Verzoekentopic deel 3

Gepost door Anonieme bezoeker 
Anonieme bezoeker
Re: Verzoekentopic deel 3
10-08-2012 12:33
Goedemiddag,

Mooie creaties hier in de verzoekentopic!

Mijn vraag, zou iemand die veel handiger met photoshoppen is voor mij 2 dingen kunnen shoppen?

1x de cx in het mat grijs (is hij zo langzamerhand aan het worden)
1x de cx in het blauw zelfde kleur als de Citroen GS niet (metallic)

Ik ben reuze benieuwd!

MVG Tom

Anonieme bezoeker
10-08-2012 12:35
11-08-2012 12:57
Peage
(...)
1x de cx in het mat grijs (is hij zo langzamerhand aan het worden)
1x de cx in het blauw zelfde kleur als de Citroen GS niet (metallic)

Matgrijs is 'ie al, daar kun je met Photoshop niet veel meer aan verbeteren. En welke kleur blauw bedoel je? Heb je een voorbeeld?
Anonieme bezoeker
12-08-2012 13:30
Ja je hebt gelijk met dat grijs.

Hierbij een voorbeeld kleur die we graag op de auto zoouden willen zien.

Ben bebieuwd!

Anonieme bezoeker
24-08-2012 16:46
Beste shoppers, ook ik heb een verzoekje.
Ik sta namelijk op het punt een Alfa 156 te kopen. Ik vind hem alleen standaard niet ''sportief'' genoeg ogen. Daarom wil ik hem graag wat verlagen +/- 3 cm en de ramen achter plus achterruit donker tinten. Ook wil ik het selespeed logo rechts achter en de trekhaak verwijderen. Zou iemand dit misschien kunnen shoppen voor mij? smiling smiley
De auto staat op marktplaats en weet niet kan de foto's niet opslaan. Dus heb het gedaan met de capture image optie op m'n telefoon. Vandaar de wat lage resolutie.

Het liefst zou ik beiden afbeeldingen geshopt zien om het beste beeld te geven.
Alvast heel erg bedankt!!
Wat is de marktplaats link?
Anonieme bezoeker
24-08-2012 18:40
Jaa dat is hem inderdaad! Inclusief mijn bod waarmee ze akkoord mee zijn gegaan grinning smiley
Selespeed schijnt niet de beste te zijn. Suc6 ermee.
Anonieme bezoeker
25-08-2012 13:32
Klopt, dat waren ze ook niet. Maar dit is het facelift model uit 2002, met de nieuwe motor en nieuwe selespeed transmissie.
Hier ligt de 2 liter JTS motor in met 167 pk. De vele problemen met het oude model met de oude selepeed tranmissie van 1997 tot 2001 zijn wel opgelost bij deze motor.
Dit model heeft dus ook het nieuwe veel mooiere interieur winking smiley
Ok, ik zie 't ja. En TI-pakket. thumbs up Maar laten we maar weer verder gaan over shops e.d grinning smiley
Anonieme bezoeker
kont nieuwe 911 opschonen
27-08-2012 13:57
Zou wel benieuwd zijn hoe de nieuwe 911 zonder al die belettering en die tussenstrip er uit ziet en na de retouche die onvermijdelijk over zeg 2-3 jaar gaat volgen in de vorm van grotere achterlichten. Kijk maar, de uitsparing is er al. Kan iemand de kont van de 911 navenant opschonen?

Heb een andere foto gebruikt van een gewone Carrera, die heeft standaard namelijk al geen rode strip, en wel zo makkelijk als deze er toch af moet.

3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27-08-2012 15:36 door JW01 (vanaf een Appel).
Anonieme bezoeker
27-08-2012 18:18
Thanx. Ziet er "schoon" uit.
Anonieme bezoeker
27-08-2012 22:37
Niet bepaald. Ik weet dat het in het verzoekentopic niet meteen om de kwaliteit van de shops gaat, maar heb je überhaupt wel iets geselecteerd toen je bezig was met de bovenkant van de achterlichten???

Robert...

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29-08-2012 14:23 door Robert....
28-08-2012 20:26
Robert...
Niet bepaald. Ik weet dat het in het verzoekentopic niet meteen om de kwaliteit van de shops gaat, (...)

Helemaal mee eens. Ik wilde eigenlijk niet wéér commentaar hebben op JW01's shops, maar het bovenstaande is niet echt een visitekaartje voor de Knutselhoek.
Mijn reactie was totaal niet serieus bedoeld. grinning smiley
28-08-2012 20:32
Het gaat niet om je reactie, maar om de shops die je laat zien.
Anonieme bezoeker
02-09-2012 02:10
edit: niet meer nodig

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 05-09-2012 14:33 door DolomiteGreyTT.
Anonieme bezoeker
11-09-2012 15:45
-

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 13-09-2012 23:25 door DolomiteGreyTT.
Anonieme bezoeker
01-12-2012 14:48
De nieuwe Cayman - mooi, en beter dan de vorige. Maar je vraagt je af of die steeds grotere velgen nou moeten. Op deze foto kun je bijv. zien hoe smakelijk de 904 eruit zag op stalen deep dish wielen met vet rubber eromheen.

Kan iemand 16" jongens eronder pasten. Als je de remschijven ziet, moet die maat kunnen.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 01-12-2012 14:52 door Eric13.
Anonieme bezoeker
03-12-2012 08:55
pompiedom pompiedom

Ik heb een volgend verzoek (volgems mij lezen de tinkeraars deze rubriek niet meer). Kan iemand eens proberen een shooting brake versie van de Peugeot RCZ te maken? Hoe goed zoiets kan uitpakken bewees de Audi TT shooting brake concept.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 05-12-2012 10:25 door Eric13.
Dit topic loopt net als enkele andere topics hier toch leeg. Misschien dat wat minder verzoekjes wat leven in de brouwerij brengen?smileys with beer
Het gaat in dit topic vooral om aanpassingen aan je eigen auto, zodat je je daar een voorstelling van kunt maken.
Bijvoorbeeld andere velgen e.d. of het verwijderen van typeplaatjes.
Daarom dus ook wat minder verzoekjes die niet om eigen auto`s gaan, hoeven mensen wat minder te shoppen en heeft het voor de aanvrager meer nut.
Minder te shoppen? Met zo'n verzoek als die laatste heb je langer werk dan even een kleurtje veranderen van iemands auto of andere velgen... grinning smiley
Ja, maar die laatste gaat denk ik niet over wat je echt met je auto wil doen. Ik denk tenminste niet dat Eric13 een RCZ heeft die hij echt tot Shooting-Brake wil verbouwen, wel?spinning smiley sticking its tongue out

Overigens, leuk natuurlijk dat jullie hier allemaal zo goed kunnen shoppen, maar voor iemand die het niet kan (ik dus) zijn er nauwelijks meer links te vinden met handleidingen die het wél doen.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 08-12-2012 11:48 door Golf V6.
Anonieme bezoeker
09-12-2012 10:35
Thx, mate. Hm, zal erg persoonlijk zijn... maar ik vind vet rubber op kleinere velgen dus mooier... hoewel sommigen zullen denken dat deze Cayman op wintyerbandjes de koude moet doorstaan... Nope, kheb geen RCZ. Maar ik zat zo te filosoferen over de problemen bij Peugeot... en hoe je met bestaande modellen wijzigen weer sjeu in het merk kan krijgen.
Ieder merk heeft nou onderhand wel een lollig coupeetje, maar een tweedeurs shooting brake...???

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09-12-2012 12:21 door Eric13.
Kijk, dat is nou nog eens een stoere porschethumbs up
Vraagje,

Zou iemand voor me deze velgen:

In deze kleur kunnen photoshoppen?

De kleur van de velgen dan dus.

Thnx!

Rob
09-12-2012 21:49
Dus iets donkerder grijs met een rood lijntje?
Klopt, al twijfel ik ook nog over dat rode lijntje.

Maar mijn auto en motor hebben ongeveer dezelfde kleur, dus dan is het natuurlijk wel leuk om dat dan verder tot in detail door te trekken big smile smiley

Rob
09-12-2012 21:56
Ik wil wel een poging wagen, maar heb je ook een iets grotere afbeelding van je Saxo? Met deze postzegels kan ik niet zo goed uit de voeten.
Hmmm, ja heb ik wel. Maar dan zitten de oude velgen er nog op.

Deze van internet geplukt:

Kun je hier meer mee?

Rob

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09-12-2012 22:31 door Rob GT.
Hmmm... best oké!

Thanx voor de shop!

Anonieme bezoeker
20-12-2012 08:47
Hallo iedereen smiling smiley

Het idee ontstond in Emmeloord bij GAOS toen ik samen met nog iemand van de EMW meeting een Fiat Brava zag staan. Van een Alto had ik al reeds een achterlicht unit gehaald, maar moest de 2e nog even eruit schroeven. Toen ik de unit van de alto voor het achterlicht van de Brava hield, kwamen deze in formaat redelijk overéén.

Nu dus de vraag: Stel dat ik het achterlichten van een Brava kan verwerken in die achterlicht blokjes van de Suzuki Alto, hoe gaat dat er uit zien ? Het is dus de bedoeling dat de omlijsting van het achterlicht meegespoten word, in het geval van mijn alto: geel !

Wie wil hier een mooie illustratie van maken hoe dat er uit gaat zien ?

Mogelijke donor-Brava-kont:

Edit:

Ik moet trouwens toegeven dat ik het idee van die velgen onder die Saxo erg leuk vind en het de Saxo ook erg goed staat. Misschien leen ik dit idee wel van je winking smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22-04-2013 21:12 door Meike.
22-04-2013 21:49
Zoiets dus?

Lijkt me moeilijker te verwezenlijken dan jij het nu voorstelt. winking smiley
22-04-2013 22:05
Misschien met een matje en polyesterplamuur een mal maken? Je blijft dan in elk geval de contouren (naden) van de originele achterlichten zien.
Dat ik de naden blijf zien van de originele achterlichten, vind ik niet erg, eerder een voordeel. Dat houd het idee simpel en uitwisselbaar winking smiley Ik vind het wel apart, nog niet echt mooi, maar het is het proberen waard straks.

De achterlichten zoals je ze erin hebt geshopt zijn zeker netjes en geven een goed idee, maar zijn naar mijn gevoel ietsje te groot. Bedankt in ieder geval en over een maandje of 2 maar eens kijken hoe voordelig ik aan 2 achterlichten van een Brava kan komen smiling smiley
De vriendin van mijn zoon bevalt eerstdaags.
Kan er iemand - als grap - een kinderzitje achterop zijn nieuwe motor shoppen?

Thnx.
Vriendin gaat morgenavond "binnen" om in principe vrijdag te bevallen.
Daar verras ik hem vrijdag mee op zijn Facebookprofiel!!!
Hallo!

Zou iemand voormij iets willen photoshoppen ? smiling smiley

Het is voor een poster voor GS, een propagandaposter om precies te zijn. Eentje waarbij de VS een beetje als fantastisch wordt neergezet en de Sovjet-Unie/Rusland een beetje wordt bespot(ik heb niks met de VS en niks tegen de SU overigens hoor)

Mijn idee om de VS neer te zetten in een grote, Amerikaanse hummer H2, met het symbool van de Vs er achter het stuur. De Zee-arend.

Voorbeeldfoto's:

De SU/ Rusland wordt dan bespot in de propaganda poster met een Lada 2105 en daarin het symbool van de SU/Rusland, de beer.

Voorbeeldfoto's:

Wat ik vraag is of jullie het zo kunnen maken zodat ze tegen elkaar in rijden, met daarin de zee-arend en beer.
Alvast heel erg bedankt!

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 31-05-2013 18:39 door Jamiro.
Waarom gebruik je dan een Hummer H3? confused smiley
JW01 (vanaf een Appel)
Waarom gebruik je dan een Hummer H3? confused smiley

Waarom niet?confused smiley
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close