Verzoekentopic deel 3

Gepost door Anonieme bezoeker 
Anonieme bezoeker
Re: Verzoekentopic deel 3
07-07-2011 11:42
Anonieme bezoeker
07-07-2011 19:34
Photoshoppers,

Wederom een verzoek tot het shoppen van een set velgen onder de Corolla op het einde van de vorige pagina.
De velgen onder deze Mazda 2:

Ik hoop dat de foto goed is, gezien de hoek e.d.

alvast bedankt!
Anonieme bezoeker
07-07-2011 23:07

nog even de andere shop erbij gezet om te kunnen vergelijken.

mijn mening is trouwens dat ik van de 2 shops de velgen van de mazda het mooiste vind, maar in het echt zullen ze denk wel wat kunnen tegenvallen; op de mazda vind ik ze ook niet zo. Daarnaast zijn ze bij de mazda groter, ik denk 17 inch, en bij de oz's denk ik 16 inch, wat ook veel doet.

mits je de velgen van de mazda in 17 inch voor hetzelfde geld kan krijgen als de 16 inch oz's, zou ik daarvoor gaan. in dezelfde maat voor ongeveer dezelfde prijs zou ik echt voor de oz's gaan, maar dan wel zilveren.

wat de shops wel duidelijk maken is dat dun veelspaaks de toyota goed staan, vind ik

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07-07-2011 23:17 door Scheur-ijzer.
Anonieme bezoeker
07-07-2011 23:10
Anonieme bezoeker
07-07-2011 23:18
nog ff commentaar bij gezet winking smiley
Anonieme bezoeker
07-07-2011 23:25
Deze zijn ook best vet!
en nog makkelijk te reinigen ook!
Anonieme bezoeker
07-07-2011 23:39
.Marcel
Deze zijn ook best vet!
en nog makkelijk te reinigen ook!

heeeel snel shopje van die:

EDIT: misschien heb ik ze ook té groot geshopt (ik heb ze nl. precies over de velgen van de mazda gelegd; weet niet of die al de goede groote waren)

de oz's vind ik hoe meer ik ze zie, hoe meer ik me stoor aan de grootte

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07-07-2011 23:43 door Scheur-ijzer.
Anonieme bezoeker
08-07-2011 12:41
Ik vind die originele toyota velgen niet zo eerlijk gezegd en zie ik net dat de steek niet klopt (Corolla E11 heeft 4x100 en dit is 5x114,3). Ook weet ik niet zeker of 17 inch gaat passen, aangezien er standaard 14 inch onder ligt en 3 maten groter misch wat teveel van het goede is.
De velgen onder die Mazda waren trouwens 16 inch en die OZ's van het originele plaatje 15. Misschien dat je je daarom stoort aan de grootte van de OZ's. Vind tot nu toe de MSW's erg lekker staan hoor, maar dat geldt ook voor de OZ's.
Enige verschil is dat je voor die OZ's ongeveer 300eu extra kan neertellen....

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 08-07-2011 12:49 door Ricky-G.
Anonieme bezoeker
28-07-2011 22:11
Ik kwam laatst deze concept van Peugeot weer tegen: de 907 uit 2004. Zelf vind ik het een erg mooie wagen, alleen jamer van dat simpele front. Ik vroeg me af of jullie hiermee wat konden: een moderner (Peugeot-)front en evetueel nog andere designaanpassingen. Ik ben erg benieuwd! Je mag dit plaatje gebruiken(zie link) , maar je mag gerust ook een andere opzoeken.

Groter formaat

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28-07-2011 22:16 door FordMondeo0000.
28-07-2011 22:42
Voor het Verzoekentopic gelden een aantal richtlijnen. Kijk daar even goed naar voor je je verzoekje plaatst. Dit topic is namelijk vooral bedoeld voor mensen die daadwerkelijk iets aan hun auto willen veranderen en hier een beeld kunnen krijgen van wat het met hun auto doet.

Enne... jij kunt toch zélf Photoshoppen?
Anonieme bezoeker
28-07-2011 23:14
@ Yellow Cab: Ik laat dit verzoekje liever over aan de wat verder gevorderde. De link die je me gaf verwees niet naar de regels. Deze heb ik trouwens doorgelezen maar had niet begrepen dat dit bedoeld is voor mensen die iets aan hun eígen auto willen laten veranderen. Waar zou ik dit verzoek kwijt kunnen? Maar eens bij het verzoekjestopic proberen dan maar?
Anonieme bezoeker
23-08-2011 07:23
Hoop dat ik hier op de juiste plaats ben. Kunnen jullie een shop maken met een Carbon dak én carbon spiegels, en daarnaast nog ene met een hoogglans zwart dak en hoogglans zwarte spiegels?

Van mijn eigen Type-R natuurlijk. smiling smiley

23-08-2011 10:32
Anonieme bezoeker
23-08-2011 12:31
Beste photoshoppers,
zou iemand skoda octavia velgen onder een golf 4 willen zetten? Het is een ideetje voor mijn eigen golf.
de velgen zijn qua ontwerp gelijk aan deze LINK
mijn golf is panelblau, maar daar heb ik geen foto van dus dan maar deze LINK
Hopelijk wil iemand de shop maken!
Anonieme bezoeker
07-09-2011 19:50
Een hele snelle, weet niet of je er veel aan hebt. Door de lage resolutie van de golf zijn de velgen nl. nogal korrelig geworden.

Omdat deze 16 inch zijn heb ik ze ietsjes groter gemaakt dan de wieldoppen. winking smiley

He Scheur-ijzer, bedankt! Ik vind deze skoda velgen goed staan onder de golf. Ziet er lekker 'clean' uit in vergelijking met de standaard BBS velgen die op de golf IV geleverd zijn. Wat vinden jullie?
Zou iemand misschien de bumpers van mijn BX in de kleur van de auto kunnen shoppen?

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 23-09-2011 11:00 door Bossinkje.
Ik loop al jaren te denken aan de mogelijkheid een Opel Timbo te bouwen. Ik heb er zelfs al eens aan gemeten op de sloop, en het is haast allemaal schroefwerk.

Wie wil er voor mij een Opel Tigraneus op een Opel Combo shoppen? Vanaf de voorschermen zegmaar.
Als ie in het oude meuk hoekje terrechtkomt vind ik het ook prima trouwens (Antigoon, SVF)

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 25-11-2011 22:18 door stoterstangen90.
26-11-2011 09:43
stoterstangen90
Wie wil er voor mij een Opel Tigraneus op een Opel Combo shoppen? Vanaf de voorschermen zegmaar.
Als ie in het oude meuk hoekje terrechtkomt vind ik het ook prima trouwens (Antigoon, SVF)

Lijkt me niet echt ouwe meuk, maar goed. Ik wil ook wel een poging wagen, maar het zoeken naar goede foto's van Combo en Tigra zal wel wat tijd in beslag nemen. En dan moet er nog een geloofwaardige shop van gemaakt worden.
Gaat uiteraard om de types op basis van de B Corsa. Zelfs de dashboards zijn hetzelfde.
Uiteraard alvast bedankt voor het meedenken.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 26-11-2011 23:39 door stoterstangen90.

Hiermee wat aan te vangen?

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 26-11-2011 23:57 door stoterstangen90.
27-11-2011 11:13
Ik heb een iets beter passende donor gevonden, maar bedankt voor het aandragen van de foto's. Volgens mij moet het allemaal wel passen:

Met excuus voor het kleurverschil. Je kunt zo wel goed zien wat er van de Tigra komt en wat van de Combo. big smile smiley

Het is jammer dat er een Tigra voor moet sneuvelen, maar het ziet er leuk uit en je rijdt iets unieks. Leuk idee, stoterstangen90!
Het ziet er geniaal uit wel. Als de C15 is uitgerangeerd ga ik dit wellicht eens oppakken.thumbs up
Gaaf idee! Als het IRL past zou ik ook de Tigra-spiegels overzetten. Vind die er nu opzitten altijd op caravanspiegels lijken. grinning smiley
Yellow Cab

Het is jammer dat er een Tigra voor moet sneuvelen,

zet je de combo neus toch op de tigra. heb je 2 unieke auto's grinning smiley
Vraagje, zojuist via de telefoon de Skoda Mission bekeken ! En ik vind de nieuwe Jetta al een mooie wagen, maar deze Skoda is echt DIK !!

En zoals ik al op mijn twittertje gooide:

Deze Skoda smeekt om een #WTCC jas, 2013 wellicht ? Wat een heerlijk dikke bak, nu al ! @Skoda_NL @TomCoronel [pic.twitter.com]

Nu had ik hierna ook de vraag over twitter gegooid of er fotoshoppers zijn die van deze Skoda een WTCC versie willen maken:

*Kan hier geen grotere van vinden

En dit leek me wel een leuke livery

Het enige wat ik nog af en toe shop, doe ik via een appje op de iphone, maar werkt eigenlijk voor geen meter !

Wie heeft er inspiratie ? smiling smiley Wellicht wordt Skoda er wel warm van en zien we ze in 2013 in het WTCC big smile smiley #rozebrilmagweeraf
Anonieme bezoeker
08-01-2012 21:24
hallo
ik ben op zoek naar nieuwe velgen + banden voor onder mijn auto
heb er nu gevonden maar om zeker te zijn dat ze passen onder mijn auto zou ik graag het resultaat eens zien

dit zijn de velgen die ik eronder zou willen

dit zijn 17" velgen
en dit is mijn auto
met standaard 13" velgen

dank bij voorbaat
Anonieme bezoeker
08-01-2012 21:50
De shop is niet zo heel goed gelukt, maar het geeft een idee:

Als je een foto van de velgen in de buitenlucht vind en een groter plaatje van de Auris hebt is het resultaat wel beter (dan is de belichting realistischer, zijn de remschijven zichtbaar en kan ik de band meekopieren zodat het echt 17 inc is. Ook was nu de foto van de velgen heel groot en de auto klein waardoor de velg pixelig werd bij verkleinen winking smiley)

Ik zou het doen trouwens. thumbs up
Anonieme bezoeker
09-01-2012 19:45
zeer hartelijk bedankt
denk ook dat ik het zal doen tongue sticking out smiley
Anonieme bezoeker
09-01-2012 21:02
beste,

heb sinds kort een gt/e gekocht , namelijk een opel kadett C gt/e c1.
nu is hij op de papieren een oranje zwarte, vind ik leuk! cool smiley

mijn plannen zijn , uitbreden, kofferspoiler, en voorspoiler , een beetje zoals hier maar dan in oranje / zwarte verhouding.. (zwart onderaan)

zou iemand dit even voor mij willen choppen aub? want zo-ene zie je niet iedere dag voorbijrijden grinning smiley

alvast bedankt voor diegene die het willen proberen!

grts
dieter

neem gerust de makkelijkste foto

of

wallaysdieter
zou iemand dit even voor mij willen choppen aub?
]

Even?? eye rolling smiley

En choppen is het dak verlagen toch? grinning smiley
Anonieme bezoeker
09-01-2012 21:59
JW01 (vanaf een Appel)
wallaysdieter
zou iemand dit even voor mij willen choppen aub?
]

Even?? eye rolling smiley

En choppen is het dak verlagen toch? grinning smiley

is dit veel werk dan? drinking smiley dunno...

choppen in de term photochoppen tongue sticking out smiley excuzeer
Anonieme bezoeker
12-01-2012 14:38
De Dodge Dart komt zeer waarschijnlijk ook naar Europa onder de merknaam Fiat, als sedan en hatchback. Maar ze vergeten de oh zo populaire stationwagen! Dat kan toch niet als je deze verzameling ziet...

Wie maakt een mooi ontwerp voor de volgende Italiaanse middenklasse-stationwagen, zodat Fiat die ook meteen door de Chinezen in elkaar kan laten zetten?

[www.dartoc.com]
12-01-2012 15:10
Daar kan ik wel wat mee, erg mooie foto ook!
Anonieme bezoeker
12-01-2012 16:09
Stomme vraag hoor, maar wegens de vele putjes, krasjes, butsjes en schaafjes ziet mn lak er niet meer uit.
Dat zie je niet van veraf, maar dichtbij is dat heel irritant.
Nou denk ik eraan de auto van de zomer donkerblauw te spuiten, een spoiler te plaatsen en wieldoppen te kopen.
Kan iemand dat sjoppen smiling smiley?

Overspuiten kan ik me nog voorstellen, maar bij zo'n klassieker een spoiler (en misschien niet originele) wieldoppen, lijkt me minder.
Edit: Toch even voorbeeldje gemaakt...

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 12-01-2012 17:01 door JW01 (vanaf een Appel).
12-01-2012 16:55
Clignoteur
Wie maakt een mooi ontwerp voor de volgende Italiaanse middenklasse-stationwagen, zodat Fiat die ook meteen door de Chinezen in elkaar kan laten zetten?

Zie hier! big smile smiley
Hallo allemaal,

Ik ben benieuwd hoe een rode Up er uitziet met wat witte details. Delen, die ik graag wit geshopt zie, zijn:

- spiegels
- rode gedeelte in voorbumper, waarop de nummerplaat gemonteerd is
- bovenste rand achterklep (dakspoiler)

Wie wil mij van dienst zijn? Alvast bedankt winking smiley

Origineel formaat is te vinden via deze link.

Een fotoshop van een witte Up met bovengenoemde details in rood zijn eventueel ook van harte welkom smiling smiley
Hier vast de voorkant:

Achterkantje mag iemand anders doen, lukt me niet met paint.grinning smiley
En hier de achterkant.

Doe maar niet, het is al zo'n clownsauto....

Witte spiegels staat wel leuk, vind ik. Aan de achterzijde had ik alleen een witte dakspoiler in gedachten; niet de achterbumper. Achterbumper deels wit is inderdaad too much.
Oh, sorry. Verkeerd gelezen. Zal even een witte achterspoiler doen. winking smiley

EDIT: Here you go:
EDIT2: Hé, dat gaat niet goed.

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 26-01-2012 17:53 door Joël D..
Heb helaas nog geen witte achterspoiler gezien sad smiley

Ben er wel benieuwd naar, omdat ik net een rode Up besteld heb.
Doe ik wel even.

Ideetje: Witte sideskirts?

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29-01-2012 23:11 door JW01 (vanaf een Appel).
Anonieme bezoeker
30-01-2012 16:56
Hij wilde juist geen witte achterbumper, JW01.

Misschien heb je hier nog wat aan: [twitpic.com] de cross up met een zilver bumper onderdeel + spiegels (foto werd gelinkt in het UP topic)
Bedankt voor het shoppen, jongens.

Ik zie dat het al snel te veel wordt met witte onderdelen op een rode auto. Waarschijnlijk zullen er wel witte spiegelkappen op mijn Up komen i.c.m. een striping op de zijkanten of het dak.

Edit: die Cross-Up ziet er niet verkeerd uit.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30-01-2012 17:15 door henri carron.
Sorry henri, het ging niet helemaal goed met uploaden, maar ik zie dat je al geholpen bent. winking smiley
Maakt niet uit, Joël. Jij ook nog bedankt winking smiley
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close