Impressie: Hyundai Elantra hatchback + Kia Rio sedan en station + Nissan Micra sedan en station

Gepost door SVF 
Ruim een half jaar geleden dat ik hier wat gepost heb. Ik heb zeker niet stil gezeten en ben veel bezig met oude meuk maar op een totaal andere manier dan dat jullie van mij gewend zijn... tongue sticking out smiley Het shoppen is dus een beetje passé en het forum boeit me ook steeds minder maar toch 2 shops van 2 recente en teleurstellende Koreanen.

Ik vind de nieuwe Hyundai i30 een bijzonder oubollige en suffe verschijning vergeleken met zijn stijlvolle voorganger en dat terwijl het heel anders had kunnen zijn op basis van de verse Elantra:

shop:

origineel:

Zelfde verhaal voor de Kia Rio, hoewel ik hem beter te pruimen vind dan de Hyundai i20. Ik heb er een sedan van gemaakt:

shop:

origineel:

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 01-10-2016 09:17 door SVF.
Mooi die Elantra hatchback! De Rio sedan ziet er zelfs een beetje uit als een kleine Mazda 3. Dat is ook in compliment!
Kia Rio station:

En dan de nieuwe Missan Micra. Wat mij betreft hadden ze hem de naam van de concept mogen geven (Sway) en dan de naam Micra behouden voor de sedan versie:

En de station:

origineel:

Knappe shops weer, SVF! De station van de Micra ziet er het aardigst uit, al lijkt hij nog wat sterker op de Clio dan de hatchback al doet. De sedan verdient eigenlijk een wat conventioneler design, met "normale" achterportieren en andere achterlichten.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close