Verzoekentopic deel 3

Gepost door Anonieme bezoeker 
Omdat je eerst schreef over een H2.
O ok dom idd, maakt niet zo veel uit elke geshopt wordt, ze zijn allebei veel groter dan een Lada 2105..

Wil je m shoppen?smiling smiley
Omdat met het juiste effect voor elkaar te krijgen shop ik te weinig. smiling smiley
Re: Verzoekentopic deel 3
31-05-2013 19:50
Waarom doe je 't eigenlijk zelf niet, Jamiro? Het is toch jouw geschiedenisopdracht?
Omdat ik het niet kan, en het is er maar een deel van
31-05-2013 19:58
Verzin dan iets dat je wel kunt. nut smiley
Weet je wat, ik ga het gwn proberen smiling smiley

Prima toch? Misschien niet perfect, maar lijkt me voor een schoolopdracht voldoende. thumbs up
Om het topic weer even wakker te schudden, het volgende verzoek je :

De Suzuki Alto is gekocht met dit zielige en smoezelige grilletje. Die wil ik nog voor het najaar gespoten en al weer terug op de Alto zitten. Maar wat staan nu het beste ?

Willen jullie bovenstaande grill shoppen naar:
1 : Titanium grijs (zoals deze was, maar dan zonder die vlekken)
2 : zilvergrijs
3 : zwart
4 : Mee gespoten geel

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 01-07-2013 14:43 door Meike.
01-07-2013 17:19
Dank je wel YC !!

Als ik het zo zie heb ik 2 favorieten en 2 versies die het sowieso niet worden.

thumbs up Titanium en Meegespoten : Ik had trouwens niet verwacht dat een geel grilletje boven een zwarte bumper zo goed zou staan.
Van de titanium look had ik daar natuurlijk al wel een beeld bij en mijn goedkeuring.

thumbs down Andere leden van de Alto club hadden ook zilver gekozen op hun Altootje en ook daar was het al niet mijn grootste favoriet en nog maar de vraag hoe dit op een gele Alto zou staan, heb ik daar nu ook antwoord op die vraag : Niet mijn ding ! Het zelfde geld voor de zwarte variant, gaat hem niet worden zo.. winking smiley

Hij word dus hoogstwaarschijnlijk geel, nu nog de juiste kleur geel en ik ben klaar thumbs up

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 01-07-2013 21:13 door Meike.
Goedemiddag AW-forummers, na een hele poos van inactiviteit (hooguit wat anoniem meelezen) herinnerde ik mij het knutselverzoekjestopic nog, dus wil ik hierbij graag even brutaal een verzoekje aan jullie doen. Ik namelijk recent een BMW E46 Touring met M-tech II pakket gekocht als vervanger van de gouwe ouwe 306! Mijn Bimmer staat standaard op 18" Styling 135M velgen. Die zijn prachtig, maar in combinatie met verlaging stug zat en de 255mm brede achterbanden zijn misschien ook een beetje overkill voor een 150pk diesel winking smiley Daarbij wil ik voor de winter in elk geval een andere set en die mag best 1 of 2 maatjes kleiner zijn.

Vandaar dus mijn verzoek, zouden jullie de volgende velgen (in verschillende maten) onder mijn auto kunnen shoppen? Dit is de foto die denk ik het makkelijkst te bewerken is, alleen helaas niet zo high-res:

Graag zou ik de volgende velgen eens onder de auto zien:
16"
- Styling 42
- Styling 45

17"
- Styling 32
- Styling 44
- Styling 73
- Styling 96

Alvast bedankt voor de hulp en meningen zijn ook welkom winking smiley

Voor het idee, is niet echt netjes, maar je moet het er maar mee doen. Wel een heeeeeeeeeele gave auto overigens! Komt er nog een topic?
Misschien dat iemand dan meteen het voorscherm kan uitdeuken. winking smiley
Nu je het zegt: lijkt net zo op deze foto. Uitgeklopte wielkasten, jonguh! tongue sticking out smiley
Nog een verzoekje, Joël (of iemand anders): zou je nog een shopje kunnen maken met Styling 136 in 16" eronder?

BVD! smiling smiley
Anonieme bezoeker
21-08-2013 09:00
Wil iemand een cx-375 met de achterkant van een XK-R shoppen?
21-08-2013 10:09
Ik denk dat jij de strekking van dit topic niet helemaal begrijpt, Olivier: het is bedoeld voor mensen die wijzigingen aan hun auto willen laten uitvoeren en graag eerst willen zien hoe het eruit ziet.
Anonieme bezoeker
24-08-2013 08:41
Yellow Cab
Ik denk dat jij de strekking van dit topic niet helemaal begrijpt, Olivier: het is bedoeld voor mensen die wijzigingen aan hun auto willen laten uitvoeren en graag eerst willen zien hoe het eruit ziet.

oke
Ik heb vandaag mijn Centra-velgen gepast onder de 80, past perfect. Je ziet ze vaak gepolijst maar deze zijn origineel wit. Ik ben er echter nog niet helemaal uit wat voor kleur ze moeten worden, het originele wit staat erg gaaf maar ik denk dat rood, zwart of grijs ook een goede kans maakt. Eventueel met een lijntje. Wie kan er wat kleurtjes overheen gooien?

09-09-2013 12:03
Audi80Coupé
(...) maar ik denk dat rood, zwart of grijs ook een goede kans maakt. Eventueel met een lijntje. Wie kan er wat kleurtjes overheen gooien?

Als je niet nader specificeert welke kleur dat lijntje moet krijgen, zijn er nogal wat mogelijke permutaties. Ik zal me er eens op storten, maar ik beperk me eerst maar even tot de kleuren zonder lijntje. grinning smiley
Om eerlijk te zijn, toch maar wit houden? Andere kleuren vind ik om eerlijk te zijn niet erg overtuigend. Hoe lijkt wit met een rode rand? (mits het niet teveel werk is uiteraard)
09-09-2013 12:32
Audi80Coupé
Hoe lijkt wit met een rode rand? (mits het niet teveel werk is uiteraard)

Neuh, ik had 'm al klaar staan:

Mag ik een tegenvoorstel doen?

Lijkt zo wel Bassie de clown... nut smiley
Gewoon lekker origineel laten thumbs up
Ja, ik vrees dat het toch origineel wit blijft! winking smiley
Had verwacht dat deze set velgen zich goed lenen voor verschillende kleuren, maar denk toch dat het wit of gepolijst is.
Voorstel van YC is wel lekker 'eighties'!
Ik herinnerde mij dit topic nog.. Dus maar even iets omhoog schoppen. Namelijk, het volgende: De velgen onder mijn Clio zijn niet mooi meer en ik wil ze laten spuiten. Nu zijn er twee kleuren waar ik over twijfel. Ofwel goud/brons (zoals de Clio Williams velgen) of wit. Zwart wordt naar mijn idee te donker, maar misschien als het niet teveel werk is kan iemand dat toch even doen?

Ah, en mocht iemand het voor elkaar krijgen om het missende dopje op de eerste foto erin te shoppen.. Zou natuurlijk helemaal mooi zijn, maar is geen must!

Even ter illustratie, deze kleur hebben de Williams velgen :

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 12-11-2013 21:43 door Bossinkje.
13-11-2013 11:40
Al was 't alleen maar omdat ik zelf precies zo'n karretje heb gehad:

Ik vind die gele lampen een vrij ongelukkige keuze, maar smaken verschillen nu eenmaal. Hoe dan ook, 't combineert niet echt fijn met goudkleurige velgen. Wit lijkt me de beste optie, maar je kunt natuurlijk ook gewoon de velgen opknappen en zilvergrijs houden.
Ik denk dat ik voor wit ga, bedankt!
Anonieme bezoeker
15-12-2013 08:50
Zit me af te vragen hoe zo'n targa beugel, zoals die op de 911 gaat komen (hoezee), de Cayman zou staan. Indien kek staand, zou Porsche moeten overwegen een simpele targa constructie toe te passen op de Cayman, dus net zoals die op de 911 van 20-30 jaar geleden: het uitneembare dakpaneel kan in het vooronder worden gestopt. Ik kwam een targa tegen (plaatje 3) op basis van de vorige Cayman (wat minder geslaagd...).

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 15-12-2013 10:59 door Eric13.
Hallo allemaal,

Onlangs hebben we een rode VW California gekocht. Het polyster hefdak is verkleurd door de zon. Nu zijn we van plan om het hefdak te wrappen in zwart of rood (de kleur van de bus).

Kan iemand een shop maken van onze camper met het dak zwart? Zo kunnen wij makkelijker een beslissing nemen...

Dank!

Geen topstukken, maar je krijgt een beetje beeld.
Anonieme bezoeker
12-01-2014 13:11
Ik weet niet of je van plan bent naar warme oorden te gaan met de kampeerbus, maar met zo'n zwart dak kan het aardig heet worden binnen!
Wit lijkt me een comfortabeler oplossing.
Anonieme bezoeker
21-01-2014 15:38
Nog twee verzoekjes...

- Kan iemand de luifel zwart shoppen?
- Kan iemand de luifel zwart shoppen en zwarte lijn zoals op deze T5: T5 met zwarte striping & Witte met zwarte striping
Dus dit idee:

Het dak blijft overigens gewoon rood winking smiley

Dank!

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 21-01-2014 15:44 door Schrootkoning.
Anonieme bezoeker
22-01-2014 19:45
oei!!! een petje op de voorgrond...
Ik ben de laatste tijd helemaal in de ban van de BMW Z3 Coupe.
Wil iemand een nieuwe versie maken a la BMW 3-serie (F31) Shooting Brake?
Hier een foto van beide

Bmw Z3 coupe:

BMW 3-serie F31

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 05-03-2014 16:31 door porsche 911 turbo.
Anonieme bezoeker
19-05-2014 19:35
Heren,

Is er iemand die deze velgen zwart kan maken? Wil even zien of dit een beetje uitziet.
Alvast bedankt...

Sorry kan geen foto uploaden. Het gaat om een fiat 500 cult, zo'n mintgroene
20-05-2014 17:22
Zou hier ook een mooie vierdeurs-variant (sedan dus) van gemaakt kunnen worden, die we dan omdopen naar 235I Sedan?
[srv2.betterparts.org]
20-05-2014 17:43
Leuk idee! Ik meende dat Theo Chin al eens zoiets gedaan had, maar ik kan het niet vinden. Vanavond zal ik 's een poging wagen.
Ziet er prima uit thumbs up en is het ook mogelijk dat vanaf de achterkant gezien te realiseren? Hartelijk dank voor je inzet!
20-05-2014 21:45
Ja hoor:

... maar waarom eigenlijk?
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close