Het afschrikwekkende topic

Gepost door Jorn. 
Al zal het allemaal met een flinke knipoog bedoeld zijn: [www.marktplaats.nl]

Dikke dikke eend grinning smiley
Normaal zou ik er niet in gevonden willen worden maar voor zo een maak ik wel een uizondering smiling smiley
Ghehehe. Vind 'm stiekem wel gaaf.

Alleen die ducktail er af en andere spiegels... Verder vraag ik het me af of je met zo'n km-teller door de APK komt...
Wrangler
Chrysler custom

Er zijn dus ook nog simpele mensen die hem als trouwauto gebruiken. Mijn hemel.... crying smilie

Verkoper S-klasse
Reden verkoop, heb er nog een.

grinning smiley
De modificaties zullen het vast een bruikbaarder auto voor bruiloften en dergelijke maken, maar het is wel net een foute replica zo.sad smiley

[suchen.mobile.de]

Wow, die Rolls Frankenstein! nut smiley
rzasa
[www.autoscout24.nl]
Die is wel heel schattig zo.
Ik zou er zelf nooit in rijden, en ik probeer heel hard hem niet leuk te vinden, maar eigenlijk vind ik het wel een geinig ding zo. De two tone staat hem goed!

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 04-11-2017 20:27 door Nissan GTR R34.
Een mooi uitgevoerde hotrod kan ik soms nog wel waarderen, maar dit gedrocht op basis van een '90s pick-up daarentegen...

Nissan GTR R34
rzasa
[www.autoscout24.nl]
Die is wel heel schattig zo.
Ik zou er zelf nooit in rijden, en ik probeer heel hard hem niet leuk te vinden, maar eigenlijk vind ik het wel een geinig ding zo. De two tone staat hem goed!

Makkelijk bij het parkeren ook, die wimpers.
[www.marktplaats.nl]

Twotone? Dat doen we gewoon in 1 rechte lijn over de zijkant, ondanks dat het ontwerp van de auto daar totaal niet voor geschikt is.
Hahahaha en dan die stootstrip gewoon oranje laten....
En wel 54pk onder de kap... Voor iemand die gigantisch voor schut wil staan bij een stoplichtsprintje nut smiley
Zelden zo'n oprechte mislukking gezien...
Behoorlijk fout (en afschrikwekkend) als je het mij vraagt: spaakwielen op je S-type...

Een Kamei setje voor een E21? Jaren 80 razend populair
Citroën Dyane 0.4 Luxe 1970 Rood project.
Bieden
[link.marktplaats.nl]
Pietzoveel
Een Kamei setje voor een E21? Jaren 80 razend populair

Het is dus geen E21, dat is het verschrikkelijke eraan.
rzasa
Citroën Dyane 0.4 Luxe 1970 Rood project.
Bieden
[link.marktplaats.nl]

Dat vind ik altijd het ergst. Eerst beginnen met zo ombouwen/toetakelen en er dan geen tijd/zin meer in hebben. nut smiley
Een van de weinige gevallen waar een Burton-ombouw daadwerkelijk een verbetering zou zijn. Doodzonde van een origineel Nederlandse Dyane.
En daar is ie weer, nu wel voor "loop of sloop": [www.marktplaats.nl]

Ziet er nog best aardig uit, als je niet weet hoe het eigenlijk hoort. Ik ben alleen erg bang voor wat eronder zit...
Wat een bizar ding joh. Nog best knap om een recentere 3 serie voorkant en 5 serie achterkant op een oude 3 serie te krijgen. Ondanks gebrek aan smaak wel een knappe prestatie.
En nog een kruisbestuiving tussen verschillende modellen. Waarbij ik moet zeggen dat ik het idee an sich wel origineel en leuk vind: [www.marktplaats.nl]

Wist wel dat de Tigra-delen ook op een Combo pasten, maar dat er dan ook nog een GSi-blok in ligt maakt het wel af. cool smiley
Meer geknutsel met BMW-onderdelen: [www.marktplaats.nl]

D. Elzinga

Uit de advertentie:
...
Over deze auto heeft echt iedereen een mening.
...

Dat is een ding wat zeker is, je had ook direct een leuke wagen voor die 40k kunnen kopen cool smiley

En zulke dikke subwoofers in de kofferbak dat er een dakkoffer bijzit voor de bergruimte nut smiley
Wat ik me nu afvraag: op wat voor auto zou deze getunede Golf ingeruild zijn? En waarom?
De Tigra combo is wel geniaal, de kritiek op de Corrado en Golf snap ik niet zo.
Iedereen is vrij wat hij met zijn of haar auto mag doen, ook om een project weer over te nemen van een ander.
Wees juist blij dat ze / we niet allemaal hetzelfde zijn.
Wat ik alleen niet begrijp is dat de afwerking van de showauto zo matig is, dat ik me daar mee aan stoor, dan aan de kleuren en "design" van het geheel.
D. Elzinga

Gaaf. Die onthoud je wel als je hem ziet rijden. Nederlands kenteken zal nog wel een klus worden denk ik.
[www.marktplaats.nl]

De modificaties maken hem vast beter regulier inzetbaar, maar het geheel ziet er tamelijk vreemd uit...
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close