Het vreemde-advertentie-topic

Gepost door Jorn. 
Zadelsnuiver
Het enige wat ik écht niet kan ontcijferen is "hep cau". Misschien heeft hij "hep" dubbel geschreven en hoort het bij de vorige zin, maar wat betekent "cau" dan?
Call? Als in bellen.

Ik werkop die auto omdat hep ik familie auto nodig hep cau voor meer info

Ik verkoop de auto omdat ik een familieauto nodig heb, call voor meer info? Je zal wel moeten, want hier heb je natuurlijk niets aan.

Ben altijd wel een beetje nieuwsgierig wat voor persoon je dan aan de lijn krijgt. Zullen ze ook zo praten?

4 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09-08-2018 22:32 door Nissan GTR R34.
[www.marktplaats.nl]

De auto heeft al deze maanden stil gestaan en heeft gediend als blokkade voor een uitrit. dus er is al die tijd niet mee gereden.

De uitrit is inmiddels afgesloten en daarom mag deze auto weg.

Daar koop je een auto voor?big smile smiley
450€ om je buren zo'n 9 maanden flink dwars te zitten.. ik kan er wel inkomen eigenlijk big smile smiley
D. Elzinga
[www.marktplaats.nl]

De auto heeft al deze maanden stil gestaan en heeft gediend als blokkade voor een uitrit. dus er is al die tijd niet mee gereden.

De uitrit is inmiddels afgesloten en daarom mag deze auto weg.

Daar koop je een auto voor?big smile smiley

Heb wel eens gehoord van iemand dat de wegenbelasting maar 8 euro in de maand was voor zo'n ding. Is nu iets meer maar kost nog niks. grinning smiley
[www.marktplaats.nl]

AUDI TT 275 PK 305 KM/U
QUARTTRO

Liefhebbersauto. deze auto verkeerd in zeer nette staat.
HOOGWAARDIG GETUNED

NERGENS OP BEZUINIGD

50 pk erbij en dan gaat je "Quarttro" dik 60 km/u harder dan standaard?
Misschien is de standaard topsnelheid begrensd?
Wel link met die vleugeldeuren, straks stijgt 'ie nog op!
Zadelsnuiver
Misschien is de standaard topsnelheid begrensd?

243 volgens carbase, dus dat lijkt me niet.
Als ik zo snel eens wat rondkijk zou hij volgens mij nooit 305 moeten halen. Standaard top 243 (dus niet op z'n Duits 250).

Los van het vermogen, ik betwijfel of de bak 305 haalt. Of hij moet er een andere onder hebben geplaatst, het is per slot van rekening Hoogwaardige Tuning. eye rolling smiley
Deze Rover wordt aangeboden als opknappertje...

Alleen is de status van het kenteken al lang en breed gedemonteerd, de laatste APK was volgens de advertentie in februari 2013!
[www.marktplaats.nl]

Auto heeft van binnen geen uitstraling.

Is dit een subtiele manier om aan te geven dat het interieur gebruikssporen heeft? Helaas geen foto's van die binnenkant...
mist het woord "ook" in die zin....
D Elzinga
[www.marktplaats.nl]

AUDI TT 275 PK 305 KM/U
QUARTTRO

Liefhebbersauto. deze auto verkeerd in zeer nette staat.
HOOGWAARDIG GETUNED

NERGENS OP BEZUINIGD

50 pk erbij en dan gaat je "Quarttro" dik 60 km/u harder dan standaard?
Nu 4 maanden later is er nog niemand die hem gekocht heeft.
[www.marktplaats.nl]

Grappige manier om het kenteken te verbergen maar het staat wel gewoon in de tekst. cool smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 06-01-2019 10:54 door haarr.
^dat is, denk ik, nog het originele kenteken voordat de auto geïmporteerd werd. Lijkt mij ook een buitenlands aandoende foto locatie.
drinking smiley

Wat ik ook niet snap is het aanbieden van een auto met een, bekend, defect en daarvoor concluderen dat het een eenvoudige herstelling betreft tegen geringe kosten..
jajaja.. áls dat zo is.. waarom zelf dan al niet reeds laten doen/gedaan... denk ik dan.. eye rolling smiley
Nee, 8-KBG-53 is het huidige kenteken. Wel is de tellerstand onlogisch.
^^^Ja, dat was mij bekend...
Onlogisch komt, denk ik, door de import.
Durashift
^^^Ja, dat was mij bekend...
Onlogisch komt, denk ik, door de import.

Oh, je bedoelt dat het originele (Duits, Pools of wat dan ook) onder de snor zit. Zou kunnen.

Nee, er staat dat er een lagere stand dan een vorige is ingevuld.
Bij import krijg je "geen oordeel"

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 06-01-2019 14:58 door haarr.
Toegegeven, je ziet het zware leven er ook wel aan af maar toch knap hoor, richting het half miljoen in zo'n wagentjethumbs up

[www.marktplaats.nl]
[www.marktplaats.nl]

MOOIER gaat het niet worden ... absoluut UNIEK

SCHUURVONDST ....... NL auto .. Dealer Broekhuis geleverd .. RUIKT nog en is gewoon nog .. Absoluut Schadevrij .. NOG helemaal NIEUW

GOUD eerlijke auto .. IEDER onderzoek .. en/of .. navraag toegestaan .. NL auto .. Ford Dealer Broekhuis geleverd .. WERKELIJK een aardigheid

BIJZONDER Leuk model ... FRAAIE Afwerking ... Prettig HANDZAAM

DESIGN INTERIEUR ... de COCKPIT ... de BEKLEDING ... zo ontzettend GAAF

EEN zeer AANGENAAM verblijf voorin ... VEEL RUIMTE

KLEINTJES worden GROOT .... VOLWASSEN Rijplezier ... ligt als een BLOK op de weg

SPORTIEVE ... 3Deurs uitvoering ... Groot voordeel van een 3 Deurs ... vergemakkelijkt het IN en UIT stappen

BETROUWBAAR ... ZUINIG ... NIET duur in de VASTE ... steeds weer Terugkomende kosten

COOL & SOUND uitvoering .. NET wat meer Opties o.a AIRCO .. AUDIO .. Electrisch verstelbare ramen en Spiegels .. CV met afstandsbediening .. ABS .. 4 AIRBAGS .. PDC achter .. enz.

PRACHTIGE Grijze stoffen Bekleding .. met een grijze design print

FRAAIE Grote HELDERE Koplampen ... met HOOGTE verstelling

HELDERE Achterlichten

HELDERE Knipperlichten

FRAAIE Kleur ... Moonlight Silver metallic .. met de Bumpers .. Spiegels .. en de Handgrepen .. OOK in Kleur

BLAUW Zonwerend Glas

FIJNE Comfortabele Stoelen ... Bestuurdersstoel met HOOGTE verstelling

ACHTERBANK is in gelijke delen Neerklapbaar .. en voorzien van ISOFIX

BAGAGERUIMTE met Afdek

FORD KA ... 1.2 Cool & Sound .. 3Deurs .. 51KW .. 70PK

Bj... 31 -- 03 -- 2012

APK... 18 -- 02 -- 2021

AANTOONBAAR en Gegarandeerd ... 1.968 Km gereden met NAP Tellerpas

U leest het goed hoor ..... NEGENTIEN HONDERD ACHT EN ZESTIG Kilometer

ATTENTIE ...... HUIS van de overleden eigenaresse .. wordt a.s week ontruimd .. Executeur gaat zoeken naar de Boekjes en de reserve Sleutel

STUURBEKRACHTIGING ... Sportief 3 Spaaks STUUR met HOOGTE verstelling

AIRCONDITIONING Brrrrrrrrrrrr

FULL AUDIO ... Radio met CD en MP3

TOERENTELLER ... HULPMIDDEL voor het BEHOUD van de motor ... en om Brandstof te Besparen

FRAAIE en LEUKE design detail zijn de MAT witte verfraaiingen ... o.a op het Stuur ... de Middencosole onder en boven ... de Handgrepen binnenzijde

ELECTRISCHE Ramen

ELECTRISCH verstelbare BUITENSPIEGELS

CENTRALE Deurvergrendeling met afstandsbediening

ALARM Klasse 1 ... Startblokkering

1 SLEUTEL

PANIEK Vergrendeling

ZONNEKLEPPEN ... Beide met Spiegels

BOORDCOMPUTER

ABS Remsysteem ... Anti Blokkeer Systeem

4 AIRBAGS ... voor en zij

4 HOOFDSTEUNEN ... met HOOGTE verstelling

4 GORDELS ... met Hoogte verstelling voor

MISTACHTERLICHT

3e REMLICHT

ACHTERRUITWISSER

SIERWIELDOPPEN

PDC .. Pakeersensoren achter

ALLES is gewoon NIEUW

nut smiley En "schuurvondst"? Voor een 7 jaar oude auto die, aan het NAP-rapport te oordelen, zo af en toe wel degelijk gewoon naar buiten kwam?
[www.speurders.nl]

Ik zoek een donor van een functionele auto voor onderhoud en gebruik. Deze aankondiging is bedoeld voor mensen die iets niet graag willen opgeven en ermee instemmen om het ergens anders te gebruiken. Thanks.

????

Mysterieus.drinking smiley
[www.marktplaats.nl]

Super leuke auto, minder leuke vrouw.

De Fiat Seicento of vrij vertaald Fiat 600 heeft al 149.000km ervaring en heeft mij nooit in de steek gelaten, in tegenstelling tot mijn ex.

Oei.
Ziet er goed uit. Net als zijn ex. smiling bouncing smiley

Maar serieus, mooi ding voor het geld zo te zien, ook nog een set winterbanden er bij.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 23-04-2019 21:21 door Nissan GTR R34.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close