Shopwedstrijd november 2020 // Polestar 2 // En de winnaar is....

Gepost door SVF 
Welkom bij de shopwedstrijd van november 2020 // Polestar 2.

De keuze voor de shopfoto van november is gevallen op een maagdelijk witte en elektrisch aangedreven Zweed (of is het een Chinees?) Een foto met een natuurlijke en simpele achtergond, geen lastige spiegelingen of dominant zichtbaar interieur. Voldoende mogelijkheden dus voor een grondige verbouwing! Daarvoor hebben jullie ruim 3 weken de tijd tot 23 november 20:00 uur waarna ik het opeenrijte maak en je kunt stemmen dmv een top 3. Stemmen kan tot 30 november 20:00. Een deelnemer die niet stemt krijgt 3 punten aftrek. Tijdens deze stemweek kunnen er ook suggesties voor een nieuwe shopfoto worden ingediend waar dan vervolgens weer op gestemd kan worden.

Het gebruik van donoren (andere velgen, spoilers, achtergrond etc) is toegestaan maar de originele auto moet nog wel herkenbaar zijn en als basis dienen voor de shop. Aanbevolen resolutie 1024 pixels breed, dat past het beste bij de forum layout. Je mag zo vaak updaten als je wilt maar wel in dezelfde post als je eerste shop. Commentaar, tips en opbouwende feedback wordt zeer op prijs gesteld, daar leer je tenslotte van!

Dit is het slachtoffer van deze maand:

Samenvattend:

- inzenden tot 23 november 20:00 uur
- stemmen tot 30 november 20:00 uur.
- update in dezelfde post als je eerste shop.
- aanbevolen resolutie 1024 pixels breed.

Ik ben benieuwd naar jullie creaties. Succes en leef je uit zou ik zeggen!

3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30-11-2020 20:25 door SVF.
Ja, ik ook, en ik ben al een eindje op weg. Ik heb nog even overwegen of ik m'n schets alvast hier neer zou zetten, maar toch maar besloten om dit niet te doen en te wachten tot m'n shop af is.
Bij mij hetzelfde, maar ik zal vast niet de enige zijn met de carrosserievariant die ik in gedachten heb.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 01-11-2020 12:37 door Jay DoubleYou.
Ik was ook alvast begonnen. Met een paar kleine wijzigingen staat er toch snel een andere auto viel mij op.
Barri
Ik was ook alvast begonnen. Met een paar kleine wijzigingen staat er toch snel een andere auto viel mij op.

Kwam ik ook achter. thumbs up
Ben intussen ook al een mooi eindje op weg. thumbs up
Bij het schetsen viel m'n oog op 2 opvallende zaken aan de Polestar 2: de nogal scherpe hoek die het voorste zijraam bovenaan maakt (bij nagenoeg alle moderne auto's is die veel meer afgerond) en de opvallend hoekig uitstekende achterbumper (ook hier: bij de meeste moderne auto's is dat veel meer afgerond). Dat gaf me een nogal 80's gevoel, dus heb ik een schets gemaakt van een 5-deurs hatchback die de sfeer moest uitademen van hét (betaalbare) icoon uit de jaren '80/begin '90: de Lancia Delta. Maar dan in een moderner jasje natuurlijk. De voorkant was ik toen nog niet helemaal over uit, bij de schets heb ik alleen gekeken of het me zou lukken om die wat vlakker te maken (bij de Polestar-neus staat de grille behoorlijk ver naar voren t.o.v. de lampen, terwijl dit bij een Delta in hetzelfde vlak zit). De uiteindelijke shop wijkt her en der wel wat af van de schets (zoals bijvoorbeeld bij het achterste zijraam), omdat ik tijdens het maken van de nette shop wat andere keuzes heb gemaakt..

versie 1
versie 2: gewijzigd front en raamlijn en de voorruit wat groter gemaakt waardoor het dak niet meer oploopt.
versie 3: iets grotere koplampen en voorruit en nog wat slordigheidjes weggepoetst
versie 4: motorkap rechter gemaakt en een aanpassing aan de flank.
versie 5: andere koplampen (van een Volvo XC40) en de belichting van de foto wat aangepast. Heb nog even rode remklauwen geprobeerd, maar blijf toch maar bij de originele.

7 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07-11-2020 12:01 door lybra.
De schuine achterkant kan inderdaad wel door voor een Delta uit die jaren. Knap gemaakt. thumbs up Zijkant lijkt meer op een moderne Škoda Fabia. big smile smiley
Netjes geshopt lybra maar ik ben geen fan van die kleine koplampen en het model lijkt wat achterover te hangen. Voor mijn gevoel zou het beter staan als de voorruit van stijler staat en de C-stijl wat schuiner.

Mijn eerste idee was om er een moderne Daf van te maken. Aangezien BMW de produktie bij NedCar stopt leek het me wel een leuk idee om een stukje Hollandsch glorie nieuw leven in te blazen. Ik heb geprobeerd een Daf 66 coupé te vertalen naar nu maar dat is niet echt gelukt. Het zou sowiezo een 4 of 5 deurs model moeten worden en ik heb wat geëxperimenteerd met verborgen handgrepen en suicide doors ála Mazda MX30 maar het resultaat was niet mooi. Dus maar helemaal overnieuw begonnen en net als lybra een hatchback gemaakt die wel wat weg heeft van de Volvo 440 uit de jaren 80 maar met het korte kontje en de uitsnede van de motorkap ook wat Daf kenmerken. De velgen komen van een Volvo S60

eerste versie
Update 1: bumper + koplampen en grille aangepast (vormen nu 1 geheel) Kentekenplaat toegevoegd.
Update 2: achterkant gewijzigd: hoge achterlichten en plooi aangepast, raamlijn iets gewijzigd (meer aflopend)

Update 3: voorwiel iets kleiner en experiment met ander kleuren blauw en geel

5 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 23-11-2020 18:51 door SVF.
Zelf ben ik ook met iets bezig waarbij ik mijn inspiratie uit de jaren '80 en begin jaren '90 heb gehaald.
Is soms echt jammer dat vorm tegenwoordig boven functie moet gaan. Ik heb wel iets met dat hoekige.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 02-11-2020 18:13 door Jay DoubleYou.
Leuk SVF! thumbs up Keurig geshopt weer, en versie 2 vind ik een stap voorwaarts t.o.v. versie 1. Grappig trouwens: je schrijft over mijn shop
SVF
het model lijkt wat achterover te hangen
Ik vind die van jou juist wat te veel voorover neigen nut smiley

Jay DoubleYou
De schuine achterkant kan inderdaad wel door voor een Delta uit die jaren. Knap gemaakt. thumbs up Zijkant lijkt meer op een moderne Škoda Fabia. big smile smiley
Hmmm da's nou niet echt een compliment... misschien moet ik toch wat dichter bij m'n originele schets blijven.
lybra
Jay DoubleYou
Hmmm da's nou niet echt een compliment... misschien moet ik toch wat dichter bij m'n originele schets blijven.

Sorry, uiteraard niet vervelend bedoeld. Dat is alleen wat ik erin zie. Mocht er alsnog een hommage aan die Delta uitkomen, dan krijgt-ie van mij zeker punten. winking smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 02-11-2020 20:39 door Jay DoubleYou.
lybra
Leuk SVF! thumbs up Keurig geshopt weer, en versie 2 vind ik een stap voorwaarts t.o.v. versie 1. Grappig trouwens: je schrijft over mijn shop
SVF
het model lijkt wat achterover te hangen
Ik vind die van jou juist wat te veel voorover neigen nut smiley

Ik heb inderdaad de voorruit tov het origineel een stukje stijler gezet en de achterkant is ook een stuk schuiner dan bij jou. Bij jouw shop loopt overigens ook de daklijn naar achter toe wat op (of in elk geval de bovenkant van de raamlijn) Het zou al heel wat schelen als die wat meer afloopt. Maar dat is natuurlijk ook een kwestie van smaak.smiling smiley Als je lang met een shop bezig bent ontstaat er een soort shopblindheid, althans bij mij, waardoor je zelf je fouten niet meer ziet. Dan spiegel je het plaatje horizontaal en zie je opeens de shop zoals een ander die voor het eerst zou zien, maar als je dat te vaak doet dan is dat effect ook weer weg... Even een dag laten rusten en je kijkt er weer heel anders tegenaan!
Bij het zien van de plaat moest ik vanwege de zwarte A-stijl en het hoge dak boven de voorruit meteen aan Saab denken. Blijkbaar haalt iedereen bij deze auto inspiratie uit het verleden nut smiley Er zal nog een update volgen om wat slordigheden te verwijderen.

Link naar versie 1.
Update: Iets rondere neus, lagere taille-lijn en een wat langer achterportier.
Donors: Velgen, lamellen in de grille, chroom en de logo's.

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22-11-2020 18:28 door Tmd.
@ Lybra: Leuk idee en niet geheel onverwacht! Ik vind de zijkant en achterkant eigenlijk heel fraai, alleen de daklijn loopt zoals SVF al schreef iets op, het zou misschien mooier zijn om deze iets te laten zakken. Over de voorkant ben ik wat minder te spreken. Die is wat anoniem en de lampen zijn naam mijn idee niet overtuigend. De associatie met de Delta heb ik bij de zijkant/achterkant direct maar bij de voorkant ontbreekt die nog een beetje voor mij.

@SVF: Knappe shop wederom. De voorkant doet me een beetje denken aan de Scirocco. Ik heb wel het idee dat de afstand tussen de bovenkant van de wielkast en de naad van de motorkap wel erg klein is geworden. Kan ook optisch zo lijken omdat de rand van de wielkast zo dun is.
@Tmd: Leuk idee, die Saab. thumbs up

Edit: Intussen ook al twee soorten velgen gevonden die ik mooi vind, maar even kijken welke het wordt.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 02-11-2020 22:06 door Jay DoubleYou.
Ik heb vanavond nog aan een flinke update gewerkt. Ik had me vanochtend bedacht dat ik de zijkant iets schuiner gezet had (voor wat meer wigvorm), maar dat daardoor het dak naar achter toe oploopt. En gezien de commentaren hadden jullie dat ook gezien smiling smiley. Ik heb dat nu gefixt door de voorruit wat hoger te maken (en een tikkie rechter op, maar dat mag de naam niet hebben), waardoor het dak nu niet meer oploopt. Verder heb ik de raamlijn aan de zijkant aangepakt en de complete voorkant herzien, want daar was ik zelf ook nog niet heel tevreden mee. Het is in ieder geval een stuk verbeterd zo.

Jay DoubleYou
Sorry, uiteraard niet vervelend bedoeld.
En ook zeker niet zo opgevat, ik ben juist blij met de feedback!

@Tmd: Haha, die Saab is wel grappig! thumbs up Knap gemaakt ook, maar om eerlijk te zijn vind ik de echte 9-5 wel veel sierlijker. Deze oogt op sommige plekken nogal hoekig en dat botst een beetje met de ronde lijnen van bv. de C-stijl.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 02-11-2020 22:19 door lybra.
Pfoh wat een kunstenaars weer hier. Dat is lastig om daarmee te concurreren.
Bij mij komen er C30-velgen onder in ieder geval. Voor de rest verklap ik nog niks.
[EDIT]
Aangepaste versie:
-Verlaagd
-spijltje toegevoegd
-voorbumper aangepast
-groene eco accentjes toegevoegd
-knipperlicht voor wat witter gemaakt

Vorige versie

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 05-11-2020 13:58 door Woets.
Erg mooi gedaan Woets. En lybra, mooie upgrade van je eerdere versie. Je hebt van twee generaties Delta de mooiste elementen gebruikt, vind ik. Misschien nog de typerende ronde dubbele koplampen (met LED? cool smiley) en het kenmerkende blauwe schildje?

3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03-11-2020 11:13 door Jay DoubleYou.
@svf versie 2
De neus doet me spontaan denken aan een Scirocco laatste model.
Enkel nog 2 deuren weghalen en VW-logo erop zetten en daar is de elektrische Scirocco-opvolger winking smiley
@ BRG, die Scirocco is wel het mooiste wat VW deze eeuw heeft voortgebracht en áls er ooit een opvolger komt zal dat vast geen 3 deurs zijn, misschien zelfs een crossover ála Ford Puma.smiling smiley Ik ben wel van plan nog wat aan de achterkant te doen maar heb nog niet een concreet idee.

@ Tmd, leuk idee en mooi gemaakt! Ik ben het wel met lybra eens dat ik de laatste 9-5 mooier vind. Ik vind met name de voorkant bij jouw shop wat lomp en hoekig. Voor mijn gevoel mag het hele model ook nog wel een fractie platter of lager. (bv ter hoogte van de heuplijn)

@ Woets, het is een WIP en het is een station maar ik vind 'm wel wat behoudend of saai zoals je wilt. Om het achterportierraam te kunnen openen moet er ook een spijl in de ruit, maar zelf zou ik denk ik kiezen voor een wat schuinere C-stijl met een zwart driehoekje boven de portiergreep rechts van die stijl. En dan de D-stijl ook wat schuiner. Ja ik ben gek op schuine stijlen!tongue sticking out smiley

@ lybra, je updates zijn een verbetering maar hij ligt nog steeds niet helemaal lekker op mijn netvlies, met name de koplampen vind ik echt niet mooi en te klein.
@SVF: jouw wielen lijken niet lekker in het plaatje te zitten. Alsof er achter 20cm dikke spoorverbreders op zitten.

Ik zit overigens al tijden naar die foto te kijken maar ik krijg geen enkele vorm van inspiratie.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03-11-2020 18:53 door 406c.
406c
@SVF: jouw wielen lijken niet lekker in het plaatje te zitten. Alsof er achter 20cm dikke spoorverbreders op zitten.

Ik heb daar behalve verlagen verder niets aan gedaan. Ik heb wel een smal deel van de zwarte rand laten zitten (zowel voor als achter) Misschien dat dat op een wat donker afgesteld beeldscherm niet zo opvalt?

Ik heb overigens een update geplaatst met een wat gewijzigde achterkant.
Ik heb m'n shop nog een kleine update gegeven: de koplampen (ietsje) groter gemaakt (speciaal voor SVF winking smiley), de voorruit ook, en nog wat details opgepoetst zoals het bumpernaadje wat ik vergeten was en wat slordigheidjes in het asfalt net voor de voorbumper.

@Jay DoubleYou: voorlopig laat ik het zo, dus geen Lancia-velgen, -badges, en ook (nog?) geen andere koplampen. Ik ben intussen ook wel benieuwd naar jouw shop, hopelijk wil het allemaal een beetje lukken.

@Woets: stukkie verlagen en er staat een mooie Polestar V60. Of de daklijn wat verhogen voor een Polestar XC60. Nu vind ik het er een beetje tussen hangen (het raamoppervlak is te klein t.o.v. de deurhoogte), maar dat vind ik van het origineel ook.

@SVF: ik vind de nieuwe achterkant wel een verbetering (dat ronde past er beter bij dan dat vierkante), maar nu is 'ie misschien wel iets té gladjes. Die aflopende raamlijn doet 'm echt wel goed, maakt hem meteen een stuk sportiever!
lybra
@Jay DoubleYou: voorlopig laat ik het zo, dus geen Lancia-velgen, -badges, en ook (nog?) geen andere koplampen. Ik ben intussen ook wel benieuwd naar jouw shop, hopelijk wil het allemaal een beetje lukken.

Ja, op zich lukt het. Wel een drukke maand met allerlei privédingen dus hoop dat ik ‘m op tijd klaar krijg. Tot nu toe gaat het nog steeds vrij vlot en kan ik toch elke dag een stukje doen.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03-11-2020 22:11 door Jay DoubleYou.
Ik ben begonnen met de auto iets van zijn SUV look af te nemen. Daarna heb ik de daklijn wat normaler gemaakt. Verder her en der veel subtiele wijzigingen. En tenslotte een ander kleurtje.

edit: ik heb 'm even wat opgepoetst:

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07-11-2020 20:42 door Barri.
@Lybra: Mooie update, duidelijk een verbetering wat mij betreft. Is het geen idee om de neus wat hoger te maken, zodat de motorkap wat minder afloopt? Ik heb namelijk het gevoel dat die rond aflopende motorkap niet echt past bij de oorspronkelijke Delta, die juist een vlakke motorkap heeft en in een rechte lijn afloopt.

@SVF: Knap geshopt, en het is een lekker sportief model, maar ik heb wat moeite om het model te plaatsen. Het is een beetje Scirocco meets C30 meets 5 deurs hatchback.

@Woets: Dit heeft wel potentie om een stoere stationwagen te worden. Let even op dat je raam open kan.

@Barri: Het doet me een beetje denken aan de S60 van de vorige generatie, met de korte kont. Ik vind het wel fraai dat je hem wat rustiger hebt gemaakt maar de kleur vind ik minder geslaagd, die oogt niet meer zo reflectief als het origineel.
@Tmd: dank voor de tip, ik heb wat geëxperimenteerd daarmee en vind het wel een verbetering (er staat dus alweer versie 4 inmiddels).

@Barri: dapper om een kleurwijziging op een witte auto te doen, mij is dat geloof ik nog nooit goed gelukt. Zoals Tmd al schrijft, het is een beetje dof geworden zo. Het zou denk ik al een boel schelen als je meer contrast tussen de lichte en donkere delen zou hebben. De remschijven zijn wel mooi geworden zo (dusdanig zelfs, dat ik eraan twijfel of ik bij mij ook de remschijven nog van kleur zal veranderen). De aflopende achterkant i.c.m. de aangepaste lichtunits vind ik ook wel een verbetering.
Ik heb nu voor het eerst het gratis programma GIMP gebruikt (de trial-periode van Paint Shop Pro was verlopen). Qua selecties maken is dat net iets complexer (ik vind PSP fijner), maar opzich went het wel.
Een andere kleur vind ik altijd een leuke uitdaging, maar is inderdaad ook lastig. Niet te licht, niet te donker, niet te fel, niet te grauw. Ik zal eens kijken of ik de glans iets kan verbeteren.

Nog een leuke wijziging die jullie waarschijnlijk niet zien, bij de remmen zie je het een beetje: ik heb de zwarte spaken in de velgen dicht gemaakt smiling smiley
Zulke kleine wijzigingen vind ik leuk, maar die vallen helemaal weg als je de afbeelding op een normale resolutie toont.

@Woets: wauw, als ze 'm zo leveren wordt het wel een succesje! thumbs up

Knap werk allemaal, jullie gaan iets rigoureuzer te werk dan ik smiling smiley
@ Barri, inderdaad veel kleine en subtiele wijzigingen die het model wat rustiger maken. Ik snap alleen niet waarom je hem niet in een hogere resolutie post of opslaat. De regel van max 800 pixels breed is inmiddels erg achterhaald.

GIMP heb ik ook ooit geprobeerd maar kon er niet aan wennen en uiteindelijk weer verwijderd. Mijn oude Adobe Photoshop Elements 4.0 werkt toch nog steeds het beste voor mij, al overweeg ik wel eens om een nieuwere versie te kopen.
Goede tip SVF, ik zal de herziene versie uploaden in een iets grotere resolutie.
Photoshop heb ik ook eens geprobeerd, maar ik ben gewend aan Paint Shop Pro smiling smiley GIMP lijkt daar wel iets op. Ik ben er niet goed in, maar vind steeds meer handige tools smiling smiley

om toch wat in te zenden, een snelle shop tijdens de koffie grinning smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 06-11-2020 10:00 door Gullwing.
ik heb een update geplaatst op basis van de tips, thanks
@SVF: je voorwiel lijkt wat groot...
Woets
@SVF: je voorwiel lijkt wat groot...

Dat kan inderdaad zo lijken omdat ik de wielbasis wat heb ingekort en daardoor dus het perspectief niet meer helemaal klopt. Ik heb het inmiddels aangepast zodat ook de ruimte tussen wielkast en motorkap weer iets groter is. Ik heb ook wat geëxperimenteerd met andere kleurtjes en 2 linkjes toegevoegd van een gele en blauwe versie maar ben er niet helemaal van overtuigt of dat nou realischer of mooier is...

Tmd
maar ik heb wat moeite om het model te plaatsen. Het is een beetje Scirocco meets C30 meets 5 deurs hatchback.

Van mijn oorspronkelijke idee is inderdaad helemaal niets meer over. Het is nu meer een soort moderne V40 met invloeden van de Concept Estate maar de voorkant is dan weer niet des Volvo's maar toch laat ik het zo.smiling smiley

@ Gullwing, ik weet niet wat er in die koffie heeft gezeten maar ik vind het best een erg leuke geinige en ook nog nette shop!big smile smiley Een duidelijk voorbeeld van hoe je met wat simpel knip en plakwerk toch iets heel leuks kunt creëren!thumbs up Ik heb wel wat twijfels over het perspectief van de laadbak, die zou naar rechts toe iets op moeten lopen.
@Gullwing: als je de daklijn iets aanpast en de schuine lijn doortrekt krijg je een soort Alfa 4C... cool smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 05-11-2020 20:54 door Jay DoubleYou.
SVF
Mijn oude Adobe Photoshop Elements 4.0 werkt toch nog steeds het beste voor mij, al overweeg ik wel eens om een nieuwere versie te kopen.

Hier hetzelfde. Ik heb 2 weken terug de trial-versie van Photoshop Elements 2021 geïnstalleerd om te zien wat ik zou missen t.o.v. mijn huidige "volledige" Photoshop (die wel zwaar verouderd is). Deze shopwedstrijd leek me een prima testcase om dat mee uit te zoeken. Het enige wat ik tot nu toe niet heb kunnen vinden, is de "Variations" optie, maar verder werkt het prima (hoewel alles net even op een andere plek zit, maar dat went snel genoeg), dus ik ga deze inderdaad maar aanschaffen.

@Gullwing: superleuk idee!! Keurig uitgewerkt ook (behalve het al genoemde perspectief van de bak), en waar ik het origineel nogal rare verhoudingen vind hebben, is dat bij jouw pick-up eigenlijk helemaal goed.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 05-11-2020 21:36 door lybra.
Ik kon het niet laten om toch nog een kleine update door te voeren.
Ik heb mijn auto iets opgepoetst.

Even mijn reactie op de shops hierboven:
@lybra: de neus lijkt wat geknutseld, maar al met al een prachtige moderne Delta!
@svf: bijzonder model. Ik kwam er zelf achter dat de wielen (en wielkasten) iets te groot zijn voor een normaal model. dat valt bij jouw model nogal op.
@tmd: is ie wit of zilvergrijs? Best groot front, maar knap gedaan!
@woets; dit zou een topper zijn, als Polestar 'm zo zou leveren!
@gullwing: dat was een heel heet bakje koffie, of niet? Leuke shop, zelfs de lijn van het portier aangepast zie ik.
Even checken hoe lang we nog hebben. Eindelijk weer wat tijd om wat meters in mijn shop te maken. De basis staat, nu dichtmaken zodat alles weer mooi op elkaar aansluit.
Versie 1
Versie 2

Versie 3: Andere velgen en grille, ook hier en daar wat vlekjes proberen te verbeteren.

4 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 17-11-2020 14:58 door Jay DoubleYou.
@ Jay DoubleYou, het idee is leuk maar de achterkant is wel érg hoekig en ook wat rafelig en vlekkerig (het raam vooral) Het zou beter staan als de D-stijl heel iets gebogen en vooral wat naar rechts zou staan zoals bij de shop van Woets.

Met nog een week te gaan zitten we nu op 7 inzendingen, net zoveel als bij de vorige wedstrijd. Ik ben benieuwd of we dat nog gaan overtreffen.
Bedankt, SVF. Geef ik je wel gelijk in. Met name het achterscherm kreeg ik niet mooi strak. De D-stijl ga ik nog even voor zitten deze week. Zo scherp als de shop van Woets in lijn met moderne Volvo's wilde ik eigenlijk niet, want hou zelf meer van oude vierkante Volvo stationwagons. Daar wilde ik het een beetje op doen lijken. Een oude Volvo in een moderner jasje, zeg maar.

Edit: Update geplaatst.

3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 14-11-2020 18:05 door Jay DoubleYou.
Toch nog een inzending van mijn kant. Dit keer ben ik subtiel te werk gegaan. Geen wijziging in carroserievorm oid. Ik zat naar de foto te kijken en het viel me op dat er een hele boel net niet lekkere lijnen op zitten en storende hoekjes. Dus model gelijk gelaten maar alle details die mij niet aan staan heb ik aangepast.
Versie1

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 23-11-2020 14:59 door 406c.
Na jaren weer een (snelle) shop gemaakt. Leuk dat de wedstrijd weer nieuw leven in is geblazen.
Ik heb er een opvolger van de Volvo V40 van gemaakt.

Versie 2

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20-11-2020 15:50 door amelse.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.