Impressie: Peugeot 508 coupé + station + 108 sedan

Gepost door SVF 
Ik weet nog niet goed wat ik van de nieuwe Peugeot 508 moet vinden maar hij oogt mij enigzins bedaagd en gedateerd. Over zijn voorgangers ben ik ook nooit echt enthousiast geweest maar de coupé versies van met name de 406 waren prachtig! Ik heb geprobeerd om een fraaie coupe versie te maken van de nieuwe 508, al ben ik natuurlijk geen Pininfarina maar een gewone nuchtere Hollander....

origineel:

shop:

Ik kan geen GIFjes maken maar er is meer veranderd dan alleen 2 portieren minder, verlaagd en grotere velgen:

En dan nog deze schoonheid, een 108 sedan:

origineel:

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 04-03-2018 19:17 door SVF.
Die 508 Coupé is erg mooi geworden! Ik ben benieuwd of Peugeot het aandurft zoiets dergelijks in productie te nemen.

De 108 Sedan ziet er curieus uit. Maar je hebt hiermee wel een nieuwe carrosserievariant in het A-segment aangeboord. Zou er überhaupt markt voor zijn?
Oef, die 508 coupé ziet er prachtig uit! Ik denk dan gelijk terug aan de Renault Laguna Coupé, mijns inziens een van de mooiste auto's die dat merk ooit gemaakt heeft, ook gebaseerd op een D-segmenter. Een mens mag best hopen toch... smiling smiley

Een A-segmenter sedan is inderdaad een apart idee. Hier zou die voor geen meter verkopen, dat durf ik je op een briefje te geven. Wellicht in Oost-Europa (of Turkije voor mijn part) als ze daar moeten gaan downsizen.
Prachtig zeg, zowel de coupé als de break!
De 108 sedan is ook leuk, die zal het in Zuid Europa vast goed doen. Vroeger had je ook sedans van die grootte namelijk.
Die coupé is echt prachtig! Zet maar voor de deur
Die coupé is echt prachtig. De stationwagon doet me om de een of andere reden heel sterk aan de Mazda 6 denken; wel heel mooi uitgevoerd, maar dee velgen zien er wat eigenaardig uit. In Photoshop verscherpt of zo?

Die 108, tja... goed gedaan. Dat wel.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close