Knutselofftopic deel 17

Gepost door Yellow Cab 
Dat lijkt gelukkig maar zo, rechtsvoor stond ie daar in een stapel bladeren winking smiley

Locatie 2, recht:
He wat zonde van die megane. Maar je hebt iets fijns er voor in de plaatsthumbs up
Anonieme bezoeker
Re: Knutselofftopic deel 17
30-08-2013 10:57
Leuk gemaakt, maar het ziet er met de B-stijl want afgezaagd uit.
Dat heb ik expres gedaan omdat het anders niet bij het design van de Soul paste(lees: het hoekige design).
Anonieme bezoeker
03-09-2013 18:41
En misschien de carrosserie verhogen voor in het terrein?
Zelf vind ik dat 'ie al redelijk hoog op z'n poten staat.
Waar zijn de stoelen gebleven?
Ehh, die zijn met nieuwe technieken extra dun.. zie ook bij de I3 winking smiley
08-09-2013 16:40
08-09-2013 19:54
Waterschade door slechte kwaliteit van het ijzer. Ja. Tuurlijk.
08-09-2013 20:45
grinning smiley

Terwijl VW al heeft toegegeven dat de condensafvoer mogelijk verkeerd gemonteerd is. Als je dan graag VAG wilt bashen, zorg dan in elk geval voor volledige informatie.
Yellow Cab
Hmm, iemand heeft de klok horen luiden... nut smiley

Bij het lezen van sommige Tweets moest ik meteen denken aan dit boekje:

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 08-09-2013 20:52 door Twix.
08-09-2013 21:06
Leuk, heb ik hier ook op de plank staan. Naast de bundels van Paulien Cornelissen en 'Man schiet niet in knie'.
@yellow cab

Dus je kijkt iedere dag naar mn account apart... dan vind je t wel.interessant blijkbaar..

@Twix

Achja, als er veterbetering tussen mijn eerste- en laatste tweet zit, ben.ik blij:
Beter dat ik het doe, dan later als een 'hoge hotelemetoot' winking smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 08-09-2013 21:55 door Jamiro.
08-09-2013 21:54
Jamiro
(...) dan vind je t wel.interessant blijkbaar..

Och, er zijn een aantal Twitteraccounts die ik bekijk als ik me verveel. Jouw zes accounts horen daar ook bij.
Jamiro
@Twix

Achja, als er veterbetering tussen mijn eerste- en laatste tweet zit, ben.ik blij:
Beter dat ik het doe, dan later als een 'hoge hotelemetoot' winking smiley

Zo te zien is dit nog een heel recente:

Twitter
Nice landscape.. there is just something that my view spoils ....

In het Engels wordt er een iets andere woordvolgorde aangehouden.
08-09-2013 22:24
Jamiro
Zes accounts??

Zijn het er alweer meer geworden dan? eye popping smiley
09-09-2013 11:36
Even iets heel anders: ik was ineens benieuwd hoe de neus van de Monza Concept zou staan op een Insignia. Vlug shopje dus:

grinning smiley
Doet mij denken aan een miereneten, met zo'n lange, lage neus. Nee, doe toch maar niet Opel.
22-09-2013 21:22
Hm. Word ik op Twitter ineens gevolgd door @VwEurope. Zegt een officieel account te zijn, maar dat kromme Engels is niet echt professioneel. Komt me ergens bekend van voor...
Goh, was de twitteraccount @citroendealer hier al gemeld? Ik heb een donkerbruin vermoeden: link
Op de site van de bewuste dealer staat een linkje naar die pagina, dus je gedachte lijkt me onwaarschijnlijk. Toch kan die account een stuk professioneler, hoewel dit wel een heel mooi plaatje is cool smiley

Edit: ik ging hier nog eens kijken...

Yellow Cab
Hm. Word ik op Twitter ineens gevolgd door @VwEurope. Zegt een officieel account te zijn, maar dat kromme Engels is niet echt professioneel. Komt me ergens bekend van voor...

...en holy shit. Over krom Engels gesproken.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 19-10-2013 18:11 door .Timo.
19-10-2013 19:51
.Sjoerd.
Goh, was de twitteraccount @citroendealer hier al gemeld? (...)

Roggeveen lijkt me te goeder trouw. Maar ik heb nog een heel lijstje bedenkelijke autogerelateerde accounts, mocht je daar echt belang bij hebben... winking smiley
Anonieme bezoeker
20-10-2013 11:20
Yellow Cab

En wie verdenk je hier dan van??confused smiley
20-10-2013 13:01
Welikesupercarsdaily (jasper1997)
En wie verdenk je hier dan van??confused smiley

Ik verdenk niemand. Ik ben er alleen van overtuigd dat het niet een officieel communicatiemiddel van Volkswagen is, en het gebrabbel op dit account doet me sterk denken aan een paar andere Twitteraccounts met bedenkelijke achtergrond.
Anonieme bezoeker
20-10-2013 14:05
Nouh ik ben het iniedergeval niet! smiling smiley
Afgelopen jaren heb ik al vele auto's bewerkt in photoshop, met mindere en betere resultaten. Nu denk ik erover om een persoonlijke website aan te maken waarin ik die photoshops op laat zien. Op deze foto's zal zeer waarschijnlijk copyright rusten. Kan iemand mij hier wat meer uitleg over geven? Wanneer je een foto wel mag plaatsen en wanneer niet?

Misschien is het een onzin vraag omdat er sowieso copyright op de foto's rust, maar misschien hebben jullie nog ideeën of advies erover.
Zouden we hier in de knutselhoek ooit copyright claims hebben gehad?
Ik geloof niet dat het wat uit maakt.

En ff een mooi plaatje spammen:
Anonieme bezoeker
15-11-2013 19:39
--- Quinty ---
Afgelopen jaren heb ik al vele auto's bewerkt in photoshop, met mindere en betere resultaten. Nu denk ik erover om een persoonlijke website aan te maken waarin ik die photoshops op laat zien. Op deze foto's zal zeer waarschijnlijk copyright rusten. Kan iemand mij hier wat meer uitleg over geven? Wanneer je een foto wel mag plaatsen en wanneer niet?

Misschien is het een onzin vraag omdat er sowieso copyright op de foto's rust, maar misschien hebben jullie nog ideeën of advies erover.

Je kunt, om te beginnen, jezelf aanmelden voor de perssites van diverse automerken/ autogroepen.
De ene accepteert je aanmelding direct, een ander merk zal daar moeilijker over doen.

Voordeel: de platen die op die sites staan zijn echte persplaten. vaak gaan ze wat soepeler om met copyright. Daarnaast zijn de resoluties veel hoger big smile smiley

voorbeeld: [www.press.bmwgroup.com]
daar hoef je niet eens in te loggen winking smiley
Bedankt voor je reactie Marcel! Heb even op de website gekeken die je me toestuurde, maar helaas zit er een copyright op die foto's. Waarbij het niet is toegestaan om ze te bewerken en op een andere website te plaatsen.

Ik ga nog even zoeken naar andere press websites, misschien dat het daar wel mag.
Anonieme bezoeker
22-11-2013 01:27
Yellow Cab
Snel shopje

Is er niet aan af te zien, mooi gedaan
22-11-2013 11:14
Toch echt niet meer dan een half uurtje werk. winking smiley
Voor mijn gevoel lijken niet alle lijnen te kloppen met het perspectief. Zoals de zilveren omlijsting achter ten op zichtte van het interieur. Ook lijkt de vooruit aan de (voor de kijker) rechterkant wat ingezakt.

Maar, al met al voor een shop van een half uur netjes gedaan!
23-11-2013 10:07
--- Quinty ---
(...) Ook lijkt de vooruit aan de (voor de kijker) rechterkant wat ingezakt.

Da's de originele voorruit. winking smiley

Maar verder heb je gelijk, hoor: ik heb gewoon even een donorcabrio gezocht om te zien hoe een open AMG Vision GT eruit zou zien. Ik heb me verder nergens druk over gemaakt, de afdekkap voor het cabriodak heeft zelfs nog de kleur van de donorauto. grinning smiley
Anonieme bezoeker
30-11-2013 15:29
Hoi YC,

Heb je die Mercedes shop in een groter formaat, ik zou 'm als wallpaper willen hebben, vandaar smiling smiley
Complimenten! big smile smiley
Ai..sad smiley impressie van de nieuwe Mazda 2 volgens Theophilus Chin:

Vind dit toch wel een van z'n slechtste werken (en dat zijn er niet veel)
08-01-2014 18:57
Da's inderdaad niet zo'n fraaie shop. Maar om eerlijk te zijn vind ik meer van z'n recente werk niet zo goed.
17-01-2014 19:52
Ik ben eerlijk gezegd wel nieuwsgierig naar het waarom van de sluiting van dit topic...
Yellow Cab
Ik ben eerlijk gezegd wel nieuwsgierig naar het waarom van de sluiting van dit topic...

Omdat ik stop met zulk shopwerk en ik me volledig wil concentreren op Jamiro. Al ligt dat nu ook niet op de hoogste prioriteit. JAERO heeft btw een nekshotje gekregen.
18-01-2014 11:03
Jamiro
(...) Al ligt dat nu ook niet op de hoogste prioriteit.

Je moet betere cijfers halen op school? grinning smiley
Anonieme bezoeker
18-01-2014 14:26
Hopelijk is dat niet nodig, hopelijk is het in orde!
Yellow Cab
Maar om eerlijk te zijn vind ik meer van z'n recente werk niet zo goed.

Mee eens!

Dit vind ik dan wel weer een lekker smaakvol modelletje:

thumbs up
24-01-2014 20:17
Dat is inderdaad een leuk modelletje, ik vond het achteraanzicht ook goed gedaan! Met dit soort shops laat 'ie toch zijn meesterschap weer zien. Ik zag de aankondiging al op Twitter en kon de gedachte niet helemaal onderdrukken dat 'ie inspiratie had opgedaan in jouw topic. Zo'n 'achteraf bedacht model' zou typisch jouw werk kunnen zijn, zeker zo'n Japanner. winking smiley
Anonieme bezoeker
03-02-2014 22:01
Ik ben bang dat we vandaag afscheid hebben genomen van de Renault Scenic. sad smiley

Er heeft iemand geen voorrang verleend en zijn amerikaan tegen het voorwiel geparkeerd...

schade: Voorspatbord, motorkap, portier aan de bestuurderskant, voorwiel staat een tikje scheef en er lekt olie (aandrijving denk ik, gezien zijn voorkant recht op het voorwiel stond)
Daarnaast hebben de veiligheidsopties hun werk gedaan: airbag in de stoel is gebruikt en zo'n gordijn tegen glasscherven.

Dagwaarde is een kleine 2400, dus ik denk dat ik op zoek mag naar een andere auto...

Vrouw en zoonlief maken het gelukkig goed,dat is het belangrijkste. Maar toch.... Zoveel luxe voor dat verloren gaat doet een beetje pijn.
04-02-2014 17:41
.Marcel
Vrouw en zoonlief maken het gelukkig goed,dat is het belangrijkste.

Dat is het allerbelangrijkste. Maar even goed zonde van je auto.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close