Maserati Kubang 2003 sedan, coupé en hatchback

Gepost door SVF 
In de knutselhoek geldt, of gold altijd de regel "niet kloten met exoten" Nou kun je je afvragen of de Maserati Kubang concept uit 2003 een echte exoot is. Hij werd destijds met gemengde gevoelens ontvangen en ook ik vind het niet het meest evenwichtige model met vooral een erg zwaar ogende achterkant en lelijke achterlichten. Ik vond het echter wel een leuke basis voor een paar extra varianten. Deze shop (in eerste instantie alleen de hatchback) zit al heel lang in mijn mapje met half afgemaakte shops en heb er in de loop der jaren telkens wel een beetje aan gewerkt maar nooit de motivatie gehad om hem af te maken. Tot nu dus.

Het origineel:

sedan:

coupé:

en een compacte hatchback:
Ik onthou vooral wat JC zei over deze concept: “Kubang - that’s most probably the sound the gearbox will make the day that the warranty has expired” winking smiley
Zoals altijd weer erg geslaagde shops thumbs up vooral de Coupé had zomaar een productiemodel kunnen zijn. Het origineel doet me trouwens sterk denken aan de Tesla Model X.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close