Het Autoweek Foto-locaties Archief !

Gepost door Meike 
Oke. Heel erg gaaf dat je er geweest bent! Jammer dat er niks te zien was. Wel vreemd van dat zware hek. In ieder geval heel erg bedankt!
Anonieme bezoeker
Re: Het Autoweek Foto-locaties Archief !
17-05-2010 20:34
Ik ga waarschijnlijk binnenkort een shoot doen met 2 auto's. Die ga ik in Gorinchem ophalen, dus weet iemand daar een mooie locatie? Liefst beetje industrieel en niet dat ik eerst allemaal lui moet vragen of ik er op mag winking smiley
Hoe wil je in 2 auto's tegelijk rijden Anton ? grinning smiley

Is dit misshien een idee ? Het is industrieel, maar je moet wel gevoel van timing hebben winking smiley

En een aantal kilometers verderop ook nog een mogelijkheid...
Anonieme bezoeker
18-05-2010 15:52
Dat vind ik nie echt een fotolocatie. Dat is een rijweggetje, niet echt voor auto's. Gras heb je overal wel big smile smiley
@ Wilbert:

Eén van mijn favoriete foto's heb ik vorig jaar geschoten op een terrein waar een heel groot bedrijfspand in de fik heeft gestaan en alle verwrongen materialen nog op een hoop lagen. (Is dus nu helaas niks meer van over
Nieuwleusen? (Zoja: dan kom je niet even langs met zo'n gave bak eye popping smiley)

Erg fraaie foto in ieder geval! En ik zal eens kijken of er hier in de buurt nog een leuke lokatie is...
Anton !
Ik ga waarschijnlijk binnenkort een shoot doen met 2 auto's. Die ga ik in Gorinchem ophalen, dus weet iemand daar een mooie locatie? Liefst beetje industrieel en niet dat ik eerst allemaal lui moet vragen of ik er op mag winking smiley

Omgeving van Gorinchem is saai. Je hebt er wel wat kleine haventjes in omliggende dorpen, maar echt spannend is het niet. Het centrum van Gorinchem is wel een mooie locatie, maar ook druk. Geen aanrader.
De energiecentrale in Geertruidenberg is volgens mij het enige industriële object daar. grinning smiley

Maar daar was je ook al achter zie ik.

Gerwin:
@ Wilbert:

Eén van mijn favoriete foto's heb ik vorig jaar geschoten op een terrein waar een heel groot bedrijfspand in de fik heeft gestaan en alle verwrongen materialen nog op een hoop lagen. (Is dus nu helaas niks meer van over
Nieuwleusen? (Zoja: dan kom je niet even langs met zo'n gave bak eye popping smiley)

Erg fraaie foto in ieder geval! En ik zal eens kijken of er hier in de buurt nog een leuke lokatie is...
Daar dacht ik ook meteen aan! Zou idd best eens kunnen.
Iemand nog wat leuke suggesties in Heemskerk en omgeving?
Jullie wonen gewoon in de verkeerde omgevinggrinning smiley Als je hier in de buurt zou wonen had je genoeg keuzetongue sticking out smiley

Jammer genoeg bijna nergens Streetview maar wel erg mooie plaatsen:

Havelte: Heide, zandpaden en hunnebedden
Giethoorn: Water, leuk dorpje en bootjes voor bij op de foto
De Bult: mooi bos met zandpaden.
Meppel en Zwolle: grotere steden voor industrie enz.

Zo zijn er nog veel meer plaatsen hier in de omgeving alleen woont niemand van jullie in deze omgeving of wel?

Een erg leuke locatie is trouwens ook de nurburgringgrinning smiley Moet je er alleen even zijn. Wij hadden ooit net een andere auto gekocht bij onze dorpsgarage en waren bij de ring. We hebben toen een foto gemaakt onder het bord: Nurdschleife zufahrt. Deze foto hebben we toen naar onze garage gestuurd en hij vond het toen erg leuk.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 18-05-2010 21:59 door opel-omega.
opel-omega
Zo zijn er nog veel meer plaatsen hier in de omgeving alleen woont niemand van jullie in deze omgeving of wel?
Jaweleye rolling smiley
S-RS
opel-omega
Jaweleye rolling smiley

Ik zie dat je 17 bent. Dan zit je toevallig toch niet op de RSG in Steenwijk of wel?
opel-omega
S-RS
opel-omega
Jaweleye rolling smiley

Ik zie dat je 17 bent. Dan zit je toevallig toch niet op de RSG in Steenwijk of wel?
Nee, ik zag ook al dat je VWO deed, ik dacht al misschien zit die wel op Stad en Esch Zuideinde(daar zit ik dus).
Oke humor ik dus op de RSG. Hopelijk alleen nog een paar weken. (ben nu bezig met mijn examens). Daarna lekker vakantie en veel foto's maken.
Ik hopelijk ook nog een paar weken, heb namelijk ook examens. En heb daarna ook het goede voornemen foto's te gaan makenwinking smiley
Tof dit topic! Had ik nog niet gezien big smile smiley Jammer alleen dat alles zo ver uit de buurt is, moet maar eens op zoek gaan naar nieuwe locaties.
Komende tijd maar weer veel foto's maken en nieuwe locaties zoeken.
Anonieme bezoeker
05-06-2010 21:37
Volgende week 2 auto's op de foto zetten in de buurt van Schiphol. Zijn twee leuke, relatief kleine sportieve autootjes, dus een passende omgeving zou tof zijn. (Nee, geen Schiphol op de achtergrond) big smile smiley

Iemand ideeen?
Anton !
Volgende week 2 auto's op de foto zetten in de buurt van Schiphol. Zijn twee leuke, relatief kleine sportieve autootjes, dus een passende omgeving zou tof zijn. (Nee, geen Schiphol op de achtergrond) big smile smiley

Iemand ideeen?

Als je iets niet in de buurt van Schiphol kunt vinden, heb ik nog wel een leuke locatie. Je moet maar is kijken naar de wijk Nesselande in Rotterdam.
Onlangs is weer de Nesselande meeting geweest van sportieve sportwagens daar, dus misschien is het voor jou ook wel een leuke locatie.
Voor wat sfeerfoto's zou ik even googelen op Nesselande meeting, en je kunt natuurlijk google maps gebruikenwinking smiley
Anonieme bezoeker
07-06-2010 18:31
De kant van R'dam komt juist slecht uit winking smiley Maar kan je anders wat duidelijker zijn waar je precies bedoeld? Als ik aan een wijk denk (en opzoek op Google Earth kan ik niet bepaald wat vinden. Alles wat ik van die meeting vind is op een grote parkeerplaats dat voor hun is afgezet. Dus ja, weet niet wat ik daar nou zou moeten winking smiley
Breukelen, is dat wat Anton?

Merwedeweg, bij het oude Pirelli kantoor.
Anonieme bezoeker
07-06-2010 20:08
Volgens mij ken ik dat daar wel. Althans, stond eerst ook een pand half op instorten big smile smiley Maar lag toen veel glas. Bedankt voor de tip.
Anonieme bezoeker
10-06-2010 16:43
Nesselande zijn wij wel eens met een Peugeot 207 RC geweest, die we daar in de buurt moesten oppiken. Mooie locatie voor foto's daar. De bewoners hebben er ook hun eigen strandje. Waar je wel op mag voor wat foto's. De wijk zelf is trouwens ook leuk voor fotos. Voor modelautos zijn bouwplaatsen nog wel eens leuke bronnen van inspiratie. Vooral als alles een beetje nat is van regen. Ikzelf woon in Den Haag in de nieuwbouwwijk Karmoy en daar hebben de huizen allemaal leuke kleuren. En daarnaast ligt het Wateringse Veld college dus een mooie bron van inspiratie. Alleen is de wijk nog niet afgebouwd. Dus moeten ze nog straten leggen enzo. Maar verder is dit best een mooie locatie. Zal eens wat leuke fotos maken van onze Scenic.
@Anton: (beetje laat gereageerd, maar goed) Ik geloof dat je ook via Google Streetview je een aardig idee kan krijgen van Nesselande (het is redelijk recent, ik denk van ergens in 2009).

En ik kom daar vaak om foto's te maken van schaalmodellen. Het is een van de betere plekken bij mij in de buurtwinking smiley
Anonieme bezoeker
22-07-2010 23:17
Barri, die locatie heb ik gebruikt onlangs winking smiley Foto's daarvan komen volgende week op de site winking smiley

Even een spoedvraagje: Morgen moet ik van Nieuwegein naar Baarn (ga wel binnendoor). Ik moet even snel een VW Polo BlueMotion op
de foto zetten (een blauwe). Iemand een idee daar? Niet te ver er vandaan, want is onder werktijd.
Anton !

Even een spoedvraagje: Morgen moet ik van Nieuwegein naar Baarn (ga wel binnendoor). Ik moet even snel een VW Polo BlueMotion op
de foto zetten (een blauwe). Iemand een idee daar? Niet te ver er vandaan, want is onder werktijd.

In de buurt van Breukelen kun je prima foto's maken, of is dat te ver weg?
Anonieme bezoeker
22-07-2010 23:23
Is niet echt op de route winking smiley Ik zit aan het oosten van Utrecht.
Bossen en fraaie lokaties zat.... Hooge Vuursche, Lage Vuursche... Kasteel Groeneveld (Baarn) ... het is maar net wat je wil.
Anonieme bezoeker
26-07-2010 23:18
Heb inmiddels de foto's gemaakt. Geen toplocatie, maar zon hing laag en had echt maar 20min ofzo.

Voor de belgen: Ik ga met een hele fraaie coupe naar Antwerpen (en daarna nog naar Brugge). Wie heeft er de uberlocatie voor een super fraai gelijnde coupe?
Anonieme bezoeker
27-07-2010 21:29
Eh....Wat voor coupe, dan weet ik wat je voor soort achtergrond wil hebben.
Anonieme bezoeker
30-07-2010 19:16
Never mind. Heb al foto's gemaakt smiling smiley
Anonieme bezoeker
01-08-2010 19:17
Barri:

Bedankt voor de tip! Meer foto's vind je op de site van de URL winking smiley
Anonieme bezoeker
03-08-2010 17:09
Nou Anton dan ben ik benieuwd naar de foto's
Anonieme bezoeker
03-08-2010 17:34
Dan moet je de URL van de foto's gedeeltelijk overnemen. Mag zelf niet linken hier.
Anonieme bezoeker
03-08-2010 23:06
Je laatste post is die test van de Ibiza en de DS3
Anonieme bezoeker
04-08-2010 15:35
Oh, je bedoelt die andere big smile smiley Ja, die komen binnenkort smiling smiley
Anonieme bezoeker
10-08-2010 22:42
Oftewel, die staan nu op de site smiling smiley
Iemand nog locaties in Enschede? Binnenkort een shoot met een zwarte Panda.
Anonieme bezoeker
14-08-2010 22:39
Zwarte panda??
Hoe dat je hebt geen rijbewijs en jullie hebben toch een C5?
Is van een goede kennis van mij. smiling smiley

Go Planet is helaas geen optie, aangezien ze daar bezig zijn.. Dus een en al rotzooi daar.
Anonieme bezoeker
29-09-2010 18:55
Er is hier weer een nieuwe fotoplek bijgekomen. Vandaag geopend, ik zal er binnenkort is foto's maken. Als ik mijn nieuwe Modelauto heb. Met een echte auto valt er ook te komen. Het is een mooie geasfalteerde vlakte aan het water. En als je voor modelauto's foto's maakt kan je ook nog op de vlonder.
Al vermeld, de NDSM-werf, maar als je een beetje rond rijdt tussen de gebouwen en kranen door kom je erg mooie plekjes tegen...

1*

2*
Anonieme bezoeker
25-10-2010 13:23
Heel leuk ja!

Ik heb een gezinsauto (Mazda5) die ik op de foto moet zetten, maar ik wil dan wel bij iets met kinderen. Een speelplaats, school oid. Maar dan wel toegankelijk met de auto. Ik kan heel Utrecht doorzoeken of ik iets vind, maar misschien weten jullie iets?
Anonieme bezoeker
26-10-2010 23:00
Heb toen in Utrecht wel een school gezien met een groot plein, en daarop een groot klimrek. Echt zo'n hele grote met glijbanen enzo en vanalles. Maar kan me niet zo 123 herinneren waar dat was.
Anonieme bezoeker
16-11-2010 21:12
Heb de foto's overigens ergens anders gemaakt.

Maar heb wel een vraag voor een nieuwe locatie. Binnenkort zal ik hoogstwaarschijnlijk een moderne, zwarte supercar rijden die ik in Leeuwarden moet ophalen. Maar ben echt totaaaaal niet bekend in Friesland en rond Leeuwarden. Wie heeft een idee?
Ik wil wel even voor je zoeken in Groningen. Wat voor soort locatie zoek je?

PS: als het een auto is die ik leuk vind wil ik hem dan wel zien hegrinning smiley
Anonieme bezoeker
17-11-2010 16:51
Groningen is mij net iets te ver voor de tijd dat ik het hok mag rijden.

Soort locatie maakt me niet uit, als het maar fotogeniek is en een zwarte auto nog wel zichtbaar blijft big smile smiley Iets industrieels ofzo is altijd wel lachen.
Zwarte auto? dan is elke lokatie nu fotogeniek in Brabant en Limburgbig smile smiley
Anonieme bezoeker
21-12-2010 02:37
Friesland? Dan zou ik efe bij Doutzen Kroes langs gaan, of ze efe kan poseren bij de auto. Dan kan je hem ook in een vinexwijkje op de foto zetten.smiling bouncing smiley
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close