gezaaid!
YRV is leuk, maar gaat voor geen meter door de bocht.
Heeft geen stabilisatorstangen.drinking smiley
Goeienavond jongens, ik ben er weer.
Sorry voor mijn afwezigheid
Soloman

Even een pauze ingelast, Jan?winking smiley
speedtouch
Soloman

Even een pauze ingelast, Jan?winking smiley

Het is erg druk op het werk. Ik zit bij drie afdelingen, mijn week is altijd in drieen gehakt, en we hebben spitstijd op alle drie de afdelingen zo aan het begin van het jaar. Positief punt: je leert plannen en organiseren en jezelf niet gek te laten maken. Negatief: soms heb ik slapeloze nachten. Stress en wakker liggen is trouwens het allerslechtste wat je kunt doen. Je ziet de wereld dan verkeerd en het is nog slecht voor je gezondheid ook nog.
Nou, heel veel leven is hier ook niet meer na mijn afwezigheid.sad smiley
Bossinkje
#IkhebeenCitroŽngekochtdusmagweerklussenelkweekend grinning smiley

grinning smiley
@Bossinkje:

Is het erg?

Maar het prinsesje is weer thuis, dus ik ben er weer.drinking smiley
En mijn bericht staat er zowaar, 3 minuten nadat ik het gepost had.confused smiley
Bij mij is het ook redelijk maar nog steeds shit, elk nieuw bericht eerst 3 503 storingen.
Hier een flinke vertraging.

Geen 503 maar gewoon 3 minuten niks...drinking smiley
Carkiller
@Bossinkje:

Is het erg?

Nee, valt gelukkig heel erg mee. thumbs up Xantia's zijn nogal betrouwbare auto's, ondanks dat die chevrons er op staan. grinning smiley
-

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30-01-2017 11:18 door Soloman.
Hallo Soloman, geen idee wat daar stond maar we zijn er weer hoor.drinking smiley
Heel spannend fotootje......tongue sticking out smiley

Ik denk dat er wel een verkeerd logo stond hoor Jan. drinking smiley
Ik durfde het niet aan.
Het fotootje kon net wel, net niet. Ik werd er wel een beetje opgewonden van.grinning smiley
Voor de zekerheid heb ik hem maar weggehaald, maar voor de liefhebber wil ik hem wel opnieuw een paar minuten zetten.
Hij is op het randje

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30-01-2017 14:46 door Soloman.
Jay DoubleYou
Niks gemist hier dus... eye rolling smiley

Ben je een Toyotahater?drinking smiley
Ik dacht dat het niks met auto's te maken had. winking smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30-01-2017 15:05 door Jay DoubleYou.
Vanmiddag dit shirt besteld. Must have voor elke rolstoelrijder. grinning smiley
Nico
Waar zijn Jan en Renaultje als je ze nodig hebt....oh nee, dan verlies ik alsnog.

Hier ben ik! Ik leef nog big smile smiley

Druk met werk, familie en vriendin, dus ik moet prioriteiten stellen! Nu ook druk op zoek naar een andere auto. Civic is inmiddels verkocht. Iets meer dan een jaar in gereden en 15.000 kilometer. Zal hem wel gaan missen, maar is ff tijd voor iets anders.

Nu twijfel ik alleen of ik van mijn geloof moet afstappen, oftewel, ik kijk buiten onze Japanse vrienden. Blijf een Twingo RS echt leuk vinden, en dat zonder er een meter in gereden te hebben drinking smiley

Ik kijk nu naar:

Renault Twingo RS
Suzuki Swift 1.6 Sport
CitroŽn C2 VTS
Mitsubishi Colt CZ3 1.5

Andere tips zijn welkom!
Wat? Jeetje das plotseling!

Nou ja de 1.6 16V is wel goed hoor, dus onbetrouwbaar is het niet.

Renault Twingo F1 team
CK!

Wellicht interessant voor de auto mafkezen hier: wegens overcompleet gaan wij de huur van twee garageboxen in Berkel en Rodenrijs opzeggen.
Het betreft een tweetal garageboxen met stroom en verlichting.
Naast de boxen is een grote loods waar een aantal auto enthousiastelingen aan eigen auto's knutselt. Erg leuke locatie dus!
De verhuurder heeft mij gevraagd te zoeken naar een prettige nieuwe huurder voor de ruimtes.
Nu het leukste deel: de boxen kosten ongeveer 60 euro per stuk per maand! Zeker met stroom kom je dat niet snel tegen in de randstad!
Bij interesse gaarne even een berichtje! Zou leuk zijn als ik er een mede poetsfanaat blij mee kan maken..!

In carclean fb groep.
Dat is niet duur!

Wat? Jeetje das plotseling!

Jah dat kan je wel stellen big smile smiley CK was er wel van op de hoogte, is zelfs een keer mee geweest bij bezichtiging. Maar je leeft maar 1 keer winking smiley

Ik twijfel alleen of ik wel voor rood wil gaan, heb tegen mijzelf gezegd nooit meer voor rood te gaan. Maarja dat was in de tijd dat zo nog roze werden.
Moet sowieso wel een Nederlandse zijn, ik heb niets met import winking smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 31-01-2017 21:35 door Renaultje.
Dat mag, zijn wel veel goedkoper in het buurland namelijk! winking smiley
Aanbod is misschien groter, maar toch niet veel goedkoper? Of ik kijk verkeerd winking smiley
Die eerste is helaas verkocht. De tweede is import. De blauwe is gaaf, maar staat al sinds 2015 te koop drinking smiley
Die laatste is erg dik, maar wel boven budget!
Daarom, importeer hem zelf. winking smiley Ze zijn echt goedkoper in de Duitsland, en zo lastig is dat niet.
Zo. Even lekker offtopic tongue sticking out smiley

Tis beetje last-minute, maar ik heb aanstaande zondag nog helemaal leeg staan en ik wil eigenlijk graag een leuke video of misschien zelfs car-review opnemen. Wie heeft er een briljant idee/tip voor me?? grinning smiley
Dat mag hier.

Ik zou eens een 5 things I like and 5 things I hate about my....maken.
Wellicht wat cheesy maar ik denk dat er niet veel reviews zijn, even wat mooie interieur en exterieurshots and job is a gooden.

Ik ben zondag weg dus een Clio review zit er niet in.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close