Het afschrikwekkende topic

Gepost door Jorn. 
Sanitarium
Tsja, ongelofelijk he. Maar ja, ieder zijn smaak en hobby natuurlijk.

Wat ik alleen niet begrijp is dat zij heel blij is met die roze kleur, maar er dan wel een zwarte motorkap en kofferklep opgooit! Kan dat Carbon niet gespoten worden ofzo?

Wat ik met name wel jammer vond, was de plaatsing van het nummerbord aan de achterkant. Ik persoonlijk had hem gewoon in het midden laten zitten.
Anonieme bezoeker
Re: Het afschrikwekkende topic
17-04-2009 16:04
Voor als je echt iets bijzonders wil..

en hier rijdt zijn vrouw in

en deze is van zijn zoon Kim yoeng iel

en jullie hadden het net over nummerborden. Ik vond dat nog vrij overzichtelijk. Maar als deze wordt geflitst....

6 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 17-04-2009 16:54 door jan626.
Anonieme bezoeker
17-04-2009 16:40
Die vrachtwagen op foto 3 is absoluut geweldigsmiling bouncing smiley
Die platte Volvo had ik al op de 1e pagina gepostbig smile smiley

Ik vind dit ook wel redelijk smakeloos:
Anonieme bezoeker
17-04-2009 16:43
oh had ik niet gezien. Ik heb hem verwijderd.
en de kever is weg. Vrouw boodschappen doen?

Is dat trouwens een Scorpio?
Soms vraag ik me af: hebben mensen een hekel aan zichzelf of moet hier de vrouw in rijden?
Of je schoonmoeder. Hier ma, heb je een mooie Scorpio

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 17-04-2009 16:55 door jan626.
Haha. Die gekke Litouwers hoor! big smile smiley
jan626
oh had ik niet gezien.
en de kever is weg. Vrouw boodschappen doen?

Is dat trouwens een Scorpio?
Soms vraag ik me af: hebben mensen een hekel aan zichzelf of moet hier de vrouw in rijden?
Of je schoonmoeder. Hier ma, heb je een mooie Scorpio

Misschien is die Ford dan een 'ode' aan de schoonheid van de desbetreffende schoonmoederwinking smiley
@ Jan626: vind de Trabant hier niet passen, ben wel benieuwd naar de motor + specs. eye popping smiley
Anonieme bezoeker
22-04-2009 16:11
ik zag vandaag een del sol met zo'n bumper!thumbs down
[www.speedzonemotorsports.com]
grinning smileyDie kende ik al, en die vind ik echt geweldig. Gebouwd op basis van een Plymouth Fury.
AAAAAAARGHHHH!!!

DIE VOORKANT!

En dat wil hij of zij nog proberen te verkopen ook!!!

Anonieme bezoeker
03-06-2009 22:59
D. Elzinga

Deze mini-Porsche heb ik toevallig afgelopen winter in het echt gezien (Ahtene, Griekenland). Ik reed ernaast.

Zit een of andere hayabusa motor in big smile smiley dat ding gaat echt af.
Rare Fransozen!

En wie ziet direct welke auto dit is? Zonder eerst in de advertentie te kijken.

Ik durf het niet te zeggen. Als ik en profil kijk, en de sierlijn over de zijkant zie, en het kleine stukje van de hoekige belijning van de bovenkant van het dashboard zie, zou ik zeggen dat er een Peugeot 605 onder deze stapel vuilnis schuil gaat.
Correct! Het enige waar ik hem aan herken is de linkerachterdeur en idd die sierlijn over de hele lengte. Wat een gedrocht he. thumbs down
Ik kan ook niet begrijpen waarom mensen hun auto zo kunnen verkrachten. Kijk nu eens naar dat lakwerk, het samenraapsel van onderdelen (Golf-achterlichten, Passat-koplampen denk ik), de lelijke velgen... Wat zonde van een anders zo mooie sierlijke Franse Grande Routière (Pinin Farina zou zich bij het zien van dit monster letterlijk omdraaien in zijn graf).

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09-07-2009 14:49 door D. Elzinga.
Wat kun je met een Golfje Cabrio doen?

Verbouwd Golfje 1
Jorn.

Verbouwd Golfje 1

Jorn.

Dat is wel ernsitg jah. big smile smiley
Anonieme bezoeker
09-07-2009 14:09
Op de grille na vind ik die Golf wel grappig eigenlijk.grinning smiley

Wat is trouwens het origineel van die BMdi A35?
Ik denk dat het een Audi A4 was.
Anonieme bezoeker
09-07-2009 15:03
Een A4. Oke.

Die pick-up, dat kan echt niet.
Die Audi met die BMW koplampen en de 2 206jes daarboven zijn echt wel heel netjes hoor, maar goed... Zo'n opmerking in dit topic is vloeken in de kerk, maar mij krijg je toch niet van mn geloof af smileys with beer smiling bouncing smiley
Die Audi is nog wel netjes, maar die taartschep op de bovenste 206 slaat helemaal nergens op, en die onderste 206 is gewoon te breed. Die wielen staan centimeters naar binnen toe tov de wielkasten. Gewoon geen porum.
Misschien is het wel netjes gedaan, maar het eindresultaat is natuurlijk een gedrocht, dus afschrikwekkend.
Nog niet zo heel extreem, maar ik moest waarlijk het kenteken checken op de RDW site om te weten dat het hier om een Scirocco gaateye popping smiley

Anonieme bezoeker
08-08-2009 11:29
Ongelooflijk. Moet je die vent serieus zien kijken in zo'n gogomobiel.
Zielig voor die vrouw, echt zielig.

Misschien hebben ze flinke schade gehad voor, en konden ze hier goedkoop aankomen. Tja je moet wat.
Ik denk dat er dat is gebeurd.
Lijkt wel alsof er een barbapapa achter dat vrouwtje zit spinning smiley sticking its tongue out

Ze kijkt ook een beetje verveeld...
Anonieme bezoeker
08-08-2009 18:42
Dat is een een of ander beest.
'Gefeliciteerd. U heeft de cursus ' Hoe verklooi ik een SLR' met succes afgesloten'

Anonieme bezoeker
09-08-2009 22:04
Het doet allemaal pijn in mijn ogen.moody smiley

En voor wie al deze auto's in dit topic prachtig vindt, is er deze auto te koop:

Subaru Impreza 'Concept Car'nut smiley
Heeft die Sub nu 306 koplampen?

Op die pica hierboven: iets wat ik nu niet snap. Die Mazda in de achtergrond. Die met die bumper in de primer (of waarschijnlijk dat nog niet eens). Zo'n gevallen zie je vaker rond rijden. Sommige zelfs jaren lang... Als ik een auto aan zou pakken, zou ik er voor zorgen dat ik genoeg geld had om het dan ook in een keer af te maken. Dit is toch geen porem?

Overigens snap ik het optisch tunen wel vaker niet...
Hahahahahahahaha!!! Is dit nou een BMW E30 omgebouwd tot uh, tsja, tot wat eigenlijk? confused smiley
Aan de voorkant het vorig model 3 serie, en aan de achterkant de 5 serie. Dit alles afgewerkt met foute bumpers en zijskirtsgrinning smiley
Zou zo van de grote beurt kunnen zijn...
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close