Knutselofftopic deel 17

Gepost door Yellow Cab 
Anonieme bezoeker
Re: Knutselofftopic deel 17
02-07-2013 11:34
Nette bak YC! Ik mis onze Brava stiekem wel hoor...
02-07-2013 21:45
Dank je! Hij bevalt uitstekend. Vrouwlief merkte vanavond nog op hoe snel je went aan een andere auto.

Ik heb alleen de hoofdsteun middenachter gemolesteerd toen ik 'm probeerde in te klappen. Mechanisme klemde, en toen heb ik iets teveel kracht gezet. sad smiley Bij gelegenheid maar eens op zoek naar vervanging...
Leuke auto, die "Aluminium" accenten fleuren het geheel zeker op.
En zo'n hoofdsteun, hoe vaak gebruik je die nou?
03-07-2013 07:40
Voorlopig weinig, dus vervanging heeft geen haast. Hij staat nu in de neergeklapte positie, en dat is wel praktisch voor het zicht naar achteren.
Vanmorgen heb ik m'n stage officieel afgerond, dus dat betekent VAKANTIE drinking smiley

die laatste twee niet tegelijk... dat lijkt me niet verstandig
08-07-2013 15:23
Geen Weizen en Lentebok tegelijk, bedoel je? grinning smiley
Klopt, daar hoort geen grolsch thuis. Warsteiner of Bitburger moet daar vloeien.
Yellow Cab
Geen Weizen en Lentebok tegelijk, bedoel je? grinning smiley
Ook dat... Weizen mogen ze houden grinning smiley

.Sjoerd.
Klopt, daar hoort geen grolsch thuis. Warsteiner of Bitburger moet daar vloeien.

thumbs up
08-07-2013 21:08
Oh kijk, hij weet echt van geen ophouden: [twitter.com]

Edit: toon aangepast.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 08-07-2013 21:12 door Yellow Cab.
Bekende naam bij 'following'... grinning smiley

Ja, zo kom je er wel in het leven. Overigens, inhoud buiten beschouwing latend – alleen van de grammatica word ik al een beetje verdrietig. Als je wilt haten, doe het dan goed.
08-07-2013 21:30
Precies. Zoals ik al eerder zei:

Yellow Cab
Nog een update: ik vermoed inmiddels ook wie er achter die accounts zit.
Ik had al zo'n vermoeden toen je dat postte maar had toen weinig zin om te graven. Scherp.

Deze vind ik ook mooi: [twitter.com] #twitterpolitie grinning smiley
08-07-2013 21:40
Ja, da's helemaal een grap. Drie van de vier volgers is hijzelf. nut smiley
Ik heb hier stalkers in spédrinking smiley

Dat @wejusthateVAG account bestaat al niet meer (mede opgericht uit een vlaag van woede naar Volkswagen Nederland) (ik kreeg trouwens wel positief commentaar, o.a. iemand die melde nooit meer een Skoda te willen kopen na mijn tweets te hebben gelezensmiling smiley)enne dat @Lada_Nederland had ik pas een paar uur opgericht en jullie ondekken me alnut smiley. Ik heb nu mailverkeer met de importeur om het account wat proffesioneler te maken.

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09-07-2013 21:39 door Jamiro.
09-07-2013 22:11
Jamiro
(...) mede opgericht uit een vlaag van woede naar Volkswagen Nederland) (...)

En wat voor vreselijks heeft Volkswagen Nederland dan wel gedaan, dat het jou een vlaag van woede bezorgt?

Overigens vind ik drie of vier accounts achter elkaar niet echt klinken als een opwelling, maar meer als een soort hopeloze schreeuw om aandacht...
Maak je trouwens voor elke 'vlaag' een Twitteraccount aan? Hoeveel heb je er inmiddels?

Jamiro
(...) dat @Lada_Nederland had ik pas een paar uur opgericht en jullie ondekken me alnut smiley.

Dat was niet zo moeilijk.
Jamiro
Ik heb hier stalkers in spédrinking smiley
Ik kijk niet vaak op Twitter maar als ik het doe, doe ik 't ook gelijk goed grinning smiley

Jamiro
enne dat @Lada_Nederland had ik pas een paar uur opgericht en jullie ondekken me alnut smiley
Zo goed zijn we cool smiley
Gast, ALS je dan toch zo nodig totaal nutteloze twitter accounts aanmaakt en pretendeert iets of iemand anders te zijn, let dan even op je spelling. Kost je 2 seconden per zin extra.
En dan zal ik maar niet gaan vragen waarom je in godesnaam twitteraccounts aanmaakt om Lada Nederland te spelen.

Jamiro
Ik heb nu mailverkeer met de importeur om het account wat proffesioneler te maken.
Lada Nederland is vast geïnteresseerd in een persoon om haar ongevraagde twitter account vol met spel- en taalfouten te verzorgen.
Nee hoor, en welke taalfouten?
10-07-2013 18:46
Nou, dit is wel een interessant voorbeeldje. winking smiley
10-07-2013 19:05
Hoeveel Twitteraccounts heb jij eigenlijk? Ik tel er in de gauwigheid zeven waarvan ik het zeker weet, en nog eens zes waarvan ik het vermoed.
3, serieus.(zonder antivag, ben ik mee gestopt) Je maakt me nu wel benieuwd...

Edit: nml @jamiromotors, @lada_nederland en persoonlijk account.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10-07-2013 19:26 door Jamiro.
Yellow Cab
Nou, dit is wel een interessant voorbeeldje. winking smiley
Dit meen je niet... ik wist hem zelf niet zeker(maar was wss wel de goede), dus ik pak google translate, vertaalt ie m zo...

Edit: is het " I will ..."

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 10-07-2013 19:28 door Jamiro.
10-07-2013 21:44
Jamiro
(...) nml @jamiromotors, @lada_nederland en persoonlijk account.

Die heb ik inderdaad gevonden. Plus nog vier Anti-VAG-accounts, en zes dubieuze accounts die op de een of andere manier allemaal een connectie met jou hebben en over auto's tweeten. Allemaal gestart tussen 6 en 10 juli, en allemaal met beperkte kennis van zaken...
Yellow Cab
Jamiro
(...) nml @jamiromotors, @lada_nederland en persoonlijk account.

Die heb ik inderdaad gevonden. Plus nog vier Anti-VAG-accounts, en zes dubieuze accounts die op de een of andere manier allemaal een connectie met jou hebben en over auto's tweeten. Allemaal gestart tussen 6 en 10 juli, en allemaal met beperkte kennis van zaken...

Beperkte kennis van zaken? En noem een namen... AntiVAG accounts bestaan allang niet meer..
12-07-2013 12:54
Gistermiddag geboren: onze prachtige dochter Myrthe Iris!
Gefeliciteerd Yellow Cab!thumbs up
Gefeliciteerd! Hoe maken moeder en dochter het?

Hoe heet ze nou? Myrthe of Iris?
Het concept van twee voornamen is nieuw voor je?

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 12-07-2013 19:27 door .Timo.
12-07-2013 19:48
We noemen haar Myrthe. Moeder en dochter maken het goed.
Yellow Cab
Moeder en dochter maken het goed.
Mooi om te horen thumbs up
Leuk nieuws, gefeliciteerd!
.Timo
Het concept van twee voornamen is nieuw voor je?

Ik heb er eerlijk waar nooit eerder van gehoord! (Behalve Willem-Jan etc.) Maar een leuke naam hoor!
Zo blijf je bijleren, en dat op een autoforum big smile smiley Ik heb zelf maar één voornaam maar er zijn genoeg mensen in m'n omgeving die er twee (of zelfs meer) hebben. Kan verschillende redenen hebben, bijvoorbeeld een naam die vernoemt naar (groot)ouders, of een doopnaam. Of gewoon omdat het kan.
Ik heb ook 2 namen: Arnoud Petrus, de 2e is mijn doopnaam. Ik ben zelf totaal niet gelovig (is eigenlijk ook een vorm van geloof..) en mijn zoontje heet heel gewoon Jordi, met de I van Aldi...

En natuurlijk van harte gefeliciteerd YC!smileys with beer
13-07-2013 10:54
Ik heb maar liefst drie voornamen. winking smiley

Bedankt voor alle felicitaties en meeleven! big smile smiley Fotootje van vanochtend:

Ik heb er ook 3, maar ik rekende doopnamen niet als extra voornaam.
Anonieme bezoeker
13-07-2013 23:26
Gefeliciteerd YC! Je vrouw natuurlijk ook!
Gefeliciteerd YC!

Ik leef nog steeds trouwens. Vorige week afgestudeerd dus ik heb nu mijn HBO diploma op zak big smile smiley

En komend weekend ga ik naar Tsjechië, mijn Skoda-hart slaat alweer over...
Congrats YC en Roelof!
20-07-2013 06:21
Mooi, die nieuwe dashboardpanelen. Ik dacht eerst dat je ook nieuwe lederen bekleding had, maar bij nader inzien lijkt me dat door de belichting te komen. winking smiley Je zorgt in elk geval goed voor je 406 Coupé.
Anonieme bezoeker
21-07-2013 14:36
Gefeliciteerd Yellow!

Wat is de knutselhoek nu weer rijker? Een twittermaffo die nep accounts onderhoud..? Goed leven knul.

Prachtig die 406 van je sjoerd, oogt een stuk frisser dat aluminiumlook dash winking smiley
Thanks! En dat leer komt inderdaad door de belichting. De bovenste foto is op een druilerige februari dag, die ander was tijdens zonsondergang op een warme zomer avond, de waarheid ligt ergens in het midden.
31-07-2013 21:40
Beslist geen eigen topic waard, maar ik heb de GAC Trumpchi GA3 wat bijgepunt:

Voor de meeste van jullie waarschijnlijk een volstrekt onbekend model. Chinees sedannetje, met een paar kleine missers: rare achterlichten en te kleine wieltjes. Pas je dat aan, dan heb je best een leuk autootje.

Het crappy origineel maakt fatsoenlijke lakverandering trouwens vrijwel onmogelijk. big smile smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 31-07-2013 21:40 door Yellow Cab.
07-08-2013 15:46
Nog een quickie, een Daihatsu Ayla TR-XX Avanzato R:

Geïnspireerd door dit forumspelletje. big smile smiley
08-08-2013 17:01
Volvo V60 Polestar:

Anonieme bezoeker
08-08-2013 18:22
Mooi, die laatste twee thumbs up
Misschien handig om een verzameltopic aan te maken voor kleine shopjes als deze(voor iedereen). Zelf heb ik ook vaak een shop maar dan vind ik hem niet topic waardig.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close