Het vreemde-advertentie-topic

Gepost door Jorn. 
Misschien dwars door de bocht en dan opeens geen controle meer? Nog een e30 minder sad smiley
Over vreemde advertenties gesproken:

Jammer dat hij niet terug te vinden is.
[www.marktplaats.nl]

Deze tint geel was mij nog onbekend.
Anonieme bezoeker
Re: Het vreemde-advertentie-topic
25-12-2012 17:48
D. Elzinga
[www.marktplaats.nl]

Deze tint geel was mij nog onbekend.

Sjonnie-geel is een bekendere benaming nut smiley
[www.marktplaats.nl]

Het is blijkbaar voor sommigen erg moeilijk om foto's te maken waar de auto in ieder geval in z'n geheel opstaat. Hoewel er nu al te zien is dat deze W201 een flinke kras, roest en afgebladderde blanke lak heeft. En de vraagprijs dus veel te hoog is...
Anonieme bezoeker
26-12-2012 15:11
4500 ? Kommaatje verkeerd ? (4,50)
26-12-2012 15:18
Is die advertentie een spelletje? Voor elke taalfout die je vind gaat er 100 euro van de prijs af? En zo kom je dus op een realistische prijs uit?
Maak je al butt foto's, zet je er ook nog zo'n lekkere asbak bij op...
niet-rokers auto? staat er jammer genoeg niet in, was wel grappig geweest big smile smiley
ok.....

ik hoopte altijd dat mensen die een renault reden niet konden worden bestempeld als zijnde een petje.

jammer genoeg prikte autoscout die gedachte vandaag genadeloos door sad smiley
Een Megane met een V6 look achterbumper? Op welke bumper mag hij dan wel lijken?
Anonieme bezoeker
28-12-2012 19:27
wibi
4500 ? Kommaatje verkeerd ? (4,50)

Nee de komma staat niet verkeerd, dit bedrag krijg je toe. Is wel nodig ook om hem een beetje netjes te laten maken.
Jorn.
Een Megane met een V6 look achterbumper? Op welke bumper mag hij dan wel lijken?

geen idee, naar mijn weten is er nog nooit een megane V6 geweest, en kijk naar de voorkant sad smiley
Jorn.
clio?
Deze bumper staat wel zo aangschreven; megane V6 bumper

Maar wat is er mis met deze auto?

Het is niet mijn smaak maar wat er aan gedaan is ziet er wel goed uit.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29-12-2012 00:19 door Rayban.
ja er is een clio geweest, maar die leek in de verste verte niet op deze bumper.
nou ja mijn smaak is het niet, en ik vind dit gewoon veel te schreeuwerig.
daarom vind ik het niks.

en de prijs is stom, je kunt ook een nette 2.0 met leer voor 1400 euro krijgen.
alleen jammer dat je er vrij veel voor moet betalen
Transporter T4 met maar 68pk! nut smiley Dan heb je vast niks aan die trekhaak...
Ondanks de plekjes aan de carrosserie vind ik de bus best netjes ogen, dus die prijs is nog niet zo verkeerd.

De T4 was trouwens ook leverbaar met een 60pk motor, zelfde 1.9D als in deze ligt, alleen dan zonder turbo. Brr...
WAUW, wat veel PK voor een busje, alhoewel, hoeveel weegt het ding?

Zal ook niet veel zijn.
Haha ik heb daar wel eens mee gereden........verschrikkelijk gewoom
Maarre...mijn t3 heeft niet veel meer vermogen trouwens....
Als je voornamelijk lichte producten vervoert (en dan in stedelijke gebieden) lijkt het lage vermogen me niet echt een probleem.

Edit: alleen dan wel weer jammer dat er dan een dubbele cabine inzit. Daar heb je bij koeriersdiensten etc niet veel aan...

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 05-01-2013 13:04 door D. Elzinga.
[www.marktplaats.nl]

HET IS WEL EEN ECHTE AUTO!!!!

Gelukkig maar. Ik was even bang dat het om een omgebouwde fiets ging.
Anonieme bezoeker
15-01-2013 17:56
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/jeep/m634642601-jeep-cherokee-4-0-limited.html?c=df2f21f683612b45d62c413c0ca719df&previousPage=lr

Accessoires:

alle soorten auto's als inruil mogelijk
Bumpers en spiegels in carroserie kleur
Centr. deurvergrendeling
elektr buitenspiegels
Elektrische ramen
garantie vanaf 50,00 euro p/m
Getint glas
Lichtmetalen velgen
Stuurbekrachtiging
Trekhaak
Warmtewerend glas

Garantie bij Jet Cars?

En trouwens ook: een nette auto bij Jetcars?
Zou die omgekat zijn, op 2 cilinders lopen, of katverotte chassisbalken hebben?

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 15-01-2013 17:58 door General Custom.
Fabia met bijzondere kilometerstand
Gezien de advertentietekst lijkt ie te kloppen, maar 724.528 in krap 12 jaar vind ik best veel!
Barri
Fabia met bijzondere kilometerstand
Gezien de advertentietekst lijkt ie te kloppen, maar 724.528 in krap 12 jaar vind ik best veel!

Nou ja dat is 60.000 km, dat rijden meer mensen per jaar.
Als je dat met een privéauto moest doen zoals mijn vader vroeger, die rijdt dat ook.

Dan kan dit best wel eens kloppen, wel goed van de auto en eigenaar.
[nl.autoscout24.be]

De Alfa is roest vrij en heeft recent een volledige motor revisie gehad. Facturen aanwezig. Wat nog moet gebeuren is het chassisnummer opnieuw laten (her)inslaan. Het nummer was onleesbaar geworden door roest. Zeer lage km stand! 30.875.

Als je het mij vraagt een gevalletje 'gestolen'... Roestvrij, maar wel net op de plaats van het chassisnummer zo erg roest dat het onleesbaar is geworden smiling bouncing smiley
Echt een vreemde advertentie in de traditionele zin van dit topic is het niet, echter wel opmerkelijk dat de 'oude' Landwind SUV hier blijkbaar toch weer nieuw verkrijgbaar is. Zij het als besteller...

[www.autowereld.nl]

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 02-02-2013 20:39 door D. Elzinga.
''MOOIE AUTO'' aldus de verkoper.
Tsja. Na foto drie heb ik daar een hele andere gedachte over.nut smiley
09-02-2013 19:07
Het vermelden van de schade was blijkbaar niet nodig...
[www.autowereld.nl]

Een rechtsgestuurde, beschadigde M3 waar een minder krachtige motor in is gebouwd. Wie koopt er zoiets?
Dit lijkt mij een koopje, of een typfout big smile smiley
Al is ie geïmporteerd en al is de teller teruggedraaid...

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10-03-2013 00:01 door Barri.
Anonieme bezoeker
11-03-2013 17:06
D. Elzinga
[www.marktplaats.nl]

HET IS WEL EEN ECHTE AUTO!!!!

Gelukkig maar. Ik was even bang dat het om een omgebouwde fiets ging.

Zal waarschijnlijk wel 3 miljoen kilometer op de klok hebben aangezien de prijs...
En 14 jaar oud... (Zou je niet zeggen trouwens)
[www.marktplaats.nl]

Gevonden via Volksforum.
Er wordt vermoed dat haar naam uit het Marokkaans of Turks vertaald is tongue sticking out smiley, en dat onderhoudsboekje is natuurlijk helemaal fantastisch! big smile smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 12-03-2013 15:00 door Barri.
Zijn foto 1 en 5 nou gewoon foto's van de foto's op het beeldscherm? Waarom zou je dat doennut smiley
Anonieme bezoeker
12-03-2013 16:56
Barri
[www.marktplaats.nl]

Gevonden via Volksforum.
Er wordt vermoed dat haar naam uit het Marokkaans of Turks vertaald is tongue sticking out smiley, en dat onderhoudsboekje is natuurlijk helemaal fantastisch! big smile smiley

Staat letterlijk in de advertentie:
Prijs verlaagd van 3000. tot 2500 auto moet snel weg .
Vandaag 12.02.2013 remen voor en achter vervangen plus nieuwe velgen 17 inch met nieuwe banden .
Goede dag Beste mensen via deze website zet ik ons vertrouwbaare golf 4 te koop. omdat we een andere auto hebben aangeschaft .

het gaat hier om een mooie golf 4 1.6 SR uitvoering benzine 5 deurs met bom vol opties met NAP kilometer dus niet net als andere autos kilometer niet kloppen en kilometer terug gedraait etc.

van deze auto's bestaan er geen een op marktplaats met de zelfde opties en zo nete auto auto aan de binnen en buiten kant we hebben de auto al 2 jaar bijne 2 maanden geleden heeft mijn man de auto op mij naam gezet van wegen belasting de bewijzen zijn aan wezig.
belasting kosten 100.00 euro per 3 maanden.
[www.marktplaats.nl]

centrale vergadering

Zitten er dan CEO's in je auto te babbelen ofzo?
Bijzonder merk ook, Mersedec! grinning smiley
Over vreemde advertenties gesproken.....Spyker in de Financial Times paginagroot met de B6 Concept. Totale waanzin met een auto die niet bestaat en niet kan rijden.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close