Occasionwedstrijd #386: Klein maar fijn - ZADELSNUIVER WINT!

Gepost door afentoe 


Welkom bij Occasionwedstrijd #386: Klein maar fijn



Voor veel mensen is dé ultieme droomauto een dikke bak: Ferrari; Porsche; Mercedes; wat dan ook. Juist daarom gaan we het deze week anders aanpakken. We gaan op zoek naar een, om wat voor redenen dan ook, geweldig leuke kleine auto!



Zoals ik al zei: we gaan deze week op zoek naar een leuke kleine auto. Dat houdt in: een auto die nu, in 2016, in het A- of B-segment zou worden ingedeeld. Om het makkelijk te houden leg ik de bovengrens voor lengte bij een moderne Polo of Fiesta: 3m95.

Specifieke eisen:
- Budget: € 100.000,- lijkt me meer dan genoeg
- Maximale lengte van de auto: 3m95. Aan breedte, hoogte, aandrijving, brandstof of wat dan ook worden geen eisen gesteld
- Motivatie voor de keuze is optioneel. Wel leuk om te lezen, maar niet verplicht.
- Mag overal te koop staan
- Bouwjaar: t/m 2010
- Auto moet de weg op kunnen en mogen. Dinky toy; loopauto; raceauto van Monopoly en vergelijkbare zaken worden dus afgekeurd.

Vaste spelregels:
- Link naar de advertentie en prijsindicatie zijn verplicht
- Foto van de geadverteerde auto is verplicht
- Maximaal 5 foto's
- De eerst geplaatste foto van elke auto in de inzending is de foto voor het 'op een rijtje'
- Mooi gefotografeerde auto's worden op prijs gesteld
- Een model/ type mag maar één keer worden ingezonden, een facelift wordt beschouwd als een ander model
- Maximaal 1 inzending per persoon, als je toch een betere inzending tegenkomt dan je eerste, pas dan je oorspronkelijke post aan.
- Bij het stemmen mag een geplaatste stem niet meer gewijzigd worden
- Bij een claim dient een link naar de advertentie en minimaal 1 foto te staan, anders wordt deze als niet ingezonden beschouwd.
- Niet vergeten vrijdag (of uiterlijk zaterdagochtend) de uitslag te checken, wie weet heb je wel gewonnen en mag je de nieuwe wedstrijd openen!




Wedstrijden 1 t/m 214 zijn helaas in de digitale hemel.
204 Opvallende bedrijfswagen - non-turbo
205 De Bende van Nijvel – Spekky
206 Anniversary – Wouter82
207 Rotte peren - Zonder Matra, met BMW
208 Tweecilinders - British Racing Green
209 Happy with Honda - PascalD
210 Vier maal vier - Guus Leferink
211 Ford - Escher
212 Decennia - Pink Panther
213 Icons and Golden Years - zonder Matra, met BMW
214 De driecilinder - rzasa
215 De topvariant - smarter
216 Boven je pet(je) - Niels.
217 Vergeten auto's - Jorn
218 Alle gekheid op een parkeerplaatsje - JW01
219 Walter de' Silva - zonder Matra, met BMW
220 1970 - non-turbo
221 London–Sydney Marathon 1968 - Guus Leferink
222 De kadett-klasse - 929V6
223 Zo goed als nieuw - rzasa
224 Hetzelfde type- smarter & Escher
225: American History - Bozzie
226: Yoshisuke Aikawa a.k.a VW-liefhebber kiest Japans – Spekky
227: Anderhalve auto – JOtter
228: Vierdeurs cabrio – 929V6
229: Laat ze maar schuiven!- Escher
230: Eerste eigenaar- D. Elzinga
231: Nieuwe rijken - Guus Leferink
232: De jaren 50 - Sams4ng
233: Designed by.....Guigiaro - Wrangler
234: Een pakketje schroot met een dun laagje chroom - Guus Leferink
235: 6 in lijn - Marno
236: Mooi kleurtje - Guus Leferink
237: Comfort... - smarter
238: Van een oud vrouwtje geweest... - British Racing Green
239: Krachtige Stationwagens - 929V6
240: Championnat de Super Stock-Car - Escher
241: Prachtige interieurs - JW01
242: Your "date of birth"-car - Remus
243: Vandaag is rood – rzasa
244: Bestel maar - Meike
245: Project 2 - non-turbo
246: Allemaal beestjes - Guus Leferink
247: Hier bekend, maar toch weer niet... - Escher
248: (Niet) Mijn Auto - rzasa
249: US-specs - Niels.
250: Striping - Meike
251: How low can you go - Pink Panther
252: The Bold and the beautiful - Niels.
253: De perfecte youngtimer - D. Elzinga
254: Laadbakkie- 929V6
255: Taxi! - Soloman
256: Nummer één! - Escher
257: Platform-sharing - Wouter82
258: Hittegolf! - smarter
259: Zo uit de folder weggereden – Spekky
260: Ronde koplampen - Joep 83
261: Merkencups - Wrangler
262: Barnfind / Schuurvondst - Pink Panther
263: Exclusief voor weinig- Escher
264: Follow the leader - Niels.
265: Origineel Nederlands - Wrangler
266: Banzai! The rise of the Japanese car- Auto-fan
267: Jong geleerd...- Shooting Brake
268: Groen als het struikgewas- Escher
269: Originele lak - PascalD
270: zonder pookje - Zonder Matra, met BMW
271: Is gas toch niet alleen om op te koken? - Escher
272: Kleurrijk trio - Escher
273: Snel... vergeten - Niels.
274: Moderne techniek - Pink Panther
275: Schimanski - 929V6
276: Touristenfahrten op de Nordschleife, 1973 - Guus Leferink
277: Overpriced - smarter
278: Niets is wat het lijkt: Replica! - rzasa
279: Baanbrekend - rzasa
280: Recht en hoekig – Wouter82
281: Winterproject - 929V6
282: London-Sydney Marathon, anno 2014 - Niels.
283: IJzeren Gordijn - stoterstangen90
284: Oprijwagen - 929V6
285: 1974 - Bobbeltje
286: Miami Vice - Pink Panther
287: Mislukking- Gullwing & Escher
288: Bewegende delen - smarter
289: De GL versie - Niels.
290: Youngtimer Lease- Escher
291: POA - Lybra
292: V6 Turbo- Escher
293: 1 model, vele varianten - smarter
294: Geniale hutjes - Wrangler
295: Allright Chaps! - Ouwediesel
296: Een auto voor de Koning - Singleframegrille
297: Le chique a la française - Wrangler
298: Brasil Festa - D. Elzinga
299: De driedeurs hatchback - Guus Leferink
300: 300 - Spekky
301: Machtig mooie match merk met model - Singleframegrille
302: The bad and the ugly, of op z'n Nederlands: niet moeders mooiste- Escher
303: The Malaise Era - Zonder Matra, met BMW
304: Fully loaded - Pink Panther
305: Jackpot! - Guus Leferink
306: Let's get digital - smarter
307: A giant leap - Escher
308: En vogue - rzasa
309: A place on earth - Bobbeltje
310: Bouwvak- Escher
311: Wij mannen doen het verkeerd... – Wouter82
312: Fabbrica Italiana Automobili Torino – 929V6
313: Een rode cabriolet voor een klein budget! – Niels.
314: Video star- Wrangler
315: Topless aanmodderen - smarter
316:Restomod - Singleframegrille
317: Dutch Design - Jorn.
318: MMBS - 929V6
319: Met het hele gezin naar Sporthuis Centrum - smarter
320: Woodie – Smarter/Niels.
321: Kleine beurs – Spekky
322: 6 ruiten – Stefan-V6
323: Britannia rule the....roads? - 929V6
324: Mag het een klepje meer zijn? - smarter
325: Kleur bekennen - rzasa
326: Dubbele koplampen - Guus Leferink
327: Sinterklaas-editie- Escher
328: Geimporteerd - Zonder Matra, met BMW
329: Mille Miglia - Pink Panther
330: Pick-up - Wrangler
331: Vintage Racer - rzasa
332: 5 - Pink Panther
333: Vreemde vormen - smarter
334: Geen stijl - Escher
335: The ugliest of all - Rzasa
336: Diesel - Pink Panther
337: Look-alike - Zonder Matra, met BMW
338: Het motorkapornament - rzasa
339: De fraaie hatchback - smarter
340: Veel voor weinig: het afschrijvingskanon- Escher
341: 3 landen, 1 jaar - Wrangler
342: We all live in a Yellow Submarine - smarter
343: Panoramisch uitzicht - Pink Panther
344: Zeldzaam! - rzasa
345: 3e zitrij - Wouter82
346: Sleeping time - Guus Leferink
347: Porsche 911 - Smarter
348: tatu tatu - JW01
349: AutoRAI - Niels.
350: Around the World - smarter
351: Track Day- Escher
352: Moby Dick - rzasa
353 : Suicide doors : Wrangler
354: 3 doors, 5 doors and 4 doors -Shooting brake
355 : Budgetdroomgarage - Pink Panther
356: You paid how much? - Niels.
357: Eighties verantwoord- Niels.
358: To turbocharge or not to turbocharge, that's the question...- PascalD
359: De cirkel is rond - Smarter
360: Vakantiecombi: Cabrio met Caravan - Bobbeltje
361: Kaal, Kaler, Kaalst - Zonder BMW met Mazda
362: Typische vrouwenauto - Zonder BMW met Mazda
363: Je had maar één taak ! - Spekky
364: Zeg 'ns aaa- Wrangler
365: De 4 seizoenen - smarter
366: Grand Touring Coupé - smarter
367: Geel en grijs- Escher
368: Not Lost in Translation- Auto-fan
369: Het Gouden Stuur- Escher
370: River Deep, Mountain High - 929V6
371: De direct ingespoten diesel - JW01
372: De pekelbak - .Timo
373: De lengte in - Pink Panther
374: Een „vreemde" eend - 929V6
375: Racen voor een appel en een ei - flat412
376: Into the rough stuff? - Wouter82
377: Beste en slechtste voorbeeld - Meike
378: Barrelbrigade - keuze van het forum ! - Shooting Brake
379: Slakkentempo - Guus Leferink
380: Streetview - smarter
381: Extreme make-over: de facelift- Escher
382: Het modellengamma- Escher
383: That's so 90's- Zonder BMW met Mazda
384: Midlife Crisis Auto - Joop053
385: Help Max -> Mikaela Ahlin-Kottulinsky auto - afentoe



Veel succes!

Inzenden kan tot woensdag 27 januari 2016 20:00 uur
Stemmen kan tot vrijdag 29 januari 2016 20:00 uur




4 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29-01-2016 20:02 door afentoe.
Leuk idee!

Alleen je linkjes naar de vorige wedstrijden werken niet.
Austin Healey 100
bouwjaar: juni 1953.
te koop voor € 55.000.








klein genoeg: ja.(3,835 m).
leuk: JA!
Quote
Vezes
Leuk idee!

Alleen je linkjes naar de vorige wedstrijden werken niet.

En de opzet van de verschillende balkjes zijn helemaal verdwenen....
Prachtig Italiaans design op zakformaat. De Moretti 850 Sportiva oogt als een mini Ferrari Dino. Heel knap dat de ontwerper binnen een lengte van slechts 3,62m zo'n slank en gestrekt ogende coupé heeft getekend.

1967 Moretti 850 Sportiva











Prijs: € 35.000,-



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 23-01-2016 09:10 door smarter.
1973 Alpine A110 1300

[www.autoscout24.ch]











Lengte: 3,85 m
€ 67.700




3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 26-01-2016 20:52 door Escher.

.
.



Ferves Ranger






The Ferves was an Italian automobile manufactured from 1965 until 1970. Based on the Fiat 500, it was a multi-purpose car powered by a rear-mounted 499 cc two-cylinder in-line engine. It was available as a two wheel drive or four wheel drive and had a maximum speed of around 45 MPH. There was also a cargo version with a carrying capacity of 300kg. The engine and steering were from the Fiat 500 and the suspension and brakes from the Fiat 600. The chassis numbers commenced at 300 for the passenger version and 100 for the cargo.

First seen at the 1966 Turin Motor Show, Ferves (FERrari VEicoli Speciali) introduced the Ranger as a small off road" derivative of the Fiat 500 and Fiat 600. The car had an open body with 4 vinyl-covered seats, a folding windscreen, and removable suicide doors on early models, later models had normally hinged doors. All 600 cars built were Left Hand Drive. (Bron)

Lengte: 2.63 meter (!) (Bron)

Hier te koop voor € 8.450




5 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 23-01-2016 18:45 door Paul Z.
Een mini met ballen dit rode opdondertje van 3m05 met britse klasse.

Austin Cooper S Monte Carlo Recreation


Deze mini is een revolutionaire en karaktervolle kleine auto die voor de British Motor Corporation (BMC) was ontworpen door Alec Issigonis en die gemaakt werd in Birmingham. In deze auto werden voor die tijd nieuwe vooruitstrevende technieken toegepast, zoals een dwarsgeplaatste motor en voorwielaandrijving, een concept dat tegenwoordig veelvuldig wordt toegepast. Resultaat: een verbluffend ruime mini-auto met een speelse wegligging.
De Mini Cooper S werd beroemd na het winnen van de Rally van Monte Carlo in de jaren 1964/65 en 67. In de rally van 1966 waren Mini Coopers ook als 1e, 2e en 3e over de streep gekomen maar werden ze na een controversiële beslissing van de Franse juryleden over de gebruikte verlichting gediskwalificeerd en ging de eindoverwinning naar het Franse merk Citroën.


Wil je racen in het donker? Kom maar op!


Stickers en open raampjes genoeg


Mooie bum


Lekker stuurtje thumbs up!


Prachtig detail



Bouwjaar: 1964
Cilinderinhoud: 1256 cm3
Vermogen: 75 pk


Beschreibung

Originaler Mini Cooper S - - Erszulassung 1.7.1964 - - Sehr kostenaufwändiger Neuaufbau mit vielen Neuteilen - - Nur 1513 KM nach Restauration - - Dem Monte Carlo Mini nachempfunden - - Viele schöne originalgetreue Extras - - Zusatzscheinwerfer - - Suchscheinwerfer auf dem Dach - - Überrollkäfig - - Radhausverbreiterungen - - ,,Minilite,, Felgen - - Original Recaro Sitze mit klassischem Material bezogen - - Klappbares Nummernschild hinten - - Aus Liebhaberhand - - - Im Kundenauftrag - - Irrtümer und Zwischenverkauf vorbehalten - - Besichtigung gern nach Terminvereinbarung - - - - - - - -


Prijs van deze britse opdonder: € 49.900,- niet zo klein dusbig smile smiley



10 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 25-01-2016 22:40 door Joop053.
Renault Clio 3.0 24V V6 RS

Bouwjaar 09/2001, 90.233 km, 166 kW (226 PK), APK 04/2016, Prijs € 23.950,-

Lengte 3803 mm





'81 Suzuki SC-100 GX, € 3.950,00

[link.marktplaats.nl]

Er zijn kleine auto's, en er zijn écht kleine auto's! Met een 3200 mm aan zwart plaatwerk en een 648 kilo schoon aan de haak is de Suzuki SC-100 GX met recht een echte supermini te noemen.



Super omdat deze symphatieke kleine rakker een pittig 4-pittertje in de kofferbak heeft liggen. Je zou hem dus ook zeg maar kunnen zien als een mini-911! En dat achterwerk(je) is bijna net zo mooi van vorm.



En denk maar niet dat de schoonheid alleen aan de oppervlakte zit.. Neen, deze achterwiel-aangedreven Coupé is van binnen ook een waar lust voor het oog.



Een zwart koetsje met een beige leder interieur; een klassieke combinatie welke ook bij deze Suzuki perfect tot zijn recht komt.



Kortom; eigenlijk een erg compleet wagentje met alle kenmerken van een volbloed sportwagen maar dan in een ietwat compactere verpakking big smile smiley





1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22-01-2016 23:29 door Zadelsnuiver.
Geinig ding die SC-100, zat ook aan deze als inzending te denken thumbs up



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22-01-2016 23:23 door Joop053.
Te snel, te weinig gelezen...



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 23-01-2016 00:24 door Caspian.
Subaru R1

We kennen Subaru nog van de Mini Jumbo's, maar ook recent heeft Subaru nog een kleintje geproduceerd, de R1. Een echte Kei-car! Dit exemplaar kan voor 4 mille de jouwe zijn. Hij staat in België. En zoals het een echte Subaru betaamt, heeft de R1 All Wheel Drive.

[ww3.autoscout24.nl]











ABS
Airbag bestuurder
Airbag passagier
Alarm
Centrale vergrendeling
Climate Control
Electronic Stability Program
Startonderbreker
Traction Control
Xenon verlichting
Zij-airbags

UNIEK IN BELGIE + AUTOMAAT + RECHTS GESTUURD + 4X4 ALL WHEEL DRIVE + XENON KOPLAMPEN + SUBARU R1 600cc 4 CILINDER TWIN CAM 16 VALVES + PROEFRIT MOGELIJK + VOOR DE ECHTE SUBARU LIEFHEBBER + SUBARU DEALER AALST / NINOVE + ZO MEENEMEN € 3999 + KEURING € 4250 + KEURING / GARANTIE € 4500

€ 3.999,-
74.000 km
06/2006
50 kW (68 PK)
Benzine

edit: wiki: Length 3,285 mm (129.3 in)



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 23-01-2016 07:33 door rzasa.
Ik ga voor een,

Seat Ibiza Cupra





Ja het was vrij lastig 1tje te vinden die minder dan 2ton had gelopen


Dat is 3853 mm aan 2.0 16v plezier voor € 2.395,-
HG - 80 - FX !!

Wondermooie Suzuki en voor mij nu al de absolute winnaar.
Quote
zonder BMW met Mazda
Quote
Vezes
Leuk idee!

Alleen je linkjes naar de vorige wedstrijden werken niet.

En de opzet van de verschillende balkjes zijn helemaal verdwenen....

Klopt. Die opzet ga ik later dit weekend in elk geval nog even aanpassen, leek me weinig prioriteit hebben. Hoe ik in vredesnaam al die linkjes moet kopiëren (van de vorige wedstrijd naar Word werkte prima, terug naar dit bericht niet meer) zou ik echt niet weten. Iemand die hier een idee over heeft?

Wat betreft de inzendingen:
@Joop053: als je de prijs (€15000) nog even in je bericht vermeldt is het goed.
Voor de rest alles goedgekeurd.
Quote
afentoe
Quote
zonder BMW met Mazda
Quote
Vezes
Leuk idee!

Alleen je linkjes naar de vorige wedstrijden werken niet.

En de opzet van de verschillende balkjes zijn helemaal verdwenen....

Klopt. Die opzet ga ik later dit weekend in elk geval nog even aanpassen, leek me weinig prioriteit hebben. Hoe ik in vredesnaam al die linkjes moet kopiëren (van de vorige wedstrijd naar Word werkte prima, terug naar dit bericht niet meer) zou ik echt niet weten. Iemand die hier een idee over heeft?

Ja, onder de vorige openingspost gewoon klikken op reageren met Quote, dan dus selecteren wat je wenst en met copy-c ben je klaar.
Quote
afentoe
Wat betreft de inzendingen:
@Joop053: als je de prijs (€15000) nog even in je bericht vermeldt is het goed.

Prijs toegevoegd, maar zie dat ik voor de laatste 4 occasionswedstrijden 3 keer een italiaan(se) heb ingezonden. Begint op eenkennigheid te lijkengrinning smiley.
Een van de leukste kleine auto's aller tijden, deze Datsun. Een volslagen maffe vormgeving (met kilometerslange dode hoeken) gecombineerd met een onmiskenbaar gejank van de transmissie bij het optrekken en een lekker vinnig motortje, sommige mensen zeggen dat het niet bestaat maar dit is een Japanse auto die bulkt van het karakter.

Datsun 120A Cherry Coupé 1974 (klik!)

De foto's zijn helaas niet je van het, maar vind maar eens een betere.






€ 12.000,-

Lengte: 3,69 m



3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 23-01-2016 16:38 door 929V6.
Ik volg KGF op facebook en die Metro is al maanden terug verkocht helaas: [www.kgfclassiccars.co.uk]
Honda Z Turbo









Bouwjaar: 1999
Kilometerstand: 119.000
Lengte: 3,395 meter

Prijs: ¥170.000 = €1330




1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 24-01-2016 18:05 door Shooting Brake.
Quote
Pink Panther
Quote
afentoe
Quote
zonder BMW met Mazda
Quote
Vezes
Leuk idee!

Alleen je linkjes naar de vorige wedstrijden werken niet.

En de opzet van de verschillende balkjes zijn helemaal verdwenen....

Klopt. Die opzet ga ik later dit weekend in elk geval nog even aanpassen, leek me weinig prioriteit hebben. Hoe ik in vredesnaam al die linkjes moet kopiëren (van de vorige wedstrijd naar Word werkte prima, terug naar dit bericht niet meer) zou ik echt niet weten. Iemand die hier een idee over heeft?

Ja, onder de vorige openingspost gewoon klikken op reageren met Quote, dan dus selecteren wat je wenst en met copy-c ben je klaar.

Briljant! Is aangepast, mijn dank is groot.

Quote
Joop053
Prijs toegevoegd
Ik zie het. Inzending goedgekeurd.
Ook goedkeur voor Shooting Brake.
@929V6.. als je kilometerslange dode hoeken hebt, dan is je inzending vanzelf ook afgekeurd hé, dat weet je? :P




Er zijn van die ontwerpen, die je eigenlijk steeds mooier gaat vinden.
Die zelfs ruim 40 jaar na de introductie nauwelijks verouderd zijn qua design.
En wellicht met wat moderne retoucheringen zomaar weer een succes zouden kunnen zijn.

Het recept:
fraai design > Pininfarina
middenmotor en dus achterwielaandrijving
compact (3813mm)
betaalbaar


Lancia Beta Montecarlo
Bouwjaar 1976 - 50.000km - € 10.000



Een prachtig front, stijlvol en toch iets agressief


Daar waar Alfa met de SZ (die 20cm langer is) compleet de fout in ging,
oogt de Montecarlo sierlijk en zeker niet gedrongen.



Eenvoudige lijnen, de originele wielen en een super kleur!


Probeer dit nog maar eens ergens standaard te bestellen,
lichtblauw met een bruin interieur. Een prachtcombinatie.



En wat te denken van de tellers. Prachtige gele wijzers.
De toerenteller centraal en natuurlijk een oliedrukmeter.



hier te koop







3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 25-01-2016 22:31 door Pink Panther.
Ford SportKa


Klein maar fijn... Dat gaat voor deze auto wel op. Een geinige versie van de van zichzelf al geinige Ka: de SportKa!
Met een 95 pk sterke 1,6-liter krijg je deze ruim 900 kg wegende auto toch nog in een goeie 10,5 seconden van 0 naar 100 km/h.

Bouwjaar 2005
Prijs €3.950,-



Mijn keuze voor de klein maar fijn wedstrijd is deze geinige kei car van Mazda. Met 298cm ruim binnen het maximum.

De R360 werd gebouwd tussen 1960 en 1966 en deze twee-deurs, vierzits coupé was de eerste echte auto van Mazda. Het model had een korte wielbasis van 1,7 meter en woog slechts 380 kgeye popping smiley. De achterin gelegen motor was een luchtgekoelde 356 cc V-twin motor die ongeveer 16 PK leverde. Dit zorgde voor een topsnelheid van 84 km/u.

Mazda R360 Coupé











Het model was een succes en binnen een paar jaar had Mazda in Japan de een groot deel van de compacte lichtgewicht autosegment in handen. Het model werd aangevuld met de Mazda P360 “Carol” 2+2 in 1962, gevolgd door een cabriolet in 1964.

Prijs: € 20.621,--



3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 26-01-2016 19:09 door 740estate.
De allereerste sportauto van toyota mag hier in de lijst zeker niet ontbreken naast al die reeds ingezonden toppertjes.

Toyota Sports 800 LHD





Description:
1968 Toyota S800

'68 Toyota S800, left hand drive in red with black interior. Comes equipped with a manual transmission and covered headlights. This car also comes with the spare tire and tool kit. In all, 3,101 of these cars were produced and only 300 were left hand drive. Highly collectible. Lots of potential. Excellent original car, mechanically sound.

For $59,500 USD (€ 55.107,90)




Dimensions
Wheelbase 2,000 mm (78.7 in)
Length 3,580 mm (140.9 in)
Width 1,465 mm (57.7 in)
Height 1,176 mm (46.3 in)
Curb weight 580 kg (1,279 lb)

bron: wikipedia




8 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 24-01-2016 12:59 door zonder BMW met Mazda.
Je toestenbord happert zonder BMW met Mazda: Nissam Su nycrying smilie



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 23-01-2016 19:31 door 740estate.
Ik weet t, tablet en grote vingersgrinning smiley
Heb t aangepast
@Zonder BMW met Mazda: welke bron heb je gebruikt voor de lengte van de Sunny? Volgens Wikipedia is de standaard Sunny/Pulsar van die generatie 3,975 meter lang... Ik vind het lullig om vanwege 2,5 centimeter een inzending af te moeten keuren, dus ik zie graag bewijs dat de driedeurs korter is winking smiley

Voor de rest goedkeur aan allen.
Fiat X1/9

[www.autoscout24.com]

Lengte 383cm (1300 t/m 1978)
[www.autoweek.nl]











End Price € 14,800,-
Mileage 88,962 km
First Registration 03/1974
Power 55 kW (75 HP)
Klein, maar erg fijn. Een beetje snel, maar door zijn formaat een snelheidsbeleving of je een Ferrari F40 rijdt.. Hij heeft z'n kleur in iedergeval mee en land van herkomst ook..

Innocenti Detomaso 1984 - € 6500,-


Prezzo - 6.500 €
Marca - INNOCENTI
Modello - Mini (chassis)
Anno immatricolazione - 1984
Km - 95.000 - 99.999
Motore - Daihatsu, 993 cc , 3 cylindri, turbo, 72 ps
Lunghezza - 3.135 mm (interasse 2.040 mm)
Comune - Serra de' Conti (AN)

Quote
Silvano de verkoper
Innocenti verzamelaar verkoopt deze auto met particolarietà uniek:
1 serie van 1984 met kentekenplaten orig ' . BLACK ( zeer zelden)
Professionele restauratie van de carrosserie en de mechanica , Origineel interieur als nieuw , Goedgekeurde ASI gouden plaat met een maximale score , Elektrische ramen en deflectoren aan de voorzijde ramen , Clarion radio met CD en 4 luidsprekers , gereedschapsset , twee toetsen , beoordeling tot april 2017 geregistreerd bij het ​​historische ONSCHULDIG , belastingen, verzekeringen en verminderde droeg historische auto dertig jaar. Beschikbaar vele delen van de carrosserie en de mechanica .
De auto heeft altijd behoorde tot een dame leraar die vooral gebruikt worden voor de reis van huis naar school. Beschikbaar voor het bekijken en testen. Tekst vertaald door Google..


En dan natuurlijk de foto's nog !









Een klein Italiaans gerecht met wat Wasabi uit de Japanse keuken.. grinning smiley
Bah Meike, klein, italiaans, rood, snel, kek interieurtje... persoonlijk vind ik dat vreselijke autootjes grinning smiley
Quote
Joop053
Bah Meike, klein, italiaans, rood, snel, kek interieurtje... persoonlijk vind ik dat vreselijke autootjes grinning smiley

Een rechtstreeks duel dat we aangaan v.a aanstaande woensdag grinning smiley tongue sticking out smiley
Quote
Meike
@929V6.. als je kilometerslange dode hoeken hebt, dan is je inzending vanzelf ook afgekeurd hé, dat weet je? :P

winking smiley
Quote
Meike
Quote
Joop053
Bah Meike, klein, italiaans, rood, snel, kek interieurtje... persoonlijk vind ik dat vreselijke autootjes grinning smiley

Een rechtstreeks duel dat we aangaan v.a aanstaande woensdag grinning smiley tongue sticking out smiley

grinning smiley
Quote
afentoe
@Zonder BMW met Mazda: welke bron heb je gebruikt voor de lengte van de Sunny? Volgens Wikipedia is de standaard Sunny/Pulsar van die generatie 3,975 meter lang... Ik vind het lullig om vanwege 2,5 centimeter een inzending af te moeten keuren, dus ik zie graag bewijs dat de driedeurs korter is winking smiley

Voor de rest goedkeur aan allen.

Regels zijn regels winking smiley

@#$%÷## achterspoilerbig smile smiley
BMW Isetta 300 cabriolet


Sowieso is de isetta een geweldig karretje, hij heeft talloze aparte details. Een deur die aan de voorkant open kan is er bijvoorbeeld een van. Tegenwoordig is de isetta al een zeldzaam karretje, maar de cabriolet is helemaal zeldzaam. De lengte is 2,25m ofwel 225cm

[www.hemmings.com]

Bouwjaar 1958
Prijs 43500$ (40285€)










Dat wordt verdomd moeilijk stemmen straks big smile smiley
Mooi lijstje inzendingen al. Dat wordt nog lastig om morgen zelf wat te verzinnen big smile smiley
Anyway: alle inzendingen tot nu toe goedgekeurd thumbs up
De Fox heb ik zojuist ingeruild voor een vierwielaangedreven Japanner van pocket-formaat.
Smoezelige Daf ingeruild: Mazda R360 Coupé



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 24-01-2016 18:10 door 740estate.
Gewijzigde inzending, de Golf was mooi, maar 37 mille was ook belachelijk veel geld.
En deze begeer ik eigenlijk veel meer.
Anonieme bezoeker
Re: Occasionwedstrijd #386: Klein maar fijn
25-01-2016 11:39
Wat is er nou cooler dan een Isetta?
Ik staak mijn geplande inzending, die is hierbij kansloos. cool smiley
Quote
herman m
Wat is er nou cooler dan een Isetta?
Ik staak mijn geplande inzending, die is hierbij kansloos. cool smiley

Niet doen, gewoon inzenden. Zoveel mensen, zoveel smaken. De Isetta is zeker leuk, maar er staan er tussen die ik zeker zo mooi en origineel vind.
Een kleine auto betekent niet direct dat je weinig ruimte hebt. Deze auto heeft bijvoorbeeld 6 volwaardige zitplaatsen binnen een lengte van 3525mm!

Subaru Libero 4WD

Bouwjaar: april 1996
89.000 km
Te koop in Berlijn, Duitsland
Prijs: €3.999,-









Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close