Het afschrikwekkende topic

Gepost door Jorn. 
Lijkt een beetje tot Golf omgebouwde 106.
Lijkt me eerder een Skoda Felicia. 106 denk ik niet want dan klopt het achterste ruitje niet.
Anonieme bezoeker
Re: Het afschrikwekkende topic
07-10-2009 14:29
106 kan ik me in vinden golf echter niet,had ik eerder de link ibiza gemaakt.winking smiley

edit>felicia is een goede idd.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07-10-2009 14:30 door harryP.
Wat is dat toch om te tunen met behulp van kartonnut smiley

Das gewoon voor de lol een keertje lijkt me? Even ludiek de saaie bak van de buurman "tunen".

Bij die eerste (Toyota Corolla?) heeft men alleen niet begrepen hoe je de zogenaamde booskijkers maakt, nu kijkt hij eerder treurig. Vind ik trouwens ook zoiets debiels: booskijkers. Beetje een stuk aan je motorkap lassen, plakken of plamuren zodat de koplampen minder herkenbaar zijn. Je ziet ook regelmatig een stukje gekleurd tape oid over de lampen zitten. Dat soort onzin begrijp ik echt niet.
Nog meer karton:

Ligt er nu een fles waarop simpelweg de tekst 'NOS' is geschreven op het dashboard?smiling bouncing smiley
Onderstaande auto is ronduit hilarischnut smileygrinning smiley

D. Elzinga schreef:
Vreselijk, die 25. Dat je aan tuning doet is oke, maar sommigen overdrijven zo...

Sinds wanneer is dat tuning?
Henk-Jan
D. Elzinga schreef:
Vreselijk, die 25. Dat je aan tuning doet is oke, maar sommigen overdrijven zo...

Sinds wanneer is dat tuning?

Dat is ook het grappige, de meesten van die goedkope bodykits maken je auto alleen maar zwaarder.grinning smiley

BMW niereneye rolling smiley

Bijna alles wat hier langskomt lijkt mij een slecht voorbeeld van styling, niet van tuning, dat is wat ik er maar mee wilde zeggen.
Daar heb je gelijk in, maar dit soort styling wordt wel degelijk tuning genoemd. Uiterlijke tuning natuurlijk, geen motorische tuning.
Wat betreft motorische tuning valt er ook lang niet zoveel grappigs te vindensmiling smiley
Die Skoda Rapid is uit de clip van Rihanna en net als die Audi Cabrio vind ik beide prachtige kunstwerkjes! de rest is echt walgelijk!
Anonieme bezoeker
12-10-2009 13:20
Nog een trappetje erop en het is net een boot met zwemtrap!

Er is binnenkort een gepimpte Kombat t98 te verkrijgen, de Dartz Prombron Monaco Red Diamond 4TW Edition:

En het rijtje aceesoires:

1. Ruby Red mate color.
2. Natural Gold plated bulletproof windows.
3. 22′ Kremlin Red Star bulletproof wheels.
4. Whale Penis Leather interior.
5. Tungsteen exchaust.
6. Tungsteen and white gold gauges with diamonds and rubins.
7. White gold diamond and rubins incrusted badges – grill, side and dashboard.
8. Special edition mobile phone with “alert” button.
9. Additional outside kevlar coating.
10. Rogue Acoustic Audio System.
D. Elzinga
Er is binnenkort een gepimpte Kombat t98 te verkrijgen, de Dartz Prombron Monaco Red Diamond 4TW Edition:

En het rijtje aceesoires:

1. Ruby Red mate color.
2. Natural Gold plated bulletproof windows.
3. 22′ Kremlin Red Star bulletproof wheels.
4. Whale Penis Leather interior.
5. Tungsteen exchaust.
6. Tungsteen and white gold gauges with diamonds and rubins.
7. White gold diamond and rubins incrusted badges – grill, side and dashboard.
8. Special edition mobile phone with “alert” button.
9. Additional outside kevlar coating.
10. Rogue Acoustic Audio System.

Komt dit uit C&C Red Alert 3!?
Anonieme bezoeker
14-10-2009 16:04
Whale Penis Leather interior thumbs up

Deze tank SUV is gepantserd, voorzien van goud, diamanten, robijnen en het meest bizarre is nog wel het interieur dat bekleed is met leer dat gemaakt is van walvispenishuid. Schijnt omwijs soepel te glijden trouwens winking smiley

Hahahahaha!
Volgens de bron was dit een 1991 Suzuki Swift Sedan, maar die herken ik er totaal niet in?

Hehe, zit je even op de voorhuid van een walvis te sturen....
pffff.....en dan nog te bedenken dat er nog veel tijd en geld in is gestopt ook......
Moet ik dit cool vinden of afschrikwekkend? Compleet matte Escalade, inclusief matte lampen en grille:

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20-10-2009 14:45 door D. Elzinga.
Die matte Escalade heeft wel iets, alhoewel matte verlichting mij niet erg handig lijkt.

Die laatste, wat een identiteitscrisis! KadettGolfBMWcabrio?
Anonieme bezoeker
22-10-2009 12:33
Die Escalade is inderdaad wel vèt, lijkt net een speelgoedauto big smile smiley

Jammer, ook de Renault Spider, een opzich erg leuke auto, ontkomt niet aan gepimp.
Weer een auto met identiteitscrisis?

Anonieme bezoeker
30-10-2009 17:43
Lijkt me een nissan 300zx
Anonieme bezoeker
30-10-2009 18:11
D. Elzinga

De achterkant doet me denken aan de nieuwe Jag XJ, en da's voor de Jag geen goed tekentongue sticking out smiley
BasPlankgas
Lijkt me een nissan 300zx

Was het oorspronkelijk ook.

Zo van schuinvoor lijkt het nog wat, maar schuinachter zijn de verhoudingen heel ver te zoeken!
Nog meer niet-erg-geloofwaardige replica's:

Met zo'n bodykit help je de off-road kwaliteiten wel behoorlijk om zeepwinking smiley

En deze is te koop. Voor 6000 euro...

Hoe ver durf je te gaan???

Het was ooit een Prius:

Muziekje nodig?:
Rare jongens, die Fransozen:

Wie herkent de auto direct zonder eerst in de advertentie te kijken? Leuke motorisering trouwens bij dit uiterlijk. confused smiley
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close