Opel Omega Limo

Oke... ten eerste is het een Vauxhall.... dan zit er (waarvan wat ik hoop dat het is) schimmel op de stoelen maaaaar......

Marktplaats
let op zonder papieren zonder sleutels......!! (auto word met factuur verkocht)

liet met toch wel even raar opkijken
[www.speurders.nl]

Als hij even naar z'n eigen foto van het onderhoudsboekje zou kijken, zou hij al zien dat die 21k km's niet kan kloppen...

Alsnog wel een leuke auto natuurlijk, ook met 121.000 op de teller...
Niet zozeer een vreemde advertentie, maar volgens mij een auto die behoorlijk in elkaar heeft gezeten en niet goed werd gerepareerd:

Aansluiting motorkap/voorbumper/koplampen:

Knik in kokerbalk vlak achter voorwiel:
[www.marktplaats.nl]

een stribuurtring in waterpumper kan nog ist van 10 duizend meer rijwe

Ik heb nog nooit iemand zo "distributieriem" zien schrijven. Of bedoelt hij dat niet?

Overigens verkoopt meneer ook nog de fietjs van zijn vrinding...
D. Elzinga
[www.marktplaats.nl]

een stribuurtring in waterpumper kan nog ist van 10 duizend meer rijwe

Ik heb nog nooit iemand zo "distributieriem" zien schrijven. Of bedoelt hij dat niet?

Overigens verkoopt meneer ook nog de fietjs van zijn vrinding...

En dan toch al 4.5 jaar bezig op mp.
Sowieso al een bijzondere advertentietekst, vol hoofdletters en extra puntjes, maar dit is ook wel apart:

[www.marktplaats.nl]
En wat een optielijst!

Elektrische ramen achter
Elektrische ramen voor
Elektrische ramen voor en achter
Ramen voor en Achter electrisch bedienbaar
@ Niels.: Wel origineel. big smile smileybig smile smileybig smile smiley

Maar die tekst is echt enorme bagger zo.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 02-03-2018 14:28 door De Schaduw.
[www.marktplaats.nl]

Na 2 weken een chagrijnige vrouw naast me te hebben gehad tog maar besloten bij deze de mondeo weer te verkopen.

Ai.
D. Elzinga
[www.marktplaats.nl]

Na 2 weken een chagrijnige vrouw naast me te hebben gehad tog maar besloten bij deze de mondeo weer te verkopen.

Ai.

Vrouw maar op de achterbank zetten........
Wat een belachelijke reden ook
Stiekem wel dik die Mondeo.

En die advertentie van die Jeep.. mijn god volgens mij heb ik wel eerder advertenties van die man hier voorbij zien komen. Krijg er echt zo'n Dominee Gremdaat idee bij.. BOMEN.. en ... BRAND netels.. kent.. U... die .... uit...DRUK..KING!!?
Re: Het vreemde-advertentie-topic
11-03-2018 09:42
D. Elzinga
[www.marktplaats.nl]

Ai.

Arme man. Mondeo eruit, dan maar een Scenic of zoiets er voor in de plaats en van het verschil gewoon gaan racen bij de DNRT.
[link.marktplaats.nl]

...en is waarschijnlijk een van de minst bereden C3 pruliel's van Nederland. rondom als nieuw en netjes.
winking smiley
[www.marktplaats.nl]

Zeer uniek !! Fiat 500 abarth C 1.2 Ferarri dealers edition!

Ferarri dealers uitvoering zeer uniek!!

fiat 500 abarth Ferarri dealers uitvoering verkeerd in Nieuwstaat

Deze zeer mooie fiat 500 is geheel abarth Ferarri dealers uitgevoerd

De fiat 500 Ferarri dealers uitvoering

Ferarri rood.

Ferarri dealers uitvoering zeer uniek!

Super dikke en in Nieuwstaat verkerende fiat 500 abarth Ferarri dealers uitvoering.

Trefwoorden. Ferarri

eye rolling smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22-03-2018 15:38 door D. Elzinga.
Hij had nochtans 9 kansen om het correct te schrijven big smile smiley
Er moest ergens een dubbele r in.
Ik begon me na twee keer al te ergeren aan deze woorden achter elkaar

fiat 500 abarth Ferarri dealers uitvoering

Staat er geloof ik wel 5x in .. spinning smiley sticking its tongue out
Wel een dikke Abarth met zijn 69 pk.grinning smiley Laatste keer dat ik een Abarth 500 reed waren dat er toch 100 meer.
[www.speurders.nl]

Goed lopende suzuki salto met v8 geluid

Uitlaat lek?

Wat een wrak trouwens, maar daar is de prijs ook naar...
D. Elzinga
[www.speurders.nl]

Goed lopende suzuki salto met v8 geluid

Uitlaat lek?

Wat een wrak trouwens, maar daar is de prijs ook naar...

Volgens de verkoper is er anders weinig mis mee:
Conditie zo goed als nieuw

Ongelooflijke baggerfoto's trouwens ook.
D. Elzinga
[www.marktplaats.nl]

Zeer uniek !! Fiat 500 abarth C 1.2 Ferarri dealers edition!

Ferarri dealers uitvoering zeer uniek!!

fiat 500 abarth Ferarri dealers uitvoering verkeerd in Nieuwstaat

Deze zeer mooie fiat 500 is geheel abarth Ferarri dealers uitgevoerd

De fiat 500 Ferarri dealers uitvoering

Ferarri rood.

Ferarri dealers uitvoering zeer uniek!

Super dikke en in Nieuwstaat verkerende fiat 500 abarth Ferarri dealers uitvoering.

Trefwoorden. Ferarri

eye rolling smiley

Bizar trouwens. Setje van die stoelen kost alleen al 3000 euro. Waarom zou je in hemelsnaam zoveel geld eraan spenderen? Koop dan gewoon een Abarth...
Of je Jaguar aanbieden, met geopende motorkap en donkere plaatjes.
Type: zoek maar uit!
[www.marktplaats.nl]
[www.domeinenrz.nl]

Blues Brother Replica

Ik denk niet dat de verantwoordelijke medewerker bij de Domeinen deze film gezien heeft...
Inderdaad zeg. Hij is niet eens roze nut smiley

Zelden een tellerrapport gezien dat zo'n mismatch vormt met het uiterlijk van een auto. Je rijdt al vanaf 1997 maar een paar honderd of zelfs slechts enkele tientallen kilometers per jaar (met zo te zien een invoerfout in 2009, vandaar geen oordeel), en toch ziet het arme ding eruit alsof hij op avontuur door heel Afrika is geweestconfused smiley

[www.marktplaats.nl]

Precies de reden waarom de km stand niets zegt drinking smiley
Zomaar een gokje, ingezet als bedrijfswagen op een boerderij oid. Maakt heel veel hele kleine ritjes, afstanden die niet optellen (steeds max een paar km)
Gooit ondertussen alles erin, er tegenaan etc.
Resultaat is zoiets
Ook met 8 a 10km per jaar lukt je dat niet. Heel vreemd inderdaad!
[www.marktplaats.nl]

De auto heeft nul kilometer op de teller. Zoals het uiterlijk doet vermoeden verkeert hij dan ook een beetje in nieuwstaat.

Mooi man, vijfcijferige tellerdrinking smiley
D. Elzinga
[www.marktplaats.nl]

De auto heeft nul kilometer op de teller. Zoals het uiterlijk doet vermoeden verkeert hij dan ook een beetje in nieuwstaat.

Mooi man, vijfcijferige tellerdrinking smiley

De adverteerder neemt 'bijna' en 'een beetje' nogal ruim... grinning smiley
Re: Het vreemde-advertentie-topic
03-06-2018 11:00
Bijna roestvrij... nut smiley

nul kilometer, maar...

Hij rijdt als een zonnetje

3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03-06-2018 11:10 door Jay DoubleYou.
Ik wist dat een smart forfour handig kon zijn, maar dit is Transformers 2.0 big smile smiley

Hij beschikt over vijf zitplaatsen (wat niet standaard is voor elke smart forfour), twee panoramische daken en kan zich omvormen tot een hele grote koffer.
Dat niemand 'm nog gedeeld heeft.

Vind 'm geniaal. En doet me denken aan de tijd met m'n BMW.

[www.marktplaats.nl]

Voor als de advertentie over tijdje verwijderd wordt

Na een aantal jaren het Europese asfalt onveilig te hebben gemaakt is de tijd gekomen om afscheid te nemen van mijn trouwe partner in crime.
In de tijd die we samen hebben doorgebracht lijkt er een band tussen mens en machine te zijn ontstaan die enkel tot doel had alle vooroordelen over BMW's en BMW-rijders te bevestigen. Zo zijn bijna alle snelwegkilometers op de linkerbaan afgelegd, weigeren de knipperlichten permanent dienst en dienen het grootlicht en de claxon als de voornaamste middelen van communicatie met medeweggebruikers. Daarbij is (wellicht vanzelfsprekend) een zo kort mogelijke afstand tot de achterbumper van de voorganger altijd strikt noodzakelijk geweest en diende er natuurlijk alleen op het allerlaatste moment ingevoegd of geritst te worden.

Om zich te onderscheiden van de toch al niet te onderschatten standaard BMW e46 320d uit 2000 is de auto voorzien van een custom motormanagement (RS-tuning) en een volledig aangepaste wielophanging. De auto is verlaagd met Koni SRT schokdempers en Eibach pro-serie veren. Daarbij zijn ook nieuwe draagarmen, spoorstangen (en alle bijbehorende gerubberte) motorsteunen en wiellagers vervangen. Ook is de auto voorzien van 18" m6 velgen. Niet vanwege een betere wegligging ofzo (daar zijn de ophanging en banden immers voor) maar voornamelijk omdat dat er gewoon vet uitziet!
Bijkomend voordeel is dat de auto daarmee niet alleen optisch gelijk beter in het zo kenmerkende profiel past maar tegelijkertijd voorzien is van alle randvoorwaarden om al het aanwezige talent tot ongekend potentieel op te laten bloeien.

Alles bij elkaar zorgt dat ervoor dat bodyroll bij vrijwel ieder soort stuuractie, bij vrijwel iedere snelheid tot het verleden behoort.
Verkeersdrempels zijn daardoor wel officieel verklaard tot aartsvijand nummer 1 en dienen met gepast respect te worden benaderd! Zodra deze dan weer veilig over gekropen zijn is er altijd voldoende koppel onder de gasplank om in een walm van dieseldampen de volgende uitdaging aan te vallen.

Natuurlijk kon het interieur niet achterblijven, om de tijd achter het stuur in stijl door te brengen is het originele interieur vervangen voor volledig leren M-sport interieur van een model 2004 inclusief deurpanelen, stuur en zwarte hemel.

Fabriek af is de auto ook uitgerust met een zeer speciale optie voor bij regen, sneeuw en andere gladheid. Één druk op de epic-win/fail-gopro-footage knop (ASC) en alle electrische hulpmiddelen behalve ABS met één druk op knop uit. Beste. Optie. Ooit!

Omdat het een originele Nederlandse auto is is de NAP vanaf de eerste toelating bekend en kloppend. APK is geldig tot 19 mei 2019 en de volledige historie is bekend. De steenslag, deukjes en kleine lakschades zijn de littekens van een leven in het teken van zo veel mogelijk caravanrijders en wielrenners bekeren tot BMW-haters. Ze worden dan ook met trots gedragen.

Onderhoud heb ik altijd zelf uitgevoerd want voor een auto van deze leeftijd staat de prijs van onderhoud bij de dealer in geen verhouding tot de waarde van de auto. Door een eigen werkplaats, het interweb en goede contacten bij de lokale automaterialenzaak heb ik nooit ergens op hoeven besparen en zijn alleen de beste onderdelen gemonteerd.

Mocht je aandacht getrokken zijn, let wel op! Deze auto laat je (veelal zonder dat je het zelf doorhebt) iedere rit die je maakt wel ergens het risico lopen op een artikel 5-je en/of een EMG-tje. Daarnaast loop je het risico dat eigendom van deze auto kan resulteren in een onuitwisbare grijns op je gezicht. De auto is namelijk in staat je veel meer te laten genieten van iedere kilometer achter het stuur dan goed voor je is. Dus, ben je gehecht aan je routinematige handeling om jezelf van A-naar-B te transporteren? Zoek dan verder! Deze auto verheft autorijden tot een bewust doel. Besef van tijd en ruimte vervagen in een waas van asfalt en diesel ongeacht of je je nu op een Alpenpas of op een Autobahn bevind.

O,ja die standaard getallen die marktplaats gebruikt om maandelijkse kosten te bepalen gaan hier helaas niet op. Naast de vaste lasten van wegenbelasting en verzekering dient ook rekening te worden gehouden met een maandelijkse contributiebijdrage aan het CJIB...het is maar dat je het weet.

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 25-06-2018 01:32 door Hellracer.
Da's een mooi stukje proza idd big smile smiley Of het het gewenste effect heeft?
Fantastisch.
De verkoper van de BMW is lekker eerlijk en voor al recht door zee.
[www.marktplaats.nl]

auto stad egt op goed situatcie

???
D. Elzinga
[www.marktplaats.nl]

???

Auto zal wel in goede staat zijn... Denk ik? confused smiley
Zadelsnuiver
100 %%

Dat zie ik nu pas. big smile smiley
D. Elzinga
[www.marktplaats.nl]

???

Heel die advertentie is lachwekkend slecht geschreven.
Advertentie
BMW 320i
Motorish perfeckt 100 %%
Elektorinish 100%%
Ondergaud 100 %%
Met orginele alpina verlgen
M paket
Ik werkop die auto omdat hep ik familie auto nodig hep cau voor meer info

Elektorinish?
Ondergaud?
Werkop?
(En dat zijn alleen de grootse missers)
Het enige wat ik écht niet kan ontcijferen is "hep cau". Misschien heeft hij "hep" dubbel geschreven en hoort het bij de vorige zin, maar wat betekent "cau" dan?
Wat is "auto stad egt op goed situatcie" dan?
haarr
Wat is "auto stad egt op goed situatcie" dan?

Ik ga er van uit dat het "auto verkeert in goede conditie" betekent.
"Auto staat echt op goede situatie"
OK, dat zal het zijn. Cryptisch. grinning smiley
Het zal wel Fins zijn, waarom anders kan Zadelsnuiver het ontcijferen?
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close