Verzoekentopic deel 3

Gepost door Anonieme bezoeker 
Anonieme bezoeker
Re: Verzoekentopic deel 3
29-02-2012 10:04
Goedemorgen,

Kan iemand voor mij op deze Twingo de Miss Sixty velgen van een andere Twingo shoppen?

Twingo
29-02-2012 10:11
Die op de foto is ťn geen Miss Sixty ťn heeft geen velgentongue sticking out smiley
Anonieme bezoeker
29-02-2012 10:25
i4S
Die op de foto is ťn geen Miss Sixty ťn heeft geen velgentongue sticking out smiley

Het is ook de bedoeling dat op die foto de Miss Sixty velgen komen!
29-02-2012 10:29
Sorry, verkeerd gelezen. Het is nog vroeg zal ik maar zeggentongue sticking out smiley
Anonieme bezoeker
29-02-2012 10:29
Ik snap hem wel en zal hem vandaag shoppen & plaatsen. Misschien wel met een andere foto van een normale witte Twingo: kleine plaatjes zijn nooit zo geschikt om te shoppen. winking smiley
Anonieme bezoeker
29-02-2012 11:19
@ Scheurijzer. Dat vind ik ook prima!
Anonieme bezoeker
29-02-2012 12:12

+ nog de gewone foto, omdat de witte hierboven niet helemaal hetzelfde is als de jouwe (spiegels, mistlampen)

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29-02-2012 12:19 door Scheur-ijzer.
Anonieme bezoeker
29-02-2012 17:27
Super!

Het is voor mijn vriendin. Ik vind het zelf wel leuk staan maar vrouwen willen er een beeld bij hebben!?
Nogmaals een fotoshopverzoek van mijn kant.

Graag wil ik bij een rode Up het gedeelte rond de nummerplaat in antracietgrijs mat geshopt hebben.

De grijstint, die ik in gedachten heb:

Ben erg benieuwd naar het resultaat.

BVD.

Henri
05-03-2012 21:57
Zoiets?

... ik vind 't geen gezicht.
Hmm, ik had hier een andere voorstelling van. Het resultaat is inderdaad niet geweldig.

Bedankt voor de moeite smiling smiley
Edit: laat maar, niet meer nodig...

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 26-03-2012 09:01 door Niels..
Anonieme bezoeker
30-03-2012 09:24
Ik heb een verzoekje, als iemand dit voor mij kan proberen te shoppen zou dat geweldig zijn!
Komende zomer ga ik namelijk mijn Volvo 340 Millionaire restaureren. In grote lijnen wordt deze zoals hij uit de fabriek is gerold, maar ik denk dat de sierstreep mooier kan.

De sierstreep zoals hij nu is is 2 tinten grijs onder elkaar. Deze begint bij de bovenste hoek van het knipperlicht aan de voorkant, en volgt de vouw in het plaatwerk naar achter om op de flank te eindigen (niet zo goed te zien omdat de auto ook grijs is). Dit kan naar mijn inziens mooier door de streep antracietgrijs (zoals de ''millionaire''-sticker) te maken en op de flank (ongeveer tussen de tankdop en waar de auto eindigt) te laten overgaan in een subtiele ''millionaire''-sticker zoals ook op de klep van de kofferbak zit. De plaats waar de streep loopt mag gewoon het zelfde blijven.

Kan iemand hier misschien iets leuks van fotoshoppen zodat ik kan zien hoe het er uit komt te zien?

Foto's van de auto

''millionaire''-sticker:

De sierstreep goed te zien:

Eventueel nog wat foto's voor de liefhebbers:
Volvo 340 GLE Millionaire

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30-03-2012 09:26 door General Custom.
Anonieme bezoeker
07-04-2012 19:53
Beste shoppers, Ik kan het zelf niet, maar daarom vraag ik het juist hier. Van de CiroŽn XM is nog een stationversie gemaakt, maar van de C6 is die tot op heden nog niet gespot. Misschien heeft er eerder een verzoek tot een dergelijke wagen gestaan (ik heb niet alle pagina's gelezen), maar zou erg benieuwd zijn hoe deze er uit zou zien...

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07-04-2012 19:56 door singleframegrille.
09-04-2012 18:21
singleframegrille
(...) maar zou erg benieuwd zijn hoe deze er uit zou zien...

Ik wil 't wel proberen, maar het wordt een ingewikkeld proces en ik garandeer geen enkel resultaat. winking smiley
Gaaf idee! Lastig, maar te leuk om te laten liggen! Met een goede donorfoto van een 508 SW kom je een heel eind. grinning smiley
09-04-2012 20:05
JW01 (vanaf een Appel)
(...) Met een goede donorfoto van een 508 SW kom je een heel eind. grinning smiley

nut smiley De 508 en de C6 hebben werkelijk niets gemeen. Bovendien moet je - om de stijl van de C6 te bewaren - een donor gebruiken die uit dezelfde ontwerpperiode van CitroŽn komt. Daarom heb ik de C-Airlounge gebruikt:

Geen briljante shop, maar het geeft een idee van hoe een C6 Estate er uit zou kunnen zien.
Niet helemaal 1 op 1 overgenomen natuurlijk, maar door bepaalde elementen te gebruiken krijgt-ie bij mij juist een beetje DS/CX Break trekjes. Uiteindelijk nog wielkasten achter deels dichtmaken, en voilŠ: een echte retro-CitroŽn! Mijn impressie is nog niet klaar maar gaat wel wat worden...
Anonieme bezoeker
11-04-2012 00:02
@ Yellow Cab, ik ben blij dat je geen Peugeot invloeden heb toegelaten. De Peugeots van na het 06 en zeker het 07 tijdperk zijn imho niet erg fraai (en dat is nog zacht uitgedrukt). Mijn mening uiteraard en wellicht kan JW01 er juist wel iets prachtigs van maken, ik ben benieuwd.

Verder zou ik hem wat gestrekter verwacht hebben, maar tegelijk, hoe langer ik er naar kijk, hoe mooier ik hem vind. Bedankt in elk geval.
Heb niet veel tijd op dit moment, maar besteed er wel zoveel mogelijk aan. Ben zelf namelijk ook wel benieuwd.
En zoals gezegd probeer ik 'm wat invloeden mee te geven van oudere Breaks.
Anonieme bezoeker
Audi-ringen wegshoppen
04-05-2012 19:59

Ik vind de onderste het mooist. Zou iemand ff die ringen willen wegshoppen? Ben erg benieuwd hoe dat gaat worden, want twijfel nog. Thx!

We hebben eigenlijk hiervoor een Verzoekentopic. maar ik ben in een goede bui! grinning smiley

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 04-05-2012 20:06 door JW01 (vanaf een Appel).
Anonieme bezoeker
Re: Audi-ringen wegshoppen
04-05-2012 20:47
Thx, ik haal ze er wel af, want kan ze altijd nog terug plakken.
Zal wel lastig zijn, maar een extra pijpje rechts plaatsen zou ook wel mooi staan voor het geheel. cool smiley
Anonieme bezoeker
Re: Audi-ringen wegshoppen
05-05-2012 14:24
Ringen blijven. Het is nogal een gedoe om een 2e pijp aan te sluiten, want de reservewielbak zit in de weg dus wordt het niet mooi.
dubbelpost, website bleef weer eens hangen

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 13-05-2012 12:54 door BMdoubleyou.
Wie kan een impressie maken van hoe de nieuwe 1-serie er als Coupe en Cabrio uit zal zien?

En dan ben ik ook benieuwd naar een chromen raamlijst op de 5-deurs smiling smiley.

Anonieme bezoeker
13-05-2012 16:27
Ja, dat vind ik wel een leuk idee. big smile smiley Gaat ivm school wel even duren voordat de school klaar zijn, maar reken op ongeveer een week.
Nu hoop ik dat het nog niet is gevraagd, maar zou iemand de 'snor' van de Panda in chroom kunnen maken? Sinds ik de Panda vaker zie is me opgevallen dat deze nieuwe Fiat ook de 5oo-seriekenmerkende 'snor' heeft, echter niet in chroom uitgevoerd. Dus ben ik benieuwd geworden hoe dat er uit kan zien. Kan iemand dat shoppen?
[www.autoegberts.nl]
Fotolinkje voor de aardigheid.

Zoiets?

EDIT: Ik ben toch bezig

winking smiley

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 15-05-2012 15:37 door JoŽl D..
Thanks, JoŽl thumbs up. Dat staat toch veel beter? Zo is rood helemaal fraai op een 1 thumbs up. Kan je die blauwe ook nog ff doen smiling smiley?
Top, JoŽl thumbs up! Eeuwig zonde dat BMW dit niet levert.
Het is aftermarket wel te krijgen als een soort rol. Laat wel snel weer los ben ik bang.
BMdoubleyou
Top, JoŽl thumbs up! Eeuwig zonde dat BMW dit niet levert.

Inderdaad, vind het zelf ook veel fraaier, maargoed.
Dank JoŽl. Ik vind het er nog wel aardig uitzien eigenlijk.
Anonieme bezoeker
19-05-2012 13:24
De 1 coupe en cabrio komen een week of twee later.. beetje druk en heb vrij veel geshopt de laatste tijd... even wat minderen...drinking smiley
Anonieme bezoeker
24-05-2012 11:32
Ik heb zojuist Engelse lichten ontvangen voor een symmetrische look. Echter wil ik nu kijken of de TT-badge er definitief af gaat, dus wil nog 1x vergelijken.
- Wil iemand het witte bolletje in het rechterlicht ff rood shoppen, en deze foto plaatsen?
- En dan daaronder dezelfde shop, maar dan zonder TT-badge?

Alvast bedankt!

Jawel. Wel beide dingen in een keer gedaan.

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 24-05-2012 13:36 door JW01 (vanaf een Appel).
Anonieme bezoeker
24-05-2012 14:04
Erg bedankt, maar nog steeds twijfel... Want mijn TT badge is mooier dan dat van die zwarte Roadster.

Zou je nog ff een shopje willen plaatsen rood licht + met logo? Dan zijn de pics qua helderheid hetzelfde en kan ik ze perfect vergelijken!

It's all in the details!
Anonieme bezoeker
24-05-2012 14:05
Hmm, het wordt denk ik toch zonder TT-badge... Net ff wat strakker en mooi clean!

Mijn badge heeft trouwens een ander lettertype dan die zwarte omdat het een 2003-model is.
Anonieme bezoeker
24-05-2012 17:01
Okť, nu 100% zeker dat die eraf gaat!

Symmetrischer en zonder witte stippen de meest cleane kontsmileys with beer
Die stip is toch achteruitverlichting? Hoe wil je dat oplossen?
Anonieme bezoeker
24-05-2012 21:46
Ik houd dan het origineel voor de APK.

Er moet eigenlijk nog een shop bij, in het linkerlicht ook een wit bolletje.

Edit: Als ik mijn mening gelijk mag geven: Dit staat wel mooi zo.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 24-05-2012 22:06 door JW01 (vanaf een Appel).
Anonieme bezoeker
24-05-2012 22:14
Minder clean. Als het een 3.2 was, liet ik alle badges erop. Daar zitten ook 2 pijpen onder wat beter oogt bij de witte stippen.

Anonieme bezoeker
16-06-2012 21:01
Wat is nou een goed bewerkingsprogramma? Zou zoiets ook graag eens willen proberen, wat jullie kunnen is echt mooi!
Photoshop is wel het beste.
Anonieme bezoeker
16-06-2012 22:19
Ok, dan ga ik dat eens proberen. smiling smiley Bedankt voor de tip!
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close