Impressie: Toyota Prius sedan

Gepost door SVF 
Ik kan de nieuwe Toyota Prius nou niet bepaald een schoonheid noemen. Ik hou wel van een wat afwijkend en gedurfd design maar de huidige Prius vind ik nogal over the top, met name de achterkant. Wellicht dat een sedanversie de pijn wat kan verzachten?

Origineel:

sedan:

en met een hip wit dak (de Calimero versie zeg maar)

En op basis van de oude Prius:

origineel:
Leuke impressie en ziet er beslist niet verkeerd uit. Ik snap het ontwerp van de Prius niet zo heel goed, in Azie overigens een succes en in Europa beslist niet, zal ook wel met de aanpassing van de bijtellingsregels te maken hebben. Hopelijk wordt de vlgd generatie minder extreem, je voorstel voor een sedan ziet er in ieder geval al heel geslaagd uit, knap gedaan.
De Prius II sedan vind ik erg geslaagd, lijkt zo een mooie evolutie van de oer-Prius. De Prius IV zou er wellicht als station flink van opknappen?
Best geinige shops. Jammer dat een Prius baat heeft bij z'n vorm, en het derhalve onmogelijk is om er een sedan van te maken. Overigens vind ik de huidige Prius niet eens zozeer van de zijkant lelijk, maar meer recht van achteren.
RobEU
Best geinige shops. Jammer dat een Prius baat heeft bij z'n vorm, en het derhalve onmogelijk is om er een sedan van te maken. Overigens vind ik de huidige Prius niet eens zozeer van de zijkant lelijk, maar meer recht van achteren.

's Avonds in 't donker achter een nieuw model Prius vind ik dus wel "impressive"... Hij is in ieder geval (ook in 't donker) zéér herkenbaar!
[www.youtube.com]
Zadelsnuiver
De Prius IV zou er wellicht als station flink van opknappen?

Die heb ik pas nog gemaakt:

Ik vind het ontwerp sedan héél goed geslaagd, vooral die met ivoorkleurig dak!
Leuke aanpassing, maar ik ben wel bang dat de hoofdruimte achterin er sterk onder te lijden zal hebben.
De Sedan met wit dak is prachtig.
Even een klein schopje omhoogangry smily
Ik dénk dat hij in sedan liefhebber landen heeel goed scoort
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close