Het afschrikwekkende topic

Gepost door Jorn. 
Safrane met 306 koplampen en civic achterlichten
Die is idd echt verschrikkelijksmiling bouncing smiley
Hier nog wat belachelijke auto's die zeker in dit topic thuishoren:grinning smiley

Skoda met koplampen van een Volvo FH16!

Zelf sjonnies worden milieubewust. Hier een heftig gepimpte/verkrachte prius!

Als je vrouw geen dikke reet meer heeft, dan moet je auto er maar aan geloven!

Van iemand die er heilig in geloofd dat de scharnieren van zijn auto op de verkeerde plek zaten!grinning smiley
Anonieme bezoeker
Re: Het afschrikwekkende topic
15-11-2009 22:49
Lelijke lexus. Zullen ze in de s-klasse waarvan ze de lampen hebben gejat, lexus achterlichten hebben ? :')
Wtf, er komen hier creaties voorbij, hoe kunnen mensen dit mooi vinden?yawning smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 16-11-2009 11:05 door JoostM.

Vooral de Lada vind ik gaaf. Een beetje het gevoel van die Peugeot reclame. Ik kan de auto niet betelen dan maar eentje makengrinning smiley
Welke basis is daarvoor gebruikt?
Basis? Het is een echte Rolls!sad smiley
Dat kan natuurlijk ook nog! Haha! Ik had nog de Jag op Ladabasis op het netvlies staan, vandaar. Dan is dit idd een gedrocht geworden... crying smilie
Wat is dat voor rare zwarte zeepkist achter die roze Mini?
een andere verbouwde mini.....
Ik zie opvallend veel Belgen met vreemde voertuigen, is er een causaal verband of iets?
Met dit formaat wielen zal het weggedrag wel vreselijk zijn, maar de eigenaar vindt het blijkbaar mooi:

Je moet je grote pimpin' rims natuurlijk wel goed vastmaken grinning smiley

Het was een Touareg:

Ik zag gisteren een Xsara Coupe met LED-verlichting rondom de uitlaatconfused smiley
Anonieme bezoeker
20-11-2009 19:28
§anitarium
Wat is dat voor rare zwarte zeepkist achter die roze Mini?

Is dat niet die eend die Mental Theo bij de grote beurt heeft omgebouwd?
Anonieme bezoeker
20-11-2009 21:46
Zag vandaag een VW Golf met een heel slecht gemaakte Audi A3 grille. Vond het er al zo vreemd uitzien.

crying smilie

Helaas/Gelukkig geen foto's.

Zo'n Golf met Audi grille heb ik ook wel eens gezien, zag er niet uit.
Ligt het aan de foto of is de lak op deze Megane erg vlekkerig/stoffig? Overigens is het, zoals wel vaker bij dit soort auto's, heel geen sportieve versie maar een dieseltje.

Of anders deze BMW? En ja, het is wederom een diesel.winking smiley

Dit was een Renault 19. 3X raden op wat voor brandstof deze rijdt...

En deze mag je zelf afmaken.

Ik persoonlijk vind een standaard 406 Coupe een erg fraaie auto. Helaas meende de eigenaar van dit exemplaar het zelf beter te kunnen. He, zijn die luchtinlaten in de voorbumper daadwerkelijk dicht?confused smiley

En als laatste deze bonte Astra Coupe. Zou hij geleverd worden inclusief mannetje dat voor je neus foto's gaat staan maken op het moment dat je zelf ook foto's maakt?
Zijn er via Streetview eigenlijk niet nog belachelijke wagens gevonden?
Nu je het zegt, ik weet er wel een paar te staansmiling bouncing smiley
En hier dan de eerste Streetview-afschrikwekker:

Die Civic rijdt hier vaak rond. Ik vraag mij regelmatig af of je geen regen in je uitlaat krijgt met die omhooggebogen pijpen.confused smiley Bij streetview is goed te zien dat de camerawagen bij drempels flink inloopt. Nadat die allemaal genomen zijn, verdwijnt de Civic snel uit zicht.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 21-11-2009 16:24 door D. Elzinga.
Matraloos
een andere verbouwde mini.....

Nop, een verbouwde 2CV.

Dat is een Edonis. Echt super gaaf ding!
Niet vergeleken met de auto die ervoor opgeofferd is.

Jammer van de EB110... crying smilie
Dat is dan weer best gaaf! thumbs up
Anonieme bezoeker
21-11-2009 18:44
Da's voor als je ruimtegebrek hebt in een 240.drinking smiley

Nog een 240 (ik ben kleurenblind, maar iets in mijn hoofd zegt dat het slecht is)

What is this great evil? How did it steal into the world? From what seed, what root did it spring? Who's doing this? Mocking us with the sight of what we might have known.
(The thin red line)

Over ruimte gesproken, voor degene die niet kan kiezen uit een sedan of een station:

You all take a good look at this lump of shit. Remember what it looks like. What's the matter boy? He ain't gonna bite you.
Sgt. Barnes in Platoon.

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 21-11-2009 19:03 door jan626.
Anonieme bezoeker
22-11-2009 14:23

3x raden wat voor auto het istongue sticking out smiley
Wie wil er een Opel Tigra, omgebouwd tot supercar?smiling bouncing smiley Of, om met de woorden van de verkoper te spreken:

Opel Tigra 1995 Zeer speciaal Gepimpt in TV-progrogramma!!!

[link.marktplaats.nl]

Aangeboden door Happy Cars in Rotterdam. Zou dat een soort Jet Cars zijn?

O ja: Audi velgen onder een Calibra
eye popping smiley

*rent gillend een rondje door het huis*

jan626

Leuk gedaan met photoshopthumbs up
Anonieme bezoeker
22-11-2009 21:19
mitsubishiEVO

3x raden wat voor auto het istongue sticking out smiley
Een MX5.
De camper vind ik nog enigzins grappig.

Laatst kwam ik deze tegen. Toch een stapje erger.
Vraag me af of die Civic van een tunings club uit Maastricht is (gezien de foto in Maastricht genomen is). Kwam een tijd terug een groepje uit Maastricht tegen op de A2 bij Eindhoven...Reden 100 km/h en blokkeerden zo de snelweg confused smiley Sommige waren overigens wel mooi getuned.
Ik heb het topic even doorgebladered; wat een absurde verzameling van grappige en ontzettend lelijke voertuigen. Ik mis echter de busjes en vrachtwagens nog;

En ik meer denken dat de overhang van de nieuwe A8 fors was, dit is nog veel dramatischernut smiley
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close