Fiat Spider + Volkswagen Golf VII + BMW 1-serie sedan

Gepost door Yellow Cab 
Met de nieuwe Fiat 124 Spider (of hoe 'ie uiteindelijk ook gaat heten) in aantocht, was ik wel benieuwd hoe het neusje van de Aegea zou staan op de MX-5 ND:

De rest van de auto heb ik ongemoeid gelaten. Ik was nog op zoek naar andere velgen, maar in deze hoek en belichting is het vinden van een goede donor geen sinecure. En die BBS'jes staan er eigenlijk prima onder. winking smiley

3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 02-05-2016 16:56 door Yellow Cab.
Re: Fiat Spider
14-03-2016 20:43
Wow.. ziet er erg gaaf uit !! smiling smiley
Re: Fiat Spider
27-03-2016 11:35
Volkswagen Golf VII facelift
01-05-2016 12:53
De Volkswagen Golf VII gaat alweer een poosje mee... Zou een facelift met elementen van de T-Roc Concept 'm goed doen?

Yellow Cab
Zou een facelift met elementen van de T-Roc Concept 'm goed doen?

Euhm... Wil je een eerlijk antwoord? smiling smiley Heel mooi geshopt, maar ik vind met name de grille niet echt passen bij de Golf, waarvan ik de laatste generatie toch al niet geslaagd vind. Anderzijds, voor de e-Golf-versie zou het misschien wel leuk zijn om 'm een beetje te onderscheiden van de andere Golfjes.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 01-05-2016 13:26 door D-C.
Re: Volkswagen Golf VII facelift
01-05-2016 13:21
D-C
(...) met name de grille niet echt passen bij de Golf (...)

Och, ik dacht: het is weer eens wat anders. grinning smiley

Overigens is de basis van deze shop geen e-Golf; het gedeelte onder de grille komt van de Tiguan GTE Concept.
BMW 1-serie sedan
02-05-2016 16:53
Er komt een BMW 1-serie sedan. Met de gelekte patenttekeningen wordt het uiterlijk niet echt een verrassing. Zou 'ie er ongeveer zo uit gaan zien?

Heb ik met de vorige 1-serie trouwens ook al eens gedaan. big smile smiley
Lijkt me zeer realistisch!
Gelet het succes van de A3 sedan, zou zo'n 4-deurs 1 (met 3 amper cilinders) wel eens een leasetopper kunnen worden... thumbs up
Re: BMW 1-serie sedan
03-05-2016 09:11
Heb je wel gekeken naar die patenttekeningen? Het wordt juist geen 2-serie sedan...

Conceptcao geeft al een duidelijke richting en die komt niet in de buurt van de 2-serie:
03-05-2016 09:35
Roder
Heb je wel gekeken naar die patenttekeningen? (...)

Het feit dat BMW alleen bepaalde carrosseriedelen deponeert, doet mij denken dat 'ie veel gaat delen met een bestaand model. Ik heb daar de 2-serie voor genomen. Maar ik lig er niet wakker van als ik er naast zit, hoor. We gaan 't zien als de sedan gepresenteerd wordt.

Zou je trouwens nog even een linkje willen maken van je afbeelding? Knutselhoekafspraak.
03-05-2016 09:50
Yellow Cab
Roder
Heb je wel gekeken naar die patenttekeningen? (...)

Het feit dat BMW alleen bepaalde carrosseriedelen deponeert, doet mij denken dat 'ie veel gaat delen met een bestaand model. Ik heb daar de 2-serie voor genomen. Maar ik lig er niet wakker van als ik er naast zit, hoor. We gaan 't zien als de sedan gepresenteerd wordt.

Zou je trouwens nog even een linkje willen maken van je afbeelding? Knutselhoekafspraak.

Dat is niet zo. De 2-serie is RWD, de 1-sedan wordt FWD. Het wordt een compleet nieuwe en andere autowinking smiley
27-02-2017 16:48
De 1-serie berline is gepresenteerd! Zat ik er toch niet zo ver van af met m'n impressie. winking smiley
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close