Impressie: Toyota Auris Touring, sedan + liftback + 3 deurs + cabrio

Gepost door SVF 
Ik vind de nieuwe Toyota Auris een geslaagd model en de mooiste C-segmenter van Toyota sinds de Corolla uit 1992. Ik ben geen fan van het zwarte dak en C-stijl maar net als bij de Camry hoop en verwacht ik dat dat een optie is. Ik heb een impressie gemaakt van de sedan (Corolla?) en de station.

origineel:

zonder two tone:

sedan:

En wat staat daar in Geneve...?

origineel:

5 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 12-03-2018 13:06 door SVF.
Knap hoor, ziet er goed uit. Zonde two-tone nog geslaagder. Wat heb je als donor gebruikt voor de station? Cee'd stationwagon (de huidige)?
Bird Nerd
Knap hoor, ziet er goed uit. Zonde two-tone nog geslaagder. Wat heb je als donor gebruikt voor de station? Cee'd stationwagon (de huidige)?
Ik heb van de huidige alleen de dakrails gebruikt, verder geen donor.
Die station lijkt een mini-Avensis. Vind dat ook nog steeds een mooie auto. Die neus van de Auris mogen ze bij een facelift van de Prius ook wel gebruiken. Zal vast een stuk beter staan.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09-03-2018 23:32 door Jay DoubleYou.
SVF
Bird Nerd
Ik heb van de huidige alleen de dakrails gebruikt, verder geen donor.

Zeer geslaagd de impressies van je, knap gedaan!!!
Wat een prachtige shops weer! En die modellen mogen wat mij betreft ook echt zo komen. Petje af, SVF!

Toch leuk om er weer ergens eentje online te gooien met een fake nieuwsbericht, nietwaar? winking smiley
Barri
Toch leuk om er weer ergens eentje online te gooien met een fake nieuwsbericht, nietwaar? winking smiley

Er zijn er hier die dat beter kunnen dan ik... Ik ben meer van de plaatjes dan van de praatjes.smiling smiley

Ik ben nog niet uit geaurist. Nog 2 varianten:

3 deurs coupé (ala vorige Megane met aflopende daklijn en schuinere achterkant)

En een cabrio:

kwa shop de minste van het stel, met name de belichting klopt niet echt.
Heel gaaf en knap allemaal! Die 3 deurs heeft wel enorme kont zo.. eye popping smiley big smile smiley
Gave shops zeg! Alleen de cabrio vind ik iets minder overtuigend, ik zou een wat meer oplopende achterkant verwachten.
Goede shops! De Touring en driedeurs zijn zeer geslaagd. thumbs up
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close