Occasionwedstrijd #389 De anonieme miljonair - D. Elzinga gewonnen!

Gepost door Zadelsnuiver 


Welkom bij Occasionwedstrijd # 389: De anonieme miljonair




De situatie: Je hebt een miljoenenprijs gewonnen in de loterij en kunt eigenlijk doen of laten wat je hartje begeert. Echter hoeft het van jou ook niet aan de grote klok gehangen te worden. Je woont eigenlijk in een leuke buurt in een mooi huis, je hebt een fijne baan waar je elke ochtend met veel plezier naar toe gaat en het enige wat je echt graag zou willen is een bijzondere auto.
Aangezien je niet zit te wachten op jaloerse reacties van de buren wil je dus een auto welke niet direct schreeuwt "KIJK NAAR MIJ IK BEN RIJK!"


De opdracht:

Ga op zoek naar een auto welke goed genoeg is (exclusief, snel, luxe of een combinatie) voor een miljonair maar waar je nog wel redelijk anoniem mee voor de dag kunt komen.


De regels:

- Bouwjaar t/m 2015
- Budget: onbeperkt
- Auto mag overal te koop staan

Vaste spelregels:

- Link naar de advertentie is verplicht, de prijsindicatie ook
- Foto's van de geadverteerde auto zijn verplicht, maximaal 5 foto's per model.
- De eerst geplaatste foto van de inzending is de foto voor het 'op een rijtje'
- Mooi gefotografeerde auto's worden op prijs gesteld
- Maximaal 1 inzending per persoon, als je toch een betere inzending tegenkomt dan je eerste, pas dan je oorspronkelijke post aan
- Bij het stemmen mag een geplaatste stem niet meer gewijzigd worden
- Bij een claim dient een link naar de advertentie en minimaal 1 foto te staan, anders wordt deze als niet ingezonden beschouwd



Wedstrijden 1 t/m 214 zijn helaas in de digitale hemel.
204 Opvallende bedrijfswagen - non-turbo
205 De Bende van Nijvel – Spekky
206 Anniversary – Wouter82
207 Rotte peren - Zonder Matra, met BMW
208 Tweecilinders - British Racing Green
209 Happy with Honda - PascalD
210 Vier maal vier - Guus Leferink
211 Ford - Escher
212 Decennia - Pink Panther
213 Icons and Golden Years - zonder Matra, met BMW
214 De driecilinder - rzasa
215 De topvariant - smarter
216 Boven je pet(je) - Niels.
217 Vergeten auto's - Jorn
218 Alle gekheid op een parkeerplaatsje - JW01
219 Walter de' Silva - zonder Matra, met BMW
220 1970 - non-turbo
221 London–Sydney Marathon 1968 - Guus Leferink
222 De kadett-klasse - 929V6
223 Zo goed als nieuw - rzasa
224 Hetzelfde type- smarter & Escher
225: American History - Bozzie
226: Yoshisuke Aikawa a.k.a VW-liefhebber kiest Japans – Spekky
227: Anderhalve auto – JOtter
228: Vierdeurs cabrio – 929V6
229: Laat ze maar schuiven!- Escher
230: Eerste eigenaar- D. Elzinga
231: Nieuwe rijken - Guus Leferink
232: De jaren 50 - Sams4ng
233: Designed by.....Guigiaro - Wrangler
234: Een pakketje schroot met een dun laagje chroom - Guus Leferink
235: 6 in lijn - Marno
236: Mooi kleurtje - Guus Leferink
237: Comfort... - smarter
238: Van een oud vrouwtje geweest... - British Racing Green
239: Krachtige Stationwagens - 929V6
240: Championnat de Super Stock-Car - Escher
241: Prachtige interieurs - JW01
242: Your "date of birth"-car - Remus
243: Vandaag is rood – rzasa
244: Bestel maar - Meike
245: Project 2 - non-turbo
246: Allemaal beestjes - Guus Leferink
247: Hier bekend, maar toch weer niet... - Escher
248: (Niet) Mijn Auto - rzasa
249: US-specs - Niels.
250: Striping - Meike
251: How low can you go - Pink Panther
252: The Bold and the beautiful - Niels.
253: De perfecte youngtimer - D. Elzinga
254: Laadbakkie- 929V6
255: Taxi! - Soloman
256: Nummer één! - Escher
257: Platform-sharing - Wouter82
258: Hittegolf! - smarter
259: Zo uit de folder weggereden – Spekky
260: Ronde koplampen - Joep 83
261: Merkencups - Wrangler
262: Barnfind / Schuurvondst - Pink Panther
263: Exclusief voor weinig- Escher
264: Follow the leader - Niels.
265: Origineel Nederlands - Wrangler
266: Banzai! The rise of the Japanese car- Auto-fan
267: Jong geleerd...- Shooting Brake
268: Groen als het struikgewas- Escher
269: Originele lak - PascalD
270: zonder pookje - Zonder Matra, met BMW
271: Is gas toch niet alleen om op te koken? - Escher
272: Kleurrijk trio - Escher
273: Snel... vergeten - Niels.
274: Moderne techniek - Pink Panther
275: Schimanski - 929V6
276: Touristenfahrten op de Nordschleife, 1973 - Guus Leferink
277: Overpriced - smarter
278: Niets is wat het lijkt: Replica! - rzasa
279: Baanbrekend - rzasa
280: Recht en hoekig – Wouter82
281: Winterproject - 929V6
282: London-Sydney Marathon, anno 2014 - Niels.
283: IJzeren Gordijn - stoterstangen90
284: Oprijwagen - 929V6
285: 1974 - Bobbeltje
286: Miami Vice - Pink Panther
287: Mislukking- Gullwing & Escher
288: Bewegende delen - smarter
289: De GL versie - Niels.
290: Youngtimer Lease- Escher
291: POA - Lybra
292: V6 Turbo- Escher
293: 1 model, vele varianten - smarter
294: Geniale hutjes - Wrangler
295: Allright Chaps! - Ouwediesel
296: Een auto voor de Koning - Singleframegrille
297: Le chique a la française - Wrangler
298: Brasil Festa - D. Elzinga
299: De driedeurs hatchback - Guus Leferink
300: 300 - Spekky
301: Machtig mooie match merk met model - Singleframegrille
302: The bad and the ugly, of op z'n Nederlands: niet moeders mooiste- Escher
303: The Malaise Era - Zonder Matra, met BMW
304: Fully loaded - Pink Panther
305: Jackpot! - Guus Leferink
306: Let's get digital - smarter
307: A giant leap - Escher
308: En vogue - rzasa
309: A place on earth - Bobbeltje
310: Bouwvak- Escher
311: Wij mannen doen het verkeerd... – Wouter82
312: Fabbrica Italiana Automobili Torino – 929V6
313: Een rode cabriolet voor een klein budget! – Niels.
314: Video star- Wrangler
315: Topless aanmodderen - smarter
316:Restomod - Singleframegrille
317: Dutch Design - Jorn.
318: MMBS - 929V6
319: Met het hele gezin naar Sporthuis Centrum - smarter
320: Woodie – Smarter/Niels.
321: Kleine beurs – Spekky
322: 6 ruiten – Stefan-V6
323: Britannia rule the....roads? - 929V6
324: Mag het een klepje meer zijn? - smarter
325: Kleur bekennen - rzasa
326: Dubbele koplampen - Guus Leferink
327: Sinterklaas-editie- Escher
328: Geimporteerd - Zonder Matra, met BMW
329: Mille Miglia - Pink Panther
330: Pick-up - Wrangler
331: Vintage Racer - rzasa
332: 5 - Pink Panther
333: Vreemde vormen - smarter
334: Geen stijl - Escher
335: The ugliest of all - Rzasa
336: Diesel - Pink Panther
337: Look-alike - Zonder Matra, met BMW
338: Het motorkapornament - rzasa
339: De fraaie hatchback - smarter
340: Veel voor weinig: het afschrijvingskanon- Escher
341: 3 landen, 1 jaar - Wrangler
342: We all live in a Yellow Submarine - smarter
343: Panoramisch uitzicht - Pink Panther
344: Zeldzaam! - rzasa
345: 3e zitrij - Wouter82
346: Sleeping time - Guus Leferink
347: Porsche 911 - Smarter
348: tatu tatu - JW01
349: AutoRAI - Niels.
350: Around the World - smarter
351: Track Day- Escher
352: Moby Dick - rzasa
353 : Suicide doors : Wrangler
354: 3 doors, 5 doors and 4 doors -Shooting brake
355 : Budgetdroomgarage - Pink Panther
356: You paid how much? - Niels.
357: Eighties verantwoord- Niels.
358: To turbocharge or not to turbocharge, that's the question...- PascalD
359: De cirkel is rond - Smarter
360: Vakantiecombi: Cabrio met Caravan - Bobbeltje
361: Kaal, Kaler, Kaalst - Zonder BMW met Mazda
362: Typische vrouwenauto - Zonder BMW met Mazda
363: Je had maar één taak ! - Spekky
364: Zeg 'ns aaa- Wrangler
365: De 4 seizoenen - smarter
366: Grand Touring Coupé - smarter
367: Geel en grijs- Escher
368: Not Lost in Translation- Auto-fan
369: Het Gouden Stuur- Escher
370: River Deep, Mountain High - 929V6
371: De direct ingespoten diesel - JW01
372: De pekelbak - .Timo
373: De lengte in - Pink Panther
374: Een „vreemde" eend - 929V6
375: Racen voor een appel en een ei - flat412
376: Into the rough stuff? - Wouter82
377: Beste en slechtste voorbeeld - Meike
378: Barrelbrigade - keuze van het forum ! - Shooting Brake
379: Slakkentempo - Guus Leferink
380: Streetview - smarter
381: Extreme make-over: de facelift- Escher
382: Het modellengamma- Escher
383: That's so 90's- Zonder BMW met Mazda
384: Midlife Crisis Auto - Joop053
385: Help Max -> Mikaela Ahlin-Kottulinsky auto - afentoe
386: Klein maar fijn - Zadelsnuiver
387: Mooi wit is niet lelijk- Escher
388 Motorweek Retro Review - Zadelsnuiver



Inzenden kan tot woensdag 17 februari 20:00 uur
Stemmen kan tot vrijdag 19 februari 20:00 uur




2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 19-02-2016 20:10 door Zadelsnuiver.
En voor de duidelijkheid, de afbeeldingen in de openingspost zijn dus duidelijke voorbeelden van hoe het NIET moet big smile smiley
Een Mercedes heeft (in Nederland) al heel gauw een bepaald imago. Het zijn per definitie taxi's, dikke Mercedessen zijn volgens de gemiddelde opinie van dubieuze figuren en oude Mercedes zijn haast altijd fout. Maar de kenner weet beter, Mercedes heeft in haar rijke historie vele legendarische modellen gebouwd. Een mooi voorbeeld is de W124-serie, de voorloper van de E-klasse. De W124 heeft inmiddels de reputatie van de klassieke, onverwoestbare en door-en-door betrouwbare Mercedes - al had de auto in haar begintijd ook heus wel wat smetjes. De leek ziet echter nog steeds niet meer dan een ouwe Benz, ongetwijfeld met een stinkende, walmende diesel in het vooronder. Nee, dan dit exemplaar: wellicht de meest tot de verbeelding sprekende W124. De 500E. Een keurige zakensedan maar dan met een moddervette V8 onder de kap. En om dat mogelijk te maken, moest de koets lichtjes uitgebouwd worden. Iets wat de kenner direct zal herkennen. De auto is gedeeltelijk op de productielijnen van Porsche gebouwd wat de mythe rondom de auto alleen maar groter maakt. Als miljonair in de aanschaf van zo'n auto maar een kleinigheidje, maar wil je de auto in topconditie houden zoals waar dit exemplaar nu verkeert, dan komt die bak geld nog goed van pas.

Mercedes-Benz 500 E W124











Aardig dossier opgebouwd..

Also also... Is dat dan goed of slecht nieuws? Slecht voor degenen die de rekeningen hebben betaald. Goed nieuws voor degene die nu wil instappen... Wat er nieuw op en aan zit hoeft niet meer gedaan te worden en dat scheelt bij deze 500E een vermogen ! Een faktuur van dikke 5 mille, een dikke 6 mille en dan nog het standaard onderhoud. Bij aflevering wordt de automaatolie nog even ververst en krijgt ie een kleine beurt met nieuwe APK. Bougies zijn bij 263.000 al vervangen alsmede de radiateur. Als je de foto's ziet van rekeningen en documentatie begrijp je wat ik bedoel met een opgebouwd dossier... De conditie laat zich raden door de foto's. Niet alleen technisch maar ook optisch is er in het verleden geld in gestoken. Ik noem even een paar mooie frisse koplampen twv 700,- euro. Carrosserie en interieur doen je niet vermoeden dat de teller al de tweeënhalve ton is gepasseerd...




ET: 10-06-1992
KM: 269.886
Exterieur: 702-rookzilver
Interieur: 273-brasil leder
Brandstof: Benzine
Motor: V8 5L 326 PK
Herkomst: Duitsland
Kwaliteitslabel: B
Prijs: € 19.500 marge



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 15-02-2016 23:21 door Wouter82.
Als het dan toch niet op mag vallen:

Volkswagen Phaeton 6.0 W12 Lang



Uiteraard zonder type aanduidingen, je wilt tenslotte niet opvallen:



49.990 EUR

Limousine

EZ 06/2011
59.987 km
Benzin
331 kW (450 PS)
Automatik

Natuurlijk met alles wat je wensen kunt als miljonair aan boord:

FAHRZEUGBESCHREIBUNG

Sichern Sie sich ein Unikat: Einer von 216 gebauten Fahrzeugen des Phaeton mit dem 2011 Facelift mit dem 12 - Zylinder Motorisierung.
Volkswagen Phaeton lang 4-Sitzer 6,0 l W12 4MOTION 331 kW (450 PS) 5-Gang-Automatik (Tiptronic) mit nachfolgender Ausstattung:

4 Corner Luftfederung
Alcantarapaket Volkswagen Exclusive
Außenspiegel mit Memoryfunktion automatisch abblendbar elektrisch anklapp-/einstellbar
Automatische Distanzregelung ACC und Umfeldbeobachtungssystem "Front Assist"
Basic Light AT15 62% abgedunkelte Scheiben hinten Lichtabsorbierend Unikateinbau
CD-Wechsler
Climatronic mit Fondraumbedienung
Dämmverglasung inkl. Frontscheibe beheizbar
Dekor-Einlagen in Klavierlack
Diebstahlalarmanlage
Digitales Soundpaket "Dynaudio Temptation"
Dynamische Fernlichtregulierung "Dynamic Light Assist"
Einparkhilfe vorn und hinten plus Rückfahrkamera
Erweitertes Holzpaket
Formhimmel Alcantara
Fußmatten inkl. Befestigungsclips in Anthrazit
Hutablage in Leder Volkswagen Exclusive
Internetanschluss Laptop UMTS GSM Antenne
Keramikbremse vorn
Klapptisch elektrisch hinten
Klimabedienteil hinten beledert
Komfortsitze vorn
Leichtmetallräder 19-Zoll "Omanyt"
Mit Feuerlöscher unterm Beifahrersitz
Mobiltelefonvorbereitung "Premium" mit zusätzlichem Bluetooth-Bedienhörer
Multifunktions-Lederlenkrad mit Holzkranz in Pianoschwarz
Radio-Navigationssystem "RNS 810"
Reifenfülldruck-Kontrollsystem
Scheiben seitlich und hinten in Dämmglas
Schiebe-/Ausstelldach Solar elektrisch
Servoschließung Heckklappe
Sitzbelüftung/Massagesitze vorn u.hinten
Sitzheizung für die Vorder-/u.Hintersitze
Sonnenschutzrollo für Heckscheibe el. und für Seitenscheibe hinten man.
Spurwechselassistent "Side Assist"
Standheizung mit Funkfernbedienung
Staunetz Volkswagen Exclusive
Tagesfahrlicht mit Assistenzfahrlicht und coming home Funktion
Tiptronic-Bedienung über Schaltwippen an der Lenksäule
Tür-Zuziehhilfe
TV-Empfang
Verkehrszeichenerkennung
Volllederausstattung "Sensitive Classic Style" für Vordersitze mit 18-Wege-Einstellung
Zentralverriegelung "Keyless-Entry"






1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 13-02-2016 00:00 door zonder BMW met Mazda.
Comfortabel voortrollen, en door de 'hybrid' logo's nog een beetje uit te leggen aan de omgeving ook!
Lexus LS600h
€29.950, 2008
De niet-verlengde uitvoering, die valt ook nét wat minder op. Zeker in dit grijze kleurtje.





Nadeeltje van deze wedstrijd: zonder restricties op prijs en bouwjaar kom je snel op een occasie van een paar weken oud terecht. Iets minder 'occasion' dus.
Haha, de phaeton is ongeveer voor dit doel gemaakt.
Dat kan voor mij maar ééntje zijn en ook Wikipedia geeft me gelijk: "In contrast to other luxurious cars (such as the Maybach or Rolls-Royce), the Century has not been positioned and marketed as a sign of wealth or excess. Marketing literature states roughly that, "the Century is acquired through persistent work, the kind that is done in a plain but formal suit." Aan de toog en voor je buren rij je bovendien 'maar' in een Toyota, die bovendien al sinds 1997 in productie is en dus zeker niet meer van de jongste lijkt:

2006 Toyota Century

[www.goo-net-exchange.com]





In werkelijkheid rij je met het summum van het Toyota-imperium, dat zelfs nog boven de meest kostbare Lexus wordt gepositioneerd. Onder de kap ligt een dikke 5 liter grote V12, met 276 pk. Als je dan toch voor de achterbank van deze Japanse luxe-slee kiest, wordt je verwelkomd door een gigantische beenruimte, een tv-installatie en heuse massagezetels. Aan elektrische (en volstrekt overbodige) gimmicks is er ook geen gebrek: zo heeft de Century deuren die elektrisch openen én zich, eveneens geruisloos, automatisch terug in het slot trekken. De prijs voor alle deze luxe is door de zwakke Yen bovendien meer dan schappelijk: voor amper € 19.530 rijdt je volstrekt anoniem in alle luxe die je je maar kan wensen.



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 14-02-2016 19:38 door Escher.
Hmmm lastige klus.... Maar een stijlvolle conservatief vormgegeven sedan met een echte Ferrari V-8 motor is iets? Genieten is natuurlijk niet verboden voor de anonieme miljonair.

Lancia Thema 8.32 Ferrari

Je leuke buurt denkt dat je een oude net onderhouden bordeauxrood beessie hebt aangeschaft, maar ondertussen rijd je in een Ferrari-limousine.
Onder de motorkap houdt zich een echte achtcilinder volbloed sportautokrachtbron van Ferrari schuil. Met een waanzinnig geluid.
's Morgensvroeg het gaspedaal alleen met je dikke teen indrukken als je je nette buurt uitrijdtgrinning smiley.
En na het einde 30km-bord VROOAAMMMMM.
Ook bijzonder fraai is het Poltrona Frau bruin leren interieur en notenhouten dashboard. Schitterend in combinatie met de bordeauxrode metallic lak.


Let op het nummerbord. Uit Modenasmiling smiley, nooit er af halen!


Zo te zien woont de verkoper in een zelfde buurt als de anonieme miljonair, fraai tuinmeubilair big smile smiley.



Fraai bruin leren interieur, koe knuffelen krijgt een heel andere betekenis.


Wel afdekken voor de buren.


Excuses voor de matige foto's van de italiaanse eigenaar, wat fotograferen die italianen toch beroerd. Maar ja een Lancia Thema 8.32 te koop in Modena...... (oud)werknemer van Ferrari? Ben zo vrij geweest een interieurfoto van Martin Willems te lenen.


Prijs: doet er niet toe, genieten is priceless



11 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 13-02-2016 17:49 door Joop053.
Maserati Quattroporte 4.7 S 2012 (klik!)

Goed, het tweekleurige lakwerk mag dan een beetje apart zijn, maar verder is het een vrij ingetogen auto die aan de achterkant zelfs aan een oude Daewoo doet denken:



Maar het interieur is pure verwennerij voor de gepassioneerde autoliefhebber:




En dat alles voor een relatief bescheiden prijs, zodat er ook nog een appartementje in Italië van af kan:
CHF 69'880 (€ 63.521,-)
Met de huidige rentestand staat een miljoenenprijs nog niet bepaald garant voor een zorgeloos leven waarin eindeloos gespendeerd kan worden. Naast het feit dat je je rijkdom niet aan de grote klok wilt hangen, is het dan ook nog eens heel prettig als je zelf zo lang mogelijk van de gewonnen centjes kunt blijven genieten. Als auto kies ik dan een uitermate betaalbare, betrouwbare en jonge occasion zodat ik weer jaren vooruit kan. En vooruit gaat het zeker met deze lekkere Achterwiel aangedreven 429PK V8 in een smaakvolle en toch bescheiden verpakking:

2014 Hyundai Genesis 5.0 R-Spec











Als er iets is dat anoniem en bescheiden overkomt op je omgeving, dan is het wel een Hyundai. Vanaf de introductie in 2008 heb ik de Genesis altijd al een mooie auto gevonden. Het ontwerp vind ik tijdloos, de Genesis oogt nergens overdadig maar heeft zeker een chique eigen gezicht. Het interieur is ongekend strak en subtiel voor een Koreaan zonder allerhande tierelantijnen en nephout. De Genesis heeft een handzaam formaat voor dagelijks gebruik en ondertussen wel een heerlijke V8 onder de kap met aandrijving op de achterwielen. Vanaf 2012 is deze 5.0 R-Spec versie toegevoegd met maar liefst 429PK. Dit is qua wegligging en prestaties uiteraard nog geen M5, maar wel een fijne rijdersauto met zeer veel comfort. Om nog even in te haken op de wedstrijd van vorige week: MotorWeek Review Roadtest van de 2012 Genesis 5.0 R-Spec.

2014 Hyundai Genesis 5.0 R-Spec

Motor: 5.0 V8 met 429PK
Transmissie: 8-traps automaat met shiftronic
Aandrijving: Achter
Kleur: Caspian Black
Interieur: Jet Black leder
Bouwjaar: 2014
Tellerstand: 21.238

Voorzien van o.a.: Schuifdak, Verwarmde- en geventileerde voorstoelen, verwarmde zitplaatsen achter, Lexicon Premium Sound, Parkeerhulp voor en achter incl. achteruitrijcamera.

Prijs: $30,490 = € 27.100,-



3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 14-02-2016 01:29 door smarter.
Cadillac CTS 6.2 V8

Ik ga voor dit beest. Staat in Alkmaar, dus dat is wel makkelijk voor mij.

[ww3.autoscout24.nl]











Transmissie: Automatisch
Versnellingen: 6
Cilinderinhoud: 6162 cm³
Cilinder: 8
Leeggewicht: 1944 kg
Brandstof: Benzine
Brandstofverbruik*: 15,6 l/100 km (gecombineerd)

Ook omdat als je zoveel geld hebt het verbruik niet zo'n ding is.

€ 69.995,-
24.611 km
11/2011
564 PK
BMW 750iL

Advertentie











BMW 750iL V12 Individual E38

Bouwjaar: 17 januari 2000 Km. stand: 28.000 km origineel Kleur: 490 Sonderfarbe Individual Sepia metallic met Individual Walknappa Champagne leder Motor: 5.4 liter V12 met 326 pk, benzine, automaat APK: nieuw

Een extreem bijzonder topmodel 750iL E38 van de facelift serie; met recht 'Capo di tutti capi' onder de E38-serie. In de superkleurstelling Individual Sepia metallic (kameleon-lak; de ene keer blauw, dan weer groen, soms paars, soms grijs, soms beige, soms zwart, etc, een veranderlijke kleur die moeilijk op de foto is te zetten) met Walknappa leder met blauwe bies. Het plafond is gezet in het zeer dure Nubuk. De hoedeplank, raamstijlen, zonnekleppen, stuurkolom en vele andere delen zijn tevens in het leder gezet (!). De optielijst is meer dan indrukwekkend; u treft er een in het leder gezet kleenexbox in de achterdeur, een origineel videosysteem achter, koelkast met minibar, standkachel met afstandbediening, krantenbak aan de zijkant, gepolijste M-parallel velgen, origineel reservetankje in het reservewiel, extra werkbladen uit de armsteun, radiobediening achter in het plafond, massagestoelen, EDC verstelbare vering en ga zo maar door. En met origineel 27.902 km een absoluut exemplaar! Aantoonbaar afkomstig van de eerste particuliere eigenaar. Geheel in eerste lak en in A1 verzamelaarsconditie....

Uitrusting:

0202-Steptronic 0210-Dynamische Stabiliteitscontrole DSC 0216-Servotronic 0220-Niveauregeling 0223-EDC verstelbare vering 0245-Elektrisch verstelbare stuurkolom 0260-Side Airbags voor 0261-Side Airbags achter 0302-Alarmsysteem met afstandsbediening 0316-Automatische koffersluiting volledig 0319-Geintegreerde garagedeuropener 0339-Shadowline uitvoering 0348-Highline exterieur 0352-Dubbel glas zijruiten 0354-Voorruit met groene baan 0358-Verwarmde voorruit 0403-Elektrisch glazen schuif/kanteldak 0415-Elektrische zonnerollo achter 0416-Zonnescherm zijruiten achter 0423-Velours mattenset Individual 0428-Uitgebreide verbandstas 0430-Spiegelpakket memory 0431-Automatisch dimmende binnenspiegel 0438-Houtinleg 0446-Extra uitrusting achterpassagiers Highline-pakket 0455-Aktiv massagestoelen 0456-Comfortstoelen elektrisch voorin 0459-Elektrische stoelen met memory 0460-Comfortstoelen elektrisch achterin 0462-Werktafels achterin met make-up spiegels 0473-Middenarmsteun voor 0488-Elektrische lendesteunen 0494-Verwarmde voorstoelen 0496-Verwarmde achterstoelen 0499-Hoofdsteunen achter elektrisch 0500-Regensensor met koplampsproeiers 0508-Park Distance Control voor en achter 0522-Xenon verlichting 0536-Standkachel met afstandbediening 0543-Airconditioning automatisch 0549-Klokradio 0555-Boordcomputer 0609-Navigatie/TV systeem 0612-TV/fax aansluiting achterin 0620-Spraakbediening 0622-Autotelefoon GSM achterin 0629-Autotelefoon GSM voorin 0670-Radio BMW Professional RDS 0672-CD wisselaar 6 selecties 0677-DSP concertzaalgeluid 0780-M-parallel 18 inch velgen gepolijst 0785-Individual witte knipperlichten rondom 0793-Individual privacy glas achter 0940-Individual 'Sonderwunsch Ausstattung'

Individualuitrusting:
-Individual Collection: Volleder in Individual collectiekleuren -Interieur volleder Walknappa -Randen zetels in Walknappa Marineblauw -Dashboard deels Volleder Marineblauw -Armsteun met CD videosysteem achterpassagiers -Velours mattenset in Marineblauw met randen in Walknappa -Kofferruimte reservetank -Krantenbak in B-zuil in volleder Walknappa -Kleenexbox in achterdeur in volleder Walknappa -Extra werktafels in middenarmsteun achter -Telefoon voor verplaatst -Extra radiobediening in dakhemel inclusief leeslampjes -Dakhemel in Nubuk -Houtinleg Individual 'Edelholz Muschelahorn antraciet' (Collection '99) -Stuurwiel in Bicolor Wallknappa -Hooglans Shadowline -Koelkast met kompressor in achterbank -Bekerhouders en bekers boven koelkast -Dakantenne telefoon

Prijs 49.500 euro



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 13-02-2016 09:13 door Bobbeltje.
"Waar rijd jij nu weer in, buur?" "Ooh, gewoon een Citroën uit '98."
Wat die buurman dan natuurlijk niet hoeft te weten is dat dit misschien wel een van de meest exclusieve Citroëns ooit is: een Citroën XM Multimédia, totale productie 52 stuks eye popping smiley. Autotelefoon en navigatiescherm, beige velours bekleding, en Citroëns alom bekende comfort standaard inbegrepen. Hoe luxe en exclusief wil je het hebben voor €12.499?


Edit: nog anoniemer: wie zal er vermoeden dat je bijna 60k hebt uitgegeven aan een tweedehands Mondeo? Niemand, waarschijnlijk...

2015 Ford Mondeo 2.0 EcoBoost Vignale

€ 59.950,-











2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 13-02-2016 10:48 door D. Elzinga.
Qua looks en motor stem ik op de Maserati. De merknaam zal echter vraagtekens oproepen en praktisch en financieel (een miljoen is niet oneindig) komt een BMW 540i touring van het vorige model wat beter uit.
Ik had niet gedacht ooit een Land Rover ergens voor in te zenden, gewoon omdat het merk mij absoluut niet ligt, maar voor deze wedstrijd heb ik toch een perfecte kandidaat van dit merk gevonden.
Een Defender! Plak er een stickertje van de jagersvereniging op en de buren zullen denken dat je een nieuwe hobby hebt. Weten zij veel dat deze Defender een speciale Autobiography versie is, voorzien van alle luxe die je wilt.

Land Rover Defender 90 Autobiography Limited Edition 2015 Prijs: €198900



[www.marktplaats.nl]
Ik weet het ik voldoe niet aan de voorwaarde wat betreft foto plaatsen.

Maar bij mij zou het deze Audi S6 worden.
Gewoon een station in een anonieme kleur en zonder spiegelkapjes.
[www.autotrack.nl]

Staat te koop voor 181.500 euro maar ach geld speelt geen rol.
@skodachauffeur: hulp nodig bij het plaatsen van de foto's?
Quote
SKODACHAUFFEUR
Ik weet het ik voldoe niet aan de voorwaarde wat betreft foto plaatsen.

Maar bij mij zou het deze Audi S6 worden.
Gewoon een station in een anonieme kleur en zonder spiegelkapjes.
[www.autotrack.nl]

Staat te koop voor 181.500 euro maar ach geld speelt geen rol.

Dit is een occasionwedstrijd, die Audi is hartstikke nieuw
Ik ga voor deze prachtige auto

1971 ISO Fidia





159,500 USD

Exterior Color: black
Interior Color: tan

Going back through the history of the Automobile, we quite often find manufacturers that get into the car business either by accident or thanks to the passionate efforts of a singular individual. Companies like Pierce-Arrow (bicycles and bird cages), Lamborghini (farm tractors) and Studebaker (wagons and carriages) had successfully made the transition to automobiles while Pegaso (heavy trucks) and Vespa (motor scooters) were mere blips on the radar screen. Somewhere in the middle of success and obscurity lies Iso, a firm that started life as Isothermos, a refrigerator manufacturer in Genoa, Italy. In 1942, a motor-mad industrialist and engineer named Renzo Rivolta took over the business, renamed it Iso Autoveicoli and moved it to Bresso, just outside of Milan. Rivolta moved away from refrigeration and started building motorcycles in 1948.



His motorcycles were expensive, but very desirable thanks to robust engineering and superior build quality. Immediately after World War II, Italy struggled to recover from the massive devastation it suffered. Motorcycles proved popular but they were not for everyone and people needed more practical transportation. In 1953, Renzo Revolta unveiled the Iso Isetta bubble car; a three (later four) -wheeled car powered by a motorbike engine with room for two adults and a bag or two of groceries. The cheeky little Isetta proved popular enough to inspire Renzo Rivolta to sell the rights to produce his car to other manufacturers, most notably, BMW. Selling the rights afforded Rivolta a fair bit of cash to take a significant leap into the luxury and performance car market he dreamed of. Flush with cash, he developed the Rivolta GT car, various versions of the Grifo sports car.



fter Renzo’s untimely death, his son Piero took over the helm and oversaw development of the four-seat Lele and a luxurious, high performance sedan called the Fidia. The Fidia was launched in 1968 to be sold alongside the Grifo and Lele. It featured a traditional tubular chassis with deDion rear suspension and disc brakes. Power was courtesy of a Chevrolet Small Block V8, though contract disputes later led Iso to switch to Ford power later on. The body was penned by Giugiaro and built by Ghia, and it featured an aggressive nose not unlike the DeTomaso Mangusta, and a distinct sloping tail. The large four-seat super sedan was dubbed “The Fastest Four Seats in the World”. The luxurious Fidia cost more than a Rolls Royce Silver Shadow and went head-to-head with Maserati’s Quattroporte, competing for a share of an admittedly tiny market.



The Fidia outsold the Quattroporte on occasion, in spite of the fact that just 192 were built between 1968 and 1974, with the likes of John Lennon, Sonny Bono and Pete Townshend all having a Fidia in their stable at one time. Our featured Iso Fidia sedan is surely one of the finest examples we have ever seen. It presents beautifully in rich black paint with a gorgeous, freshly restored tan leather cabin. A tremendous amount of money spent on a high quality restoration to make this a stunning and thoroughly usable machine. The comprehensive restoration work, carried out by the experts at Autosport Designs of Huntington, New York, has been executed to a very high standard and includes a freshened drivetrain, excellent brightwork and all new rubber weatherstripping. The paint and panel fit is exquisite and the big Bertone body is arrow straight. This being a classic 1960’s luxury express, the cabin is a of course the center piece and this example has been restored to a fabulous standard. Beautiful tan leather is highlighted by show quality woodwork and detailing. A high end audio system has been installed and artfully integrated into the cabin, with speakers hidden behind leather kick panels. Of course, niceties such as power windows and air conditioning are standard fare. The long, low Fidia rides on a set of fantastic original Campagnolo alloy wheels on proper blackwall radials. It puts its thumping American horsepower to the ground through an automatic transmission, which only serves to make this an outstanding continental cruiser. It has been wisely upgraded with an aluminium radiator to ensure trouble-free running on hot days. The sale includes restoration records and an original owner’s manual. Restored to show standards but built to be driven and enjoyed, this rare, magnificent and imposing Fidia is an exquisite example of the other great Italian super-sedan.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 13-02-2016 13:58 door Guus Leferink.
Quote
V0RQ
Qua looks en motor stem ik op de Maserati. De merknaam zal echter vraagtekens oproepen en praktisch en financieel (een miljoen is niet oneindig) komt een BMW 540i touring van het vorige model wat beter uit.

Waar staat dat er maar een miljoen is gewonnen?
Dit lijkt me wel een leuke: een vierkante auto uit de jaren '80, die eigenlijk gewoon een Opel is. Maar intussen rijd je wel in een zeer exclusieve en luxueuze klassieker, die ook nog relatief betrouwbaar is!

Bitter SC 3.9

Bouwjaar: 05/1988
101.500 km
Te koop in Reinach, Zwitserland
Prijs: €49.800,-







Je bent miljonair, maar je wilt niet echt showen met je geld.. Je wil wel luxe, maar ook weer het zelfde.. geen show aan de buitenkant. En leukste van miljonair zijn lijkt mij, om je miljonair-zijn te delen cool smiley

Mercedes-Benz V-Klasse AVANTGARDE EDITION


*Van de buitenkant is er niets te zien van deze Van..*


*Van buiten ziet men niet dat je heerlijk aan het private-jetten bent in je busje..


Heb je een multi-touchscreen van Pioneer in je Porsche? Ik een 32" oled smart tv


Goed.. als je dan toch denkt dat ik een bouwvakkersbusje rijdt.. dan wel een luxe bouwvakkersbusje op zijn minst

Prijs van deze 'Trimo' ; 166.600 EUR


Km.stand van deze Trimo vito ; 6.000km (wat méér 2e hands dan mijn vorige inzending / zelfde strekking grinning smiley

V-Klasse AVANTGARDE EDITION VVD1004 EXCLUSIVE VIP

Extralang
AVANTGARDE Sport-Paket Exterieur
Spiegel-Paket
PRE-SAFE
Fahrassistenz-Paket
AGILITY CONTROL Fahrwerk
Automatik-Getriebe (7G-TRONIC PLUS)
Hubraum cm3 : 2143
Leistung kW / PS : 140 / 190
Klimatisierungsautomatik THERMOTRONIC
Klimaanlage halbautom. geregelt, TEMPMATIC im Fond
Schiebetür rechts ( Elektrisch )
LED Intelligent Light System

etc etc..

Mijn hernieuwde private-jet op 4 wielen heeft geen 140 maar 190 Duitse merries onder de neus smiling smiley Ander pluspunt was dat ik de ondertitels kon laten staan big smile smiley



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 16-02-2016 10:53 door Meike.
Quote
929V6
maar verder is het een vrij ingetogen auto die aan de achterkant zelfs aan een oude Daewoo doet denken:
Een Maserati Quattroporte vergelijken met een oude Daewoo nut smiley? Auwww dat zal pijn doen in Modena.
Quote
Joop053
Quote
929V6
maar verder is het een vrij ingetogen auto die aan de achterkant zelfs aan een oude Daewoo doet denken:
Een Maserati Quattroporte vergelijken met een oude Daewoo nut smiley? Auwww dat zal pijn doen in Modena.

Maar hij heeft wel een punt:

Wrangler heeft goed op zitten letten, gezien dat de serieproductieregel ergens is weggehaald grinning smiley
Anonieme bezoeker
Re: Occasionwedstrijd #389 De anonieme miljonair
13-02-2016 22:10
Veel geld, dan wil je gewoon een snelle Italiaan zoals bijvoorbeeld een Lamborghini. Om volslagen anoniem toch een boel geld stuk te slaan op een verder onopvallende auto, is evenmin lastig. Dan ga je naar mijn idee op een zoek naar een wagen waarbij het merk -althans volgens enkelen- een modellenlijn heeft waarbij de auto's wel heel erg op elkaar lijken. En daarnaast moet het uiterlijk vertoon beperkt blijven tot eigenlijk niets buitensporigs ten opzichte van de normale uitvoering...

De Audi RS6 5.0 V10 quattro lijkt mij dan wel wat, gewoon een simpele sedan, een 'grijze muis', type 'zo gewoon gebleven, die jongen hé'. Ik hoor de conversatie al:

B: Nieuwe auto buurman?
E: Nou nieuw, het is een tweedehands hoor
B: O, nou hij ziet er nog wel heel mooi uit hoor, mooie kleur ook
E: Dank je
B: Mijn zwager heeft ook zo'n Audi A4. Hij is er erg blij mee, lekker zuinige diesel
E: Dit is een benzine
B: Ach dat kan ook natuurlijk, maar hij pocht altijd dat die diesel zo'n geweldige power onderin heeft
E: Zal wel,
B: Nou ja, maar dit is ook een aardige auto hoor





De V10-motor heeft een vermogen van 435 pk (320 kW) en het koppel bedraagt 540 Nm. Het maximale vermogen is beschikbaar vanaf 6.800 tpm en het maximale koppel tussen 3.000 en 4.000 tpm. De motor is gebaseerd is op de V10 van de Lamborghini Gallardo. In feite is alleen het aluminium onderblok gelijk aan de Gallardo V10. Voor de Audi-modellen werd de V10 voorzien van nieuwe bewegende onderdelen, waardoor het koppel hoger ligt dan bij de Gallardo maar het vermogen zakte voor een beter straatgebruik. Audi's FSI-technologie werd ook toegepast, zoals op alle benzinemotoren binnen het concern. De motor is voorzien van variabele kleptiming en een inlaatspruitstuk met aanvoerbuizen van variabele lengte. Door gebruik te maken van lichtgewicht materialen weegt de V10-motor slechts 220 kg.





dat het van buiten niet erg zichtbaar is, hoeft niet te betekenen dat je jezelf niet hoeft te verwennen





€ 35000



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 14-02-2016 13:22 door singleframegrille.
MBT de inzending van Wrangler; Hij voldoet inderdaad aan de regels. Of het een auto is waar je redelijk anoniem mee door het verkeer kan dat laat ik aan de stemmers over big smile smiley

Verder alles goedgekeurd, alleen de inzending van Skodachauffeur tel ik niet mee want ik kan niet echt opmaken of het nu echt een inzending is of slechts een suggestie. Mocht Skodachauffeur graag mee willen doen moet er inderdaad nog even een fotootje bij, daar kan ik eventueel ook bij helpen.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 13-02-2016 22:16 door Zadelsnuiver.
Een 16 jaar oude BMW 5-serie met 290.000 km onder de gordel klinkt op papier niet direct als een auto waar de gemiddelde multi-miljonair warm voor loopt.. tenzij je er misschien bij zou vermelden dat het hier om een heuse Alpina B10 V8 betreft.



De E39 is altijd een mooie verschijning geweest, de subtiele Alpina voorbumperspoiler en grotere wielen geven de BMW een sportievere uitstraling zonder er direct uit te springen, zoals een vergelijkbare M5 dat bijvoorbeeld wel doet.



Toegegeven; de Glaciergrün metallic koets is wat opvallend, maar niet ongewoon voor een BMW uit dit tijdperk.



Aan de achterzijde is er niet veel bijzonders te zien, hij zou door kunnen gaan voor een 518i. Wél even de letters op de kofferklep verwijderen.



Binnen begint het pas echt interessant te worden. Steingrün leder en een gezonde portie houtwerk geven de cabine een frisse doch elegante uitstraling. Je zou overigens nooit vermoeden dat de auto al bijna 300.000 km gereden heeft.



Ook de passagiers achterin hebben niets te klagen. Geen multimedia centers en massagestoelen maar gewoon een lederen bank. In deze auto wil je zelf rijden; niet gechauffeurd worden winking smiley



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 14-02-2016 00:02 door Zadelsnuiver.
Quote
Niels.
Quote
Joop053
Quote
929V6
maar verder is het een vrij ingetogen auto die aan de achterkant zelfs aan een oude Daewoo doet denken:
Een Maserati Quattroporte vergelijken met een oude Daewoo nut smiley? Auwww dat zal pijn doen in Modena.

Maar hij heeft wel een punt:


Ja en beide in Italië ontworpen. Waarschijnlijk een werknemer van I.DE.A Institute met tekeningen onder de arm overgestapt naar Pininfarina?
Renault Vel Satis 3.5 V6 24V Initiale


Huh? Een Renault Vel Satis? Die kost toch geen miljoen? Dat klopt. Als ik miljonair zou zijn, heb ik niet het idee dat een enorm dure auto mij zoveel plezier brengt. Doe mij maar gewoon een Vel Satis! Snel? Best wel, voor zo'n auto. Luxe? Zekers, zelfs een heus analoog klokje in het dashboard. Exclusief? Redelijk!

Bouwjaar 2008
Prijs €8.425,-









1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 14-02-2016 21:40 door Vezes.
Quote
afentoe
Wrangler heeft goed op zitten letten, gezien dat de serieproductieregel ergens is weggehaald grinning smiley

Dat wel, maar anoniem?
Zowel de inzending van Meike als van Wrangler hebben amper 100 km op de teller, in hoeverre kan je hier dan wel spreken van een occasion?
Quote
Pink Panther
Quote
afentoe
Wrangler heeft goed op zitten letten, gezien dat de serieproductieregel ergens is weggehaald grinning smiley

Dat wel, maar anoniem?

Ik vind 'm stijlvol, minder schreeuwerig dan pak 'm beet een Testarossa natuurlijk, maar als ik iets anoniems; exclusiefs en comfortabels zou zoeken zou ik 8 ton besparen en pak 'm beet een Citroën XM kopen winking smiley
Quote
afentoe
Ik vind 'm stijlvol, minder schreeuwerig dan pak 'm beet een Testarossa natuurlijk, maar als ik iets anoniems; exclusiefs en comfortabels zou zoeken zou ik 8 ton besparen en pak 'm beet een Citroën XM kopen winking smiley

Héhéhé forumregel 5: Reclame maken voor ........ is niet toegestaan winking smiley



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 14-02-2016 13:35 door Joop053.
@Escher, ik heb de regels voor deze wedstrijd bewust erg soepel gemaakt om zo mensen niet te beperken in hun creativiteit. Dan bestaat de kans inderdaad dat er auto's ingezonden worden die wellicht niet 100% in lijn liggen met wat men over het algemeen als occasion beschouwt, maar naar mijn mening voldoen ze wel prima aan de eisen voor deze wedstrijd dus goedkeur. Uiteraard ga ik er van uit dat de beste inzending ook beloond word met de meeste stemmen, dus de stemmers zullen uiteindelijk bepalen welke inzendingen het beste aansluiten bij de opdracht.

@Vezes, ik kan de foto's niet zien helaas, zou je ze wellicht via een andere site zoals imgur.com kunnen uploaden? Ik kan daar eventueel ook bij helpen natuurlijk.
Je buurman denkt dat je een of andere oude Italiaan gekocht hebt als hobby auto.
Niet wetende dat er maar 24 (of 25, verschillende data) van geproduceerd zijn.
Hij zal best wel eens omkijken, mede vanwege de fraaie kleur Zagato Verde.
Maar de link leggen met miljonair zijn? Ik denk het niet.

De onderstaande is de enige bekend in deze kleur groen en vorige week geveild in Parijs op de Retromobile.
Helaas onverkocht, dus weer terug naar Duitsland bij Bratke - Exclusive Cars

Geen vaste verkoopprijs, maar wel een schatting op de veiling > € 220.000 tot € 260.000



Zagato Hyena









Quote
Joop053
Quote
afentoe
Ik vind 'm stijlvol, minder schreeuwerig dan pak 'm beet een Testarossa natuurlijk, maar als ik iets anoniems; exclusiefs en comfortabels zou zoeken zou ik 8 ton besparen en pak 'm beet een Citroën XM kopen winking smiley

Héhéhé forumregel 5: Reclame maken voor ........ is niet toegestaan winking smiley

Maar, maar, maar... crying smilie
Enneh Pink, de anonimiteit van een inzending in twijfel trekken, en dan zelf met een knalgroene coupé aan komen zetten is een bijzondere zet grinning smiley
Quote
Zadelsnuiver

@Vezes, ik kan de foto's niet zien helaas, zou je ze wellicht via een andere site zoals imgur.com kunnen uploaden? Ik kan daar eventueel ook bij helpen natuurlijk.

Ah ik zie het. Ik zal het straks even doen, zit op dit moment niet achter de pc.
Voor als je in een ''leuke'' buitenwijk van Rio de Janeiro of Mexico Stad woont is dit de auto bij uitstek.

Bijkomend voordeel, als je daar woont verwachten ze niet dat je miljonair bent.. (misschien maar goed ook!)

Mercedes-Benz G 500 L ARMORED / GEPANZERT / BULLETPROOF / B6
bouwjaar 2007 en maar 21.000 km

Prijs slechts € 139.900,- inclusief BTW










Tevens TV schermen achterin om het kroost rustig te houden tijdens het rijden.




3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 14-02-2016 17:07 door IdeJ.
Mercedes-Benz S600 Lang




Motor: 5.5 liter V12
Vermogen: (368 kW) 500 PK
Acceleratie 0-100: 4,8 sec.
Max. koppel: 800 Nm

€18.950,-
Quote
afentoe
Quote
Joop053
Quote
afentoe
Ik vind 'm stijlvol, minder schreeuwerig dan pak 'm beet een Testarossa natuurlijk, maar als ik iets anoniems; exclusiefs en comfortabels zou zoeken zou ik 8 ton besparen en pak 'm beet een Citroën XM kopen winking smiley

Héhéhé forumregel 5: Reclame maken voor ........ is niet toegestaan winking smiley

Maar, maar, maar... crying smilie
Enneh Pink, de anonimiteit van een inzending in twijfel trekken, en dan zelf met een knalgroene coupé aan komen zetten is een bijzondere zet grinning smiley

Ik was al verbaasd dat er een te koop staat. En het idee was een zeer onbekend model in te zenden, exclusief maar niet groot en protserig. Ik denk dat ik geslaagd ben.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 14-02-2016 19:58 door Pink Panther.
Er rijden er veel van rond en deze is ook nog eens in een neutrale kleur. Wel bijzonder, want wordt in deze uitvoering niet nieuw in Nederland geleverd.
Maar wel een waar heel veel op zit. Het hoeft niet groot en zwaar te zijn. Gewoon een auto die je overal kunt parkeren.

Renault Clio Initiale Paris

Opties en accessoires:
17 Lichtmetalen velgen
ABS
Airbag bestuurder
Airbag passagier
Airconditioning
Bluetooth
CD
Centrale vergrendeling
Climate Control
Dagrijverlichting
Dakrails
Electronic Stability Program
Elektrisch verstelbare buitenspiegels
Elektrische ramen
Handsfree
Lichtsensor
Met onderhoudshistoriek
MP3
Multifunctioneel stuurwiel
Navigatiesysteem
Parkeerhulp achter
Parkeerhulp met camera
Parkeersensor
Radio
Regensensor
Start/Stop-systeem
Zij-airbags

Aanvullende opties en accessoires

• Armsteunen voor
• Audio-navigatie full map
• Audio installatie met navigatie kleurenscherm
• Bagage-afdekhoes
• Bestuurdersstoel met verstelbare zithoogte
• Buitenspiegel links elektrisch verstelbaar en verwarmbaar
• Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
• buitenspiegels elektrisch inklapbaar
• Buitenspiegels elektrisch verstelbaar en verwarmbaar
• Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
• Dagrijverlichting led
• EBD (electronic brakeforce distribution)
• Elektrisch bedienbare ramen achter
• Glas extra getint
• Hill hold control
• lederen stuurwiel
• Lichtmetalen velgen 16 inch
• Middenarmsteun voor
• multimedia-voorbereiding
• Multimedia voorbereiding
• Pack City
• Pack Comfort-4
• R-Link pakket
• Stop & Go
• Stuur bekleed met leder
• Stuurkolom in hoogte verstelbaar
• Versnellingspook bekleed met leder

Bouwjaar 01/2015, 1.885 km, APK 01/2019, Prijs € 22.000,-





Gaaf Spekky! Komt medio dit jaar naar Nederland.
Boten, motoren, jetski's, paarden, zweefvliegtuigen: Mensen met geld hebben over het algemeen hobby's waar je een trekhaak bij nodig hebt. Als je dan niet te veel op wilt vallen moet je natuurlijk niet premium gaan rijden (want ziet er duur uit) en niet te nieuw (waar betaalt-ie dat van?).

Wat koop je dan? Een kolos van een terreinbeul uit 2004 die goed in zijn opties zit, een 3 liter V6 onder de kap heeft waar je met je modale inkomen van zou staan te huilen bij de pomp én die je ook niet op elke straathoek tegenkomt: Een Mitsubishi Pajero Sport bijvoorbeeld!

De prijs voor zo'n ding is natuurlijk miljonair-onwaardig. Dat zal hij in het verbruik aardig compenseren, en het geeft ruimte om nog iets aan te schaffen voor aan de trekhaak
spinning smiley sticking its tongue out









Hier te koop voor € 8.900,-
MB 500E, VWPhaeton 6.0 Long, Lexus LS600h, Maserati Quattroporte, Caddilac CTS, BMW 750i L etc etc. Ik weet niet in wat voor wijk jullie wonen, maar anoniem.......winking smiley.

Telefoon voor Pink Panther: miss Piggy wil direct haar Kermit terug!
BMW M550xD Station

Diesel, wie houd er niet van. Miljonair zijn wil ik niet met een standaard auto doen. Maar als het dan toch moet kies je voor de executive station van het moment. Zonder typeaanduiding zodat niemand kan zien dat je 381 pk en 740 Nm aan koppel hebt.
Die kracht sleurt je in 4,9 sec. naar de honderd en een uiteindelijke snelheid van 250 km/h net zoals elke beschaafde 6-cilinder BMW.





Lekker hoor. Dieselen met een 6-in lijn.
Alles wederom goedgekeurd, hoop nog wel op een inzending van 740estate winking smiley
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close