Offtopic #103 - Het enige Autoweek Offtopic - Kinderen! Lief zijn voor elkaar.

Gepost door Nico GTR 
Een beetje schappelijk verbruik vind ik wel fijn, zeker voor de "daily"
Ik ben ook maar een arme stuurman spinning smiley sticking its tongue out
Conciërge dan? Of zo'n kerel in een witte jas die komt helpen bij proefjes in het scheikundelokaal?drinking smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 16-01-2017 13:34 door D. Elzinga.
De amanuensis of TOA.

Of de roostermaker, of de ICT'er die er meestal een potje van maakt.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 16-01-2017 13:42 door Nico GTR.
Haha, grappenmakers, zeker allemaal de lolbroek aan op deze blue monday winking smiley
Lycan Capri

Had je maar een vak moeten kiezen. grinning smileytongue sticking out smiley
Jay DoubleYou
Lycan Capri

Had je maar een vak moeten kiezen. grinning smileytongue sticking out smiley

Ow was dat het drinking smiley
Nog een paar cursussen, wat vaartijd en wachten tot die ouwe met pensioen gaat (of 4weken op 4weken af toch echt te lang vind) en dan kan ik wat meer gaan verdienen als kapitein smiling smiley
Ik ben zelfs beoordeeld op mijn werk vandaag, dus op blue monday...

Maar alles was goed, ik zie dus weer een mooie bonus en loonsverhoging tegemoet.drinking smiley
Mij te duur.

Enige opvolger zou een 2.5 Hawkeye Impreza kunnen zijn.
Alleen gebruikt dat blok vaak meer olie en is hij net 1 wegenbelastingschaal duurder.

BRZ vind ik ook leuk, zelfs met de slechts 200 pk.drinking smiley
Altijd fijn om te horen dat men tevreden is over je werkzaamheden, CK. thumbs up
Dank je Bossinkje.

Ik probeer een huis te kopen, dus vooral de loonsverhoging is voor mij belangrijk.
Het bonusbedrag gaat naar de spaarrekening.drinking smiley
BRZ is zeker leuk! Kleine turbokit erop, en 260 pk is ook makkelijk te halen.
Ik vind de voorvader van de Toyota BRZ / Subaru GT86 toch nog steeds veel leuker en gaver smiling smiley

Smaken verschillen gelukkig en ik hou gewoon van ouwe sh*t drinking smiley
AE86 is ook mooi.

Maar die BRZ of GT86 heeft zoveel potentie! big smile smiley Alleen ik vrees dat Jeroen daar niet aan gaat beginnen. sad smiley
Wat zit je nou sip te doen Nico?

Bij mij staat er heus wel een GT-R voor de deur (of nog beter, in de garage) binnen 6-7 jaar.
Of iets anders moois uiteraard.drinking smiley
Ik zal jouw ff een PB sturen.

Mja.....GT-R, NSX, Megane RS.....keuze zat. Nu makkelijk om te roepen, straks zeer lastig! Immers kun je alles maar 1 keer uitgeven.
Wees snel, ik ga zo slapen.

Maar ruimte voor een mooi huis en een mooie auto is er echt voor mij.
Als jij het over iets anders hebt dan lees ik het wel in de PB.drinking smiley
Je hebt hem. Mag ook morgen lezen en reageren hoor. winking smiley

Mooi blauw inderdaad, maar 18 inch en ik moet uitzoeken of die het CUP heeft. drinking smiley
Nou ja het is heel makkelijk om te zeggen eerst een huis en auto....maar mis je dan de boot niet op een ander vlak?
Ik heb een vriendin momenteel, dus ook die boot vaart.

Voor de rest zie ik wel wat er op mij af komt, maak me daar geen zorgen over.
In ieder geval niet meer dan ieder mens, komt allemaal goed.drinking smiley
Haha trusten ik ook maar! Ik ga niet om 5:30 opstaan, maar maximaal 7 uur moet toch wel, verder leren voor komende week!

Ja vriendin.......geen idee wanneer ik op die boot ga springen. drinking smiley
Nico GTR
Ja vriendin.......geen idee wanneer ik op die boot ga springen. drinking smiley

Soms moet je wachten tot ze naar jou toe komen ipv andersom. Dat zijn vaak de leuksten. winking smiley
Heb mijn vriendin op internet ontmoet toen ik al 32 was (en zij 18). Daarvoor niet echt een serieuze relatie gehad, dus je hebt nog de tijd.
Alleen de juiste anders blijf ik net zo lief alleen. Scharrelen is niks voor mij winking smiley
Zo zit ik ook in elkaar, maar het moet wel van twee kanten komen. grinning smiley
Zeker, maar ik ga er mijn kop over houden anders zeg ik alsnog teveel....tongue sticking out smiley Mocht ik je echt als persoon kennen weet je ervan. Anders is het afwachten.
Maak je geen zorgen. Ik denk niet dat wij elkaar kennen, Nico. grinning smiley

@Megane III RS: Liever een gele.

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 17-01-2017 12:43 door Jay DoubleYou.
Niet echt persoonlijk inderdaad. winking smiley

Hoe dan ook!

Inderdaad Jaune Sirius, maar sowieso met de Recaro's en CUP-chassis.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 17-01-2017 12:55 door Nico GTR.
Ik heb het niet zo op gele voertuigen drinking smiley

Toch moet ik er morgenvroeg weer in crying smiliecrying smilie

Ben benieuwd of die prutsers me in de beloofde 5uur 26minuten van Middelburg naar Delfzijl krijgen
(Ik heb er weinig / geen vertrouwen in)
Neuh dat niet
Het schip wacht gewoon op mij (in dit geval), al zal mijn collega het niet leuk vinden als ik laat aan boord kom

Ik heb gewoon een schurfthekel aan het OV, je wordt er moe van, het rijdt nooit op tijd enz enz enz
Zou een optie zijn, ware het niet dat iedereen gewoon moet werken morgen

En ten 2de OV 2de klas volledig vergoed wordt, eigen vervoer met 19ct/km maar alleen de km van huis naar werk op aanmonsterdag (van werk naar huis op aflosdag) en ik hou wel van m'n €€€
Ik heb nog niet uitgerekent voor hoeveel ct per km ik rij
Ik weet dat toen ik nog maandelijks met de Sierra Middelburg-Eemshaven v.v reed altijd wat van de km vergoeding overhield voor het onderhoudspotje
Niet slecht met de brandstofprijzen van toen en zo'n dorstige 2.0 8v.

Scheelt natuurlijk ook dat mijn onderhoud goedkoop is omdat ik er niet voor naar mensen ga die er zogenaamd voor geleerd hebben drinking smiley
Haha klopt helemaal
En die kunnen mooi andere mensen helpen

*trouwens na de APK van de Capri bij een oudere monteur geweest om de carburateur echt goed af te laten stellen met behulp van een meetkast thumbs up
waar ik de motorloop vern**kt had om door de milieu-eis te komen had hij de motor perfect lopen, alleen CO zat weer ruim boven de milieu-eis, but who cares
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close