Impressie: Honda Civic hatchback + Tourer + 3 deurs

Gepost door SVF 
Een vrij simpele shop maar ik vind het toch een eigen topic waard. Een kakelverse Civic sedan met een vleugje HRV:

origineel:

Ik verwacht eigenlijk dat het onderscheid tussen sedan en hatchback, net als bij de huidige wel wat groter zal zijn dan alleen een ander kontje, maar opzich vind ik dit zelf helemaal niet verkeerd ogen en bovendien efficient en kostenbesparend (net als bij b.v. de Mazda 3)

De scoops van de hatchback zetten ons een beetje op het verkeerde been want het blijkt een mule op basis van de Acura ILX. Ook ik heb me laten beet nemen en mijn vorige impressie kan dus de prullenbak in!

4 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20-09-2015 20:26 door SVF.
Qua model net zoiets als een Mazda 323F of een A3 Sportback. Staat 'm goed, deze Civic!
Zo, die hatchback zien er erg goed uitthumbs up. Ook die Tourer vind ik een fraai ding.

Dit in tegenstelling tot de sedan, die in mijn ogen een te lange achterkant/overhang heeft. Of een te korte wielbasis, het is maar hoe je het bekijkt smiling smiley.
SVF maakt Honda's mooier big smile smiley.
De hatchback met een toefje A3 Sportback en de tourer een neefje van de 3-serie touring, helemaal niet verkeerd!!!
Hetzelfde trucje bij de coupé concept:

versie 1

versie 2

origineel:

Ik ga voor versie 1!smiling smiley
Mooi gedaan weer SVF!
Ik ga ook voor versie 1, maar zou je die spoiler niet terugzetten? Honda heeft wel vaker een nogal wilde spoiler op hun sportieve modellen.

Bij je bovenste shop valt me met name op hoe klein/iel de velgen op het origineel ogen.
lybra
maar zou je die spoiler niet terugzetten? Honda heeft wel vaker een nogal wilde spoiler op hun sportieve modellen.

Ik vind die spoilers vaak een beetje 'over the top' maar je hebt wel een punt.

Met (iets aangepaste) spoiler:

Met sfeer:
Zo zeg, dat zijn stuk voor stuk erg fraaie varianten op de Civic. Goed werk weer! De vijfdeurs hatchback oogt met een kortere overhang achter eigenlijk fraaier dan de sedan. De Tourer herinnert nog aan het huidige model, maar oogt een stuk minder controversieel. De driedeurs-modellen zijn helaas het minst realistisch, maar dat ligt niet aan je shopkwaliteiten maar aan het feit dat er nog maar nauwelijks vraag is naar een driedeurs hatchback. Versie 1 vind ik het fraaist, versie 2 oogt wat lomper.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close