Wedstrijdfoto aanvragen & Scorebord

Gepost door Anonieme bezoeker 
Anonieme bezoeker
Re: Wedstrijdfoto aanvragen & Scorebord
21-03-2013 20:16
Ik vind nog niet veel geschikte foto's, maar wat zouden jullie vinden van een stukje Hollands trots, eens iets totaal anders.

Daf new XF

Daf new XF

Daf new XF

Van de vorige is door de Eindhovense dealer zelfs een echte versie met neus ontwikkeld!
Pink Panther
Ik vind nog niet veel geschikte foto's, maar wat zouden jullie vinden van een stukje Hollands trots, eens iets totaal anders. (...)

Probeer 't eens bij Truckstar. tongue sticking out smiley

Wel een grappige vondst, maar ik vraag me af of het genoeg auto is om veel deelnemers aan te spreken.
Wéér een plaatje van een Soul, Jazzzo?
Van de vorige bestond een prachtig dik beest met een enorme „kont" en prachtige heupen. Mijn inziens een van de fraaiste achterzijdes ooit en het veranderde een kappers cabrio in een opslag in een brute coupé.

Er is al even een nieuwe Z4, die lang niet zo dominant overkomt als de Z3 M Coupe.
Maar daar kunnen jullie toch wel wat aan doen, niet dan? Een paar brede heupen en een stoere daklijn?

veel groter

veel groter

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29-04-2013 12:47 door Pink Panther.
Mag ik alvast de nieuwe Peugeot 308 nomineren? Het is nog even wachten op geschikte afbeeldingen, maar hier is alvast een lekker grote!
Leuke foto. thumbs up Toevallig ben ik er net mee begonnen. Had jouw post nog helemaal nog niet gezien.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 13-05-2013 19:02 door Joël D..
Joël D.
(...) Toevallig ben ik er net mee begonnen. Had jouw post nog helemaal nog niet gezien.

Leuk, wat ga je maken?
Een SW. Zal hem vanavond wel even uploaden.
Hij kan er alleen maar mooier op worden... drinking smiley
Maar deze foto is niet de meest geschikte afbeelding om te bewerken: wel een lekker rustige achtergrond, maar verder hoge contrasten in de lak en een hoek die carrosserieveranderingen slecht zichtbaar maakt. Voor de tuners onder ons (?) dan wel weer leuk.

Ik zou er dan eerder hier eentje uitzoeken:

Of als het per se die S350 BlueTec moet zijn, deze afbeelding nemen.
Die andere drie lijken een beetje lastig qua hoek. En bij die eerdere afbeelding kun je mooi de neus aanpassen.
Vind de neus juist al zeer geslaagd, juist de achterzijde is wat rommelig en onrustig, vind die achterlichten ook niet mooi.
Anonieme bezoeker
24-05-2013 15:43
ik vind deze s-classe beter een keer een auto van de achterkant de laatste paar keren waren van de voorkant.
Als men nog eens aan een klassieker denkt...

En een hint...
waarom niet eens een zwart/wit-foto als wedstrijdopgave?
British Racing Green
waarom niet eens een zwart/wit-foto als wedstrijdopgave?

Interessant idee, maar ik weet niet hoeveel shoppers daarmee uit de voeten kunnen. Ik heb 't in een grijs (há há) verleden wel eens gebruikt in een shop, maar dat leverde maar lauwe reacties op. En het was ook vooral omdat ik de kleuren van origineel en donor niet passend kreeg. grinning smiley
Zou iemand voor mij de Mercedes Cla kunnen photoshoppen in het Subaru blauw?

Ik wil hem voor vaderdag foppen, hij vindt de Cla lelijk, maar ik denk alleen maar omdat er een Mercedes logo opstaat. Het verdere shopwerk doe ik zelf wel.
O, ik zie nu dat ik het in het verkeerde topic gezet heb...

Mijn suggestie:

BMW 4-Serie
[www.netcarshow.com]
Hier staan foto's in een misschien iets betere hoek
[www.autoweek.nl]
Is deze ook geschikt:

Het front roept nog al wat reacties op.

Is dit groot genoeg?
De Cherokee lijkt me op zich een geschikte basis, maar de hoek van deze foto lijkt me niet zo aanlokkelijk voor veel shoppers.
Ik dacht juist dat deze geschikt was vanwege de geringe hoeveelheid reflecties, maar zoals al vaker gezegd, ik shop niet.
Anonieme bezoeker
01-11-2013 10:22
Inderdaad een leuk idee, maar ik heb even gezocht naar een geschikte foto van een Cherokee, en ze zijn daar bij Jeep fan van lastige hoeken. Op een achterkant na niets geschikt gevonden, dus we wachten nog maar even op andere foto's. winking smiley
Anonieme bezoeker
14-11-2013 19:56
Ja is zeker een betere hoek. Ik heb voor vanavond al een andere, maar ik houd hem achter de hand. thumbs up
Anonieme bezoeker
22-11-2013 01:46
JW01 (vanaf een Appel)
MINI?

Goed idee. Heb een foto met een andere achtergrond gekozen, maar wel dezelfde hoek. winking smiley
Liever ipv. de Kalina de nieuwe WRX smiling smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22-11-2013 10:58 door Jamiro.
Ik vind die X-trail wel een geschikte foto. De Highlander heeft een moeilijke hoek, de Grand Tourneo irritante reflecties, en die Macan is overduidelijk geshopt.
Misschien dat de nieuwe Mustang weer wat shoppers inspireert?
Die Mustang brengt me wel op een idee. cool smiley
JW01 (vanaf een Appel)
Die Mustang brengt me wel op een idee. cool smiley

Je bent niet de enige.
Die Mustang is niet gek, maar z'n vorige versie vind ik vele malen mooier.
Ik denk dat ik JW01's plannen met de Mustang wel kan raden trouwens. Een cabriolet?
Anonieme bezoeker
13-01-2014 14:39
Een Shelby versie dan?
De nieuwe Fabia lijkt me wel wat voor een shopwedstrijd. smileys with beer
Yellow Cab
De nieuwe Fabia lijkt me wel wat voor een shopwedstrijd. smileys with beer

Bestaat die wedstrijd nog?confused smiley
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close