Mini Countryman voor de politie?

Gepost door Yellow Cab 
Mini Countryman voor de politie?
14-01-2017 12:13
Volgens verschillende bronnen is de politie geïnteresseerd in de nieuwe Mini Countryman als surveillanceauto. Hoe dat er dan uitziet? Ongeveer zo:

Als opvolger van de Touran. Ik zie niet helemaal in hoe een Countryman een Touran kan opvolgen qua ruimte.

Verder natuurlijk leuk als een Nederlands product wordt aangenomen als politieauto!
Yellow Cab
Volgens verschillende bronnen is de politie geïnteresseerd in de nieuwe Mini Countryman als surveillanceauto.

Volgens mij is Mini geïnteresseerd in de politie, niet andersom. winking smiley
Leuke shop trouwens, hoewel ik wel de striping op het spatbord voor mis.
Ziet er wel kicken uit maar als ik hoor dat bijvoorbeeld Peugeot of Opel ook kans maken op de aanbesteding lijkt het mij dat die merken iets ruimere en praktischer auto's kunnen leveren.
LM.
Ziet er wel kicken uit maar als ik hoor dat bijvoorbeeld Peugeot of Opel ook kans maken op de aanbesteding lijkt het mij dat die merken iets ruimere en praktischer auto's kunnen leveren.

Mercedes-Benz ook heb ik gelezen, en die hebben zelfs vrachtauto's. Wel een leuke shop.
Dat is een heel nette shop. Echt niks op aan te merken! thumbs up
wordt t niet tijd voor n echte politie auto i.p.v een speelgoed deze auto kun je als kappers auto zien
bijvoorbeeld volvo mercedes bmw formaat sedan of stationcar met n flinke dikke motor erin net als in duitsland
henry s
wordt t niet tijd voor n echte politie auto i.p.v een speelgoed deze auto kun je als kappers auto zien
bijvoorbeeld volvo mercedes bmw formaat sedan of stationcar met n flinke dikke motor erin net als in duitsland

Grappig van iemand met een viercilinder Benz met Halfords-accessoires...
RobEU
henry s

Grappig van iemand met een viercilinder Benz met Halfords-accessoires...
smileys with beer

Verder nette shop, Yellowcab. Maar goed, is geen rocketscience ook, zo'n versie maken. Denk namelijk ook dat de 'echte' wit zal zijn, niet zilvergrijs/parelmoer.
RobEU
Yellow Cab
Volgens verschillende bronnen is de politie geïnteresseerd in de nieuwe Mini Countryman als surveillanceauto.

Volgens mij is Mini geïnteresseerd in de politie, niet andersom. winking smiley
Leuke shop trouwens, hoewel ik wel de striping op het spatbord voor mis.

Spatbord voor heeft gewoon striping, dat is dat kleine stukje achter de dikke zwarte wielkastrand. Net boven dat stuk chroom zie je de scheidingslijn tussen de motorkap en het spatbord zitten. winking smiley
Gooi er dan ook een dike pushbar op, kan je brommobielen van de weg duwen. grinning smiley

en misschien rijden ze dan ook wat minder schade aan die wagens tijdens het draaien van hun diensten.
Man man man, er word mee omgegaan alsof het stront is meestal.
heb mijn auto weer origineel gemaakt
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close