Het afschrikwekkende topic

Gepost door Jorn. 
Hahahahah, die laatste is werkelijk waar hilarisch!smileys with beer

Is het van oorsprong wel een BMW? Dacht zelf nl. dat het een Lada was!
Ja, hij is gebaseerd op een E30 sedanwinking smiley
tja.....

Barbie is er niks bij...

En tot slot de uitsmijter:

Gadverdamme! Ik kan me dus echt niet voorstellen dat er überhaupt mensen zijn die dit soort automobiele verkrachtingen mooi vinden.
Zelfde auto, van de zijkant bezien:
Hmmm...

Teveel Star Wars gekeken.
Dat is tenminste nog leuk!
Dit is wel grappig om naar te kijken inderdaad.
En deze creatieve verbouwing? Alto Camper...

Het origineel:

En dit had de individualistische eigenaar ervan gemaakt. Ik ben erg benieuwd hoe vaak-ie hiermee aan de kant wordt gezet voor een 'routinecontrole'...

De neus was voetgangersvriendelijker en aerodynamischer gemaakt, dankzij wat plaatschroeven en zo te zien een paar stroken linoleum. Het geheel was met latex op kleur gemaakt. De grill ziet er uit als een inzet van een Mercedes W124 met een eigen interpretatie van de 'ster'.

Achterop was er met een plaat blik, een plaat perspex en wat toebehoren van de Gamma een opbouw gemaakt, bevestigd met popnagels.

Eén stoel en de achterbank waren verwijderd zodat er een bed kon worden geplaatst.

Het dashboard was om de een of andere reden vervangen door een houten plank waaronder de instrumenten waren bevestigd met behulp van duct tape, tie wraps en bandijzer.

Anonieme bezoeker
Re: Het afschrikwekkende topic
18-08-2009 19:03
Pure mishandeling, om het woord wansmaak te vermijden.
Zonde van zo'n Alto.angry smily
Anonieme bezoeker
18-08-2009 19:18

Deze heet Picarso. Nu snappen jullie ook wat er mis is gegaan met Citroen de afgelopen jaren.grinning smiley
Ik koop er in ieder geval niet een meer (wel gedaan, toen het nog leuk was bij Citroen)
Die assymetrische 2CV was door Andy Saunders gemaakt.
Zo zie ik toch regelmatig vebrouwde auto's rondrijden. Wel geld voor (zelf in mekaar geflanste?) body-kits en plamuur, maar er dan achter komen dat de hele auto overspuiten toch wel erg prijzig is. Daar lijkt het dan vaak op. Of flink aangepakt, maar dan de simpele stalen wielen eronder laten zitten. Geen geld meer voor mooi lichtmetaal ofzo?
Zie ik inderdaad ook regelmatig. Ik stond laatst voor het stoplicht naast een zwarte CRX met (nog) witte bodykit, extreem verlaagd en... met het dakpaneel eruit omdat de achterbumper eruit stak. Blijkbaar een drempeltje tegengekomen. grinning smiley
Anonieme bezoeker
21-08-2009 15:24
De Golf van Rolf????? grinning smileysmiling bouncing smileynut smiley
Ik dacht dat jij niet meer op hem zou reageren Jan?eye rolling smiley
Anonieme bezoeker
21-08-2009 15:53
Hij leest dit toch niet
Dat weet je nietwinking smiley Maar het beste is gewoon hem te negeren. Hij word vanzelf wel gebanned (eerlijk gezegd verbaast het mij dat dat nog niet gebeurd is)

O ja, ontopic:

Anonieme bezoeker
21-08-2009 19:00
Je plaatje werkt nietconfused smiley
Anonieme bezoeker
22-08-2009 11:12
Nou, bij mij nietconfused smiley
Anonieme bezoeker
22-08-2009 11:23
Ja, nu welsmiling smiley
Hij heeft wel duidelijk zijn best gedaan. Wat is het eigenlijk?
Een Zaporozhet. Het origineel ziet er zo uit:

Je moet wat aan de andere kant van De Muur
Maar ook aan deze kant van de muur gaat er wel eens wat mis:

Anonieme bezoeker
22-08-2009 17:22
Mijn favoriete auto totaal vern**kt..........................moody smileycrying smilie

Handig bij drempels confused smiley :

- Je komt er nauwelijks overheen;
- Kom je er wel overheen, zit je met je hoofd tegen het dak.

Wat is het origineel eigenlijk? Golfje?
Het origineel was een Skoda Rapid.
Daar is dan iemand flink bezig geweest zeg.
edit: website russische server doet moeilijk.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27-08-2009 16:30 door Wrangler.
Behalve Borat, doen de foto's het niet. Rechtstreeks linken wil nog weleens niet werken.
Anonieme bezoeker
27-08-2009 15:48
Man woont waarschijnlijk in Noord Canada.
Handig, zo'n bumperpodium. Als de politie komt op het illegale feest, rij je zo weg. nut smiley
De Hummerrijder die toch liever een Bentley wilde:

Haha! Die kentekenplaat vind ik eigenlijk wel een grappig element. smiling bouncing smiley
Ik zag vandaag een oude Peugeot 205 waarvan de eigenaar het dashboard met glanzende goudverf had beschilderd.confused smiley

Ook een brommobiel kun je afschrikwekkend tunen:
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close