Het vreemde-advertentie-topic

Gepost door Jorn. 
Anonieme bezoeker
Re: Het vreemde-advertentie-topic
27-07-2014 09:01
En je kunt die stickers er altijd weer aftrekken...
27-07-2014 17:54
arosa
Waarom niet als je dat nu leuk vind. Echt waardeverminderend kan het op deze auto ook niet meer zijn. Wordt wel wat lastiger om iemand te vinden die het ook leuk vind. Liever dit dan weer iemand met carbonlook erop.

Als het nu een 'wrap' is, dan kan het voor verkoop ook eraf gehaald worden.
Zal wel een keer een nieuwe neus erop gekomen zijn in een andere kleur. Paar stickers zal wel goedkoper zijn dan een spuiter grinning smiley
Anonieme bezoeker
28-07-2014 10:28
Wellicht niet waardeverminderend, maar wel verkoopverstorend. En dat laatste is vaak een groter probleem dan het eerste.
[www.dumpert.nl]

Is wel een leuke reclame, wel een beetje grof.
[www.dumpert.nl]

Goede reclame...Even Apeldoorn bellen.
LET OP! Kilometerstand is nu +- 205000!!! NIET 240000!!
Link

Dat is knap nut smiley
Nog een:

Hierbij bied ik onze Saab 900 Classic te koop aan.

leuke Saab stijlneus.die er voor zijn leeftijd nog zeer goed uitziet.Met nog een net zetje leren bekleding. Er zit wat roest op de motorkap en het dak. verder 4 goede sparbordranden en kofferruimte asdoorgangen en deuren
mooie gespoten velgen met goede banden.
schijfdak,Airco. cruise control, stoelverwarming.3e remlicht.
Link

Stijlneus? Schijfdak? drinking smiley
CADILLAC DE VILLE DTS 2002. Geweest Van BN'r de frank senatra uit rotterdam.
Link

Welke Rotterdammert gaat er door als de Frank Sinatra van R'dam ??
Lee "elleboog" Towers misschien?
Mark89
Nog een:

Hierbij bied ik onze Saab 900 Classic te koop aan.

leuke Saab stijlneus.die er voor zijn leeftijd nog zeer goed uitziet.Met nog een net zetje leren bekleding. Er zit wat roest op de motorkap en het dak. verder 4 goede sparbordranden en kofferruimte asdoorgangen en deuren
mooie gespoten velgen met goede banden.
schijfdak,Airco. cruise control, stoelverwarming.3e remlicht.
Link

Stijlneus? Schijfdak? drinking smiley
stijlneus is een Saabbenaming voor de rechtopstaande neus. dit in tegenstelling tot de zalmneus, die schuiner ligt, en dus niets met de oud minister van doen heeft.
[www.nederlandmobiel.nl]

Zeer origineel

Zouden ze met 'zeer origineel' bedoelen dat er geen tweede van is? Want dan klopt die opmerking wel...
[www.marktplaats.nl]

- De golf heeft een golf 4 look

Wat dan, de wieldoppen?
Anonieme bezoeker
11-09-2014 20:05
D. Elzinga
[www.marktplaats.nl]

Wat dan, de wieldoppen?

Gokje, de bumpers, stootstrips en koplampen?
Die lijken er nogal ''naderhand op gefabriekt'' eye rolling smiley

Edit:
Hilarisch ook, €1.800 vragen voor een Golfje uit 1995 met 2,5 ton op de teller.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 11-09-2014 20:09 door General Custom.
General Custom
D. Elzinga
[www.marktplaats.nl]

Wat dan, de wieldoppen?

Edit:

Heeft wel een gelaste onderkant.........
En mat rode kleur.
Anonieme bezoeker
11-09-2014 22:47
haarr
General Custom
D. Elzinga
[www.marktplaats.nl]

Wat dan, de wieldoppen?

Edit:

Heeft wel een gelaste onderkant.........
En mat rode kleur.

O, sorry, die zeldzame opties laten de waarde ineens met €1000 stijgen natuurlijk grinning smiley
Anonieme bezoeker
23-09-2014 21:01
Jammer dat ze geen ouderwets ladderchassis hebben genomen. Dan zou je zo'n ding, als je het een beetje leuk aanpakt, nog legaal mogen rijden.
2st. Lincoln Continental 5.0 Mark VII LSC AUT 1984 en 1986.

Op het eerste gezicht niks mee aan de hand, totdat je dit leest... grinning smiley

Graag bidden voor 2 auto's
^^ Dit belooft ook niet veel goeds:

Veel nieuwe onderdelen vervangen.

nut smiley
Anonieme bezoeker
21-10-2014 22:02
Zeggen die 2 verschillende El-Cheapo-wieldoppen niet genoeg? Hard weglopen!

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 21-10-2014 22:02 door General Custom.
Als je al in zo'n Mercedes geïnteresseerd bent, zijn er wel betere exemplaren te vinden met wél advertentieinformatie en gelijke wieldoppen...
[www.marktplaats.nl]

Nu heb ik, eigenlijk moet ik zeggen wij, een Opa uit duizenden, eigenlijk moet ik zeggen uit miljoenen. De man is geboren in 1922 en heeft nog bewust de oorlog meegemaakt. U kent dat wel, zo'n degelijke man die nooit dik doet, in goede conditie is, Sprankelend is, keurig en netjes is, gaat al wat jaartjes mee, karakter heeft, zuinig leeft, Uitstraling heeft, bijzonder opgeruimd is, zijn hele leven hard werkt en hij blijft maar doorgaan in 1 tempo. Hij geniet nog elke dag van het Leven, samen met Onze 93 jarige Oma, die hij nog nooit in de steek heeft gelaten. Echt een man om van te Houden! Je Bent Trots op hem. Als je naar deze Mercedes Benz kijkt , denk je aan onze Opa. Degelijk, Doet niet dik aan, 1 uit Duizenden, Top conditie, Sprankelend, Keurig, Netjes, Opgeruimd, Uitstraling, laat je niet in de steek, hard werken en blijft maar door gaan.....een echte diesel zoals Rudolf Diesel dat bedacht heeft. Met zo'n Mercedes Benz ga je niet alleen genieten, je gaat van haar houden. Je doet haar niet meer weg. Dat dacht ook de eerste en enige eigenaar van deze Prachtige Mercedes. Er zijn verschillen: De mercedes is voor altijd Nautik Blau, maar Opa slechs enkele keren 'blauw' geweest. Daarnaast hoeft de mercedes geen Belasting meer te betalen en alhoewel Opa een "Oldtimer" is kan hij hieraan niet ontsnappen. We zijn Trots dat zo'n diesel in de showroom staat......en als ik langs dit pracht exemplaar loop dan neurie ik....Mijn Opa mijn Opa mijn Opa, in heel Europa is er niemand zoals hij...
De mercedes is voorzien van Orgineel schuifdak, stuurbekrachtiging en hoofdsteunen achter. Aflevering incl. grote afleveringsbeurt, nieuwe APK en nederlands kenteken. Inruil is mogelijk.

Mijn hemel zeg...nut smiley
De beste man verveelt zich overduidelijk.

[www.marktplaats.nl]

Paus Johannes Paulus II onderhoudt zich met minister-president R. Lubbers in diens ambtsswoning. Het Catshuis, In Den Haag maandag 13 mei 1985. Bij de Mercedes-Benz dealer in Bad Sackingen gebeurde op dat zelfde ogenblik geheel andere taferelen. Daar werd deze Mercedes-Benz 190d geboren. Net als de Paus heeft deze Benz 190d een prachtige staat van dienst. Het is daadwerkelijk een top exemplaar. Een zeldzame persoonlijkheid met veerkracht. Eentje die niet van stoppen weet. Een biografie waardig. Het onderhoudsboekje is voor dat gemak aanwezig.
Paus Johannes Paulus II is inmiddels overleden. De 190d is dat voorlopig niet van plan, De Benz is net ingereden en wil nu eindelijk eens van het leven genieten ipv geparkeerd te staan in de garage. De uitvoering is met zijn hoofdsteunen achter en opendak prima. Te veel dingen zijn te mooi om waar te zijn. Laat nou eens een droom uitkomen.
1985 Suzuki Alto

U MAG DEZE AUTO GRATIS OPHALEN, MAAR WIJ VRAGEN WEL EUR. 450,-- VOOR DE AFLEVERING KOSTEN!
IS INGERUILD VAN DE EERSTE EIGENAAR EN OPNIEUW apk GEKEURD.
U MAG DE AUTO BEKIJKEN EN ER MEE RIJDEN,...MAAR GERANTIE IS NET ZOLANG ALS EEN LUCIFER BRANDT.!!!
Ik was er ook ingetrapt...
[www.marktplaats.nl]

Hij wil de auto verkopen, maar de hondjes waren blijkbaar iets interessanter...
JW01 (vanaf een Appel)
Wie haalt 'm op?

Na 17 dagen nog niet verkocht??

"een mooi schoen auto van bj 2001 geen dueken auto staat goed van binnen en buiten rijd lekker pas alle buurt gehad bak oli moter oli alle filter vervangen ruillen met diesel auto golf ik wel diesel geen rust niew apk km s honderd % oregnail mag alle keuring doen"

Hij wilt diesel maar geen rust oke? Heb trouwens kramp in mijn nek om zijn foto's te bekijken
Oef, een handgeschakelde Passat CC met 183k kms... Dat verkoopt niet zo makkelijk meer in Nederland... sad smiley
Mark89
JW01 (vanaf een Appel)
Wie haalt 'm op?

Na 17 dagen nog niet verkocht??

Waarschijnlijk nog maar 5x...
JW01 (vanaf een Appel)
Wie haalt 'm op?
Passat CC voor € 6.450,- ??

Zeker op te halen ergens in een ver buitenland...
P. Klieder
JW01 (vanaf een Appel)
Wie haalt 'm op?
Passat CC voor € 6.450,- ??

Zeker op te halen ergens in een ver buitenland...
Hier is die een stuk duurder, wat een oplichters!
Anonieme bezoeker
30-10-2014 22:40
Jamaar, daar is ie al verkocht! En die meneer praat een beetje raar, met een aparte klemtón.
[www.marktplaats.nl]

Volgens de garage nog een prima autootje alleen rijdt hij op 2 cilinders omdat links en rechts de fuseekogelhoezen moeten worden vervangen.

He?nut smiley
Ja echt een prima autootje! Prima garage vast ook smiling bouncing smiley

Ook lekt de stuurbekrachtigingpomp waardoor hij niet door de APK komt. Vorig jaar achter nieuwe banden; in 2015 zullen de voorbanden moeten worden vervangen. Wie heeft zin om hem nog op te knappen?

Maar zo'n foto maakt alles goed natuurlijk:

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29-11-2014 20:48 door Wouter82.
Best een waslijst bij die Sirion inderdaad. En dan te bedenken dat je voor een paar honderd euro meer een goede kan kopen...

Ook opmerkelijk:

[www.marktplaats.nl]

Reden verkoop:
Ik ben een man van 42jaar, met een jonge hart, daarom heb ik deze gekocht.
Maar helaas, auto trekt met zijn brute geluid te veel aandacht,ook als ik de gas los laat, blijft hij mopperen.
Net als in de film :FAST AND FURIOUS

Als je dat zo vervelend vindt vervang je die sportuitlaat toch gewoon weer door een standaard exemplaar?
[www.speurders.nl]

Laag in belasting ivm kwartaal belasting

Onzin natuurlijk, een auto uit 1990 zal nooit in aanmerking komen voor de overgangsregeling...
Anonieme bezoeker
05-12-2014 18:58
D. Elzinga
[www.speurders.nl]

Onzin natuurlijk, een auto uit 1990 zal nooit in aanmerking komen voor de overgangsregeling...

Er staat ook niet dat de belasting laag is in verband met het kwarttarief. Er staat dat de belasting laag is i.v.m. kwartaal belasting, en inderdaad €75 per kwartaal is niet zoveel. Bovendien, ten opzichte van een jaar ineens betalen, betaal je niet veel.
General Custom
D. Elzinga
[www.speurders.nl]

Er staat ook niet dat de belasting laag is in verband met het kwarttarief. Er staat dat de belasting laag is i.v.m. kwartaal belasting, en inderdaad €75 per kwartaal is niet zoveel. Bovendien, ten opzichte van een jaar ineens betalen, betaal je niet veel.

Ja, en als je per maand betaalt ben je nog goedkoper uit. Althans, als je jezelf graag voor de gek houdt, want per saldo blijft het bedrag natuurlijk gelijk. Ik vind het (als jouw redenatie klopt) een onnodige toevoeging.
Los van de tekst in de advertentie: je auto even wassen voordat je hem op de foto zet, kan ook geen kwaad.
Anonieme bezoeker
06-12-2014 08:03
D. Elzinga
General Custom
D. Elzinga
[www.speurders.nl]

Ja, en als je per maand betaalt ben je nog goedkoper uit. Althans, als je jezelf graag voor de gek houdt, want per saldo blijft het bedrag natuurlijk gelijk. Ik vind het (als jouw redenatie klopt) een onnodige toevoeging.

Precies, ik vind het ook een onnodige toevoeging, maar zeggen dat het niet klopt kan niet.
Het is stiekem gewoon een (in dit geval nogal knullig uitgevoerde) verkooptruc, op het zelfde principe als de ''telefoon voor €0*'' van mediamarkt die je eigenlijk gewoon in maandtermijnen betaalt, of ''Rijdt uw nieuwe Chevrolet nu voor maar €5000!'' terwijl je er achter komt dat je na 5 jaar de andere helft mag overmaken. Ook het pak appelsap in de supermarkt met de aanprijzing ''2e halve prijs'', omdat haast niemand er bij stil staat dat je effectief slechts 25% korting hebt, en bovendien het C-merk (met vaak dezelfde appelsap) nog de helft goedkoper is.
[www.speurders.nl]

De knappe meiden zijn naar de Xsara-meeting.
Kijk, zo prijs je een auto aan.

Van 1eigenaar 27 jaar niet gewassen en gestofzuigd!!

[www.marktplaats.nl]
Anonieme bezoeker
13-12-2014 10:17
Ik denk dat de eigenaar even niet op de naam ''ratlook'' kon komen, zo worden die auto's meestal aangeprezen grinning smiley

rzasa

[www.marktplaats.nl]
rzasa

[www.marktplaats.nl]

ADVERTENTIE

Beschrijving

APK tot 5 Jan heeft wat roest.
Rijd stuurt en schakeld naar behoren.

Waarom schrijft deze verkoper stuurt ook niet met een D? winking smiley
Wel leuk dat de auto van 1eigenaar is.
[www.marktplaats.nl]

auto hersteld
nieuwe verf
nieuwe lame
18 inch velgen
super-augustus shows
Duitse kranten

Google Translate? Wat een bizar grote uitlaat trouwensnut smiley

Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close