Het Autoweek Foto-locaties Archief !

Gepost door Meike 
Anonieme bezoeker
Re: Het Autoweek Foto-locaties Archief !
09-01-2011 15:28
Hier kan ik ook nog wel een bijdrage aan leveren, ken zowel bij mijn huidige woonplaats leuke plekken, en bij mijn ouders in de buurt ook wel smiling smiley

Bij mijn huidige woonplaats (Maastricht) zijn heel veel idyllische plekken te vinden om mooie foto's te schieten.

Sluisdijk van Maastricht naar Borgharen

Lage Kanaaldijk, Maastricht. Nabij de ENCI betonfabriek in de Pietersberg. Tegenover de jachthaven aan de Pietersplas.

Rijksweg N590 Maastricht - Valkenburg. Ieder zijstraatje leidt wel naar een mooie locatie

En bij mijn ouderlijk huis ook voldoende locaties, waaronder deze;

Joe Mann Theater en bosgebied bij Best (Noord-Brabant)

Anonieme bezoeker
01-03-2011 22:22
In eindhoven op Strijp bij de skatebaan hebben ze een mooie muur met Grafitti.... erg geschikt voor een mooie shoot...

Mooie locatie met die graffiti!
Anonieme bezoeker
01-03-2011 22:33
Mauske
In eindhoven op Strijp bij de skatebaan hebben ze een mooie muur met Grafitti.... erg geschikt voor een mooie shoot...

Heb ik ook nog's foto's geschoten, weliswaar niet met een auto, maar toch winking smiley
Waar kan ik goede urbex locaties vinden om met een 30 tal auto's foto's te kunnen maken?
Ik weet niet waar je woontwinking smiley Maar hier in Zuid-Limburg kun je tegen Luik aan altijd wel vervallen fabrieken vinden. Langs de E25 heb je meestal wel prijs. Dat is natuurlijk onzin...fabrieken liggen er altijd.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 13-03-2011 21:00 door Mielie.
In Utrecht zou je kunnen vragen aan Ikea, op een doordeweekse dag gebruik te maken van het extra parkeerterrein. Lekker duister sfeertje hangt daar onder de A12 !!

Ben zelf opzoek naar mooie en leuke locaties in en rondom profincie Utrecht, zijn er mensen met suggesties?

@Meike; De locatie bij ikea ziet er wel goed uitbig smile smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20-03-2011 22:35 door Niels23.
Ik ben eigenlijk op zoek naar enkele mooie locaties in de streek tussen Eindhoven en Weert/Roermond.

Op de voorgaande pagina's al een aantal in de buurt gezien maar als iemand nog suggesties heeft laat maar komen!
Heel leuk topic! Ik was aan het googelen op mooie foto locaties rond Amsterdam Zuidoost/Duivendrecht en kom zo hier terecht!
Dus wie weet kan iemand mij helpen, het plan is op een doordeweekse zonnige dag zo rond een uur of 1 in de middag een prachtige DS cabriolet (voor de verkoop) op de foto te zetten. De openingspost van Meike heeft al een prachtige locatie die denk ik erg geschikt is in Amsterdam noord.

Ik kom zelf uit het zuiden van het land (Bergen op Zoom) en ken de weg dus niet echt in Amsterdam.

Uiteindelijk komen de mooiste foto's op een mini website om de auto te verkopen, dus die link zal ik hier dan ook plaatsen.
Landschaftspark Duisburg-Nord

Ik weet niet of je er met de auto op mag, maar het is wel een hele gave industriële locatie en niet zo ver van de grens.

Google Maps link

Zie geweldige locaties voorbijkomen hier!
Vandaag (donderdag de 19e) was AutoWeek druk aan het fotograferen op de NDSM-werf in Amsterdam Noord
[i95.photobucket.com]
[i95.photobucket.com]
[i95.photobucket.com]

Fijn weekend (alvast)allen!
gr Mattheiu
Rickenbacker4003 : die locatie voor die MX 5 is ook echt zeer strak hoor! Gr!
Misschien lukt het me nusmiling smiley
1a

2

3

Fijn weekend!

ps Le Reaux: idd ook vette locaties!!!!
Ik vind het nog nauwelijks origineel te noemen, die locaties met graffiti. Het leidt af en past zeker niet bij een DS.
De D1091 in Frankrijk. Alsof je door een schilderij rijdt!

Anonieme bezoeker
12-07-2012 21:31
Knokke-Heist!

Kijk maar wat het resultaat is:

[plazilla.com]
[plazilla.com]
HDSupercarsNL
Knokke-Heist!

Kijk maar wat het resultaat is:

[plazilla.com]
[plazilla.com]

Wegwerp cameraatje?
Mooe foto's Hamerthumbs up
Alleen die rode vlek is dan weer jammer big smile smileytongue sticking out smileygrinning smiley

Grapje , heerlijke wagen en motorthumbs up
Even een kickje. Naja Kickje. Mn voet doet er pijn van.

Kwam dit forum tegen toen ik op google naar locaties zocht. Leek me goed idee om dit topic weer tot leven te wekken.

Ik doe dit natuurlijk niet zonder zelf ook een locatie te delen.

Havenkade in Assen. Wel een aanrader om op zondag te gaan. Er rijden wel auto's.
iemand nog iets leuks in de buurt van dedemsvaart (hardenberg / ommen)

zit op school in zwolle dus ik vind iets die kant op ook nog niet erg
Leuk topic waar ik zelf nog niet eerder in had gekeken.
Ik zie dat er nog bijna geen locaties in West-Brabant zijn genoemd, hierbij mijn bijdrage.

Landgoed Mattemburgh Wel even toestemming vragen bij het kleine huis.

Noordlandseweg Helaas geen streetview, weg biedt uitzicht over een meer met enerzijds een woonwijk of anderzijds een natuurgebied aan de overkant.

Spookdorp Doel Leegstaande huizen, een verlaten tankstation en altijd die koeltorens op de achtergrond.

Kreekraksluizen Helaas geen streetview, sluizencomplex met herkenbare, markante torens en veel binnenvaarders. Vrij toegankelijk voor de auto.

Gevangenepoort Bergen op Zoom Oude stadspoort, net genoeg ruimte op de auto er voor te zetten.

Als ik er nog meer vind zal ik ze zeker hier delen.
Janus Diedericus (koning van de kartbaan)
(...) Spookdorp Doel Leegstaande huizen, een verlaten tankstation en altijd die koeltorens op de achtergrond.

Daar is ook deze foto gemaakt. In de Pastorijstraat, om precies te zijn.
Ter aanvulling, deze foto is genomen op de Noordlandseweg in Bergen op Zoom.
Even lekker schoppen...

Wie weet er nog een goede fotolocatie die past bij:
innovatief, duurzaam, etc... Oftewel, bij de combi i3 + i8.

Zoekend naar windmolenparken / zonnecelvelden e.d. kom ik niet echt verder. grinning smiley
I.v.m. tijdgebrek graag niet te ver uit de te rijden route Rijswijk -> Arnhem drinking smiley

Tips?
adinsx
Even lekker schoppen...

Wie weet er nog een goede fotolocatie die past bij:
innovatief, duurzaam, etc... Oftewel, bij de combi i3 + i8.

Zoekend naar windmolenparken / zonnecelvelden e.d. kom ik niet echt verder. grinning smiley
I.v.m. tijdgebrek graag niet te ver uit de te rijden route Rijswijk -> Arnhem drinking smiley

Tips?

Wellicht niet meteen duurzaam maar wel geschikt voor mooie plaatjes, de Wageningen Universiteit.

Dankzij de tip van Janus maar eens richting Doel verdaagd. Tegenwoordig wel wat hekken rond de plekken waar je eigenlijk zou willen zijn, maar het resultaat is er niet minder om:

Volgende keer wel een betere camera meenemen...

Bij deze ook nog vier andere:

Landhuis Oleartsduin in Oostvoorne

Zierikzee:

RDM terrein Rotterdam - fijne oud droogdok met moderne elementen tussendoor, probeer achter langs het scholencomplex te rijden, daar is een enorme, verweerde roldeur wat een fraaie achtergrond kan geven

NDSM-werf Amsterdam - een beetje zoeken voor de goede plekken, maar op een druilerige herfstdag kun je daar een fijn melancholisch sfeertje krijgen

Leuke foto's thumbs up En ook een leuk bakkie die Solstice ! Heb eens gelezen dat het remmen echt een slecht punt is bij die auto, hoe is jouw ervaring hiermee?
Ik heb voor mijn website veel foto's gemaakt bij de milieustraat in Veldhoven. Groene heipalen die als frietstengels uit de grond steken.

[www.gedion.nl]
Anonieme bezoeker
02-01-2016 14:49
Beste, Forum leden.

Vanmiddag ben ik even een kijkje wezen nemen bij Utrecht - Prins Clausbrug zeer leuke en toffe locatie

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 02-01-2016 14:56 door Andrevoshart1.
Hier in de buurt(zwolle) heb je er ook een flink aantal hoor, zal binnenkort eens even foto's maken en locaties vermelden.

Ik ga in ieder geval voor Het nijenhuis, stuw vechterweerd en de lemelerberg

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 13-05-2017 22:55 door mame91995.
op de dijk bij termuntenzijl in groningen kan je mooie foto's maken vind ik.

Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close