Offtopic #103 - Het enige Autoweek Offtopic - Kinderen! Lief zijn voor elkaar.

Gepost door Nico GTR 
Fietsen is heerlijk! Alleen een klein ongelukje gehad gisteren met een voetganger die overstak. Verder prima in orde.

Ook ietsje minder ondersteboven Jeroen. drinking smiley Althans dat denk ik. big smile smiley
omniradius
Weet je wat nog goedkoper (en k*tter) is?

Fietsen! tongue sticking out smiley

Met de nadruk op dat laatste.... grinning smiley

Daarnaast is Enschede - Apeldoorn ook een beetje ver fietsen. drinking smiley
Avond.drinking smiley

Weinig te melden, alleen op mijn werk een prijs gewonnen.

We doen altijd een jaarafsluiting en een onderdeel daarvan is een kennisquiz.
Gaat over cijfers, aantal kilogrammen medicijn wat het bedrijf gemaakt heeft, aantal nieuwe medicijnen en ga zo maar door.

Dit jaar wist ik het meeste, of gokte ik het beste.
Leverde mij een Bol.com cadeaubon van 25 Euro op naast de eeuwige roem.drinking smiley
Ze zijn niet zo royaal op mijn werk.
Wel ook gratis eten gehad die avond...

In maart kan ik wel een leuke bonus incasseren, eens kijken wat ik daar mee ga doen.drinking smiley
If you like it put a wing on it....tongue sticking out smiley

Ach ja......ik probeer al de hele dag geen koffie te drinken das een klus!

If you like it put a wing on it....

confused smiley

En jij geen koffie, ben je ziek?drinking smiley
Nissan 350Z heeft geen goede vleugel...dus daar moet nog wel iets extras op. winking smiley Ik probeerde die ene Nederlandse meid te zoeken met een uitgebouwde 350...maar ja dat ging niet.

Nou ja........de afgelopen weken wat meer last van lucht opgeven en dat is niet prettig, en niet smaakvol, geeft een slechte indruk, dus Rennie en even afkicken zijn hopelijk voldoende.
Ja, had hem gezien.thumbs up

Maar 6000 Euro...
Dat is wel erg aan de prijs.
@Nico:

350Z is niks voor mij.
Te zwaar, lomp en onzuinig.

370Z is alweer een stuk beter.drinking smiley
Nico GTR
Nissan 350Z heeft geen goede vleugel...dus daar moet nog wel iets extras op. winking smiley Ik probeerde die ene Nederlandse meid te zoeken met een uitgebouwde 350...maar ja dat ging niet.

Misschien is eentje met een uitgebouwde Micra wel haalbaar. tongue sticking out smiley

Carkiller
Ja, had hem gezien.thumbs up

Maar 6000 Euro...
Dat is wel erg aan de prijs.

Dat zeker.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 23-01-2017 20:41 door Jay DoubleYou.
Nou, mooi is anders.

Geld zowel voor de auto als voor de dame...drinking smiley
Nico GTR
Nee serieus die bestaat JW.

Geloofde ik ook wel, maar dacht dat je bedoelde dat dat te hoog gegrepen was. Vandaar mijn Micra-opmerking. winking smiley
Maar goed, ze kan nog zo'n mooie auto rijden maar als het qua persoon niks is...

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 23-01-2017 20:54 door Jay DoubleYou.
Ik ga het niet uitzoeken................ eye rolling smiley gooi ik andere glazen in.

Maar! delen vind ik wel gaaf, als geheel is het te. Maar ja. tongue sticking out smiley
Middag.drinking smiley

De boodschappen zijn weer in huis, ook al voor het weekend.
Voor de zoveelste keer komt mijn nichtje weer logeren, ze krijgt er geen genoeg van.

Gelukkig vind ik het ook gezellig, is zeker geen straf.
Zet er zelfs mijn bier voor aan de kant.drinking smiley
Middag!

Gezellig inderdaad, maar zelfs 1 is er al teveel? winking smiley Wel netjes hoor, doe ik ook altijd op zwemkampen. Nix! Zelfs al word er dan wel eens gezegd door ouders, ach 1 kan wel hoor.
Maar nee! Stel je voor dat er wat gebeurt. Dan kan het ineens niet.
Zelfs niet 1.

Gewoon een weekendje niet, weekend daarna ben ik ook vrij en kan ik gewoon weer aan het bier.drinking smiley
Had gisteren en vandaag ook vrij, dus zondag op maandag nacht al het nodige bier gedronken.

5 flesjes, valt nog mee toch?

Verder niks, gisteren avond niet en vandaag niet.drinking smiley
Ik lig dan al kassiewijlen maar voor de meeste mensen is dat niet veel. winking smiley
Ik soms ook hoor, na een ochtenddienst bijvoorbeeld als ik erg moe ben.

Nu was er niets aan de hand, zeker niet omdat ik er ook wat bij gegeten had.
Niet eens aangeschoten.drinking smiley
Met eten erbij kan een mens wel iets meer hebben, maar dan nog zou ik er geen vijf doen. Dan vind ik het al niet lekker meer.
Ik vind ze allemaal lekker.

En verdeeld over 3 uur, is normaal voor mij als ik vrij heb.
Drink er wel zelden meer dan 6 op een avond, heb geen zin in een kater.drinking smiley
Ben het met Carkiller eens. Ik ken mijn grenzen, 5 pilsjes op een avond kan prima en smaakt me bij tijd en wijlen ook uitstekend.
afentoe
Ben het met Carkiller eens. Ik ken mijn grenzen, 5 pilsjes op een avond kan prima en smaakt me bij tijd en wijlen ook uitstekend.

Mijn grens ligt op 3. thumbs up Ideaal voor een student en dan nog bedenken dat ik heel goed ben in drankspelletjes. big smile smiley
Ik niet eye rolling smiley
Al gaat poolen/snookeren/soortgelijk bij mij merkwaardig genoeg alleen maar beter na 2/3 bier (beamen ook mijn tegenstanders), telt dat ook? tongue sticking out smiley
Carkiller
En verdeeld over 3 uur

Dat maakt het al anders.
Ik heb er ook wel eens 8 op in 2 uur of zo.
Niet voor herhaling vatbaar, eerst lig je een uur te draaien in je bed en daarna de hele dag brak.

Bier is lekker, maar inderdaad met mate.drinking smiley
afentoe
Ik niet eye rolling smiley
Al gaat poolen/snookeren/soortgelijk bij mij merkwaardig genoeg alleen maar beter na 2/3 bier (beamen ook mijn tegenstanders), telt dat ook? tongue sticking out smiley

Zeker thumbs up

Mate (n)
Hmmm, wat is de betere ruil. tongue sticking out smiley

Mag je wel weer meer bier halen.
Even naar de karwei, een paar planken halen dan heb je wel ruimte een bierkast te maken in je keuken. winking smiley
Je weet dat het alcoholpercentage corrospondeert met de temperatuur waarop je het moet drinken toch?

Dus de voorraad staat in de bierkast en de te nuttigen bier in de koelkast.
Hoe zit dat dan Nico? Volgens sommige adepten zal ik vloeken in de kerk, maar bijvoorbeeld Bavaria drink ik liever op kamertemperatuur dan recht uit de koelkast.
afentoe
Hoe zit dat dan Nico? Volgens sommige adepten zal ik vloeken in de kerk, maar bijvoorbeeld Bavaria drink ik liever op kamertemperatuur dan recht uit de koelkast.

Aroma's in bier, maar Bavaria is dan weer anders vanwege het gistingsproces.

Wat dan, volgens de belgen overigens want dat vertellen ze in je die tourrondes bij brouwerijen altijd, altijd losstaat van de persoonlijke smaak van mensen.
Dus ondergistend geeft een Lager of Pils en bovengistend geeft een Ale. Dan neem je nog een evt. gisting op fles mee daarin, en dan is er in de regel om de beste aroma's te krijgen.

Schoon en droog glas
Bier tussen de 8 en 12 graden, in de winter warmer dan in de zomer.
En als het een op fles gistend bier is schenk je niet helemaal uit, maar laat je nog een kleine 2/3 cm in de fles staan wat je dan als laatste opdrinkt omdat dit het beste aromatische bier is.

Hoe dat dan verder echt precies zit met de temperaturen weet ik ook niet.
Bij pils maakt het niks uit, is warm of koud gewoon 5% alcohol.

Bij bier wat na gist in de fles heb ik nog nooit verschil geproefd tussen een verse en een oude.drinking smiley
Je weet niet wat je mist.....

Ik vind het ook niet zoveel toevoegen hoor. winking smiley
Vandaag van mijn chef 2 grote flessen bier gekregen als dank voor mijn functioneren vorig jaar.

La Chouffe 70 cl en Palm 70 cl.
Ze weet duidelijk wat ik lust.drinking smiley
En nog origineel ook, een grote fles La Chouffe had je nog niet. winking smiley

Overigens, vandaag weer een FF gezien. smiling bouncing smiley Hij is veel kleiner dan je zou denken, maar wat een wagen!
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close