Impressies: Aston Martin DB11 Volante + Bugatti Chiron Grand Sport + Audi S5 Sportback '17

Gepost door BRT 
Na wat jaren dit niet zoveel te hebben gedaan, ben ik maar weer eens wat uurtjes wezen photoshoppen. Bij het zien van de nieuwe DB11 miste daar nog de open versie van, dus ben ik daar even voor gaan zitten. Zie hier het resultaat.

Origineel:

6 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30-05-2016 23:58 door BRT.
Toch wel weer leuk om te doen. Ik heb nu geprobeerd een Chiron Grand Sport te maken of hoe ze deze ook gaan noemen. Ik betwijfel of deze constructie reeël is om nog tot bizar hoge snelheden te komen, maar ik vond het een aardige poging.

Origineel:

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 02-03-2016 17:11 door BRT.
Om eerlijk te zijn ben ik geen fan van de gephotoshopte Chiron, maar je Aston Martin vind ik prachtig! Doordat je de 'sleuven' bij de achterraampjes weg hebt gehaald lijkt die veel meer op eerdere Astons dan de coupé thumbs up
Volgens mij las ik laatst dat Audi 2 juni de nieuwe A5 gaat presenteren in Ingolstad. Nu was ik ook al een tijdje met een impressie van dit model bezig en wilde ik naast de sportback, ook nog een coupé versie gaan maken. Aan die versie was ik nog niet toe gekomen maar ik laat de sportback versie toch graag vast zien voor Audi de echte gaat onthullen. Dus bij deze mijn creatie van de komende S5 sportback:

Andere variant (ik was niet helemaal zeker van de kleur):

Origineel een Audi S4:

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 31-05-2016 00:05 door BRT.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close