Impressie: Seat Ibiza 3 deurs, sedan en station + Kia Stinger GT station en cabrio + Mitsubishi Lancer Sportback en station + Toyota Camry en Prius Wagon

Gepost door SVF 
Een paar simpele shops. Met de nieuwe Seat Ibiza verdwijnt er weer een 3 deurs uit het straatbeeld. Ook de station schijnt niet terug te keren.

origineel:

impressie 3 deurs:

origineel:

impressie sedan:

impressie station:

En een station op basis van de in mijn ogen zeer fraaie Kia Stinger GT (een soort "shooting break" in dit geval)

origineel:

impressie station:

en een cabrio:

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03-03-2017 20:52 door SVF.
Beste SVF: u heeft er weer iets schitterends van gemaakt.
De huidige drie-deurs Ibiza is perfect geproportioneerd en je ziet deze elegante auto ook regelmatig in het straatbeeld.
Het is mij een raadsel waarom VAG met deze carrosserie-variant gaat stoppen.
Hopelijk helpt uw visie om de directie van VAG op andere gedachten te brengen.
M.vr.gr.
"Een paar simpele shops", noemt-ie dit...
Wát een ongelofelijk knap staaltje vakwerk laat je hier zien, man! Laat vooral meer van dit soort creaties zien, óók aan de fabrikant... thumbs up
Eens met bovenstaande reacties van superformer en lada-niva. Deze shops moeten ze bij het management van Seat zien. Kunnen ze direct de Toledo er uit kinkelen smiling smiley
Mooi werk! Ibiza sedan en Stinger convertible zijn verrassend mooie verschijningen.
Lekker bezig, SVF. Van de nieuwe Ibiza komt geen driedeurs meer, als ik juist geïnformeerd ben. Maar wellicht dat ze 't willen heroverwegen na het zien van je shop. winking smiley

De Cordoba en Cordoba Vario - ik trek de oude namen maar weer eens van stal - vind ik zéér smakelijk uitgevoerd, topshops. De hoek is weliswaar eenvoudig, maar de reflecties maken dit toch een interessant klusje.

De Stinger shooting brake vind ik ook fraai, de cabrio niet zo overtuigend. Het interieur lijkt van mindere kwaliteit en de uitsnede daarvan is ook niet helemaal strak. Verder weer prima werk. Leuk om weer eens wat van je te zien.
D-C in het topic over de Mitsubishi Grand Lancer:

D-C
Ik ben wel benieuwd hoe een vernieuwde Sportback eruit zou kunnen zien. Waar is SVF?! big smile smiley

Ik ben geen fan van de Lancer. Het nieuwe model is wel een verbetering maar oogt toch meer als een grondige facelift dan een echt compleet nieuw model. Daarbij vind ik de overhang voor behoorlijk groot maar dat zal wel met de veiligheid van de voetgangertjes te maken hebben.

Het viel niet mee om een bruikbaar plaatje te vinden in een goede hoek.
Een orgineel van slechte kwaliteit:

impressie Sportback:

en een station:

En nog een vluggertje op basis van de nieuwe en in mijn ogen fraaie Toyota Camry.

origineel:

station:
Oh, bedankt voor de snelle actie op mijn reactie! Die Sportback ziet er prima uit. Sowieso shoptechnisch allemaal goed werk, zelfs al vind ik ze niet per se geslaagd, maar met het basismateriaal is dat soms maar nauwelijks mogelijk. De Camry Wagon zou prima als vervanger van de Avensis kunnen dienen. De shop van de Ibiza SC vind ik het knapst!
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close